ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emresycn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
179
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2017 18:17
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 23:36
Toplam Mesaj:
89 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
37 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Soycan
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kütahya
Meslek:
TCDD Personel
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Soycan / Kütahya / TCDD
SON 10 MESAJI
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
