ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Aniello
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2019 10:49
Son Ziyaret:
17 Ocak 2026 12:03
Toplam Mesaj:
72 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl Koşak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl Koşak
SON 10 MESAJI
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
[QUOTE=Rainrain]
Merhaba bitkili işi gerçekten çoook deneyim çok araştırma gerektiriyor. Musluk suyunuzun kalitesi canlı yükü motorunuzun durumu (iç materyali l/h ) ışık süresi ışık şiddeti. Sizde ışık yeterli ama bu kadar bilgiyle size birşey söylemek zor.
Gübre?
Su değişimi?
Su değerleriniz?
Canlı yükünüz yemleme oranınız?[/QUOTE]
Şuana kadar herhangi bir gübre kullanmadım, kendi kendine olmasını bekledim çünkü eklediğim çoğu bitki çürüdüğü için suya yeterli element sağlayacağını düşündüm doğal gübre gibi.
Benim sürekli gittiğim petshop kendisinin su değişimi yapmadığını ve kesinlikle gerek olmadığını söyledi. O yüzden ben de onun yönlendirmesine göre su değişimi, ısıtıcı alma ve gübre ekleme yapmadım.
2 yetişkin moli, 2 neon tetra, 2 tetrazone, 2 çöpçü ve1 melek var.
Yemleme de sabah ve akşam olarak yapıyorum.
Su değerleri ile ilgili bir bilgim yok çünkü herhangi bir test kitine sahip değilim ve açıkçası kitlere yüksek meblağlar verecek durumum da yok.
Olabildiğince düşük maliyetli, sürekli gittiğim ve tecrübesine güvendiğim yere bağlı olarak yapmaya çalıştım ama durum pek hayal ettiğim gibi gitmiyor. Yeni filizler var, artık çürüme sorunu yaşamıyorum ama ilerleme de yavaş düzeyde.
[QUOTE=Rainrain]
Merhaba bitkili işi gerçekten çoook deneyim çok araştırma gerektiriyor. Musluk suyunuzun kalitesi canlı yükü motorunuzun durumu (iç materyali l/h ) ışık süresi ışık şiddeti. Sizde ışık yeterli ama bu kadar bilgiyle size birşey söylemek zor.
Gübre?
Su değişimi?
Su değerleriniz?
Canlı yükünüz yemleme oranınız?[/QUOTE]
Şuana kadar herhangi bir gübre kullanmadım, kendi kendine olmasını bekledim çünkü eklediğim çoğu bitki çürüdüğü için suya yeterli element sağlayacağını düşündüm doğal gübre gibi.
Benim sürekli gittiğim petshop kendisinin su değişimi yapmadığını ve kesinlikle gerek olmadığını söyledi. O yüzden ben de onun yönlendirmesine göre su değişimi, ısıtıcı alma ve gübre ekleme yapmadım.
2 yetişkin moli, 2 neon tetra, 2 tetrazone, 2 çöpçü ve1 melek var.
Yemleme de sabah ve akşam olarak yapıyorum.
Su değerleri ile ilgili bir bilgim yok çünkü herhangi bir test kitine sahip değilim ve açıkçası kitlere yüksek meblağlar verecek durumum da yok.
Olabildiğince düşük maliyetli, sürekli gittiğim ve tecrübesine güvendiğim yere bağlı olarak yapmaya çalıştım ama durum pek hayal ettiğim gibi gitmiyor. Yeni filizler var, artık çürüme sorunu yaşamıyorum ama ilerleme de yavaş düzeyde.
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
35lt ve 2 aylık akvaryumumda bitki gelişimi çok çok yavaş. Geçen hafta co2 seti aldım. 18w günışığı led kullanıyorum 8 saat civ. Bu durum gerçekten çok tat kaçırmaya başladı. İsterseniz özelden, isterseniz buradan tavsiyeye acil ihtiyaç duyuyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/111220190123581.jpg[/IMG][EDIT]Aniello,2019-12-11 01:28:21[/EDIT]
35lt ve 2 aylık akvaryumumda bitki gelişimi çok çok yavaş. Geçen hafta co2 seti aldım. 18w günışığı led kullanıyorum 8 saat civ. Bu durum gerçekten çok tat kaçırmaya başladı. İsterseniz özelden, isterseniz buradan tavsiyeye acil ihtiyaç duyuyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/111220190123581.jpg[/IMG][EDIT]Aniello,2019-12-11 01:28:21[/EDIT]
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
[QUOTE=Asem1905]Önerilerin için teşekkür ederim evet ciklet türü besliyorum sıcaklığı 22 ye ayarladım ideal mi su seviyesi nasıl yükseklikten 2 cm aşağı olacak diyenler var kumu hangi renk tavsiye edersin [/QUOTE]
Benim ciklet deneyimim olmadığı için sıcaklık hakkında net bilgim yok ama 22-25°C çoğu balık için optimum değerler. Su seviyesi çok düşük. Dolmasına iki üç parmak kalana kadar doldurmanızı tavsiye ederim. Kum olarak sizdeki lav kırığının kum gibi olanı var o olabilir veya granit kum. Aslında bütçenize uygun granit, silis, dere, lav kırığı kumu olabilir. Ben üç katman yaptığım için en üstte granit var, o siyah görüntü balık ve bitkileri de öne çıkarıyor.
[QUOTE=Asem1905]Önerilerin için teşekkür ederim evet ciklet türü besliyorum sıcaklığı 22 ye ayarladım ideal mi su seviyesi nasıl yükseklikten 2 cm aşağı olacak diyenler var kumu hangi renk tavsiye edersin [/QUOTE]
Benim ciklet deneyimim olmadığı için sıcaklık hakkında net bilgim yok ama 22-25°C çoğu balık için optimum değerler. Su seviyesi çok düşük. Dolmasına iki üç parmak kalana kadar doldurmanızı tavsiye ederim. Kum olarak sizdeki lav kırığının kum gibi olanı var o olabilir veya granit kum. Aslında bütçenize uygun granit, silis, dere, lav kırığı kumu olabilir. Ben üç katman yaptığım için en üstte granit var, o siyah görüntü balık ve bitkileri de öne çıkarıyor.
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
[QUOTE=Asem1905]Haklısın kardeş ısıtıcı ve filtre kalabalık gibi oldu şimdi düzeltiyorum dekor için tavsiyen varsa çekinmene gerek yok ya zaten fikir almak için burdayız teşekkürler [/QUOTE]
Şahsım adına yapay duran şeyleri sevmiyorum. Çünkü ben akvaryuma baktığımda kendi düşünce, yaşayış biçimimden de dolayı sade, doğal ve huzur verici olmasını istiyorum ve kendi akvaryumumu da ona göre hazırladım. Batık gemi figürünü ben koymazdım. Dipteki taşlar da büyük boyutta olduğu için benim gözüme batardı. Çok değil 1-2 kg faydalı, uygun fiyata kum dökersen o pürüzsüz ve akıp giden dokuyu sağlayabilirsin. Emin değilim ama sanırım prenses, ciklet benzeri bir balığın var. Eğer sorun çıkarmazsa biraz bitki de fena olmazdı. Onun dışında umarım istediğin, sevdiğin şekilde hobine devam edersin
[QUOTE=Asem1905]Haklısın kardeş ısıtıcı ve filtre kalabalık gibi oldu şimdi düzeltiyorum dekor için tavsiyen varsa çekinmene gerek yok ya zaten fikir almak için burdayız teşekkürler [/QUOTE]
Şahsım adına yapay duran şeyleri sevmiyorum. Çünkü ben akvaryuma baktığımda kendi düşünce, yaşayış biçimimden de dolayı sade, doğal ve huzur verici olmasını istiyorum ve kendi akvaryumumu da ona göre hazırladım. Batık gemi figürünü ben koymazdım. Dipteki taşlar da büyük boyutta olduğu için benim gözüme batardı. Çok değil 1-2 kg faydalı, uygun fiyata kum dökersen o pürüzsüz ve akıp giden dokuyu sağlayabilirsin. Emin değilim ama sanırım prenses, ciklet benzeri bir balığın var. Eğer sorun çıkarmazsa biraz bitki de fena olmazdı. Onun dışında umarım istediğin, sevdiğin şekilde hobine devam edersin
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
Dekorasyon zevk meselesi yorum yapmaktan çekiniyorum ama filtre ve ısıtıcıyı bir köşeye alıp dekoru bozmasın engellemenizi tavsiye edebilirim
Dekorasyon zevk meselesi yorum yapmaktan çekiniyorum ama filtre ve ısıtıcıyı bir köşeye alıp dekoru bozmasın engellemenizi tavsiye edebilirim
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Yok, tetrazonu gözlemleyin yeterli. Türleri söylerken ben sizi rencide etmek istemedim. Kardinaller pahalı türdür neaonlara kıyasla. Malum akvaryumcular bunu bilemeyebilir, uygun fiyata almış olabilirsiniz. Ya da tam tersi kardinal diye size pahalıya neonu satmış olabilirler. Akvaryumcu bunlar. [:D]
Yok hayır rencidelik durum yok. Kardinal veya neon artık hangisiyse araştırıp ben buldum isim olarak orada bana söylenmedi ama diğer tetrada üzerinde tetrazon ve hakkında bilgi veren etiketiyle satılıyordu. Fiyat olarak da 10₺tetrazone diye hatırlıyorum kardinal de 7-8₺ civarı olabilir. 2 tetrazone, 2 neon - kardinal ve bir de çöpçü 35₺ verdim. Sık gittiğim yerden dişi beta ve küçük boyutta melek alıcam. Daha fazlasına gerek yok bence :)
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Yok, tetrazonu gözlemleyin yeterli. Türleri söylerken ben sizi rencide etmek istemedim. Kardinaller pahalı türdür neaonlara kıyasla. Malum akvaryumcular bunu bilemeyebilir, uygun fiyata almış olabilirsiniz. Ya da tam tersi kardinal diye size pahalıya neonu satmış olabilirler. Akvaryumcu bunlar. [:D]
Yok hayır rencidelik durum yok. Kardinal veya neon artık hangisiyse araştırıp ben buldum isim olarak orada bana söylenmedi ama diğer tetrada üzerinde tetrazon ve hakkında bilgi veren etiketiyle satılıyordu. Fiyat olarak da 10₺tetrazone diye hatırlıyorum kardinal de 7-8₺ civarı olabilir. 2 tetrazone, 2 neon - kardinal ve bir de çöpçü 35₺ verdim. Sık gittiğim yerden dişi beta ve küçük boyutta melek alıcam. Daha fazlasına gerek yok bence :)
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Öncelikle balıklarınız neon, kardinal değil. İkincisi Tetrazon tetra değil, barb.[;)]
Size ilerde tetrazon problem çıkarabilir. Yavaş yüzen balıkların kuyruklarını tırtıklıyorlar genelde. Neonlar ile sorun yaşayacağınızı tahmin etmiyorum, aynen devam edecektir.
Ve doğrusunu yapıyorsunuz, gözlem çok önemli.[:iyi:][/QUOTE]
Tür isimleri o kadar da önemli değil ama benim araştırmalarım böyle çıktı. Umarım herhangi bir sorun çıkmaz
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Öncelikle balıklarınız neon, kardinal değil. İkincisi Tetrazon tetra değil, barb.[;)]
Size ilerde tetrazon problem çıkarabilir. Yavaş yüzen balıkların kuyruklarını tırtıklıyorlar genelde. Neonlar ile sorun yaşayacağınızı tahmin etmiyorum, aynen devam edecektir.
Ve doğrusunu yapıyorsunuz, gözlem çok önemli.[:iyi:][/QUOTE]
Tür isimleri o kadar da önemli değil ama benim araştırmalarım böyle çıktı. Umarım herhangi bir sorun çıkmaz
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Anıl bey, tetra var tetra var. Neden olmazmış moli ve bettayla tetra? Bunu söyleyende bir tuhaflık var.[:)))][/QUOTE]
Ben kardinal tetra ve tetrazone aldım birer çift. Tetralar sert olduğu için moliyle sorun yaşayabilirlermiş o yüzden önermedi. 3 gün deyim birlikte yüzüyorlar gayet keyifleri yerinde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409351.jpg[/IMG]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Anıl bey, tetra var tetra var. Neden olmazmış moli ve bettayla tetra? Bunu söyleyende bir tuhaflık var.[:)))][/QUOTE]
Ben kardinal tetra ve tetrazone aldım birer çift. Tetralar sert olduğu için moliyle sorun yaşayabilirlermiş o yüzden önermedi. 3 gün deyim birlikte yüzüyorlar gayet keyifleri yerinde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409351.jpg[/IMG]
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=dogan548]
kumara hiç girmiyim ben cok şanssız bırısıyım ustad :) sarı prenses 5+1 beyaz prenses 4+1 demasoni 5+1 mpanga 3+1 sarı kuyruk ıceman 4+1 şeklinde yapıcam kararımı verdım sizcede iyi olur mu [/QUOTE]
Gayet güzel olur tek tür üzerinden gitmek ama hacim konusunda da arkadaşların dediklerini dikkate alarak biraz daha az sayıda başlayın bence. Baktınız keyifleri yerinde, akvaryum da birkaç tane daha balığı kaldırır o zaman istediğiniz sayıya tamamlarsınız.
[QUOTE=dogan548]
kumara hiç girmiyim ben cok şanssız bırısıyım ustad :) sarı prenses 5+1 beyaz prenses 4+1 demasoni 5+1 mpanga 3+1 sarı kuyruk ıceman 4+1 şeklinde yapıcam kararımı verdım sizcede iyi olur mu [/QUOTE]
Gayet güzel olur tek tür üzerinden gitmek ama hacim konusunda da arkadaşların dediklerini dikkate alarak biraz daha az sayıda başlayın bence. Baktınız keyifleri yerinde, akvaryum da birkaç tane daha balığı kaldırır o zaman istediğiniz sayıya tamamlarsınız.
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
Doğan bey kardeşim, yorum yazanlar sıfır risk mottosuna göre önerilerde bulunuyor yani mantığın daha ağır bastığı ;siz de zevkin daha ağır bastığı şeyi seçiyorsunyz şöyle örnek vermek istiyorum :bende 2 moli 1 beta var. İki gün önce tetra cinsi balık almak için gittiğimde canlı doğuran ve tetralarım sorun çıkarabilme ihtimalini söyledi, tavsiye etmedi. Ama ben bir kere tetraları akvaryumumda hayal edip o mozaiği canlandırdım ve aldım ve sorun çıkmadı. Benimkisi kumar oynamaktı ve kazandım. Tam tersi de olabilirdi. O yüzden siz de iyice araştırıp, eklemek istediğiniz balıkların birlikte yaşadığı örnekler bulup onlar üzerinden kurmanızı öneririm. [EDIT]Aniello,2019-12-04 08:18:08[/EDIT]
Doğan bey kardeşim, yorum yazanlar sıfır risk mottosuna göre önerilerde bulunuyor yani mantığın daha ağır bastığı ;siz de zevkin daha ağır bastığı şeyi seçiyorsunyz şöyle örnek vermek istiyorum :bende 2 moli 1 beta var. İki gün önce tetra cinsi balık almak için gittiğimde canlı doğuran ve tetralarım sorun çıkarabilme ihtimalini söyledi, tavsiye etmedi. Ama ben bir kere tetraları akvaryumumda hayal edip o mozaiği canlandırdım ve aldım ve sorun çıkmadı. Benimkisi kumar oynamaktı ve kazandım. Tam tersi de olabilirdi. O yüzden siz de iyice araştırıp, eklemek istediğiniz balıkların birlikte yaşadığı örnekler bulup onlar üzerinden kurmanızı öneririm. [EDIT]Aniello,2019-12-04 08:18:08[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
