ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OrhunKadir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
47
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2020 13:43
Son Ziyaret:
04 Ocak 2026 23:37
Toplam Mesaj:
41 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orhun Kadir HERDOĞAN
Doğum Tarihi:
25 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
OrhunKadir
SON 10 MESAJI
Aquael Leddy 60 Xl
İyi günler bende aynı setten almayı düşünüyorum. Üründen memnun musunuz acaba
İyi günler bende aynı setten almayı düşünüyorum. Üründen memnun musunuz acaba
İlk Profesyonelce Tankım
Çok güzel bir kurulum olmuş ellerinize sağlık.
Çok güzel bir kurulum olmuş ellerinize sağlık.
Walstad Metodu Yeni Kurulum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918141.jpg[/IMG]
Evet güncelleme ve birazda fikir danışma yapmak istedim öncelikle 6. günde 1/5 su değişimi yaptım 11. günde 1/3 su değişimi yaptım. Bitkiler yavaş ama sağlam bir şekilde devam ediyor öyle çok ağır bir erime gözlemlemedim. Büyük ihtimalle bitkiler ile gelen bir kaç adet adi salyangoz var ama sorun etmiyorum. Bir tanıdığın çöken akvaryumundan tek sağ kalan bir balık verdi hem rahat etsin diye hem de belki nitrat döngüsüne minimalde katkısı olur diye onu ekledim. Arkaya siyah fon ekledim.
-İlk sorum ışıklandırmayı 6 saat açık altı saat kapalı formatında kullanıyorum hafif yosunlanma başladı günde 5+5 açığa mı geçmeliyim sizce ama öyle çok ağırda bir yosunlanma gözlemlemedim bu şekilde devam mı etmeliyim?
-İkinci olarak görüldüğü gibi akvaryumda kök var genelde sıkıntı çıkarabilme ihtimali var deniliyor tabanı hazırlarken içinde hava kalmayacak şekilde gayet güzel bir şekilde karıştırma uyguladım ve arada kütüğü yerinden kımıldatıyorum ve altından herhangi bir gaz çıkışı göremedim. Sizce kütüğü çıkarmalı mıyım yoksa böyle sıkı markajda tutarak durumu gözleyerek tutmaya devam mı etmeliyim?
-Bunlar dışında gözünüze çarpan bir sorun varsa dikkatimden kaçan yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211917571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220311/260320211918141.jpg[/IMG]
Evet güncelleme ve birazda fikir danışma yapmak istedim öncelikle 6. günde 1/5 su değişimi yaptım 11. günde 1/3 su değişimi yaptım. Bitkiler yavaş ama sağlam bir şekilde devam ediyor öyle çok ağır bir erime gözlemlemedim. Büyük ihtimalle bitkiler ile gelen bir kaç adet adi salyangoz var ama sorun etmiyorum. Bir tanıdığın çöken akvaryumundan tek sağ kalan bir balık verdi hem rahat etsin diye hem de belki nitrat döngüsüne minimalde katkısı olur diye onu ekledim. Arkaya siyah fon ekledim.
-İlk sorum ışıklandırmayı 6 saat açık altı saat kapalı formatında kullanıyorum hafif yosunlanma başladı günde 5+5 açığa mı geçmeliyim sizce ama öyle çok ağırda bir yosunlanma gözlemlemedim bu şekilde devam mı etmeliyim?
-İkinci olarak görüldüğü gibi akvaryumda kök var genelde sıkıntı çıkarabilme ihtimali var deniliyor tabanı hazırlarken içinde hava kalmayacak şekilde gayet güzel bir şekilde karıştırma uyguladım ve arada kütüğü yerinden kımıldatıyorum ve altından herhangi bir gaz çıkışı göremedim. Sizce kütüğü çıkarmalı mıyım yoksa böyle sıkı markajda tutarak durumu gözleyerek tutmaya devam mı etmeliyim?
-Bunlar dışında gözünüze çarpan bir sorun varsa dikkatimden kaçan yardımcı olursanız çok sevinirim.
300lt Bitkili Akvaryum
Hayırlı olsun çok güzel bir kurulum olmuş.
Hayırlı olsun çok güzel bir kurulum olmuş.
Karidesler İle Beslenebilecek Farklı Türler
[QUOTE=BurakKara]
Biraz gec oldu yogunluktan bakamadim
Resimleri ekledim,bitkiler masallah costu ,sadece sivi gubre veriyorum ,3 ay olacak akvaryum sadece 1 karidesim öldü onun disinda masallah bir sorun yok suana kadar
Baliklari her gun arastiriyorum,akvaryuma 3 adet ember tetra ekledim
2 tane panda copcu ekledim,pigme copcu alacaktim ,pandalar karidese bakmiyor bile gayet guvenli duruyor
resimlerde gordugunuz gibi canavar bir vatozumuz var ama o da gayet sorunsuz ,ozellikle en son cikmis 2 mm civari karides yavrularina bakiyorum salatalik verdigimde vatozla yan yana yiyolar sorun olmuyor
Akvaryum doldu gibi ama ember tetra yanina bir cins daha ekleyecem,ve vatoz tarzi bir cins daha koyunca bitirecem eklemeyi(balik suretinde olmayan baska cinsler bulursam semender gibi onlardan da eklerim)
1-Hillstream loach :Vatozun bir cinsi stingray vatoza benziyor ama cok hassas canliymis bakmasi zor ama karidesle %100 uyumlu
2-Endler lepistes- Normal lepistesin ufagi,sivrisinek rasbora benziyor ,uremesi lepistes gibi,karidesle uyumlu
3-Rasbora turleri galaksi,sivrisinek bir de renksiz olani var ismini bilmiyorum ,galaksi vardi burada ama endler lepistes alirim belki suan kafamda o var o yuzden almadim,urkek bir canli galaksiler ama guzeller otlarin arasina karisiyolar
Yosunyiyen vb onlari yazmiyorum ,tam bilgi bulamadigim kalem baligi var
akvaryumdan ziplayabiliyormus,karidesle yasiyor deniliyor
Minnowfish turkcesini bulamadim, bu balik da videolarda var karideslerle yasiyor
Kardinal tetra ,pearl danio bunlar da geciyor
Kuhliye gelecek olursak kesinlikle uygun degil geceleri avliyorlarmis karidesi,ben vazgectim kuhliden
Kirmizi kuyruk kopekbaligi ise videolar gordum karidesle yasiyor yabanci kaynaklar da ,cok buyuk olmazsa saldirmaz diyor ama yerli petshoplar beslenmez direk yer seklinde cevap verdi.Ama yabanci kaynaklarda saldirmayi birak yaklasmiyorlar bile diyor o yuzden kararsiz kaldim ve kirmizi kuyruk baya buyuyor ,guzel bir balik
Resimleri ekledim,gordugunuz gibi elma buyuklugunde elma salyangozumuz var :d ama diger salyangozlar bir turlu buyumuyor sorun ne bilmiyorum binlerce yavru var ama 1 cm boyuta gelebilen olmadi.Suan 2 vatoz 2 panda copcu,60-70 civari karides 3 adet ember tetra var ,midye koyacam bir tane ,iste yukaridaki turlerden bir iki tane daha ve halen kafamda kirmizi kuyruklu kopekbaligi var,maksat dogal ortam olsun denge kurulsun ,bir tane de bitki daha ekleyecegim suan 8 tur var [/QUOTE]
Çok güzel bir kurulum olmuş tebrik ederim. Ember tetra güzel bir tercih olmuş bencede yine işinize karışmak gibi adletmezseniz kırmızı kuyruk köpek balığı da sanki o hacimlere pek uygun olmayan bir tür ama hobi ve seyir keyfi sizin aslında bende sizin gibi en az iki tür bakmak istiyorum ama bu seferde balıkların ihtiyacı olan hacim konusunda sıkıntıya düşüyorum belki sizde ikinci bir tür yerine kalabalık bir ember sürüsü yapmayı düşüne bilirsiniz ya da bulabilirseniz güzel gösterişli endler türleri var onlarda hacim için gayet uyumlu olabilirler.
[QUOTE=BurakKara]
Biraz gec oldu yogunluktan bakamadim
Resimleri ekledim,bitkiler masallah costu ,sadece sivi gubre veriyorum ,3 ay olacak akvaryum sadece 1 karidesim öldü onun disinda masallah bir sorun yok suana kadar
Baliklari her gun arastiriyorum,akvaryuma 3 adet ember tetra ekledim
2 tane panda copcu ekledim,pigme copcu alacaktim ,pandalar karidese bakmiyor bile gayet guvenli duruyor
resimlerde gordugunuz gibi canavar bir vatozumuz var ama o da gayet sorunsuz ,ozellikle en son cikmis 2 mm civari karides yavrularina bakiyorum salatalik verdigimde vatozla yan yana yiyolar sorun olmuyor
Akvaryum doldu gibi ama ember tetra yanina bir cins daha ekleyecem,ve vatoz tarzi bir cins daha koyunca bitirecem eklemeyi(balik suretinde olmayan baska cinsler bulursam semender gibi onlardan da eklerim)
1-Hillstream loach :Vatozun bir cinsi stingray vatoza benziyor ama cok hassas canliymis bakmasi zor ama karidesle %100 uyumlu
2-Endler lepistes- Normal lepistesin ufagi,sivrisinek rasbora benziyor ,uremesi lepistes gibi,karidesle uyumlu
3-Rasbora turleri galaksi,sivrisinek bir de renksiz olani var ismini bilmiyorum ,galaksi vardi burada ama endler lepistes alirim belki suan kafamda o var o yuzden almadim,urkek bir canli galaksiler ama guzeller otlarin arasina karisiyolar
Yosunyiyen vb onlari yazmiyorum ,tam bilgi bulamadigim kalem baligi var
akvaryumdan ziplayabiliyormus,karidesle yasiyor deniliyor
Minnowfish turkcesini bulamadim, bu balik da videolarda var karideslerle yasiyor
Kardinal tetra ,pearl danio bunlar da geciyor
Kuhliye gelecek olursak kesinlikle uygun degil geceleri avliyorlarmis karidesi,ben vazgectim kuhliden
Kirmizi kuyruk kopekbaligi ise videolar gordum karidesle yasiyor yabanci kaynaklar da ,cok buyuk olmazsa saldirmaz diyor ama yerli petshoplar beslenmez direk yer seklinde cevap verdi.Ama yabanci kaynaklarda saldirmayi birak yaklasmiyorlar bile diyor o yuzden kararsiz kaldim ve kirmizi kuyruk baya buyuyor ,guzel bir balik
Resimleri ekledim,gordugunuz gibi elma buyuklugunde elma salyangozumuz var :d ama diger salyangozlar bir turlu buyumuyor sorun ne bilmiyorum binlerce yavru var ama 1 cm boyuta gelebilen olmadi.Suan 2 vatoz 2 panda copcu,60-70 civari karides 3 adet ember tetra var ,midye koyacam bir tane ,iste yukaridaki turlerden bir iki tane daha ve halen kafamda kirmizi kuyruklu kopekbaligi var,maksat dogal ortam olsun denge kurulsun ,bir tane de bitki daha ekleyecegim suan 8 tur var [/QUOTE]
Çok güzel bir kurulum olmuş tebrik ederim. Ember tetra güzel bir tercih olmuş bencede yine işinize karışmak gibi adletmezseniz kırmızı kuyruk köpek balığı da sanki o hacimlere pek uygun olmayan bir tür ama hobi ve seyir keyfi sizin aslında bende sizin gibi en az iki tür bakmak istiyorum ama bu seferde balıkların ihtiyacı olan hacim konusunda sıkıntıya düşüyorum belki sizde ikinci bir tür yerine kalabalık bir ember sürüsü yapmayı düşüne bilirsiniz ya da bulabilirseniz güzel gösterişli endler türleri var onlarda hacim için gayet uyumlu olabilirler.
Walstad Metodu Yeni Kurulum
[QUOTE=Aqua Discovery]
Değiştirmedim çöpe attım o anlık sinirle[:D] zaten renkleri çok azalmıştı tek beyaz kalmıştı sağlıklı yanan, şimdi samsung 5630 modül led kullanıyorum [/QUOTE]
İyi en azından sayenizde elimde ki patlarsa yerine ikame olarak kullanabileceğim parçayı öğrendim.[:)]
[QUOTE=Aqua Discovery]
Değiştirmedim çöpe attım o anlık sinirle[:D] zaten renkleri çok azalmıştı tek beyaz kalmıştı sağlıklı yanan, şimdi samsung 5630 modül led kullanıyorum [/QUOTE]
İyi en azından sayenizde elimde ki patlarsa yerine ikame olarak kullanabileceğim parçayı öğrendim.[:)]
Walstad Metodu Kurulum Ve Süreç
[QUOTE=MrBdk]Olay yeri inceleme ekibi [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/200320210137221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/200320210137461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gayet uyumlu bir ekip olmuş CSI dizisi gibi uzun soluklu bir seri olur umarım.[:)))]
[QUOTE=MrBdk]Olay yeri inceleme ekibi [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/200320210137221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/200320210137461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gayet uyumlu bir ekip olmuş CSI dizisi gibi uzun soluklu bir seri olur umarım.[:)))]
Walstad Metodu Yeni Kurulum
[QUOTE=MrBdk]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/110320211115181.jpg[/IMG]
Şimdi gördüm teşekkürler, ben bir kısmını bu şekilde karasal şekilde yetiştiriyorum ve akvaryumdakinden çok daha hızlı bir şekilde büyüyolar ardından belirli bir boya geleni budayıp akvaryuma alıyorum. Budamadan kalan kısımdan ise yeni sürgüner çıkıyo kısa sürede çok bitki... Belki denemek istersiniz. [/QUOTE]
Galiba sizin bir konunuzda olmak üzere bu yöntemi bir kaç yerde gördüm evin yanında küçük bir bahçe var oraya ufak bir sera yapmıştık bu yöntemi orada denemek gibi bir planımız var bitkilere ilk budama yaptıktan sonra oraya dikim yapmak gibi bir düşüncem var başarılı olursa gelişmeleri paylaşırım.
[QUOTE=MrBdk]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221450/110320211115181.jpg[/IMG]
Şimdi gördüm teşekkürler, ben bir kısmını bu şekilde karasal şekilde yetiştiriyorum ve akvaryumdakinden çok daha hızlı bir şekilde büyüyolar ardından belirli bir boya geleni budayıp akvaryuma alıyorum. Budamadan kalan kısımdan ise yeni sürgüner çıkıyo kısa sürede çok bitki... Belki denemek istersiniz. [/QUOTE]
Galiba sizin bir konunuzda olmak üzere bu yöntemi bir kaç yerde gördüm evin yanında küçük bir bahçe var oraya ufak bir sera yapmıştık bu yöntemi orada denemek gibi bir planımız var bitkilere ilk budama yaptıktan sonra oraya dikim yapmak gibi bir düşüncem var başarılı olursa gelişmeleri paylaşırım.
Walstad Metodu Yeni Kurulum
[QUOTE=Aqua Discovery]
Insallah sizde de o sıkıntı olmaz üretim hatası olduğunu sanmıyorum ilk yanlış göndermiştiler gün ışığı renk te o da aynıydı 3-4 saat sonunda profilde elinizi 5 sn bile tutamiyorsunuz alev alev yanıyordu. Tank a gelince güncellemeri bekliyoruz bence daha fazla bitki eklemeyin büyükleri zaman daha karmaşık hal alabilir keyifli sağlıklı hobiler dilerim [/QUOTE]
İnşallah yaşamam. Siz değiştirmeyi düşünüyor musunuz yada değiştirdiyseniz yerine ne aldınız onu öğrenebilir miyim? Daha fazla bitki eklemesi yapmayı düşünmüyorum sizinle aynı fikirdeyim sadece arka plan bitkilerini budadıkça sık bir görüntü yakalamak için onları geri eklemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=Aqua Discovery]
Insallah sizde de o sıkıntı olmaz üretim hatası olduğunu sanmıyorum ilk yanlış göndermiştiler gün ışığı renk te o da aynıydı 3-4 saat sonunda profilde elinizi 5 sn bile tutamiyorsunuz alev alev yanıyordu. Tank a gelince güncellemeri bekliyoruz bence daha fazla bitki eklemeyin büyükleri zaman daha karmaşık hal alabilir keyifli sağlıklı hobiler dilerim [/QUOTE]
İnşallah yaşamam. Siz değiştirmeyi düşünüyor musunuz yada değiştirdiyseniz yerine ne aldınız onu öğrenebilir miyim? Daha fazla bitki eklemesi yapmayı düşünmüyorum sizinle aynı fikirdeyim sadece arka plan bitkilerini budadıkça sık bir görüntü yakalamak için onları geri eklemeyi düşünüyorum.
Walstad Metodu Yeni Kurulum
[QUOTE=Aqua Discovery]Kurulumunuz hayırlı olsun 15 gün sonra daha güzel görüntü olur nasip olursa. Aqua led den memnunmusunuz sıcaklık nasıl ben aldığıma bin pişman olmuştum profili alev alev yanıyor el değmiyor du sonra o kırmızı mavi ışıklar azaldı gitti beyazlar ı kalmıştı [/QUOTE]
Çok uzun süreli tecrübe etme şansım olmadı ama şimdilik kırmızı ve mavi ışıklarda herhangi bir sorun gözlemlemedim ısınma konusunda evet ısınma var ama dediğiniz kadar değil benim ki acaba sizinkinde fabrikasyon yada üretim hatası olabilir mi ?
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim on beş gün sonra ki durumunu buradan tekrar paylaşırım umarım dediğiniz gibi sağlıklı bir gelişim olur [:)]
[QUOTE=Aqua Discovery]Kurulumunuz hayırlı olsun 15 gün sonra daha güzel görüntü olur nasip olursa. Aqua led den memnunmusunuz sıcaklık nasıl ben aldığıma bin pişman olmuştum profili alev alev yanıyor el değmiyor du sonra o kırmızı mavi ışıklar azaldı gitti beyazlar ı kalmıştı [/QUOTE]
Çok uzun süreli tecrübe etme şansım olmadı ama şimdilik kırmızı ve mavi ışıklarda herhangi bir sorun gözlemlemedim ısınma konusunda evet ısınma var ama dediğiniz kadar değil benim ki acaba sizinkinde fabrikasyon yada üretim hatası olabilir mi ?
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim on beş gün sonra ki durumunu buradan tekrar paylaşırım umarım dediğiniz gibi sağlıklı bir gelişim olur [:)]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 17:10
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
Deathgrip,
sina cen,
~Emre,
Hasan117,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Hsrt,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
Alperentngnyk,
ahmetfiratozkaya,
CUMHUR,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
mollok,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
koray0684,
ciways,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
ferhattt,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
1xbet apk_qsPl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
şansal,
Flytheshrimp,
Hoper,
JujuSeri,
peace41,
Umt61,
ercane,
Aqualandakvaryum,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
