ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ivanaliev
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Temmuz 2019 22:24
Son Ziyaret:
12 Nisan 2020 15:13
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem değirmenci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem
SON 4 MESAJI
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
