ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
okanyvz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2018 00:29
Son Ziyaret:
30 Kasım 2024 17:34
Toplam Mesaj:
43 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Okan Yavuz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Okan Yavuz
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Dayanılmaz Bir Koku Var 🤢
[QUOTE=3Mustafa]Bende aynı durumu yaşadım imkanın var ise canlıları ve bitkileri 1 günlüğüne bir kovaya al ısıtıcı ve filtre çalışsın ana tankı boşalt yıka bakteri kültürü ekle 1 gün sonra canlılarını ekle ben öyle yaptım bı zararını görmedim.[/QUOTE]
Sanırım bende bu şekilde yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209586/120420242027311.jpg[/IMG]
Tank bu şekilde
[QUOTE=3Mustafa]Bende aynı durumu yaşadım imkanın var ise canlıları ve bitkileri 1 günlüğüne bir kovaya al ısıtıcı ve filtre çalışsın ana tankı boşalt yıka bakteri kültürü ekle 1 gün sonra canlılarını ekle ben öyle yaptım bı zararını görmedim.[/QUOTE]
Sanırım bende bu şekilde yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209586/120420242027311.jpg[/IMG]
Tank bu şekilde
Akvaryumda Dayanılmaz Bir Koku Var 🤢
[QUOTE=HobiciMithrandir]Yapılmaması gereken her şeyi yapmışsınız hocam.
Suyu sıfırlasanız bile aynı problem 1 ay sonra tekrar olacaktır. Suda alg oluşumu mevcut mu? Her ne kadar alg/yosun oluşumunu hobici olarak sevmesek de sudaki atık elementleri gayet dönüştürebiliyor.
Akvaryumun fotoğraflarını görmemiz mümkün mü.[/QUOTE]
Yıllar içerisinde kurduğum 4. Ya da 5. Akvaryum ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum görünürde alg falan bir şey yok. Koku özellikle pipo filtre ve hava taşı çalışırken artıyor. Benim yattığım odada duruyor tank suyu sıfırladıktan sonra da kesilmez ise yarın büyük ihtimalle tankı dağıtacağım. Fotoğrafı akşam 20:30 gibi yüklerim.
[QUOTE=HobiciMithrandir]Yapılmaması gereken her şeyi yapmışsınız hocam.
Suyu sıfırlasanız bile aynı problem 1 ay sonra tekrar olacaktır. Suda alg oluşumu mevcut mu? Her ne kadar alg/yosun oluşumunu hobici olarak sevmesek de sudaki atık elementleri gayet dönüştürebiliyor.
Akvaryumun fotoğraflarını görmemiz mümkün mü.[/QUOTE]
Yıllar içerisinde kurduğum 4. Ya da 5. Akvaryum ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum görünürde alg falan bir şey yok. Koku özellikle pipo filtre ve hava taşı çalışırken artıyor. Benim yattığım odada duruyor tank suyu sıfırladıktan sonra da kesilmez ise yarın büyük ihtimalle tankı dağıtacağım. Fotoğrafı akşam 20:30 gibi yüklerim.
Akvaryumda Dayanılmaz Bir Koku Var 🤢
Teşekkür ederim cevap için. Pipo filtreyi daha önce akvaryum suyu ile temizlemiştim ama kokunun ondan geldiğini düşünerek detarjan ile yıkadım ayrıca yıkayalı 3 4 gün oldu herhangi bir bulanıklık olmadı hatta ısıtıcıyı ve moss ağıcını bile sudan geçirdim o gün ama koku yine de geçmedi, kumun kokacağını düşünerek içinden kepçeyle biraz kum çıkardım kum kötü kokuyordu fakat beni rahatsız eden ağır kokudan ziyade akvaryumun kendi kokusuydu. Akvaryumu kurduğumdan beri 1 tane Nerite Salyangoz dışında hiçbir canlı kaybetmedim o salyangozda aldığımdan beri çok sağlıklı değildi zaten. Öldüğü zaman kötü koltuğunun bildiğim için şu an tankta olanlara özellikle baktım ölü var mı diye ama o da yok. Geriye sadece suyun kaldığını düşünüyorum belki de kokan suyun kendisidir.
Teşekkür ederim cevap için. Pipo filtreyi daha önce akvaryum suyu ile temizlemiştim ama kokunun ondan geldiğini düşünerek detarjan ile yıkadım ayrıca yıkayalı 3 4 gün oldu herhangi bir bulanıklık olmadı hatta ısıtıcıyı ve moss ağıcını bile sudan geçirdim o gün ama koku yine de geçmedi, kumun kokacağını düşünerek içinden kepçeyle biraz kum çıkardım kum kötü kokuyordu fakat beni rahatsız eden ağır kokudan ziyade akvaryumun kendi kokusuydu. Akvaryumu kurduğumdan beri 1 tane Nerite Salyangoz dışında hiçbir canlı kaybetmedim o salyangozda aldığımdan beri çok sağlıklı değildi zaten. Öldüğü zaman kötü koltuğunun bildiğim için şu an tankta olanlara özellikle baktım ölü var mı diye ama o da yok. Geriye sadece suyun kaldığını düşünüyorum belki de kokan suyun kendisidir.
Akvaryumda Dayanılmaz Bir Koku Var 🤢
Herkese iyi bayramlar dilerim. Uzun süre sonra 2 ay kadar önce tekrar akvaryum kurdum. Aşağı yukarı 30 litre bir tankım var ortasında yol ve moss ağacı var.
Canlı olarak 8 tane Neon Tetra, 3 tane ateş karides ve 3 tane Nerite salyangoz var. Canlı yükümün bu tanka fazla olduğunu biliyorum fakat düzenli olarak her 4 günde bir dip çekimi yaparak suyunu değiştirip bakımını yapıyorum, 2 aydır hiçbir problem yoktu balıklar sağlıklı, moss ağacı ise gittikçe büyüyordu fakat son birkaç haftadır akvaryumda ağır neredeyse boğaz yakan bir koku var başta koku hafif olunca çok ciddiye almadım ama artınca petshopa gidip sorunu anlatınca amonyak olduğunu söyledi ve cyristalpro klor amonyak gidericisini kullanınca sorunun geçeceğini söyledi fakat hiçbir işe yaramadı 2 gün önce akvaryumun suyunu üst üste 2 gün değiştirdim hatta son değiştirdiğimde koku belki pipodan geliyordur diye yapılmamasını bildiğim halde ama koku ondan geliyorsa diye pipoyu bile bulaşık deterjanı ile iyice yıkadım ama değişen hiçbir şey yok. 3 gün önce akvaryumun içine 2 adet şans bambusu attım dün de bir köke bağlı 2 tane Anobias bitkisi attım belki nitratı çekip fayda eder diye ama sonuç hala değişmedi. Bu akşam suyu dibe kadar komple çekip yeni damacana suyu koyacağım koku hala geçmezse maalesef birkaç gün içerisinde tankı dağıtacağım.
Bu konu hakkında tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Herkese iyi bayramlar dilerim. Uzun süre sonra 2 ay kadar önce tekrar akvaryum kurdum. Aşağı yukarı 30 litre bir tankım var ortasında yol ve moss ağacı var.
Canlı olarak 8 tane Neon Tetra, 3 tane ateş karides ve 3 tane Nerite salyangoz var. Canlı yükümün bu tanka fazla olduğunu biliyorum fakat düzenli olarak her 4 günde bir dip çekimi yaparak suyunu değiştirip bakımını yapıyorum, 2 aydır hiçbir problem yoktu balıklar sağlıklı, moss ağacı ise gittikçe büyüyordu fakat son birkaç haftadır akvaryumda ağır neredeyse boğaz yakan bir koku var başta koku hafif olunca çok ciddiye almadım ama artınca petshopa gidip sorunu anlatınca amonyak olduğunu söyledi ve cyristalpro klor amonyak gidericisini kullanınca sorunun geçeceğini söyledi fakat hiçbir işe yaramadı 2 gün önce akvaryumun suyunu üst üste 2 gün değiştirdim hatta son değiştirdiğimde koku belki pipodan geliyordur diye yapılmamasını bildiğim halde ama koku ondan geliyorsa diye pipoyu bile bulaşık deterjanı ile iyice yıkadım ama değişen hiçbir şey yok. 3 gün önce akvaryumun içine 2 adet şans bambusu attım dün de bir köke bağlı 2 tane Anobias bitkisi attım belki nitratı çekip fayda eder diye ama sonuç hala değişmedi. Bu akşam suyu dibe kadar komple çekip yeni damacana suyu koyacağım koku hala geçmezse maalesef birkaç gün içerisinde tankı dağıtacağım.
Bu konu hakkında tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Beyaz Benek Hastalığının Nasıl Yenebilirim?
Şu an balıklarımın hiçbirinde beyaz benek kalmadı. Dün en halsiz olan fotoğraflarını paylaştığım balığın formu ise gayet iyi, eski haline döndü. Birkaç gün daha her ihtimale karşı her gün dip çekimi ve metilen mavisi tedavisine devam edeceğim, birkaç günün sonunda da tankta ne var ne yok çıkarıp iyice temizleyip dezenfekte edip tankı tekrar kuracağım gibi gözüküyor.
Şu an balıklarımın hiçbirinde beyaz benek kalmadı. Dün en halsiz olan fotoğraflarını paylaştığım balığın formu ise gayet iyi, eski haline döndü. Birkaç gün daha her ihtimale karşı her gün dip çekimi ve metilen mavisi tedavisine devam edeceğim, birkaç günün sonunda da tankta ne var ne yok çıkarıp iyice temizleyip dezenfekte edip tankı tekrar kuracağım gibi gözüküyor.
Beyaz Benek Hastalığının Nasıl Yenebilirim?
Eveeet an itibari ile beyaz beneğin en çok hatta beyaz beneğin istila ettiği balığımın hali
[url=https://hizliresim.com/nx95aQ][img]https://i.hizliresim.com/nx95aQ.jpg[/img][/url] [B]YENİ HALİ[/B]
[url=https://hizliresim.com/KseUBY][img]https://i.hizliresim.com/KseUBY.jpg[/img][/url] [B]ESKİ HALİ[/B]
Balığımı kontrol ettiğim zaman beneklerin inanılmaz azaldığını gördüm, sanırım izlediğim tedavi yönteminden sonuç almaya başladım, demek oluyor bu. Şu an yapacağım şey ise balığın üzerinden parazitler düşse dahi hala tankımda yaşadıklarını biliyorum okuduğum kadarıyla o düşen parazitler tutunacak bir canlı arıyorlar ve tutunacak bir yer bulamadıkları taktirde 2 gün içerisinde öldükleri. 2 gün daha düzenli dip çekimi yapıp metilen mavisi damlatacağım su sıcaklığı ise 30 derecede sabit kalmaya devam edecek.
Aklıma takılan bir diğer konu ise fotoğraflarını paylaştığım balık parazitleri en yoğun halinde dahi ne bir hareketsizlik ne bir iştahsızlık sergiliyordu hatta onu sağlıklı bir balıktan ayıran tek farkı üzerinde bulunan parazitleri demiştim, ama şu an üzerinde bulunan parazitleri azalmasına rağmen forumunda düşmeler olduğunu gözlemledim, oldukça halsiz görünüyor, hatta bunu çektiğim fotoğraflardan da gözlemleyebilirsiniz. [B]Sizce neden böyle, tedavi sürecinde bitkin düşmüş olabilir mi?
[/B]
Sağlıklı günler dilerim.[:)]
Eveeet an itibari ile beyaz beneğin en çok hatta beyaz beneğin istila ettiği balığımın hali
[url=https://hizliresim.com/nx95aQ][img]https://i.hizliresim.com/nx95aQ.jpg[/img][/url] [B]YENİ HALİ[/B]
[url=https://hizliresim.com/KseUBY][img]https://i.hizliresim.com/KseUBY.jpg[/img][/url] [B]ESKİ HALİ[/B]
Balığımı kontrol ettiğim zaman beneklerin inanılmaz azaldığını gördüm, sanırım izlediğim tedavi yönteminden sonuç almaya başladım, demek oluyor bu. Şu an yapacağım şey ise balığın üzerinden parazitler düşse dahi hala tankımda yaşadıklarını biliyorum okuduğum kadarıyla o düşen parazitler tutunacak bir canlı arıyorlar ve tutunacak bir yer bulamadıkları taktirde 2 gün içerisinde öldükleri. 2 gün daha düzenli dip çekimi yapıp metilen mavisi damlatacağım su sıcaklığı ise 30 derecede sabit kalmaya devam edecek.
Aklıma takılan bir diğer konu ise fotoğraflarını paylaştığım balık parazitleri en yoğun halinde dahi ne bir hareketsizlik ne bir iştahsızlık sergiliyordu hatta onu sağlıklı bir balıktan ayıran tek farkı üzerinde bulunan parazitleri demiştim, ama şu an üzerinde bulunan parazitleri azalmasına rağmen forumunda düşmeler olduğunu gözlemledim, oldukça halsiz görünüyor, hatta bunu çektiğim fotoğraflardan da gözlemleyebilirsiniz. [B]Sizce neden böyle, tedavi sürecinde bitkin düşmüş olabilir mi?
[/B]
Sağlıklı günler dilerim.[:)]
Beyaz Benek Hastalığının Nasıl Yenebilirim?
Tecrübelerinizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim. İnternetten araştırmalarım, forumda okuduğum sizlerin tecrübeleri ve izlediğim videolardan da anladığım kadarıyla herkesin kendisine göre uyguladığı bir yöntem var, ve bir şekilde bu hastalığın üstesinden geliyorlar. Anladığım kadarıyla tedavi olarak herkesin ortak noktası ısıyı arttırmak ve metalin mavisi ya da tuz kullanmaktan geçiyor. Şu an benim yaptığım ise her gün düzenli dip çekimi ve metilen mavisi damlatmak dün forumda bir abinin tavsiyesiyle pipo filtreyi tuz ile yıkadım ve su mavi oluncaya kadar metilen mavisi döktüm, kaç damla damlattım bilmiyorum ama su mavi olunca bıraktım, şu an su sanki hiç metilen mavisi yok gibi berrak. Yazımı bitirince de tekrar dip çekimi ve metilen mavisi dökeceğim. Yarın ise Contra marka yeni bir metilen mavisi alıp birkaç günde onda şans vermek olacak. Açıkçası ortada duran Anubias pet shoptan aldığım hali arasında dağlar kadar fark var çok güzel kök saldı, yaprakları tam formunda renk verdi ve de gözle görülür bir şekilde büyüyüp gelişiyor ondan dolayı onu çok çıkarıp bir kaba koymak istemiyorum, ona birkaç gün daha şans vereceğim gibi gözüküyor. Balığa gelecek olursak sanki hasta değil gibi, yemesinde, hareketlerinde ve dışkılamasında hiçbir sorun yok onu sağlıklı balıklardan ayıran tek unusuru üzerinde bulunan benekleri. Şu an durum bundan ibaret umarım bir an önce şu beladan kurtulurum. Tekrar teşekkür ederim tecrüblerinizi paylaştığınız için ben bu kadar yorum gelceğini beklemiyordum açıkçası. Sağlıklı günleer herkese [:)]
Tecrübelerinizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim. İnternetten araştırmalarım, forumda okuduğum sizlerin tecrübeleri ve izlediğim videolardan da anladığım kadarıyla herkesin kendisine göre uyguladığı bir yöntem var, ve bir şekilde bu hastalığın üstesinden geliyorlar. Anladığım kadarıyla tedavi olarak herkesin ortak noktası ısıyı arttırmak ve metalin mavisi ya da tuz kullanmaktan geçiyor. Şu an benim yaptığım ise her gün düzenli dip çekimi ve metilen mavisi damlatmak dün forumda bir abinin tavsiyesiyle pipo filtreyi tuz ile yıkadım ve su mavi oluncaya kadar metilen mavisi döktüm, kaç damla damlattım bilmiyorum ama su mavi olunca bıraktım, şu an su sanki hiç metilen mavisi yok gibi berrak. Yazımı bitirince de tekrar dip çekimi ve metilen mavisi dökeceğim. Yarın ise Contra marka yeni bir metilen mavisi alıp birkaç günde onda şans vermek olacak. Açıkçası ortada duran Anubias pet shoptan aldığım hali arasında dağlar kadar fark var çok güzel kök saldı, yaprakları tam formunda renk verdi ve de gözle görülür bir şekilde büyüyüp gelişiyor ondan dolayı onu çok çıkarıp bir kaba koymak istemiyorum, ona birkaç gün daha şans vereceğim gibi gözüküyor. Balığa gelecek olursak sanki hasta değil gibi, yemesinde, hareketlerinde ve dışkılamasında hiçbir sorun yok onu sağlıklı balıklardan ayıran tek unusuru üzerinde bulunan benekleri. Şu an durum bundan ibaret umarım bir an önce şu beladan kurtulurum. Tekrar teşekkür ederim tecrüblerinizi paylaştığınız için ben bu kadar yorum gelceğini beklemiyordum açıkçası. Sağlıklı günleer herkese [:)]
Beyaz Benek Hastalığının Nasıl Yenebilirim?
Değerli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Dediklerinizi uygulayacağım ve sonucu paylaşacağım.
Değerli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Dediklerinizi uygulayacağım ve sonucu paylaşacağım.
Beyaz Benek Hastalığının Nasıl Yenebilirim?
Fotoğraf: [url=https://hizliresim.com/miyDZl][img]https://i.hizliresim.com/miyDZl.jpg[/img][/url]
Hastalık Belirtileri: Beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon, Anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece
Filitrasyon: Pipo Filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Aquaxi Contranea
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Hergün 10 litre dip çekimi
Herkese merhaba akvaryumu 10 gün önce kurdum, tankımda 3 küçük boy oranda japon ve ortasında küçük bir anubias bitki var. Yemleme olarak ise Ahm marka sarımsak yem ve japon balığı yemi kullanıyorum, bunların yanı sıra haşlanmış ıspanak da verdiğim oldu. Yaklaşık 4 gün önce balığın birisinde beyaz benek başladığını gördüm ve tedavisi için hemen araştırmaya başladım ve [B]su ısısını 24 dereceden 28 dereceye çıkardım[/B] ve [B]her gün 10 litre dip çekimi ile su değişimi yapıyorum[/B] ardından pet shopun bana dezenfektan diye verdiği [B]Apex Aquaxi Contranea ilaçtan 5 damla döküyorum[/B] fakat bu ilacın herhangi bir kutusu falan yok üzerinde olan etiket ise sanki yazıcıdan basılıp dökülmüş gibi kalitesiz duruyor. Araştırmalarım sonucu metalin mavisi olduğunu öğrendim için kullanıyorum. 3 balığın sadece birisinde bugün parazit artışı oldu diğer 2 balıkta yok denecek kadar azaldı. Yazımı bitirdikten sonra ısıyı 30 dereceye çekmeyi planlıyorum ve de 15 litre dip çekimi yapıp yine dinlenmiş 15 litre su ekleyip yine 5 damla metalin mavisi damlatmayı planlıyorum. Sizlerin de tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım ya da yapmamalıyım?
Herkese teşekkür ederim, iyi forumlar dilerim. [:)]
Fotoğraf: [url=https://hizliresim.com/miyDZl][img]https://i.hizliresim.com/miyDZl.jpg[/img][/url]
Hastalık Belirtileri: Beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon, Anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece
Filitrasyon: Pipo Filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Aquaxi Contranea
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Hergün 10 litre dip çekimi
Herkese merhaba akvaryumu 10 gün önce kurdum, tankımda 3 küçük boy oranda japon ve ortasında küçük bir anubias bitki var. Yemleme olarak ise Ahm marka sarımsak yem ve japon balığı yemi kullanıyorum, bunların yanı sıra haşlanmış ıspanak da verdiğim oldu. Yaklaşık 4 gün önce balığın birisinde beyaz benek başladığını gördüm ve tedavisi için hemen araştırmaya başladım ve [B]su ısısını 24 dereceden 28 dereceye çıkardım[/B] ve [B]her gün 10 litre dip çekimi ile su değişimi yapıyorum[/B] ardından pet shopun bana dezenfektan diye verdiği [B]Apex Aquaxi Contranea ilaçtan 5 damla döküyorum[/B] fakat bu ilacın herhangi bir kutusu falan yok üzerinde olan etiket ise sanki yazıcıdan basılıp dökülmüş gibi kalitesiz duruyor. Araştırmalarım sonucu metalin mavisi olduğunu öğrendim için kullanıyorum. 3 balığın sadece birisinde bugün parazit artışı oldu diğer 2 balıkta yok denecek kadar azaldı. Yazımı bitirdikten sonra ısıyı 30 dereceye çekmeyi planlıyorum ve de 15 litre dip çekimi yapıp yine dinlenmiş 15 litre su ekleyip yine 5 damla metalin mavisi damlatmayı planlıyorum. Sizlerin de tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım ya da yapmamalıyım?
Herkese teşekkür ederim, iyi forumlar dilerim. [:)]
İlk Betta Balığı Üretme Çalışmam
[url=https://hizliresim.com/r5zRkm][img]https://i.hizliresim.com/r5zRkm.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Ov4B44][img]https://i.hizliresim.com/Ov4B44.jpg[/img][/url]
Herkese merhaba yaklaşık 2.5 hafta önce yıllar sonra tekrar Betta besleme hastalığım yeniden ağır bastı ve bir erkek betta aldım. 2 Hafta önce de dişi yetişkin sağlıklı bir dişi betta aldım. Daha önce sadece uzun süreli beta balıkları besledim, fakat hiç üretme girişiminde bulunmadım. Hiç acele etmeden ilk önce lepistes için kullandığım yavru tankını boşalttım, temizledim ve baştan kurdum. İzlediğim videolardan ve okuduğum makalelerden yola çıkarak 2 gün önce erkek balığı tanka saldım, köpük yuvasını yaptı. Bu gece dişiyi karşısına koyacağım. Dişi hazır olduğu zamanda yanına atlar ya da ben salarım acelem yok. Daha önce üretip tecrübesi olan hobici abilerimden ve kardeşlerimden tavsiye ve fikir almak istiyorum. Buraya olup bitenleri atarım.
[url=https://hizliresim.com/r5zRkm][img]https://i.hizliresim.com/r5zRkm.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Ov4B44][img]https://i.hizliresim.com/Ov4B44.jpg[/img][/url]
Herkese merhaba yaklaşık 2.5 hafta önce yıllar sonra tekrar Betta besleme hastalığım yeniden ağır bastı ve bir erkek betta aldım. 2 Hafta önce de dişi yetişkin sağlıklı bir dişi betta aldım. Daha önce sadece uzun süreli beta balıkları besledim, fakat hiç üretme girişiminde bulunmadım. Hiç acele etmeden ilk önce lepistes için kullandığım yavru tankını boşalttım, temizledim ve baştan kurdum. İzlediğim videolardan ve okuduğum makalelerden yola çıkarak 2 gün önce erkek balığı tanka saldım, köpük yuvasını yaptı. Bu gece dişiyi karşısına koyacağım. Dişi hazır olduğu zamanda yanına atlar ya da ben salarım acelem yok. Daha önce üretip tecrübesi olan hobici abilerimden ve kardeşlerimden tavsiye ve fikir almak istiyorum. Buraya olup bitenleri atarım.
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 11:42
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 11:36
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
