ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmet441
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2017 01:16
Son Ziyaret:
06 Aralık 2024 02:57
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Çalışmıyor.
[QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE][QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE]
Öneri için teşekkür ederim.
Filtreye su doldurup tekrar denedim ama sonuç yine aynı.
[QUOTE=CevdetSERBEST][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188756/020220241307351.jpg[/IMG]
İşaretlediğim dügme hava alma düğmesi diye biliyorum , filtreye su dolana kadar ve su döngüsü başlayana kadar ona basıp bırakıp içindeki tum havayı almalısınız . Emiş borusu suyun içinde olmalı .[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Bu tuşa 20 den fazla bastım ama yine de çalışmadı. Bu işlem sırasında emiş çubuğu akvaryumun için de idi. Ve toprağa değmeyecek şekilde alt noktalarda idi.
[QUOTE=Balabanus]Filtre boş ise vana arkasındaki butona basılı tutun ve tekrar layın , suyu tanktan çekmesi lazım. Bu motor hava yapmaz genelde. Yada kapağı açıp su doldurun çıkış borusunu aşağıda olacak şekilde kovaya tutun fişe takın. Kolay gelsin. Ekstra filtreninde açık olduğundan emin olun.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Maalesef suyu tanktan çekmiyor. Galiba sorun bununla ilgili.
[QUOTE=muratdeg]Hava kalmış olabilir. hava boşaltma düğmesi varsa basın, boşaltın.
Yoksa boş bir kova alın, filtreyi çalıştırın. Yerdeki kovanın içine su çıkış hortumunu tutun. Bu sayede suyla beraber içerdeki hava da boşalacaktır.
İstikrarlı bir su akışı sağlanınca hortumu hemen akvaryuma yöneltin.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Akvaryuma su veren ve su alan kısmı dışarıda bir kaba koydum. Bu şekilde daha net gördüm ki filtre akvaryumdaki suyu çekmiyor ve doğal olarak filtreden su da çıkmıyor. Ama bu giriş ve çıkışı filtreden çıkarınca filtre çalışıyor, içerideki su fokur fokur oluyor. Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Sercioo]Pervaneyi çıkartın bi kovaya su koyun pervaneyi suyun içindeyken sök tak yapın sorun çözülecek[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler, su fokur fokur oluyor. Akvaryum’a su veren ve su alan hortumları filtreye bağlayınca akvaryumdan su çekmediğini ve doğal olarak akvaryuma su vermediğini gördüm. Bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE][QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE]
Öneri için teşekkür ederim.
Filtreye su doldurup tekrar denedim ama sonuç yine aynı.
[QUOTE=CevdetSERBEST][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188756/020220241307351.jpg[/IMG]
İşaretlediğim dügme hava alma düğmesi diye biliyorum , filtreye su dolana kadar ve su döngüsü başlayana kadar ona basıp bırakıp içindeki tum havayı almalısınız . Emiş borusu suyun içinde olmalı .[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Bu tuşa 20 den fazla bastım ama yine de çalışmadı. Bu işlem sırasında emiş çubuğu akvaryumun için de idi. Ve toprağa değmeyecek şekilde alt noktalarda idi.
[QUOTE=Balabanus]Filtre boş ise vana arkasındaki butona basılı tutun ve tekrar layın , suyu tanktan çekmesi lazım. Bu motor hava yapmaz genelde. Yada kapağı açıp su doldurun çıkış borusunu aşağıda olacak şekilde kovaya tutun fişe takın. Kolay gelsin. Ekstra filtreninde açık olduğundan emin olun.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Maalesef suyu tanktan çekmiyor. Galiba sorun bununla ilgili.
[QUOTE=muratdeg]Hava kalmış olabilir. hava boşaltma düğmesi varsa basın, boşaltın.
Yoksa boş bir kova alın, filtreyi çalıştırın. Yerdeki kovanın içine su çıkış hortumunu tutun. Bu sayede suyla beraber içerdeki hava da boşalacaktır.
İstikrarlı bir su akışı sağlanınca hortumu hemen akvaryuma yöneltin.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Akvaryuma su veren ve su alan kısmı dışarıda bir kaba koydum. Bu şekilde daha net gördüm ki filtre akvaryumdaki suyu çekmiyor ve doğal olarak filtreden su da çıkmıyor. Ama bu giriş ve çıkışı filtreden çıkarınca filtre çalışıyor, içerideki su fokur fokur oluyor. Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Sercioo]Pervaneyi çıkartın bi kovaya su koyun pervaneyi suyun içindeyken sök tak yapın sorun çözülecek[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler, su fokur fokur oluyor. Akvaryum’a su veren ve su alan hortumları filtreye bağlayınca akvaryumdan su çekmediğini ve doğal olarak akvaryuma su vermediğini gördüm. Bir tavsiyeniz var mı?
Dış Filtre Çalışmıyor.
Öncelikle buradaki düğmeye birkaç defa bastım ama yine çalışmadı. Sonra dış filtreye su girişi ve çıkışı olan kısımları akvaryumdan çıkardım ve fotoda görüldüğü gibi bir kovaya koydum. Bu şekilde filtreyi çalıştırdım. Dış filtre içine su almıyor ve doğal olarak su çıkışı da olmuyor. Şimdi ne yapmamı tavsiye edersiniz ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241217161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241216431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet441,2024-02-02 12:24:33[/EDIT]
Öncelikle buradaki düğmeye birkaç defa bastım ama yine çalışmadı. Sonra dış filtreye su girişi ve çıkışı olan kısımları akvaryumdan çıkardım ve fotoda görüldüğü gibi bir kovaya koydum. Bu şekilde filtreyi çalıştırdım. Dış filtre içine su almıyor ve doğal olarak su çıkışı da olmuyor. Şimdi ne yapmamı tavsiye edersiniz ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241217161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241216431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet441,2024-02-02 12:24:33[/EDIT]
Dış Filtre Çalışmıyor.
Selamlar arkadaşlar. Eheim Professionel marka dış filtrem var. Yaklaşık 2 aydır bu akvaryumda kullanıyorum. Bugün temizliğini yaptıktan sonra yerine yerleştirdim. Prize taktım ama şu anda çalışmıyor. Suyu içine çekmiyor ve doğal olarak dışarı su vermiyor. Çok basit bir yerde de yanlış yapmış olabilirim. Dış filtreler konusunda tecrübem yok maalesef. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316151.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar. Eheim Professionel marka dış filtrem var. Yaklaşık 2 aydır bu akvaryumda kullanıyorum. Bugün temizliğini yaptıktan sonra yerine yerleştirdim. Prize taktım ama şu anda çalışmıyor. Suyu içine çekmiyor ve doğal olarak dışarı su vermiyor. Çok basit bir yerde de yanlış yapmış olabilirim. Dış filtreler konusunda tecrübem yok maalesef. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316151.jpg[/IMG]
Hamile Olduğu İçin Yavruluğa Aldım. Erken Mi?
[QUOTE=Emirrztrk]Doğum yakın görünüyor. Fakat şunu söylemeliyim 20 Adet lepistes çok fazla değil. Eğer akvaryum büyük ve saklanma alanları bolsa yavruluğa almana gerek yok. Yavruluk dişilerin stresini arttırıyor. Saklanma alanları az ise rafya veya tilki kuyruğu elodea tarzı bitkilerle bunu sağlayabilirsin. Balıkların ve yavruların sağlığı için iyi olur.[/QUOTE]
Akvaryum’un genel bir fotoğrafını size gönderiyorum. Sizce bu şekilde iken doğum nerede olmalı? Akvaryumda mı yoksa yavrulukta mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emirrztrk]Doğum yakın görünüyor. Fakat şunu söylemeliyim 20 Adet lepistes çok fazla değil. Eğer akvaryum büyük ve saklanma alanları bolsa yavruluğa almana gerek yok. Yavruluk dişilerin stresini arttırıyor. Saklanma alanları az ise rafya veya tilki kuyruğu elodea tarzı bitkilerle bunu sağlayabilirsin. Balıkların ve yavruların sağlığı için iyi olur.[/QUOTE]
Akvaryum’un genel bir fotoğrafını size gönderiyorum. Sizce bu şekilde iken doğum nerede olmalı? Akvaryumda mı yoksa yavrulukta mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532591.jpg[/IMG]
Hamile Olduğu İçin Yavruluğa Aldım. Erken Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356551.jpg[/IMG]
İçinde 20 tane lepistes olan akvaryumum da bu 5 balığın hamile olduğunu tespit ettim. Bunları yavruluğa aldım ve fotolarını çektim. Sizce hangilerinin doğumu yakın? Hangilerinin doğumuna henüz var? Hangileri yavrulukta kalsın? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356551.jpg[/IMG]
İçinde 20 tane lepistes olan akvaryumum da bu 5 balığın hamile olduğunu tespit ettim. Bunları yavruluğa aldım ve fotolarını çektim. Sizce hangilerinin doğumu yakın? Hangilerinin doğumuna henüz var? Hangileri yavrulukta kalsın? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Devralınan Balıklı Akvaryumun Yeniden Kurulumu
[QUOTE=cagri]Sitede fotolar görünüyor son günlerde problem var.
Detayları göremiyoruz.
Taşıma esnasında filtre kaç saat kapalı kaldı? Bakteriler ölmüş olabilir. Sıfır kurulum gerekebilir[/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Filtre 6 saat kapalı kaldı. Bana bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumunuz tekrardan hayırlı olsun.
Filtrenin kapalı kaldığı süreçte içindeki bakterilerin bir kısmı ölmüş olabilir. Veya normalde kumun üstünde birikmiş tortu havalanmış olabilir. Taşıma sonrası bu partiküllerin görünmesi doğal. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi en iyisi beklemek, zararlı değiller sonuçta.
Yalnızca, eğer dış filtredeki sünger (veya elyaf) çok kirlenmiş gözüküyorsa onu kabaca temizleyebilirsiniz. Gözenekleri açılır biraz, partikülleri daha iyi çeker.
Bu arada, akvaryumun nüfusu kalabalık duruyor. Onu azaltmayı plana alabilirsiniz. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler.Akvaryum 160 litre. İçerisinde lepistes ve diğer küçük canlı doğuranların sayısı 30, 2 adet melek balığı(birisi madeni para büyüklüğünde, diğeri onun 3 katı büyüklükte), 2 adet 3 er cm lik siyah moli, 1 adet 3 cm lik vatoz, 1 adet 3 cm lik çöpçü, 3 adet 4 cm lik yılan balığı var. Bunlardan hangilerini sahiplendirmeliyim sizce. Teşekkürler [EDIT]Ahmet441,2023-12-17 13:17:12[/EDIT]
[QUOTE=cagri]Sitede fotolar görünüyor son günlerde problem var.
Detayları göremiyoruz.
Taşıma esnasında filtre kaç saat kapalı kaldı? Bakteriler ölmüş olabilir. Sıfır kurulum gerekebilir[/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Filtre 6 saat kapalı kaldı. Bana bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumunuz tekrardan hayırlı olsun.
Filtrenin kapalı kaldığı süreçte içindeki bakterilerin bir kısmı ölmüş olabilir. Veya normalde kumun üstünde birikmiş tortu havalanmış olabilir. Taşıma sonrası bu partiküllerin görünmesi doğal. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi en iyisi beklemek, zararlı değiller sonuçta.
Yalnızca, eğer dış filtredeki sünger (veya elyaf) çok kirlenmiş gözüküyorsa onu kabaca temizleyebilirsiniz. Gözenekleri açılır biraz, partikülleri daha iyi çeker.
Bu arada, akvaryumun nüfusu kalabalık duruyor. Onu azaltmayı plana alabilirsiniz. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler.Akvaryum 160 litre. İçerisinde lepistes ve diğer küçük canlı doğuranların sayısı 30, 2 adet melek balığı(birisi madeni para büyüklüğünde, diğeri onun 3 katı büyüklükte), 2 adet 3 er cm lik siyah moli, 1 adet 3 cm lik vatoz, 1 adet 3 cm lik çöpçü, 3 adet 4 cm lik yılan balığı var. Bunlardan hangilerini sahiplendirmeliyim sizce. Teşekkürler [EDIT]Ahmet441,2023-12-17 13:17:12[/EDIT]
Devralınan Balıklı Akvaryumun Yeniden Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeniden herkese merhabalar. Çok uzun bir aradan sonra sizlerin arasında olmak harika. 2017 nin başlarında küçük bir Japon akvaryumu ile başlayan maceram sonrasında başka bir akvaryumda lepistesler ile devam etti. Ve sonra sarı ve mavi prensesler ile bitti. Özel sebeplerden dolayı 5 yıldır akvaryum hobisinden uzaktım. Ve artık kendime güzel bir akvaryum alma sırası geldi. Ben de 1-1.5 aylık araştırmalar sonucunda hobiciliği bırakan birisinden balıkları, bitkileri ve tüm malzemeleri ile birlikte bir akvaryum aldım. Akvaryumu alırken suyun içinde yüzen muhtemelen hayvan dışkısı olduğunu tahmin ettiğim küçük parçacıklar yoktu. Ve aynı zamanda su besberraktı. Akvaryumu dün aldım ve kendi evime kurdum. Akvaryum 160 litre, içerisinde ısıtıcı, dış filtre, hava vermesi için de ayrı bir sistem var. (Bunların hepsi en iyi markalardan birisine ait ürünler.) Bunların hepsi ve hangi balıkların akvaryumun içinde olduğunu foto ve videoya bakıp görebilirsiniz.
Buraya kadar aslında akvaryum tanıtımı gibi oldu, gelgelelim benim soruma.
Ben akvaryumu taşırken dış filtreyi içindeki su ile birlilte taşıdım. (Yararlı bakterileri de taşımak için). 5 sene geçse de bazı bilgiler akılda kalıyor. :) Akvaryumu dibindeki toprak ile birlikte taşıdım. Sonrasında 4 günlük dinlenmiş suyunu ekledim. Ve ayrı bir kapta getirdiğim bu akvaryumun resimde görünen balıklarını da akvaryuma koydum.
Suyun içinde (özellikle videoda daha net göründüğü üzere) balık dışkısı olduğunu tahmin ettiğim parçacıklar var. Ve bunlar oldukça fazla. Net görünmesi için birkaç açıdan foto çektim. Bence özellikle videoda daha belirginler. Akvaryum 12 saattir çalışmasına rağmen bu görüntü normal mi? Yaptığım bir hata varsa öğrenmem için benimle paylabilir misiniz? Bu aşamadan sonra ne yapmam gerekir?
Forumu biraz okuyunca biraz beklemem gerektiğini düşünmeye başladım. Ama olası bir hatadan kaçınmak için sizlerin fikirlerine başvurmak istedim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeniden herkese merhabalar. Çok uzun bir aradan sonra sizlerin arasında olmak harika. 2017 nin başlarında küçük bir Japon akvaryumu ile başlayan maceram sonrasında başka bir akvaryumda lepistesler ile devam etti. Ve sonra sarı ve mavi prensesler ile bitti. Özel sebeplerden dolayı 5 yıldır akvaryum hobisinden uzaktım. Ve artık kendime güzel bir akvaryum alma sırası geldi. Ben de 1-1.5 aylık araştırmalar sonucunda hobiciliği bırakan birisinden balıkları, bitkileri ve tüm malzemeleri ile birlikte bir akvaryum aldım. Akvaryumu alırken suyun içinde yüzen muhtemelen hayvan dışkısı olduğunu tahmin ettiğim küçük parçacıklar yoktu. Ve aynı zamanda su besberraktı. Akvaryumu dün aldım ve kendi evime kurdum. Akvaryum 160 litre, içerisinde ısıtıcı, dış filtre, hava vermesi için de ayrı bir sistem var. (Bunların hepsi en iyi markalardan birisine ait ürünler.) Bunların hepsi ve hangi balıkların akvaryumun içinde olduğunu foto ve videoya bakıp görebilirsiniz.
Buraya kadar aslında akvaryum tanıtımı gibi oldu, gelgelelim benim soruma.
Ben akvaryumu taşırken dış filtreyi içindeki su ile birlilte taşıdım. (Yararlı bakterileri de taşımak için). 5 sene geçse de bazı bilgiler akılda kalıyor. :) Akvaryumu dibindeki toprak ile birlikte taşıdım. Sonrasında 4 günlük dinlenmiş suyunu ekledim. Ve ayrı bir kapta getirdiğim bu akvaryumun resimde görünen balıklarını da akvaryuma koydum.
Suyun içinde (özellikle videoda daha net göründüğü üzere) balık dışkısı olduğunu tahmin ettiğim parçacıklar var. Ve bunlar oldukça fazla. Net görünmesi için birkaç açıdan foto çektim. Bence özellikle videoda daha belirginler. Akvaryum 12 saattir çalışmasına rağmen bu görüntü normal mi? Yaptığım bir hata varsa öğrenmem için benimle paylabilir misiniz? Bu aşamadan sonra ne yapmam gerekir?
Forumu biraz okuyunca biraz beklemem gerektiğini düşünmeye başladım. Ama olası bir hatadan kaçınmak için sizlerin fikirlerine başvurmak istedim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Taşları yıkayıp öyle koydum. Renkli taş bu kum ve taşlara 7 tane filan karışmış(1 cm den küçük). Renkli görünenlerin çoğu misket. ilk iki gün %30 değişimi yapınca rengi berrak su rengine çok yakın hale geldi. İçindeki köprüyü de çıkardım. Bakteri kültürü heralde oturdu diye tahmin ediyorum.
Taşları yıkayıp öyle koydum. Renkli taş bu kum ve taşlara 7 tane filan karışmış(1 cm den küçük). Renkli görünenlerin çoğu misket. ilk iki gün %30 değişimi yapınca rengi berrak su rengine çok yakın hale geldi. İçindeki köprüyü de çıkardım. Bakteri kültürü heralde oturdu diye tahmin ediyorum.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Evet bir obje vardı, köprü. Onu çıkardım.
Evet bir obje vardı, köprü. Onu çıkardım.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Merhabalar 120 litre akvaryum da 8 tane 3 cm civarı prenses balık var. İlk su rengi dupduru idi. Bugün 5. Gün su rengi bu. Hem önceki dupduru su hem sonraki suyun fotosunu ekledim.Ne yapmalıyım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249491.jpg[/IMG]
Merhabalar 120 litre akvaryum da 8 tane 3 cm civarı prenses balık var. İlk su rengi dupduru idi. Bugün 5. Gün su rengi bu. Hem önceki dupduru su hem sonraki suyun fotosunu ekledim.Ne yapmalıyım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249491.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
