ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bluemansiiz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2018 18:50
Son Ziyaret:
17 Ağustos 2019 08:46
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cengiz ÖZYILDIZ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cengiz ÖZYILDIZ
SON 10 MESAJI
Discus Solungaç Altı Şişliği Tedavisi Yardim
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Discus Akvaryumu İçin Kedi Kumu Kullanımı.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
