ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berkayjan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2017 22:07
Son Ziyaret:
27 Nisan 2022 21:42
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Mert
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Mert
SON 10 MESAJI
2 Çöpçü Balığıma Bir Türlü Yem Yediremedim.
[QUOTE=Saussure]Merhabalar, resimleri göremiyorum, o yüzden neyi reddettiklerini de göremiyorum. Ben çöpçülerimin iştahla yediği yemleri söyleyeyim. En sevdikleri FD Bloodworms yani kan kurdu. Vermeden önce vereceğiniz kadarını 5 dakika kadar suda bekletmeniz gerekiyor, ben elimle içindeki havayı suda hafif bastırarak alıyorum ve dibe çöküyor. Bunun dışında Omega One markası çok çok iyi bir marka, bu markanın Shrimp Pellets diye bir dip yemi ürünü var, iştahla yiyorlar.
Çöpçüler bıyıkları sayesinde karanlıkta yem bulabilir. Gece atarsanız daha rahat yiyeceklerdir. Belki de ağızlarında daha da ufalayıp öyle yiyorlardır, gerisini atıyorlardır ağızlarından, bu da bir ihtimal.
Bunların yanında balıklarınızın yem yemiyor olmasının nedeni stres olabilir. Japon balığı bakmadığım için tam bilmiyorum ancak çöpçü ve japon balığının uyumluluğunu araştırmanız yararlı olabilir. Ayrıca çöpçüler 6'lı bakıldığında rahat hissederler, sürü balığıdır. Bu da onları strese sokmuş olabilir.
Şu yemlerden bahsediyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Resimleri düzelttim, benim hatamdan dolayı gözükmüyormuş bi bakabilir misiniz tekrar? Bana önerdiğiniz yemler et bazlı, bu çöpçüler bitkisel bir şeyler yemiyorlar mı acaba? Omega One markalı olanı alabilirim ama FB Bloodworms'e benim bütçe yetmez hocam 7 gr'ı 40 TL imiş diğerinin ise 100 gr'ı 27 TL.
Birde acaba ben bu çöpçülere yeni yem alana kadar evden verebileceğimiz bir şeyler mümkün müdür? Yumurta, tavuk vs. bir şey atsam yerler mi acaba ya da herhangi bir sebze?
[QUOTE=Saussure]Merhabalar, resimleri göremiyorum, o yüzden neyi reddettiklerini de göremiyorum. Ben çöpçülerimin iştahla yediği yemleri söyleyeyim. En sevdikleri FD Bloodworms yani kan kurdu. Vermeden önce vereceğiniz kadarını 5 dakika kadar suda bekletmeniz gerekiyor, ben elimle içindeki havayı suda hafif bastırarak alıyorum ve dibe çöküyor. Bunun dışında Omega One markası çok çok iyi bir marka, bu markanın Shrimp Pellets diye bir dip yemi ürünü var, iştahla yiyorlar.
Çöpçüler bıyıkları sayesinde karanlıkta yem bulabilir. Gece atarsanız daha rahat yiyeceklerdir. Belki de ağızlarında daha da ufalayıp öyle yiyorlardır, gerisini atıyorlardır ağızlarından, bu da bir ihtimal.
Bunların yanında balıklarınızın yem yemiyor olmasının nedeni stres olabilir. Japon balığı bakmadığım için tam bilmiyorum ancak çöpçü ve japon balığının uyumluluğunu araştırmanız yararlı olabilir. Ayrıca çöpçüler 6'lı bakıldığında rahat hissederler, sürü balığıdır. Bu da onları strese sokmuş olabilir.
Şu yemlerden bahsediyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/130920211254021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Resimleri düzelttim, benim hatamdan dolayı gözükmüyormuş bi bakabilir misiniz tekrar? Bana önerdiğiniz yemler et bazlı, bu çöpçüler bitkisel bir şeyler yemiyorlar mı acaba? Omega One markalı olanı alabilirim ama FB Bloodworms'e benim bütçe yetmez hocam 7 gr'ı 40 TL imiş diğerinin ise 100 gr'ı 27 TL.
Birde acaba ben bu çöpçülere yeni yem alana kadar evden verebileceğimiz bir şeyler mümkün müdür? Yumurta, tavuk vs. bir şey atsam yerler mi acaba ya da herhangi bir sebze?
2 Çöpçü Balığıma Bir Türlü Yem Yediremedim.
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce japon balıklarımın yanına çöpçü balığı aldım 2 küçük yavru. Aldığım günden beridir balıklarda bir gelişim olmadı boyut olarak nedeninin ise yemleri yemediklerini düşünmem yani yiyorlar fakat hayatta kalacak kadar zaten yoksa ölürlerdi.
Şu resimde görüleceği üzere japonlara verdiğim pond yem var hem düz atıyorum hem de dibe batıp çöpçüler yesin diye kırıntı şeklinde atıyorum. Bunu direk elimle batırıp gözlemledim yemiyorlar ağızlarına aldıktan sonra arkadan çıkıyor yem geri:
[IMG]https://i.hizliresim.com/j6rhfx8.jpg[/IMG]
Daha sonra bunu yemediklerini farkettiğimde petshop'tan şöyle dip yemi denilen bir şey aldım bunu da yemediler:
[IMG]https://i.hizliresim.com/1yx82xm.jpg[/IMG]
Artık bunu da yemeyince dedim yeter bunlara özel yem alayıp yapacak bir şey yok halbuki çöpçüleri aldığım petshop herhangi bir yemin kalıntılarını yerler demişti dibe batan japon vs. Aldığım özel yemi de yemiyorlar gibiler yani üzerini iki yalıyorlar sonra bir daha bulaşmıyorlar.
[IMG]https://i.hizliresim.com/e6fopma.jpg[/IMG]
Çöpçüler de bunlar biri diğerinden daha büyük ne yapıcaz bilmiyorum bi tavsiye lütfen.
[IMG]https://i.hizliresim.com/m9fjlcu.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2021-09-13 14:19:37[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce japon balıklarımın yanına çöpçü balığı aldım 2 küçük yavru. Aldığım günden beridir balıklarda bir gelişim olmadı boyut olarak nedeninin ise yemleri yemediklerini düşünmem yani yiyorlar fakat hayatta kalacak kadar zaten yoksa ölürlerdi.
Şu resimde görüleceği üzere japonlara verdiğim pond yem var hem düz atıyorum hem de dibe batıp çöpçüler yesin diye kırıntı şeklinde atıyorum. Bunu direk elimle batırıp gözlemledim yemiyorlar ağızlarına aldıktan sonra arkadan çıkıyor yem geri:
[IMG]https://i.hizliresim.com/j6rhfx8.jpg[/IMG]
Daha sonra bunu yemediklerini farkettiğimde petshop'tan şöyle dip yemi denilen bir şey aldım bunu da yemediler:
[IMG]https://i.hizliresim.com/1yx82xm.jpg[/IMG]
Artık bunu da yemeyince dedim yeter bunlara özel yem alayıp yapacak bir şey yok halbuki çöpçüleri aldığım petshop herhangi bir yemin kalıntılarını yerler demişti dibe batan japon vs. Aldığım özel yemi de yemiyorlar gibiler yani üzerini iki yalıyorlar sonra bir daha bulaşmıyorlar.
[IMG]https://i.hizliresim.com/e6fopma.jpg[/IMG]
Çöpçüler de bunlar biri diğerinden daha büyük ne yapıcaz bilmiyorum bi tavsiye lütfen.
[IMG]https://i.hizliresim.com/m9fjlcu.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2021-09-13 14:19:37[/EDIT]
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Nasıl yani bildiğimiz insan ilacı olan terramycin krem mi emin misiniz? Peki eminseniz bunu balığın gözüne sürüp ana tanka koysam diğer balıklar etkilenir mi?
Nasıl yani bildiğimiz insan ilacı olan terramycin krem mi emin misiniz? Peki eminseniz bunu balığın gözüne sürüp ana tanka koysam diğer balıklar etkilenir mi?
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Baktım fakat yeterli bilgi bulamadım, sizin bilginiz var mı?
Baktım fakat yeterli bilgi bulamadım, sizin bilginiz var mı?
Japonumun Gözü Şişiyor. Ne Tedavi Uygulamalıyım?
Balığımı 3 ay önce aldım fakat bu zamana kadar hep gözü yavaş yavaş şişti. Su değişimi yaparsam düzelir dedim ama işe yaramadı. Gözünün düşmesi çok yakın. Bu balığı nasıl kurtarabilirim? İnternette araştırdığım kadarı ile çay ve metilen mavisi sürün diyor balığın gözüne. Resimde fungu gibi gözüküyor fakat balığın gözü gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/270820170241541.jpg[/IMG]
Balığımı 3 ay önce aldım fakat bu zamana kadar hep gözü yavaş yavaş şişti. Su değişimi yaparsam düzelir dedim ama işe yaramadı. Gözünün düşmesi çok yakın. Bu balığı nasıl kurtarabilirim? İnternette araştırdığım kadarı ile çay ve metilen mavisi sürün diyor balığın gözüne. Resimde fungu gibi gözüküyor fakat balığın gözü gözüküyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/270820170241541.jpg[/IMG]
Akvaryum Fiyatı
O paraya camcıda büyük bir akvaryum yaptırabilirsiniz. Betta bakarım diyorsanız bir şeye gerek yok. 3-4 günde bir biraz su değişimi yaparsanız yeter tabi ama japon falan bakıcaksanız filtrede lazım. O da 15 TL gibi bir şey. 30-50 litre yapabilir camcı
O paraya camcıda büyük bir akvaryum yaptırabilirsiniz. Betta bakarım diyorsanız bir şeye gerek yok. 3-4 günde bir biraz su değişimi yaparsanız yeter tabi ama japon falan bakıcaksanız filtrede lazım. O da 15 TL gibi bir şey. 30-50 litre yapabilir camcı
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumumda bir değişiklik yaptım, fazla oksijen gitsin diye hava borusu ile kullanıyordum fakat çok akıntı yapıyordu.
Bu sistem sizce akvaryuma yeterli oksijeni verir mi? Hem akıntı yapmıyor hem de sesi az geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/160620171652481.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumumda bir değişiklik yaptım, fazla oksijen gitsin diye hava borusu ile kullanıyordum fakat çok akıntı yapıyordu.
Bu sistem sizce akvaryuma yeterli oksijeni verir mi? Hem akıntı yapmıyor hem de sesi az geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/160620171652481.jpg[/IMG]
Betam Suyun Üstünde Aşşağı İnmiyor
Beta balığı zaten havadan oksijen alır. Genetik olarak böyle suda oksijen olsa bile havadan alır. Suyu yeterince dinlendirdiniz mi alışamamıştır.
Beta balığı zaten havadan oksijen alır. Genetik olarak böyle suda oksijen olsa bile havadan alır. Suyu yeterince dinlendirdiniz mi alışamamıştır.
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Yemle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Kuru yem verince bu hareketi daha çok yapıyor. Bugün bezelye verdim balıklara bu hareketi daha az yapmaya başladı.
Yemle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Kuru yem verince bu hareketi daha çok yapıyor. Bugün bezelye verdim balıklara bu hareketi daha az yapmaya başladı.
Oksijen Sorunu Artık Kafayı Yiyeceğim
Merhaba arkadaşlar,
Artık balığımın hasta olduğunu düşünmeye başladım. Bir balık neden 10 sn dipte yüzdükten sonra hemen su yüzeyinde ağzını açıp kapatır? Diğer balığım böyle bir hareket yapmazken bu balığım bunu sürekli yapar hale geldi. 30 litrelik bir akvaryumum var, 30 litrelik akvaryuma hava motoruna gerek var mı ki sizce?
İç filtreyi her türlü kullandım fakat bu sorunu bir türlü çözemedim.
Denediğim yöntemler:
Şelale aparatı
Hava hortumlu kullanım
Filtreyi hiçbir aparat kullanmadan yüzeye yan yatırıp harika bir yüzey dalgalanması yaptım yine aynı.
Kendi yöntemimi denedim, hava hortumunu filtrenin ucuna bağlayıp suyu yukardan akıttım bir nevi normal boruya çevirdim gene aynı.
Resimde göreceğiniz üzere sarı balığım turuncuya göre daha küçük olduğu için turuncu nereye giderse o oraya gidiyor herhangi bir sorunu yok. Resimde görüldüğü gibi vananın ağzı sonuna kadar açık baloncuk çıkıyor hava veriyor filtre.
Sadece şunu söyleyebilirim yemlediğim zaman bu hareketi çok sık yapıyor. Açken biraz daha sakin dipte dolaşabiliyor.
Sadece dip çekimi yaptıktan bir 4 saat süre ile dipte kalıyor sonra yine aynı olaya geliyor. Akvaryum suyum tertemiz neredeyse.
Sanki oksijen suyun dibine inmiyor gibi sonuçta bu balıklar oksijensiz yaşayamaz, havadan da oksijen alamazlar. 3 aydır böyle yaşıyorlar ama sorun bana zevk alıyor muyum?
Dediğim son resimde de görebilirsiniz turuncu balık bu sorunu yaşıyor. Sarı balık dipte kumları ağzıyla eşeliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170358441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170419211.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2017-06-15 04:20:36[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Artık balığımın hasta olduğunu düşünmeye başladım. Bir balık neden 10 sn dipte yüzdükten sonra hemen su yüzeyinde ağzını açıp kapatır? Diğer balığım böyle bir hareket yapmazken bu balığım bunu sürekli yapar hale geldi. 30 litrelik bir akvaryumum var, 30 litrelik akvaryuma hava motoruna gerek var mı ki sizce?
İç filtreyi her türlü kullandım fakat bu sorunu bir türlü çözemedim.
Denediğim yöntemler:
Şelale aparatı
Hava hortumlu kullanım
Filtreyi hiçbir aparat kullanmadan yüzeye yan yatırıp harika bir yüzey dalgalanması yaptım yine aynı.
Kendi yöntemimi denedim, hava hortumunu filtrenin ucuna bağlayıp suyu yukardan akıttım bir nevi normal boruya çevirdim gene aynı.
Resimde göreceğiniz üzere sarı balığım turuncuya göre daha küçük olduğu için turuncu nereye giderse o oraya gidiyor herhangi bir sorunu yok. Resimde görüldüğü gibi vananın ağzı sonuna kadar açık baloncuk çıkıyor hava veriyor filtre.
Sadece şunu söyleyebilirim yemlediğim zaman bu hareketi çok sık yapıyor. Açken biraz daha sakin dipte dolaşabiliyor.
Sadece dip çekimi yaptıktan bir 4 saat süre ile dipte kalıyor sonra yine aynı olaya geliyor. Akvaryum suyum tertemiz neredeyse.
Sanki oksijen suyun dibine inmiyor gibi sonuçta bu balıklar oksijensiz yaşayamaz, havadan da oksijen alamazlar. 3 aydır böyle yaşıyorlar ama sorun bana zevk alıyor muyum?
Dediğim son resimde de görebilirsiniz turuncu balık bu sorunu yaşıyor. Sarı balık dipte kumları ağzıyla eşeliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170358441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196257/150620170419211.jpg[/IMG][EDIT]berkayjan,2017-06-15 04:20:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
