ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sui3452
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
273
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2018 21:39
Son Ziyaret:
29 Nisan 2026 09:24
Toplam Mesaj:
405 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Suat Akbulut
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1991
Yaş:
35
İl:
Kayseri
Meslek:
-
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Suat Akbulut
SON 10 MESAJI
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
Sobo Maxi Askı Filtre 600 Lh 12 W olan askı filtresini almayı düşünüyorum. Tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum
Sobo Maxi Askı Filtre 600 Lh 12 W olan askı filtresini almayı düşünüyorum. Tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
İhtiyar heyetini ilk defa dürtmeden yüzerken gördüm. Tamam düzeldiler dedikten 3 saniye sonra yorulmuş olmalılar ki hemen tekrar yerlerine geçip inceleme yapmaya devam ettiler😂
Ek olarak ise su yüzeyimde dalgalanma çok az miktarda oluşuyor. Filtrasyon sorunu baş gösteriyor yani. Tetra filtremi satıp sunsunu elimde tuttuğuma çok pişmanım😞
Pipo var fakat çok çirkin duruyor😅
Piyasadan ve teknolojiden uzak kalmışım bu hobide. Çeşitli filtreler türemiş.
Fiyat performans odaklı şelale filtre bakmayı düşünüyorum
Tavsiyelerinize açığım
[VID]https://youtu.be/YIUbOQNkxKs?si=oZL3mcNx4MDSZS2y[/VID][EDIT]Sui3452,2024-09-23 21:43:57[/EDIT]
İhtiyar heyetini ilk defa dürtmeden yüzerken gördüm. Tamam düzeldiler dedikten 3 saniye sonra yorulmuş olmalılar ki hemen tekrar yerlerine geçip inceleme yapmaya devam ettiler😂
Ek olarak ise su yüzeyimde dalgalanma çok az miktarda oluşuyor. Filtrasyon sorunu baş gösteriyor yani. Tetra filtremi satıp sunsunu elimde tuttuğuma çok pişmanım😞
Pipo var fakat çok çirkin duruyor😅
Piyasadan ve teknolojiden uzak kalmışım bu hobide. Çeşitli filtreler türemiş.
Fiyat performans odaklı şelale filtre bakmayı düşünüyorum
Tavsiyelerinize açığım
[VID]https://youtu.be/YIUbOQNkxKs?si=oZL3mcNx4MDSZS2y[/VID][EDIT]Sui3452,2024-09-23 21:43:57[/EDIT]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204237/230920242122011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204237/230920242122011.jpg[/IMG]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
O kadar kontrast dedik balık uyumu dedik güney dedik amerika dedik balıklar akvaryumda kayboldu 🤦🏻 bu kadar boş duracağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Bi 10/15 kırmızı burun daha eklemem gerekiyor ki biz buradayız diye kendini gösterebilsin. Bir de videodaki gibi sanki gizli bi kavanoz varmış da onun içine hapsolmuş gibi 10cmlik alanda takılıyorlar. Hiç öyle biz sürüyüz gezelim, bi şov yapalım, nâmımız yürüsün falan yok. Hep aynı yer😕
Melekler!!! Melekler de geçmişler dış filtre emiş borusunun ağız kısmına 70 yaşındaki dayıların teknolojik aletlere “elin gavuru ne yapmış beee” dercesine ihtiyarlar heyeti misali onu inceliyorlar.
Ben avcı balığım heybetini gören bi titresin herkes ayağını denk alsın demek yok.
Te Allahım yaaa. Balıkları almadan önce akvaryum daha çok huzur veriyordu. Dertsiz başıma dert aldım gibi hissediyorum😞
Cae 🫠 keşke 5/10tane alsaydım dedim. En azından hareketliler. Sağa sola koşturuyorlar. Aman şurası düzenli kalmış hemen dağıtayım. Bak burda yosun varmış tadına bakayım. Melek mi bu tetra mı bi sataşayım derken izlemesi en zevkli balık benim için şu an😂
Zamanla oturur büyür serpilir de görsel şölen yaşatırlar umarım 🫣
İyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/7bhH87GXrJM?si=2VXql45BcxO3dcLH[/VID]
O kadar kontrast dedik balık uyumu dedik güney dedik amerika dedik balıklar akvaryumda kayboldu 🤦🏻 bu kadar boş duracağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Bi 10/15 kırmızı burun daha eklemem gerekiyor ki biz buradayız diye kendini gösterebilsin. Bir de videodaki gibi sanki gizli bi kavanoz varmış da onun içine hapsolmuş gibi 10cmlik alanda takılıyorlar. Hiç öyle biz sürüyüz gezelim, bi şov yapalım, nâmımız yürüsün falan yok. Hep aynı yer😕
Melekler!!! Melekler de geçmişler dış filtre emiş borusunun ağız kısmına 70 yaşındaki dayıların teknolojik aletlere “elin gavuru ne yapmış beee” dercesine ihtiyarlar heyeti misali onu inceliyorlar.
Ben avcı balığım heybetini gören bi titresin herkes ayağını denk alsın demek yok.
Te Allahım yaaa. Balıkları almadan önce akvaryum daha çok huzur veriyordu. Dertsiz başıma dert aldım gibi hissediyorum😞
Cae 🫠 keşke 5/10tane alsaydım dedim. En azından hareketliler. Sağa sola koşturuyorlar. Aman şurası düzenli kalmış hemen dağıtayım. Bak burda yosun varmış tadına bakayım. Melek mi bu tetra mı bi sataşayım derken izlemesi en zevkli balık benim için şu an😂
Zamanla oturur büyür serpilir de görsel şölen yaşatırlar umarım 🫣
İyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/7bhH87GXrJM?si=2VXql45BcxO3dcLH[/VID]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
7 kırmızı burun tetra
5melek balığı (3beyaz 2siyah)
2cae (sarı renk) temin ettim. Biliyorum Cae Çin kökenli fakat kontrast yakalama adına tercih ettim. Daha önceden de vardı akvaryumumda ve bi tık hareketli olduğu için hoşuma gidiyor:)
En kısa sürede suya alıştırma yapıp ekleyerek görsel yükleyeceğim
7 kırmızı burun tetra
5melek balığı (3beyaz 2siyah)
2cae (sarı renk) temin ettim. Biliyorum Cae Çin kökenli fakat kontrast yakalama adına tercih ettim. Daha önceden de vardı akvaryumumda ve bi tık hareketli olduğu için hoşuma gidiyor:)
En kısa sürede suya alıştırma yapıp ekleyerek görsel yükleyeceğim
Hobiye Yeni Başlıyorum Gözlemleriniz Nelerdir
[QUOTE=Emirrztrk]Merhaba, lütfen bir yazı yazarken boş açıklamalardan kaçınalım okunması daha zor oluyor. Balıkların ne olduklarını ve özelliklerini yazmanıza gerek yok. Elma salyangozu bitkili akvaryumda beslenmez bitkilere zarar verir. Bitkilerdeki çürümeler eğer gövdede değilse sadece yapraktaysa adaptasyon diyebiliriz fakat gövde çürüyorsa bitki bozuyor demektir. Son olarak temizlik grubu ilk balıklar ile birlikte eklenmesi pek doğru değil özellikle vatoz.[/QUOTE]
Konu sahibinden çok özür dileyerek bu mesaja cevap vermem gerektiğini düşünüyorum.
Kıymetli forumdaşım!
Kendimce bir düşünceyi metne dökmek istemişim ve giriş,gelişme, sonuç olarak kimseyi kırmadan, incitmeden bunu aktarmayı bu şekilde uygun görmüşüm.
Yıllar sonra foruma geri dönmüş biri olarak da forum kurallarını bildiğimi düşünüyorum.
Forum kuralları değişti de haberim mi yok? Böyle bir madde var ise lütfen alıntı yapıp beni bilgilendir.
Ayrıca kendine göre yazdıklarıma “boş(!) muhabbete gerek yok” demişsin sınırını aşarak.
Bana karşı bu olayı tekrarlamamanı rica ediyorum.
Elma salyangozu olmaz deyip anayasa kuralı gibi sürmüşsün ortaya.
Hobi bu. Denenir yanılınır yada başarı elde edilir.
Canlıya zarar vermedikten sonra iyi/kötü deneme yapmanın bi zararı yok.
Desen ki hemen eklenmez bitkiler köklensin daha sonra olabilir ama şu an erken vs diye eyvallah da nereden öğrendin de bu kadar kesin net konuştun meçhul…
Konu sahibinden tekrar özür dileyerek iyi hobiler dilerim
[QUOTE=Emirrztrk]Merhaba, lütfen bir yazı yazarken boş açıklamalardan kaçınalım okunması daha zor oluyor. Balıkların ne olduklarını ve özelliklerini yazmanıza gerek yok. Elma salyangozu bitkili akvaryumda beslenmez bitkilere zarar verir. Bitkilerdeki çürümeler eğer gövdede değilse sadece yapraktaysa adaptasyon diyebiliriz fakat gövde çürüyorsa bitki bozuyor demektir. Son olarak temizlik grubu ilk balıklar ile birlikte eklenmesi pek doğru değil özellikle vatoz.[/QUOTE]
Konu sahibinden çok özür dileyerek bu mesaja cevap vermem gerektiğini düşünüyorum.
Kıymetli forumdaşım!
Kendimce bir düşünceyi metne dökmek istemişim ve giriş,gelişme, sonuç olarak kimseyi kırmadan, incitmeden bunu aktarmayı bu şekilde uygun görmüşüm.
Yıllar sonra foruma geri dönmüş biri olarak da forum kurallarını bildiğimi düşünüyorum.
Forum kuralları değişti de haberim mi yok? Böyle bir madde var ise lütfen alıntı yapıp beni bilgilendir.
Ayrıca kendine göre yazdıklarıma “boş(!) muhabbete gerek yok” demişsin sınırını aşarak.
Bana karşı bu olayı tekrarlamamanı rica ediyorum.
Elma salyangozu olmaz deyip anayasa kuralı gibi sürmüşsün ortaya.
Hobi bu. Denenir yanılınır yada başarı elde edilir.
Canlıya zarar vermedikten sonra iyi/kötü deneme yapmanın bi zararı yok.
Desen ki hemen eklenmez bitkiler köklensin daha sonra olabilir ama şu an erken vs diye eyvallah da nereden öğrendin de bu kadar kesin net konuştun meçhul…
Konu sahibinden tekrar özür dileyerek iyi hobiler dilerim
Akvaryum, Balık, Ekipman Ve Tasarım Tavsiyesi
[QUOTE=Emsica]
Dediğinizi anladım ve notumu aldım. Peki bir soru sormak istiyorum size bitkili akvaryumun bir tamamlanma ömrü veya bitki kullanım ömrü varmıdır. Akvaryum döngüsü ne zaman tamamlanır bitkili olursa.[/QUOTE]
Doğal ortamı simüle ettiğimizden ve de doğanın yani akvaryumun kendini sürekli yenilediğini düşünürsek bitkiler büyüdü işler bitti diye bir durum söz konusu olmuyor hocam.
Bitkilerin büyümesine ve bitki yükünün çok artması ile sürekli budama ile yenilenme, yeri geldiğinde gözü tırmalayan yada çok baskın gelip diğerlerini baskılayan bitkileri akvaryumdan uzaklaştırma yoluyla süreklidir döngü ve bakım gerektiriyor.
Fazlalık olanları hediye ederek, satarak yada çöpe atarak(önermiyorum kesinlikle:)) hobinize katkı sağlayıp devam edebilirsiniz[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:24:04[/EDIT]
[QUOTE=Emsica]
Dediğinizi anladım ve notumu aldım. Peki bir soru sormak istiyorum size bitkili akvaryumun bir tamamlanma ömrü veya bitki kullanım ömrü varmıdır. Akvaryum döngüsü ne zaman tamamlanır bitkili olursa.[/QUOTE]
Doğal ortamı simüle ettiğimizden ve de doğanın yani akvaryumun kendini sürekli yenilediğini düşünürsek bitkiler büyüdü işler bitti diye bir durum söz konusu olmuyor hocam.
Bitkilerin büyümesine ve bitki yükünün çok artması ile sürekli budama ile yenilenme, yeri geldiğinde gözü tırmalayan yada çok baskın gelip diğerlerini baskılayan bitkileri akvaryumdan uzaklaştırma yoluyla süreklidir döngü ve bakım gerektiriyor.
Fazlalık olanları hediye ederek, satarak yada çöpe atarak(önermiyorum kesinlikle:)) hobinize katkı sağlayıp devam edebilirsiniz[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:24:04[/EDIT]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[QUOTE=tafocan]
Merhaba Soru bana sorulmadı ama katkım olur belki her dalı kullanamayız.hatta daldan ziyade belirli kökleri kullansak daha iyi.buna uymazsak tankımızda su değerleri bozulur mantarlaşma olur.ben dal şeklinde kullanacağım dekorları lodos dalından yapıyorum deniz kenarında yaşadığımdan bulmam kolay oluyor satılanlarda en maliyetlisi oluyor.ama genelde yati kökleri kullanıyorum.daha hoş duruyor.kozalak olarak büyük kozalaklar olmuyor kızıl ağaç kozalağı bulmalısın biraz ararsan bulabilirsin.meşe yapraklarıyla birlikte kaynatıp kaynamadan hemen öncesi bir posta döküp tekrar kaynatmalısınki miktoplardan arınsın sonraki kaynatmada suyunu ve yaprakları dekor olarak kullanabilirsin.kullanıcağın dal ve kökleri mutlaka kaynatmalısın.karanlık su tankları filtre ile eski haline döndüğünden doğal yöntemlerle değilde satılan hzır darkwater ürünlerden alırsanız daha zahmetsiz olur.[/QUOTE]
Dediklerinizin her birinde haklılık payı var hocam.
Bulduğum asma/meşe ağacı dal ve kökler kuru olduğu için biraz daha dikkatsiz davranmış olabilirim. Kaynatma imkanım olmadığı için suda bekletme ve fırçalama yolu ile sterilize işlemlerini gerçekleştirmeye çalıştım.
Dediğiniz hazır kökler de saçma şekilde çok pahalı geldi. O yüzden böyle bi yol izledim. İlerleyen süreçte çok sorun çıkarması durumunda tankı güncelleme de planlarım arasında.
Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim 🙏
[QUOTE=tafocan]
Merhaba Soru bana sorulmadı ama katkım olur belki her dalı kullanamayız.hatta daldan ziyade belirli kökleri kullansak daha iyi.buna uymazsak tankımızda su değerleri bozulur mantarlaşma olur.ben dal şeklinde kullanacağım dekorları lodos dalından yapıyorum deniz kenarında yaşadığımdan bulmam kolay oluyor satılanlarda en maliyetlisi oluyor.ama genelde yati kökleri kullanıyorum.daha hoş duruyor.kozalak olarak büyük kozalaklar olmuyor kızıl ağaç kozalağı bulmalısın biraz ararsan bulabilirsin.meşe yapraklarıyla birlikte kaynatıp kaynamadan hemen öncesi bir posta döküp tekrar kaynatmalısınki miktoplardan arınsın sonraki kaynatmada suyunu ve yaprakları dekor olarak kullanabilirsin.kullanıcağın dal ve kökleri mutlaka kaynatmalısın.karanlık su tankları filtre ile eski haline döndüğünden doğal yöntemlerle değilde satılan hzır darkwater ürünlerden alırsanız daha zahmetsiz olur.[/QUOTE]
Dediklerinizin her birinde haklılık payı var hocam.
Bulduğum asma/meşe ağacı dal ve kökler kuru olduğu için biraz daha dikkatsiz davranmış olabilirim. Kaynatma imkanım olmadığı için suda bekletme ve fırçalama yolu ile sterilize işlemlerini gerçekleştirmeye çalıştım.
Dediğiniz hazır kökler de saçma şekilde çok pahalı geldi. O yüzden böyle bi yol izledim. İlerleyen süreçte çok sorun çıkarması durumunda tankı güncelleme de planlarım arasında.
Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim 🙏
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[QUOTE=Orhan76]Suat Bey Merhaba,
Gerçekten çok güzel bir tank olmuş. Özellikle aydınlatma ve verdiğiniz ambiyans çok başarılı. Ben genelde orta-güney amerika karma ciklet tankımda 10tds (180ppm) sertliği geçmemeye çalışıyorum. Bunun için kullandığım torf-reçine gibi kimyasal filtre malzemelerinin yanında bolca catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanıyorum. Cikletler için black water değil ama sarımsı amazon suyuna benzer bir su oluşturma çabası içine girdim. Yine yeni yaptığım neon tetra tankımda ben de black water tankımda önceden sormuş olduğunuz sertlik ve pH (7-7,5 ideal bu ortam için) değerlerini tutturmaya çalışıyorum.[/QUOTE]
Güzel sözleriniz için ve bilgi aktarımınız için çok teşekkür ederim Orhan Bey.
Ara ara ölçümler yaparak su dengesinin stabil gittiğini söylemem hatalı olmaz.
Gün aşırı çok az olmak kaydı ile boş akvaryumu yemleme yaparak bakteri oluşumunu sağladığımı düşünüyorum.
Bugün petshop gezintisine çıkıp karides, salyangoz, tetra ve melek fiyatlarını öğreneceğim.
Eğer ki hafızam beni yanıltmıyorsa akvaryuma ilk olarak karides ve salyangoz ekleniyor sonradan balıklar dahil oluyor diye biliyorum.
Bu konuda fikir verebilecek hobidaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:09:09[/EDIT]
[QUOTE=Orhan76]Suat Bey Merhaba,
Gerçekten çok güzel bir tank olmuş. Özellikle aydınlatma ve verdiğiniz ambiyans çok başarılı. Ben genelde orta-güney amerika karma ciklet tankımda 10tds (180ppm) sertliği geçmemeye çalışıyorum. Bunun için kullandığım torf-reçine gibi kimyasal filtre malzemelerinin yanında bolca catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanıyorum. Cikletler için black water değil ama sarımsı amazon suyuna benzer bir su oluşturma çabası içine girdim. Yine yeni yaptığım neon tetra tankımda ben de black water tankımda önceden sormuş olduğunuz sertlik ve pH (7-7,5 ideal bu ortam için) değerlerini tutturmaya çalışıyorum.[/QUOTE]
Güzel sözleriniz için ve bilgi aktarımınız için çok teşekkür ederim Orhan Bey.
Ara ara ölçümler yaparak su dengesinin stabil gittiğini söylemem hatalı olmaz.
Gün aşırı çok az olmak kaydı ile boş akvaryumu yemleme yaparak bakteri oluşumunu sağladığımı düşünüyorum.
Bugün petshop gezintisine çıkıp karides, salyangoz, tetra ve melek fiyatlarını öğreneceğim.
Eğer ki hafızam beni yanıltmıyorsa akvaryuma ilk olarak karides ve salyangoz ekleniyor sonradan balıklar dahil oluyor diye biliyorum.
Bu konuda fikir verebilecek hobidaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:09:09[/EDIT]
Hobiye Yeni Başlıyorum Gözlemleriniz Nelerdir
Tetraların sürü halinde gezmesi, lepisteslerin rengarenk desenleri çok güzel oluyor.
Tetraların sayısında değil fakat lepisteslerin sayıları biraz fazla gibi hocam.
2erkek/6 dişi ekleseniz bile çok çok kısa sürede lepistes nüfusu 25/30lara çıkacaktır ki bu da şu değerlerinizin oynamasına sebebiyet verecektir. Dediğiniz sayılarda lepiste alırsanız nüfusu kontrol etmekte çok zorlanırsınız. Diğer türleri de eklediğinizi varsayarsak gözü yoran bir görüntü çıkartır ortaya diye düşünmekteyim.
Lafın kısası lepistesi o kadar çok sayıda ekleme hocam😂
Tetraların sürü halinde gezmesi, lepisteslerin rengarenk desenleri çok güzel oluyor.
Tetraların sayısında değil fakat lepisteslerin sayıları biraz fazla gibi hocam.
2erkek/6 dişi ekleseniz bile çok çok kısa sürede lepistes nüfusu 25/30lara çıkacaktır ki bu da şu değerlerinizin oynamasına sebebiyet verecektir. Dediğiniz sayılarda lepiste alırsanız nüfusu kontrol etmekte çok zorlanırsınız. Diğer türleri de eklediğinizi varsayarsak gözü yoran bir görüntü çıkartır ortaya diye düşünmekteyim.
Lafın kısası lepistesi o kadar çok sayıda ekleme hocam😂
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
