ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ağustos 2017 11:53
Son Ziyaret:
12 Aralık 2017 18:38
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Küçükabacı
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1996
Yaş:
30
İl:
Karaman
Meslek:
Laborant
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bir akvarist adayı.
SON 10 MESAJI
Balığım Neden Böyle Oldu?
[QUOTE=Baytarbune]Kutu üzerinde yazanı uygulayın değişik yoğunlukta olabiliyor. Su şartlarına dikkat edin ve biyolojik filitrasyona önrm verin ki faydalı bakterilerden fırsat bulup bu tarz zararlı bakteriler üremesin. Biyolojik filitre ne kullanıyorsanız onu kesinlikle çeşme suyunda yıkamayın dip çekimi yaptığınız kovadaki suyla yıkayıp tekrar koyun bu şekilde bakteri koloniniz ölmemiş olur. Kötü su koşulları balığınızı strese sokup hastalıklara açık hale getirir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim iyi akşamlar.
[QUOTE=Baytarbune]Kutu üzerinde yazanı uygulayın değişik yoğunlukta olabiliyor. Su şartlarına dikkat edin ve biyolojik filitrasyona önrm verin ki faydalı bakterilerden fırsat bulup bu tarz zararlı bakteriler üremesin. Biyolojik filitre ne kullanıyorsanız onu kesinlikle çeşme suyunda yıkamayın dip çekimi yaptığınız kovadaki suyla yıkayıp tekrar koyun bu şekilde bakteri koloniniz ölmemiş olur. Kötü su koşulları balığınızı strese sokup hastalıklara açık hale getirir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim iyi akşamlar.
Balığım Neden Böyle Oldu?
[QUOTE=ENGİN06]Balığın altındaki deliğin haricinde zaten karın bölgesinde gözle görülür bir kararma var, yemden kaynaklı olabilir, su sorunu olabilir, akvaryum içinde kullanılan plastik bitki var ise salınım yapıp balığı etkilemesinden olabilir.. vs vs
ama size biraz sitem etmek lazım, şöyleki daha önceki açmış olduğunuz konulara ve arkadaşların yazdığı yorumları kulak arkası yapmışsınız
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/040820170018401.jpg[/IMG]
diğer konunuzda bu fotoğrafı eklemişsiniz, bırakın bu ortamda sağlam balığı hasta olan balık bile ne kadar yaşar bilinmez..
şimdi yapılan yorumları buraya kopyalıyorum
lütfen ama lütfen bir canlı beslemek istiyorsanız enine boyuna biraz araştırın..
////////////
japon balıklarının sağlıklı gelişimi ve büyümeleri için ....
*japon balığı akvaryumu minimum 80 litre, iyi kondisyonda balık büyütecek seniz ekleyeceğiniz balık, 80 litre için 4 tane
*dış filtre bakteri döngüsü için gerekli
*taban malzemesi olarak ince silis kum ama ben dere çakılını tavsiye edeceğim
*bitki olmazsa olmazı, anubias ve arasıra yapraklarını koparıp yiyebilecekleri bitki eklemekte yarar var,
*ısıyı sabit tutmak için ısıtıcı şart, günlük ısı stabil olmalı
*iç filtre kesinlikle olmalı ama balıkların yüzme kabiliyetini bozacak kadar debisi yüksek olmamalı,
*dış filtre en fazla iki ayda bir temizlenmeli, iç filtre en geç haftada bir temizlenmeli
*hava taşı ve hava motoru olursa iyi olur , su kabarcıkları abartılı şekilde olmamalı
*su değişimi kesinlikle 4 güne bir yapılmalı değişim %30 civarı en az üç gün dinlendirilmiş su olmalı
*dip temizliğine önem verilmeli iç filtrenin çekemedi dışkılar temizlenmeli tabanda çürümüş bitki veya yaprak olmamalı
* yemleme sabah akşam ve her öğün beşer dakika aralıklar ile iki değişik tür yem ile yapılmalı,pond ve pul veya bits yem, yemler kesinlikle japon balıkları için uygun olan yem olmalı, haftada bir iki kez periyodik olarak haşlanmış ıspanak haşlanmış bezelye, taze salatalığın orta kısmı, haşlanmış brokoli verilmeli, arasıra kabuğu kırılmış artemiada olabilir,
*ayda bir bemiks kompoze ampul veya vitafish balıkların suyuna eklenmeli
* japon akvaryumu mümkün ise akvaryumun günde bir saat güneş görebilen yerde kurulmalı, güneş balıkların rengini canlandıracaktır ama akvaryum kapı girişinde ve ortalık bir yerde olmamalı,
*ayda bir akvaryumun iç camında oluşan yosun veya kirlilik temizlenmeli,
*akvaryum aydınlatması çok olmamalı, zaten ışık çok olunca balık stres yapar bir yerlere saklanmak ister veya tabana çöker
[/QUOTE]
Ben aklıma takılan şeyleri bilen arkadaşlara sordum ve elimden geldiğince uyguladım. Bu fotoğraf zaten balığı aldığım ilk haftaydı ardından arkadaşlardan aldığım bilgilerle bütçeme ve mekanıma göre bir akvaryum edindim, Çok uzun bir süredir bununla uğraşan birisi değilim elbette hatalarım olabilir bende bir daha yapmamak için daha bilgili arkadaşlardan yardım almaya çalışıyorum sağolun.
Metilen mavisini ne sıklıkla ne ölçüde kullanıyoruz acaba? Onu da edineyim hemen[EDIT]Fairy,2017-11-07 22:16:02[/EDIT]
[QUOTE=ENGİN06]Balığın altındaki deliğin haricinde zaten karın bölgesinde gözle görülür bir kararma var, yemden kaynaklı olabilir, su sorunu olabilir, akvaryum içinde kullanılan plastik bitki var ise salınım yapıp balığı etkilemesinden olabilir.. vs vs
ama size biraz sitem etmek lazım, şöyleki daha önceki açmış olduğunuz konulara ve arkadaşların yazdığı yorumları kulak arkası yapmışsınız
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/040820170018401.jpg[/IMG]
diğer konunuzda bu fotoğrafı eklemişsiniz, bırakın bu ortamda sağlam balığı hasta olan balık bile ne kadar yaşar bilinmez..
şimdi yapılan yorumları buraya kopyalıyorum
lütfen ama lütfen bir canlı beslemek istiyorsanız enine boyuna biraz araştırın..
////////////
japon balıklarının sağlıklı gelişimi ve büyümeleri için ....
*japon balığı akvaryumu minimum 80 litre, iyi kondisyonda balık büyütecek seniz ekleyeceğiniz balık, 80 litre için 4 tane
*dış filtre bakteri döngüsü için gerekli
*taban malzemesi olarak ince silis kum ama ben dere çakılını tavsiye edeceğim
*bitki olmazsa olmazı, anubias ve arasıra yapraklarını koparıp yiyebilecekleri bitki eklemekte yarar var,
*ısıyı sabit tutmak için ısıtıcı şart, günlük ısı stabil olmalı
*iç filtre kesinlikle olmalı ama balıkların yüzme kabiliyetini bozacak kadar debisi yüksek olmamalı,
*dış filtre en fazla iki ayda bir temizlenmeli, iç filtre en geç haftada bir temizlenmeli
*hava taşı ve hava motoru olursa iyi olur , su kabarcıkları abartılı şekilde olmamalı
*su değişimi kesinlikle 4 güne bir yapılmalı değişim %30 civarı en az üç gün dinlendirilmiş su olmalı
*dip temizliğine önem verilmeli iç filtrenin çekemedi dışkılar temizlenmeli tabanda çürümüş bitki veya yaprak olmamalı
* yemleme sabah akşam ve her öğün beşer dakika aralıklar ile iki değişik tür yem ile yapılmalı,pond ve pul veya bits yem, yemler kesinlikle japon balıkları için uygun olan yem olmalı, haftada bir iki kez periyodik olarak haşlanmış ıspanak haşlanmış bezelye, taze salatalığın orta kısmı, haşlanmış brokoli verilmeli, arasıra kabuğu kırılmış artemiada olabilir,
*ayda bir bemiks kompoze ampul veya vitafish balıkların suyuna eklenmeli
* japon akvaryumu mümkün ise akvaryumun günde bir saat güneş görebilen yerde kurulmalı, güneş balıkların rengini canlandıracaktır ama akvaryum kapı girişinde ve ortalık bir yerde olmamalı,
*ayda bir akvaryumun iç camında oluşan yosun veya kirlilik temizlenmeli,
*akvaryum aydınlatması çok olmamalı, zaten ışık çok olunca balık stres yapar bir yerlere saklanmak ister veya tabana çöker
[/QUOTE]
Ben aklıma takılan şeyleri bilen arkadaşlara sordum ve elimden geldiğince uyguladım. Bu fotoğraf zaten balığı aldığım ilk haftaydı ardından arkadaşlardan aldığım bilgilerle bütçeme ve mekanıma göre bir akvaryum edindim, Çok uzun bir süredir bununla uğraşan birisi değilim elbette hatalarım olabilir bende bir daha yapmamak için daha bilgili arkadaşlardan yardım almaya çalışıyorum sağolun.
Metilen mavisini ne sıklıkla ne ölçüde kullanıyoruz acaba? Onu da edineyim hemen[EDIT]Fairy,2017-11-07 22:16:02[/EDIT]
Balığım Neden Böyle Oldu?
[QUOTE=Va_sil]Plastik bitki benim hic hosuma gitmez ,ama siz begeniyorsaniz, sakincasi yoktur.....Kaliteli yem alin ,sik su degisimi yapin.kafidir[/QUOTE]
Plastik bitki benimde hoşuma gitmiyor canlı bitki aradım ama bulamadım hemde o bitkiye de yazık olur henüz çok acemiyim dedim o yüzden plastik almıştım. Önerilerinizi dikkate alacağım sağolun gerçekten çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim iyi akşamlar. [:)]
[QUOTE=Va_sil]Plastik bitki benim hic hosuma gitmez ,ama siz begeniyorsaniz, sakincasi yoktur.....Kaliteli yem alin ,sik su degisimi yapin.kafidir[/QUOTE]
Plastik bitki benimde hoşuma gitmiyor canlı bitki aradım ama bulamadım hemde o bitkiye de yazık olur henüz çok acemiyim dedim o yüzden plastik almıştım. Önerilerinizi dikkate alacağım sağolun gerçekten çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim iyi akşamlar. [:)]
Balığım Neden Böyle Oldu?
Haklısınız kumu kalsın o zaman, plastik bitki de sorun yapmamıştır sadece yem değiştir mi diyorsunuz?
Haklısınız kumu kalsın o zaman, plastik bitki de sorun yapmamıştır sadece yem değiştir mi diyorsunuz?
Balığım Neden Böyle Oldu?
Banada yem tuhaf geldi ama o sıra aciliyetinden dolayı almıştım akvaryumcu sa övüyor söyle iyi böyle iyi dopingli falan neyse idare edeyim dedim ama bu idare etme sürecinde 4 balığımı kaybettim. Balıklar tek cins hepsi japon ve öyle huysuz davranan yok. Akvaryuma plastik bir bitki ekledim ondanda şüphelendim ama sanki bana daha çok yem sebepmiş gibi geliyor. Hemen plastik bitkiyi çıkardım biraz suyunu değiştircem, kumunu ve yemini yenileyeceğim arkadaşlar, kum mercan kırığı mı alayım ve akvaryumum 50 litre civarında ne kadar almam gerek?
Banada yem tuhaf geldi ama o sıra aciliyetinden dolayı almıştım akvaryumcu sa övüyor söyle iyi böyle iyi dopingli falan neyse idare edeyim dedim ama bu idare etme sürecinde 4 balığımı kaybettim. Balıklar tek cins hepsi japon ve öyle huysuz davranan yok. Akvaryuma plastik bir bitki ekledim ondanda şüphelendim ama sanki bana daha çok yem sebepmiş gibi geliyor. Hemen plastik bitkiyi çıkardım biraz suyunu değiştircem, kumunu ve yemini yenileyeceğim arkadaşlar, kum mercan kırığı mı alayım ve akvaryumum 50 litre civarında ne kadar almam gerek?
Balığım Neden Böyle Oldu?
[QUOTE=Va_sil]Pul yem veriyorsaniz ,verceginiz yen dozunu ,2 parmaginizla tutun,elinizi suya batirin,orda parmaklarinizi acin .Emin degilim ama bence baska balik isirmadiysa,o zaman bagirsak meselesi olduguna inaniyorum
[/QUOTE]
Tamamdır bir daha öyle yapayım evet yemi böyle toz gibi size göstereyim belli bir ismi yok, ama yemimi o yeme değiştirdiğimden beri 4 balığımı kaybettim o yüzden yemden şüpheleniyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120172044491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120172045181.jpg[/IMG][EDIT]Fairy,2017-11-07 20:47:21[/EDIT]
[QUOTE=Va_sil]Pul yem veriyorsaniz ,verceginiz yen dozunu ,2 parmaginizla tutun,elinizi suya batirin,orda parmaklarinizi acin .Emin degilim ama bence baska balik isirmadiysa,o zaman bagirsak meselesi olduguna inaniyorum
[/QUOTE]
Tamamdır bir daha öyle yapayım evet yemi böyle toz gibi size göstereyim belli bir ismi yok, ama yemimi o yeme değiştirdiğimden beri 4 balığımı kaybettim o yüzden yemden şüpheleniyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120172044491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120172045181.jpg[/IMG][EDIT]Fairy,2017-11-07 20:47:21[/EDIT]
Balığım Neden Böyle Oldu?
[QUOTE=Va_sil]Olmeden evvel ,gobeginde siskinlik gordunuzmu?
Veya yuzmesi yalpa yalapa miydi?
Ya kabizdi Yiada bagirsaklarinda hava toplamistir.....
Yemlerinizi suya batsin ,yuzeyde ise,yemle beraber havada cekiyorlar....[/QUOTE]
Sabah normaldi sabah çıktım eve akşam geldim o yüzden gün içinde nasıldı bilmiyorum. Yemi üstten atıyorum hep suya batması gerektiğini bilmiyordum ondan da mı olabilir?
Ve Yemi her gün bir kez veriyordum iki balığımı kaybettim çok yiyorlar galiba dedim 2 günde bir vermeye başladım bu kez de bu balık böyle oldu yemden de şüphe duyuyorum uygun değilmi acaba diye, acaba bildiğiniz iyi bir balık yemi var mı, balıklarım japon
[QUOTE=Va_sil]Olmeden evvel ,gobeginde siskinlik gordunuzmu?
Veya yuzmesi yalpa yalapa miydi?
Ya kabizdi Yiada bagirsaklarinda hava toplamistir.....
Yemlerinizi suya batsin ,yuzeyde ise,yemle beraber havada cekiyorlar....[/QUOTE]
Sabah normaldi sabah çıktım eve akşam geldim o yüzden gün içinde nasıldı bilmiyorum. Yemi üstten atıyorum hep suya batması gerektiğini bilmiyordum ondan da mı olabilir?
Ve Yemi her gün bir kez veriyordum iki balığımı kaybettim çok yiyorlar galiba dedim 2 günde bir vermeye başladım bu kez de bu balık böyle oldu yemden de şüphe duyuyorum uygun değilmi acaba diye, acaba bildiğiniz iyi bir balık yemi var mı, balıklarım japon
Balığım Neden Böyle Oldu?
Arkadaşlar az önce eve geldim ve balığımın yan şekilde dip te yattığını fark ettim ölmüş mü diye kontrol ederken karnında bir delik farkettim ve öldüğüne kanaat getirip akvaryumdan çıkardım, o delik kısımdan kan akıyordu. Balığım neden böyle olmuş olabilir ve akvaryuma da kanı aktıysa ya da hastaysa bulaşmış olup diğer canlılara zarar verir mi yardımcı olur musunuz lütfen, her ay yeni bi balığımı kaybediyorum diğerlerinin ölüm nedenini anlamadım ama bunun karnındaki delik beni korkuttu lütfen bilgili olan yardımcı olabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120171948541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120171949041.jpg[/IMG]
Arkadaşlar az önce eve geldim ve balığımın yan şekilde dip te yattığını fark ettim ölmüş mü diye kontrol ederken karnında bir delik farkettim ve öldüğüne kanaat getirip akvaryumdan çıkardım, o delik kısımdan kan akıyordu. Balığım neden böyle olmuş olabilir ve akvaryuma da kanı aktıysa ya da hastaysa bulaşmış olup diğer canlılara zarar verir mi yardımcı olur musunuz lütfen, her ay yeni bi balığımı kaybediyorum diğerlerinin ölüm nedenini anlamadım ama bunun karnındaki delik beni korkuttu lütfen bilgili olan yardımcı olabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120171948541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199007/071120171949041.jpg[/IMG]
Balığımın Karnı Şiş Mi ?
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkür ederim [:)]
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkür ederim [:)]
Balığımın Karnı Şiş Mi ?
Evet yemini yiyor dışkısını yapıyor hareketleride normal. Galiba bir problemi yok bana öyle gelmiş olabilir [:)]
Sağolun ilginiz için
Evet yemini yiyor dışkısını yapıyor hareketleride normal. Galiba bir problemi yok bana öyle gelmiş olabilir [:)]
Sağolun ilginiz için
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Sfenks111,
Kuduoglu,
Pandkoal,
Hoppala,
TheDS,
djally,
OKIRATLI,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Ancalagon,
yeekim,
sina cen,
hakaya0107,
ballantines,
hakanmorcicek,
Umutoty,
Leo,
NightWist,
Att19,
Cyber_Scout,
yusuf-konca,
Ercankurt,
NotEvenBeginner,
√olkaπ,
LeafyAqua,
Alibicimcilci,
Ramses06,
Tortuga7,
altuntasseref,
Tatar10,
BarışSavaş,
cankurt,
CenK,
youngaquarist,
Rafayel,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
