ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
xecutioner77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2018 00:53
Son Ziyaret:
08 Ekim 2019 12:11
Toplam Mesaj:
20 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muzaffer Sönmez
Doğum Tarihi:
05 Haziran 1999
Yaş:
27
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muzaffer Sönmez
85x44x33|Japon Akvaryumu
1x Shubunkin(PİRATE)
1x Red Cap Oranda
1x Comet
1x Oranda
SON 10 MESAJI
Bir Balığımı Bu Gece Kaybettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058371.jpg[/IMG]
Tam bir yıldır kurulu olan akvryumum kurulduktan itibaren bir yıldır kayıp vermiyordu. Bu sabah yemleme yapmadan önce bu balığımın biraz garip davrandığını fark ettim. Biraz da hareketsiz duruyordu. Normalde böyle değildi. Bunu hemen küçük tanka aldım. Metilen mavisi ve mikofish damlattım. Isıtıcıyı 25-26 dereceye getirip. İçerisine hava vermesi için de bir uzatma yapıp ışık almayacak vaziyette sarıp sarmaladım. Gün boyu kontrol ettim. Ve 1 saat önce baktığımda balığımı kaybettiğimi gördüm. Sizce bunun sebebi ne olabilir. Asıl tankta 6 adet balığım var hala. En son 11 ay önce ilk kurulum esnasında kayıp vermiştim. Tanktaki balıkları iyice gözlemledim ve vücutlarında bir leke nede bir aksilik söz konusu. Acaba tanktaki suyu yüzde elli oranında tazelesemmi yada başka ne yapabilirim? Diğer balıklarıma da bulaşmış olabilir mi? Onları nasıl koruyabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058371.jpg[/IMG]
Tam bir yıldır kurulu olan akvryumum kurulduktan itibaren bir yıldır kayıp vermiyordu. Bu sabah yemleme yapmadan önce bu balığımın biraz garip davrandığını fark ettim. Biraz da hareketsiz duruyordu. Normalde böyle değildi. Bunu hemen küçük tanka aldım. Metilen mavisi ve mikofish damlattım. Isıtıcıyı 25-26 dereceye getirip. İçerisine hava vermesi için de bir uzatma yapıp ışık almayacak vaziyette sarıp sarmaladım. Gün boyu kontrol ettim. Ve 1 saat önce baktığımda balığımı kaybettiğimi gördüm. Sizce bunun sebebi ne olabilir. Asıl tankta 6 adet balığım var hala. En son 11 ay önce ilk kurulum esnasında kayıp vermiştim. Tanktaki balıkları iyice gözlemledim ve vücutlarında bir leke nede bir aksilik söz konusu. Acaba tanktaki suyu yüzde elli oranında tazelesemmi yada başka ne yapabilirim? Diğer balıklarıma da bulaşmış olabilir mi? Onları nasıl koruyabilirim.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Buhar camı olarak pleksiglas kullanmayı düşünüyorum. Acaba konu hakkında yardımcı olabilecek var mı ?
Pleksiyi kullanma sebebim öncelikle ufak tefek yaralanmanın önüne geçmek. Bir düğer ve en önemlisi de kırılma durumu olmadığından balıklar için bir sorun da teşkil etmeyecek. Kaldırıp temizlemesi falan da cama göre daha kolay ve zahmetsiz olacağından pleksiyi düşünüyorum. Acaba doğru mu düşünüyorum?
Buhar camı olarak pleksiglas kullanmayı düşünüyorum. Acaba konu hakkında yardımcı olabilecek var mı ?
Pleksiyi kullanma sebebim öncelikle ufak tefek yaralanmanın önüne geçmek. Bir düğer ve en önemlisi de kırılma durumu olmadığından balıklar için bir sorun da teşkil etmeyecek. Kaldırıp temizlemesi falan da cama göre daha kolay ve zahmetsiz olacağından pleksiyi düşünüyorum. Acaba doğru mu düşünüyorum?
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Erhan abi yorumuna bayağı güldüm sen çok yaşa :D Suya değineyim önce. Dış filtreyi falan temizlemiştim, içini dışını falan sonra da ben periyodik olarak 1ayda 1 buçuk ayda falan metilen mavisi damlatıyorum tuz falan atıyorum. Resim çekilmeden 15 20 dk önce damlatmıştım. Renk ondan biraz garip geldi sanırım. Akvaryumdaki karmaşadan bahsetmişsiniz. Benim için önemli olan benim gözüme hoş gelmesinden ziyade balıkların rahat olması olabildiğince ferah bir ortamda kalmaları için içinde süs bitki falan hiçbirşey koymadım. Zaten koiler pek süse püse meraklı bir tür değil. Hava hortumları falan evet biraz karışık farkındayım. Onun sebebi de benim hava motoru yeni hava taşını alınca kafayı yedi azıcık. Sonra yeni motor aldım geldim oda taşı ve pipoyu besleyemedi. Sonra geri götürdüm üst modelini bekliyorum. O yüzden hava hortumları biraz karmaşık duruyor. Motor gelince o işe bir el atıcam. Şimdi geçici bir durum olduğu için uğraşmak istemedim. 2 3 gün sonra birdaha en baştan bozup yapıcam zaten.
Younsoi abimize de de teşekkür ederim. Verdiği bilgiler hakkında. Yukarıda da dediğim gibi hava motoru ile ilgili ufak bir sorunum var. Buhar camını da o esnada halledicem. Sistem tam olarak oturunca da ışığa çözüm bulucam. Ama dediğiniz gibi bitki olmadığı için çok da önemli değil. Ben gösterişten ziyade balıklar nasıl rahat eder diye düşünüp ona göre hareket ediyorum.
Erhan abi yorumuna bayağı güldüm sen çok yaşa :D Suya değineyim önce. Dış filtreyi falan temizlemiştim, içini dışını falan sonra da ben periyodik olarak 1ayda 1 buçuk ayda falan metilen mavisi damlatıyorum tuz falan atıyorum. Resim çekilmeden 15 20 dk önce damlatmıştım. Renk ondan biraz garip geldi sanırım. Akvaryumdaki karmaşadan bahsetmişsiniz. Benim için önemli olan benim gözüme hoş gelmesinden ziyade balıkların rahat olması olabildiğince ferah bir ortamda kalmaları için içinde süs bitki falan hiçbirşey koymadım. Zaten koiler pek süse püse meraklı bir tür değil. Hava hortumları falan evet biraz karışık farkındayım. Onun sebebi de benim hava motoru yeni hava taşını alınca kafayı yedi azıcık. Sonra yeni motor aldım geldim oda taşı ve pipoyu besleyemedi. Sonra geri götürdüm üst modelini bekliyorum. O yüzden hava hortumları biraz karmaşık duruyor. Motor gelince o işe bir el atıcam. Şimdi geçici bir durum olduğu için uğraşmak istemedim. 2 3 gün sonra birdaha en baştan bozup yapıcam zaten.
Younsoi abimize de de teşekkür ederim. Verdiği bilgiler hakkında. Yukarıda da dediğim gibi hava motoru ile ilgili ufak bir sorunum var. Buhar camını da o esnada halledicem. Sistem tam olarak oturunca da ışığa çözüm bulucam. Ama dediğiniz gibi bitki olmadığı için çok da önemli değil. Ben gösterişten ziyade balıklar nasıl rahat eder diye düşünüp ona göre hareket ediyorum.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Işık hiç kullanmadım desem yalan olur. Benim kitap okurken kullandığım beyaz ledden bir masa lambam var. Kitap okuma lablası daha çok. Onu en düşük ışığa getirip koyuyordum geceleri. Zaten kendi bulunduğum odada akvaryum. Ben 7 de eve geliyorum geceye kadar odanın ışığı ile yetiniyorlar. Ben uyuyunca onlar da benimle birlikte uyuyor. :D
Işık hiç kullanmadım desem yalan olur. Benim kitap okurken kullandığım beyaz ledden bir masa lambam var. Kitap okuma lablası daha çok. Onu en düşük ışığa getirip koyuyordum geceleri. Zaten kendi bulunduğum odada akvaryum. Ben 7 de eve geliyorum geceye kadar odanın ışığı ile yetiniyorlar. Ben uyuyunca onlar da benimle birlikte uyuyor. :D
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Pipoyu bakteri kültürü açısından hiç çıkartmamayı düşünüyordum aslında. İç filtreden de zaten bir şey beklemiyorum. Sadece ufak bir akıntı yapmasını istedim. Dış filtrenin suyu çeken kısmı tankın diğer ucunda olduğu için bir sirkülasyon olur diye düşündüm sadece ama sıkıntı olur diyorsanız çıkartırım.
Pipoyu bakteri kültürü açısından hiç çıkartmamayı düşünüyordum aslında. İç filtreden de zaten bir şey beklemiyorum. Sadece ufak bir akıntı yapmasını istedim. Dış filtrenin suyu çeken kısmı tankın diğer ucunda olduğu için bir sirkülasyon olur diye düşündüm sadece ama sıkıntı olur diyorsanız çıkartırım.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Arka plan belli olmuyor galiba duvardan. Arka plan beyaz onda sıkıntı yok. Isıtıcı zaten 22-23 derece civarında ısıtıcı otomatik olduğundan derece düşmeyeceği için devreye de girmez bir sıkıntı olmaz diye düşündüm. Led için de aklımda mavi beyaz ve yeşil vardı. Size katılıyorum.
Arka plan belli olmuyor galiba duvardan. Arka plan beyaz onda sıkıntı yok. Isıtıcı zaten 22-23 derece civarında ısıtıcı otomatik olduğundan derece düşmeyeceği için devreye de girmez bir sıkıntı olmaz diye düşündüm. Led için de aklımda mavi beyaz ve yeşil vardı. Size katılıyorum.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Keşke neye bakmam gerektiğini de belirtseydiniz. Pek anlamadım.
Keşke neye bakmam gerektiğini de belirtseydiniz. Pek anlamadım.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Öncelikle herkese iyi günler. Tankı 6 ay kadar önce buradaki deneyimli arkadaşlar sayesinde kurdum. Bana bu hobiyi sevdiren herkese tekrar teşekkür etmek istiyorum. Tankın durumu bu. Bu sabah ilk defa dış filtre temizledim. Yaz da gelip havalar ısınınca akvaryumun tek eksiği olan buhar camı göze batmaya başladı. Bir diğer eksiğim ışıklandırma zaten ikisini de bu hafta içinde hallediyorum. Buhar camına led yapmayı düşünüyorum. Bu konu hakkında da fikirlerinize ihtiyacım var. Bunun dışında resimlerden gördüğünüz kadarıyla olumlu yada olumsuz fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum. Tankı olabildiğince ferah tutmaya çalıştım 120 litre zaten. Daha da yapabileceğim birşey görürseniz lütfen belirtin. Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304211.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi günler. Tankı 6 ay kadar önce buradaki deneyimli arkadaşlar sayesinde kurdum. Bana bu hobiyi sevdiren herkese tekrar teşekkür etmek istiyorum. Tankın durumu bu. Bu sabah ilk defa dış filtre temizledim. Yaz da gelip havalar ısınınca akvaryumun tek eksiği olan buhar camı göze batmaya başladı. Bir diğer eksiğim ışıklandırma zaten ikisini de bu hafta içinde hallediyorum. Buhar camına led yapmayı düşünüyorum. Bu konu hakkında da fikirlerinize ihtiyacım var. Bunun dışında resimlerden gördüğünüz kadarıyla olumlu yada olumsuz fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum. Tankı olabildiğince ferah tutmaya çalıştım 120 litre zaten. Daha da yapabileceğim birşey görürseniz lütfen belirtin. Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304211.jpg[/IMG]
Aileye Yeni Bir Ufaklık Dahil Oldu.
Herkese öncelikle kolay gelsin. Bugün kız kardeşim doğum günü hediyesi olarak ufak bir japon aldı arkadaşından. Akvaryuma aldığımdan beri sadece bir kere balık ekledim oda resimlerde göreceğiniz beyaz olan. Şimdi size sorum şu yeni gelen balık akvaryumdaki balıklardan çok ufak. Ona zarar verirler mi? Ve nasıl eklemeliyim? Birçok anlatım var ama ben buradaki kişilerin bilgisine güvendiğim için size danışmak istedim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716161.jpg[/IMG]
Herkese öncelikle kolay gelsin. Bugün kız kardeşim doğum günü hediyesi olarak ufak bir japon aldı arkadaşından. Akvaryuma aldığımdan beri sadece bir kere balık ekledim oda resimlerde göreceğiniz beyaz olan. Şimdi size sorum şu yeni gelen balık akvaryumdaki balıklardan çok ufak. Ona zarar verirler mi? Ve nasıl eklemeliyim? Birçok anlatım var ama ben buradaki kişilerin bilgisine güvendiğim için size danışmak istedim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716161.jpg[/IMG]
Tankımda Birkaç Gündür Bir Hareketlilik Var.
3 aylık bir sistemde ayrıca bu mevsimde çiftleşme normal mi yani. Bir de ben sağmasam dişiler yavruları tanka salar mı ? Salıyorsa da diğer balıklar bunları yer mi?
3 aylık bir sistemde ayrıca bu mevsimde çiftleşme normal mi yani. Bir de ben sağmasam dişiler yavruları tanka salar mı ? Salıyorsa da diğer balıklar bunları yer mi?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
sirhill,
yeekim,
Kınayu,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Mr. WingMan,
0rnn,
yokte,
sina cen,
Kuduoglu,
osmandbnl,
oktay42,
Redrainbow,
ibas34,
Brdk64,
nagmus,
heserx,
SalihNarci,
altum123,
artgy,
Akvarist Batuhan,
livadi,
reprise,
yaguara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
