ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
polataknc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2020 23:34
Son Ziyaret:
18 Temmuz 2025 20:30
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
polat aknc
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
polat aknc
SON 10 MESAJI
Discuss Bakteri Çakışması :((((
Halamid çok tehlikeli bir madde olduğundan ez azından bizim discus grubu arkadaşlarımız tarafındanda eğer vaka çok ileri seviyede değilse kullanılmıyo ve tavsiye edilmiyor.
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
kullandığımız yöntemde bu idi. ayrıca bu olaydan önce yeme karşı ilgisiz bir balığım vardı ne hikmetse oda kendini toparladı çok şükür.
Halamid çok tehlikeli bir madde olduğundan ez azından bizim discus grubu arkadaşlarımız tarafındanda eğer vaka çok ileri seviyede değilse kullanılmıyo ve tavsiye edilmiyor.
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
kullandığımız yöntemde bu idi. ayrıca bu olaydan önce yeme karşı ilgisiz bir balığım vardı ne hikmetse oda kendini toparladı çok şükür.
Discuss Bakteri Çakışması :((((
[QUOTE=Discus Da Discus]Merhab Sonuç dedir ?
[/QUOTE]
Bakteri çakışması değil sonucuna vardık sadece üst üste geldiğinden dolayı öyle olduğunu düşünmüştüm ben. yada öyleydi bilemiyoruz hala.
İlaç tedavisi bitti 4 gün süreç olarak. Şu an balıklar iyi seviyedeler. Yüzde 90 su değişimi yaptım. 2 güne 1 yüzde 25 su çekip temiz suyla birlikte bakteri kültürü eklemesi yapıyorum 1 hafta boyunca. (Yararlı bakteriler ölmüş olabileceğinden dolayı)
Ama ilaçlar balıklara çok iyi geldi.
[QUOTE=Discus Da Discus]Merhab Sonuç dedir ?
[/QUOTE]
Bakteri çakışması değil sonucuna vardık sadece üst üste geldiğinden dolayı öyle olduğunu düşünmüştüm ben. yada öyleydi bilemiyoruz hala.
İlaç tedavisi bitti 4 gün süreç olarak. Şu an balıklar iyi seviyedeler. Yüzde 90 su değişimi yaptım. 2 güne 1 yüzde 25 su çekip temiz suyla birlikte bakteri kültürü eklemesi yapıyorum 1 hafta boyunca. (Yararlı bakteriler ölmüş olabileceğinden dolayı)
Ama ilaçlar balıklara çok iyi geldi.
Discuss Bakteri Çakışması :((((
Herkese Merhabalar. Maalesef balıklarımda bakteri çakışması meydana gelmiş görünüyor. Sebebi ise sanırım yavruyken balıkları aldığım aynı kaynaktan 6 ay sonradan 2 balık daha eklemem oldu.
Aynı kaynaktan alınan yerden olmayacağı çok söylenmişti balıkları aldığım yerden tarafıma. ki nitekim ayı kaynaktan hala alıp akvaryumuna balık ekleyenler oluyor ve benim başıma neden geldi anlamadım. ama balıkları ekledikten 3-4 gün sonra bütün balıklarım bir anda aynı köşeye toplandı ve ilgisiz bir şekilde bekliyorlar ve çok üzgünüm böyle bir balık eklemesi yaptığım için. ve böyle bir anda olunca bakteri çakışması teşhisini koymuş oldum.
Artık aldığım yerden tavsiye üzerine dış filtreden aktif karbonu çıkararak
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
3. ışık kapalı 29 derece ısı şeklinde yol izleyelim . 4 günden sonra duruma göre su değişimiyle birlikte 4 gün tekrar yapacağız.
Tenikür ve bactobur direct tablet elime geçtiğimdede eğer başlarına bişey gelmemiş olursa bakteri sağaltımı yapacağız ana tankta .
balıklar deli gibi sağa sola çarparak zıplıyorlar söylenmişti ilaçlardan dolayı böyle yapacakları üstü kapalı akvaryumun.
Çok üzgünüm balıklarım bu duruma geldikleri için inşallah kurtarabiliriz. Başka yöntemlerinizi tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi acilen beklemekteyim.;([EDIT]polataknc,2022-05-13 11:47:54[/EDIT]
Herkese Merhabalar. Maalesef balıklarımda bakteri çakışması meydana gelmiş görünüyor. Sebebi ise sanırım yavruyken balıkları aldığım aynı kaynaktan 6 ay sonradan 2 balık daha eklemem oldu.
Aynı kaynaktan alınan yerden olmayacağı çok söylenmişti balıkları aldığım yerden tarafıma. ki nitekim ayı kaynaktan hala alıp akvaryumuna balık ekleyenler oluyor ve benim başıma neden geldi anlamadım. ama balıkları ekledikten 3-4 gün sonra bütün balıklarım bir anda aynı köşeye toplandı ve ilgisiz bir şekilde bekliyorlar ve çok üzgünüm böyle bir balık eklemesi yaptığım için. ve böyle bir anda olunca bakteri çakışması teşhisini koymuş oldum.
Artık aldığım yerden tavsiye üzerine dış filtreden aktif karbonu çıkararak
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
3. ışık kapalı 29 derece ısı şeklinde yol izleyelim . 4 günden sonra duruma göre su değişimiyle birlikte 4 gün tekrar yapacağız.
Tenikür ve bactobur direct tablet elime geçtiğimdede eğer başlarına bişey gelmemiş olursa bakteri sağaltımı yapacağız ana tankta .
balıklar deli gibi sağa sola çarparak zıplıyorlar söylenmişti ilaçlardan dolayı böyle yapacakları üstü kapalı akvaryumun.
Çok üzgünüm balıklarım bu duruma geldikleri için inşallah kurtarabiliriz. Başka yöntemlerinizi tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi acilen beklemekteyim.;([EDIT]polataknc,2022-05-13 11:47:54[/EDIT]
Bakteri Çakışması Yeni Kurulum Görüşleriniz
Herkese merhaba. Yeni tür için ilk defa kurulum için hazırlıklarım devam etmekte. Bakteri kültürü için her zaman kullandığım seachem stability kullanmayı düşünüyorum balıkları koymadan bir gün önce. fakat balıkları teslim alacağım yerden dış filtreme koymak için o akvaryumdan alınmış bakteri kültürü verilecek . Bu iki farklı uygulama birlikte yapılırsa sıkıntı olabilirmi? İki koyulacak türde birisi sağlıklı akvaryumdan alınmış bakteri kültürü diğeride hazır kaliteli markanın yararlı bakteri kültürü. Yani bir çakışma sıkıntı meydana gelirmi?
Görüşleriniz değerli benim için tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini beklemekteyim.
Herkese merhaba. Yeni tür için ilk defa kurulum için hazırlıklarım devam etmekte. Bakteri kültürü için her zaman kullandığım seachem stability kullanmayı düşünüyorum balıkları koymadan bir gün önce. fakat balıkları teslim alacağım yerden dış filtreme koymak için o akvaryumdan alınmış bakteri kültürü verilecek . Bu iki farklı uygulama birlikte yapılırsa sıkıntı olabilirmi? İki koyulacak türde birisi sağlıklı akvaryumdan alınmış bakteri kültürü diğeride hazır kaliteli markanın yararlı bakteri kültürü. Yani bir çakışma sıkıntı meydana gelirmi?
Görüşleriniz değerli benim için tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini beklemekteyim.
Kartuş Filtreye Alternatif?
Herkese merhaba. Sık su değişimi yapacağımdan dolayı 3 lü kartuş filtre ihtiyacı doğmuş bulunmakta . Fakat hem pahalı hemde büyük bir ürün benim için. Akvaryuma su basarken buna alternatif başka alınabilecek bir şey bilen varmıdır acaba etkili ve ekonomik olarak. Bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum.
Herkese merhaba. Sık su değişimi yapacağımdan dolayı 3 lü kartuş filtre ihtiyacı doğmuş bulunmakta . Fakat hem pahalı hemde büyük bir ürün benim için. Akvaryuma su basarken buna alternatif başka alınabilecek bir şey bilen varmıdır acaba etkili ve ekonomik olarak. Bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
[QUOTE=Abu]
Mert Ali bey ben tek melek besliyorum.Oğlum vermeme izin vermedi. Geri kalanı discus. Meleklerle tatsız anılarım var. 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7146/300920211544081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah ne güzel balıklarınız formları çok güzel hepsini orjinal safkan aldınız galiba an başta . tam hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz . arka fonun tam renginide alayımda bende değiştiricem .
[QUOTE=Abu]
Mert Ali bey ben tek melek besliyorum.Oğlum vermeme izin vermedi. Geri kalanı discus. Meleklerle tatsız anılarım var. 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7146/300920211544081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah ne güzel balıklarınız formları çok güzel hepsini orjinal safkan aldınız galiba an başta . tam hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz . arka fonun tam renginide alayımda bende değiştiricem .
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
[QUOTE=Abu]300 Lt de discus besliyorum. Toplam 9 adet.orta boy. + 1 melek ve cüce vatozlarda bulunuyor.
Arka planı beyaz veya yakın fon yapmalısınız.
Bakteri kültürü ekleyin ve 1 adet japon atın ve daha sonra ekleme yapın.
Filtre malzemelerini biliyorsunuzdur diye yazmıyorum.
Silis kumu beyaz veya kırık beyaz alınki stres olmasın. İsterseniz hiç eklemeyin daha rahat olur.
Mangrow veya yati kullanabilirsiniz.
6 adetten fazla besleyin ki stres az olsun. Tavsiyem 8 adet.
En büyük tavsiyem bir kere alın ve tek kişiden alın balıklarınızı. Sonrada eklemelerin riski büyük.
Ufak boy alırsanız su değişimleriniz önemli. M veya L boy alırsanız haftada 2 su değişimi yeter.
Facebool üzerinden mutlaka satıcıları takip edin ki maliyetiniz düşük olsun.
Hiç bir kimyasal kullanmayın. Discus Trace vb boşuna maliyet. Tek alacağınız su düzenleyicisi olabilir.
Ayrıca açtığım konuya da bakabilirsiniz. [/QUOTE]
Silis kumu genelde baktığımda kahverengi tonlarına yakın görüyorum . zaten 5 lt civarı kullanmayı düşünüyorum taban malzemesi olsun diye,
ışık olarak beyaz şerit aqualedim var mobilyaya monte olarak. ışığı değiştirmelimiyim rengini tam olarak anlayamadığm ışık tonlarına rastladım araştırmalarımda.
arka fonda mobilyalı olduğundan mavi fon var sökülebiliyormu bilmiyorum cama yapışıktı.
m boy alacağım çokta hacimi zorlamamak adına 7 tane olabilir diye düşünüyorum. 8 benim akvaryum için çok olabilir.
[QUOTE=Abu]300 Lt de discus besliyorum. Toplam 9 adet.orta boy. + 1 melek ve cüce vatozlarda bulunuyor.
Arka planı beyaz veya yakın fon yapmalısınız.
Bakteri kültürü ekleyin ve 1 adet japon atın ve daha sonra ekleme yapın.
Filtre malzemelerini biliyorsunuzdur diye yazmıyorum.
Silis kumu beyaz veya kırık beyaz alınki stres olmasın. İsterseniz hiç eklemeyin daha rahat olur.
Mangrow veya yati kullanabilirsiniz.
6 adetten fazla besleyin ki stres az olsun. Tavsiyem 8 adet.
En büyük tavsiyem bir kere alın ve tek kişiden alın balıklarınızı. Sonrada eklemelerin riski büyük.
Ufak boy alırsanız su değişimleriniz önemli. M veya L boy alırsanız haftada 2 su değişimi yeter.
Facebool üzerinden mutlaka satıcıları takip edin ki maliyetiniz düşük olsun.
Hiç bir kimyasal kullanmayın. Discus Trace vb boşuna maliyet. Tek alacağınız su düzenleyicisi olabilir.
Ayrıca açtığım konuya da bakabilirsiniz. [/QUOTE]
Silis kumu genelde baktığımda kahverengi tonlarına yakın görüyorum . zaten 5 lt civarı kullanmayı düşünüyorum taban malzemesi olsun diye,
ışık olarak beyaz şerit aqualedim var mobilyaya monte olarak. ışığı değiştirmelimiyim rengini tam olarak anlayamadığm ışık tonlarına rastladım araştırmalarımda.
arka fonda mobilyalı olduğundan mavi fon var sökülebiliyormu bilmiyorum cama yapışıktı.
m boy alacağım çokta hacimi zorlamamak adına 7 tane olabilir diye düşünüyorum. 8 benim akvaryum için çok olabilir.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
Ben ilk kurulumda suyun bakteri kültürü oluşması aşamasında bakteri kültürü eklemesi, mineral eklemesi , su düzenleyici hep kullanmışımdır bugüne kadarda hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Ben ilk kurulumda suyun bakteri kültürü oluşması aşamasında bakteri kültürü eklemesi, mineral eklemesi , su düzenleyici hep kullanmışımdır bugüne kadarda hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
Merhaba herkese iyi günler. Tropheus türünden sonra discus beslemeyi düşünüyorum. Bilgiye ve yardımınıza ihtiyacım var.
250 litre akvaryumum var .Maks 6 tane balık beslemek istiyorum. Türler en güzel uyumlu hangileri olur.?
İnce kum tabakası hangisini kullanmalıyım?
Ağaç köklerinden hangisi iyi olur?
Birde kurulumda kullanacagım ilaclar nelerdir suyu hazırlıkta?
Fluval 306 filtrm var hangi filtre malzemelerini almalıyım?
Merhaba herkese iyi günler. Tropheus türünden sonra discus beslemeyi düşünüyorum. Bilgiye ve yardımınıza ihtiyacım var.
250 litre akvaryumum var .Maks 6 tane balık beslemek istiyorum. Türler en güzel uyumlu hangileri olur.?
İnce kum tabakası hangisini kullanmalıyım?
Ağaç köklerinden hangisi iyi olur?
Birde kurulumda kullanacagım ilaclar nelerdir suyu hazırlıkta?
Fluval 306 filtrm var hangi filtre malzemelerini almalıyım?
Sıfır Kurulum Duboisi Maswa
[QUOTE=BiotopeDogan]
Benim tavsiyem balık oranını 2/6 gibi tutmanız olacaktır. 8 Balık rahat bir yaşantı sağlayabilir bu ölçülerde. [/QUOTE]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
[QUOTE=BiotopeDogan]
Benim tavsiyem balık oranını 2/6 gibi tutmanız olacaktır. 8 Balık rahat bir yaşantı sağlayabilir bu ölçülerde. [/QUOTE]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
