ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Semih24
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mayıs 2020 23:22
Son Ziyaret:
11 Mayıs 2022 13:15
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Angın
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1996
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
ÖGG
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
200 Lt, 3 Filtre Fazla Mı?
Merhaba 200 lt tank'ım da 8 oranda 2 çöpçü 2 cüce vatoz 2 nerite var.
Filtre olarak lifetech 839 , hailea iç filtre ve pipo filtre mevcut bir de 60 cm hava taşı su istediğim berraklıkta hiç bir şey kullanmıyorum extra olarak
Orandalar bildiğiniz üzere çabuk batırıyolar o yüzden 3 günde bir dip çekimi yapıyorum o esnada 20 lt su değişimi oluyor.
Bu arada balıkları rahatsız edecek su sirkülasyonu yok ama 3 filtrenin zararı var mıdır ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221230101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221238421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221241131.jpg[/IMG]
Merhaba 200 lt tank'ım da 8 oranda 2 çöpçü 2 cüce vatoz 2 nerite var.
Filtre olarak lifetech 839 , hailea iç filtre ve pipo filtre mevcut bir de 60 cm hava taşı su istediğim berraklıkta hiç bir şey kullanmıyorum extra olarak
Orandalar bildiğiniz üzere çabuk batırıyolar o yüzden 3 günde bir dip çekimi yapıyorum o esnada 20 lt su değişimi oluyor.
Bu arada balıkları rahatsız edecek su sirkülasyonu yok ama 3 filtrenin zararı var mıdır ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221230101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221238421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/140420221241131.jpg[/IMG]
Minik Salyangoz'un Türü Ne ?
Merhaba bu minik bitkiyle geldi bana bu boyutdan çok daha küçüktü geç büyüyor tankta 1 adet nerite var büyük bu canlıyla sorun yaşar mı ? Türü nedir bunun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221558311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221604521.jpg[/IMG]
Merhaba bu minik bitkiyle geldi bana bu boyutdan çok daha küçüktü geç büyüyor tankta 1 adet nerite var büyük bu canlıyla sorun yaşar mı ? Türü nedir bunun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221558311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/310320221604521.jpg[/IMG]
Balıklarım Ölüyor.
Birbiriyle uyumsuz türler var
Birbiriyle uyumsuz türler var
Ölümler Başladı
[QUOTE=denizb12]Hocam bende arkadaşlara katılıyorum daha dögüsü oluşmamış bir tanka çok saydı da balık girince amonyak patlamış olabilir ama buna ek olarak söylemek istedğim bir şey var tabanda çok kalın bir lav kırığı kullanmışsınız eğer yemler yere düşer ve bu yemler kumun altında kalır tüketilmez ise bu da suyunuzu bozacaktır. corydoras balıkları bu durumu önüne biraz geçecektir. ama mümkün ise dip çekimi yaparken lav taşlarının da altını temizlemeye çalışın. keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeniz teşekkür ederim 20 kg bazalt kumun üstüne 15 kg lav kırığı var hocam . Evet yemler için daha detaylı dip çekimi yapıyorum
[QUOTE=denizb12]Hocam bende arkadaşlara katılıyorum daha dögüsü oluşmamış bir tanka çok saydı da balık girince amonyak patlamış olabilir ama buna ek olarak söylemek istedğim bir şey var tabanda çok kalın bir lav kırığı kullanmışsınız eğer yemler yere düşer ve bu yemler kumun altında kalır tüketilmez ise bu da suyunuzu bozacaktır. corydoras balıkları bu durumu önüne biraz geçecektir. ama mümkün ise dip çekimi yaparken lav taşlarının da altını temizlemeye çalışın. keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeniz teşekkür ederim 20 kg bazalt kumun üstüne 15 kg lav kırığı var hocam . Evet yemler için daha detaylı dip çekimi yapıyorum
Ölümler Başladı
[QUOTE=Rhyno]Merhaba geçmiş olsun.
Akvaryum ölçüleriniz filtrasyon yazmamışsınız. Arkadaşlar bakteri kültürü ile ilgili tavsiyeleri zaten vermişler. Onları edinmek yararınıza olacaktır.
Ben filtrasyon ile ilgili sadece iç filtre gördüm.
Bir anda çok fazla canlı yükü girdiği için amonyak çok fazla artmıştır.
Günlük su değişimi amonyak oranını azaltır fakat bakteri oluşumunu / döngüsünü de kötü anlamda etkiler.
Nacizane tavsiyem dış filtre edinmeniz yönünde olacaktır. Bütçeniz el vermiyorsa en azından büyük bir süngerli pipo filtre edinin çünkü elinizdeki iç filtre daha çok mekanik filtrasyon için kullanılır bakteriyel filtrasyon pipo filtre süngerinde tutunan nitrit/nitrat bakterileri tarafından yapılır. Bakteri döngüsü ile ilgili araştırmaları internet üzerinden yapabilirsiniz.
İlave olarak o aydınlatma süresi çok ama çok fazla. Camlarda oluşan yeşil tabaka bu yüzden büyük ihtimalle. Aydınlatma günde 4-6 saat arası açık kalsın.[/QUOTE]
Lifetech 835 Kullanıyorum ışığı fazla kullanmışım dediğiniz süreye indireceğim teşekkür ederim
[QUOTE=Rhyno]Merhaba geçmiş olsun.
Akvaryum ölçüleriniz filtrasyon yazmamışsınız. Arkadaşlar bakteri kültürü ile ilgili tavsiyeleri zaten vermişler. Onları edinmek yararınıza olacaktır.
Ben filtrasyon ile ilgili sadece iç filtre gördüm.
Bir anda çok fazla canlı yükü girdiği için amonyak çok fazla artmıştır.
Günlük su değişimi amonyak oranını azaltır fakat bakteri oluşumunu / döngüsünü de kötü anlamda etkiler.
Nacizane tavsiyem dış filtre edinmeniz yönünde olacaktır. Bütçeniz el vermiyorsa en azından büyük bir süngerli pipo filtre edinin çünkü elinizdeki iç filtre daha çok mekanik filtrasyon için kullanılır bakteriyel filtrasyon pipo filtre süngerinde tutunan nitrit/nitrat bakterileri tarafından yapılır. Bakteri döngüsü ile ilgili araştırmaları internet üzerinden yapabilirsiniz.
İlave olarak o aydınlatma süresi çok ama çok fazla. Camlarda oluşan yeşil tabaka bu yüzden büyük ihtimalle. Aydınlatma günde 4-6 saat arası açık kalsın.[/QUOTE]
Lifetech 835 Kullanıyorum ışığı fazla kullanmışım dediğiniz süreye indireceğim teşekkür ederim
Ölümler Başladı
[QUOTE=MertSoyumert]
Su değişiminin yararı olacaktır elbette.
Eğer bütçeniz var ise Seachem Stability ürünü iyi bir bakteri kültürüdür, 7 gün boyunca ekleyebilirsiniz. Bu sırada yine de amonyak ve nitrit artacaktır. Seachem Prime ürünü hem klor, kloramin ağır metal gibi maddeleri etkisiz hale getirir, hem de sudaki amonyağı [U]bir süre için[/U] etkisiz hale getirir. Ancak sanıyorum Reeflowers Effective Conditioner ürünü de bu etkiyi yapıyor, üstündeki talimatlara yazar, eğer oluyorsa Seachem Stability ve Reeflowers Effective Conditioner ürününü su değişimi ile birlikte kullanın.
Not: kloru bağlamak için çeşme suyuna ayrı, akvaryumdaki kirliliği bir miktar bağlamak için ayrı kullanmanız gerekiyor.
Bunun dışında bence balıklarınız yavru değilse yemlemeyi çok az tutmak gerekir, ancak eğer aç kalıp birbirlerine saracak türde balıklarda dikkat edin, bu iki türü çok iyi tanımıyorum, tavsiye verirken zarar vermeyeyim. Ancak ne kadar az yem verirseniz o kadar az atık olacaktır.
Bunun dışında tıkanmadıkça filtrelere müdahale etmemeniz çok iyi olur.
Balık sayısını ilk etapta azaltmanız da bir seçenek, eğer amonyak ya da nitrit belli bir noktayı geçerse onların da üremesi sekteye uğruyor.
[/QUOTE]
Dediginiz ürünü inceledim 100 ml olanını şimdilik alabilirim.
Balıklarım 3-4 cm yavru sayılır yemlemeyi günde 2 kez az bir şekilde yapıyorum aşırı yemleme yapmamaya çalışıyorum.
Bir soru daha sorim size camın ön tarafında yeşil bi tabaka oluşmaya başladı döngüye katkı sağlamaları için salyangoz ,vatoz ve çöpçü eklemek istiyorum 200 lt için hangisinden kaç adet önerirsiniz ?
[QUOTE=Aquatetrascape]
Öncelikle geçmiş olsun,. Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Şu hususa dikkat çekmek isterim; kullandığınız bakteri oluşturucu değil bakteri besinidir. Yani mevcut oluşmuş bakterileri ancak bu ürünle besleyebilirsiniz. Dolayısıyla, iki hafta boş çalışması bakteri kültürü oluşturmaya yetmediği için kayıplarınız oluyor. Zamanla akvaryumun oturacağına ve kayıplarınızın biteceğine inanıyorum. Bu arada kullandığınız bakteri besini ve su düzenleyici çok başarılı ürünlerdir. Su düzenleyiciyi kullanmayı ihmal etmeyin, ben de aynısından kullanıyorum ve çok verim alıyorum. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkürler önerilerinizi dikkate alacağım bu hatalardan dolayı kayıpların olması moralimi bozdu ama inşallah en kısa sürede son bulacak sizlerinden tavsileriyle
[QUOTE=MertSoyumert]
Su değişiminin yararı olacaktır elbette.
Eğer bütçeniz var ise Seachem Stability ürünü iyi bir bakteri kültürüdür, 7 gün boyunca ekleyebilirsiniz. Bu sırada yine de amonyak ve nitrit artacaktır. Seachem Prime ürünü hem klor, kloramin ağır metal gibi maddeleri etkisiz hale getirir, hem de sudaki amonyağı [U]bir süre için[/U] etkisiz hale getirir. Ancak sanıyorum Reeflowers Effective Conditioner ürünü de bu etkiyi yapıyor, üstündeki talimatlara yazar, eğer oluyorsa Seachem Stability ve Reeflowers Effective Conditioner ürününü su değişimi ile birlikte kullanın.
Not: kloru bağlamak için çeşme suyuna ayrı, akvaryumdaki kirliliği bir miktar bağlamak için ayrı kullanmanız gerekiyor.
Bunun dışında bence balıklarınız yavru değilse yemlemeyi çok az tutmak gerekir, ancak eğer aç kalıp birbirlerine saracak türde balıklarda dikkat edin, bu iki türü çok iyi tanımıyorum, tavsiye verirken zarar vermeyeyim. Ancak ne kadar az yem verirseniz o kadar az atık olacaktır.
Bunun dışında tıkanmadıkça filtrelere müdahale etmemeniz çok iyi olur.
Balık sayısını ilk etapta azaltmanız da bir seçenek, eğer amonyak ya da nitrit belli bir noktayı geçerse onların da üremesi sekteye uğruyor.
[/QUOTE]
Dediginiz ürünü inceledim 100 ml olanını şimdilik alabilirim.
Balıklarım 3-4 cm yavru sayılır yemlemeyi günde 2 kez az bir şekilde yapıyorum aşırı yemleme yapmamaya çalışıyorum.
Bir soru daha sorim size camın ön tarafında yeşil bi tabaka oluşmaya başladı döngüye katkı sağlamaları için salyangoz ,vatoz ve çöpçü eklemek istiyorum 200 lt için hangisinden kaç adet önerirsiniz ?
[QUOTE=Aquatetrascape]
Öncelikle geçmiş olsun,. Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Şu hususa dikkat çekmek isterim; kullandığınız bakteri oluşturucu değil bakteri besinidir. Yani mevcut oluşmuş bakterileri ancak bu ürünle besleyebilirsiniz. Dolayısıyla, iki hafta boş çalışması bakteri kültürü oluşturmaya yetmediği için kayıplarınız oluyor. Zamanla akvaryumun oturacağına ve kayıplarınızın biteceğine inanıyorum. Bu arada kullandığınız bakteri besini ve su düzenleyici çok başarılı ürünlerdir. Su düzenleyiciyi kullanmayı ihmal etmeyin, ben de aynısından kullanıyorum ve çok verim alıyorum. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkürler önerilerinizi dikkate alacağım bu hatalardan dolayı kayıpların olması moralimi bozdu ama inşallah en kısa sürede son bulacak sizlerinden tavsileriyle
Ölümler Başladı
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, tankın boş çalışması maalesef bakteri kültürü oluşumu için yeterli değildir. Hazır bakteri kültürü, saf amonyak, hazır bir tankın pis filtre suyu veya oturmuş bir tanktan alınacak kum ile bakteri kültürünü başlatabilirsiniz, ancak bu bakterilerin tankı döndürecek hale gelmesi 1-1.5 ay sürüyor. 20 balık birden ikinci hafta ekleyince büyük ihtimalle amonyak patlaması yaşandı, sonra amonyak nitrite dönüşmeye başlayınca hem amonyak hem nitrit patlaması yaşandı diye tahmin ediyorum.
Bu arada yazmayı unutmuşum, bakteriyi tanka soktuktan sonra bu bakterileri beslemek gerekiyor. Bunun için ya tanka göre küçücük bir balık, ya da salyangoz öneririm.
Günlük bol su değişimleri tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim bu sorunu gidermek için günlük su değişimi sorunu çözecek mi ?[EDIT]Semih24,2022-03-16 12:15:49[/EDIT]
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, tankın boş çalışması maalesef bakteri kültürü oluşumu için yeterli değildir. Hazır bakteri kültürü, saf amonyak, hazır bir tankın pis filtre suyu veya oturmuş bir tanktan alınacak kum ile bakteri kültürünü başlatabilirsiniz, ancak bu bakterilerin tankı döndürecek hale gelmesi 1-1.5 ay sürüyor. 20 balık birden ikinci hafta ekleyince büyük ihtimalle amonyak patlaması yaşandı, sonra amonyak nitrite dönüşmeye başlayınca hem amonyak hem nitrit patlaması yaşandı diye tahmin ediyorum.
Bu arada yazmayı unutmuşum, bakteriyi tanka soktuktan sonra bu bakterileri beslemek gerekiyor. Bunun için ya tanka göre küçücük bir balık, ya da salyangoz öneririm.
Günlük bol su değişimleri tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim bu sorunu gidermek için günlük su değişimi sorunu çözecek mi ?[EDIT]Semih24,2022-03-16 12:15:49[/EDIT]
Ölümler Başladı
[QUOTE=Ümitshn]İyi hobiler geçmiş olsun [:(] anlattıklarınız ve uygulamalara bakıldığında eksik bir durum söz konusu değil gibi, balıklar yeni alınıp eklendi ise su şartlarına alışmada bir sıkıntı olmuş olabilir su değişimine devam edin dinlenmiş çeşme suyu kullanın su sıcaklığına ve yemleme ölçüsüne dikkat edin düzeleceğine eminim görünürde bir sıkıntı göremedim ben diğer arkadaşlar belki benim göremediğimi görebilir tekrardan geçmiş olsun yaşıyoruz hep bunları bu sizi kötü etkilemesin 10 yıllık tankımı kaybettim geçmişte oğlumun 1 avuç kum atmasıyla [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Çok üzüldüm sizede geçmiş olsun.
Tabiki kayıplar olacak ama işte vicdan dayanamıyor üzülüyor bu arada su sıcaklığı sabit 26 da duruyor
[QUOTE=Ümitshn]İyi hobiler geçmiş olsun [:(] anlattıklarınız ve uygulamalara bakıldığında eksik bir durum söz konusu değil gibi, balıklar yeni alınıp eklendi ise su şartlarına alışmada bir sıkıntı olmuş olabilir su değişimine devam edin dinlenmiş çeşme suyu kullanın su sıcaklığına ve yemleme ölçüsüne dikkat edin düzeleceğine eminim görünürde bir sıkıntı göremedim ben diğer arkadaşlar belki benim göremediğimi görebilir tekrardan geçmiş olsun yaşıyoruz hep bunları bu sizi kötü etkilemesin 10 yıllık tankımı kaybettim geçmişte oğlumun 1 avuç kum atmasıyla [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Çok üzüldüm sizede geçmiş olsun.
Tabiki kayıplar olacak ama işte vicdan dayanamıyor üzülüyor bu arada su sıcaklığı sabit 26 da duruyor
Ölümler Başladı
Merhabalar tank 1 aylık 2 hafta boşta çalıştı sonra melek ve ramirezi ekledim toplam 20 adet balığım vardı 1 kere dip çekimi 2 kere %20 su değişimi yaptım ışığı sabah açıp akşam kapatıyorum 10 12 saat açık kalıyor
Yem olarak pul ve tablet yediler dondurulmuş kan kurdu da var falan yeniyorlar tablet şimdiye kadar 1 defa verdim.
Gelelim konuya sabah bi baktım 3 ram ölmüş ertesi gün baktım yine 3 ram bugün baktım 2 melek 1 ram ölmüş gayet sağlıklılardı kavga etmiyorlardı bu arada su değişimini temiz su ile yapmıştım dış filtre pipo ve iç filtre kullanıyorum gerçekten şaşırdım aniden ölmelerine sizce neden olabilir [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221049081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221050251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221051431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221057281.jpg[/IMG]
Merhabalar tank 1 aylık 2 hafta boşta çalıştı sonra melek ve ramirezi ekledim toplam 20 adet balığım vardı 1 kere dip çekimi 2 kere %20 su değişimi yaptım ışığı sabah açıp akşam kapatıyorum 10 12 saat açık kalıyor
Yem olarak pul ve tablet yediler dondurulmuş kan kurdu da var falan yeniyorlar tablet şimdiye kadar 1 defa verdim.
Gelelim konuya sabah bi baktım 3 ram ölmüş ertesi gün baktım yine 3 ram bugün baktım 2 melek 1 ram ölmüş gayet sağlıklılardı kavga etmiyorlardı bu arada su değişimini temiz su ile yapmıştım dış filtre pipo ve iç filtre kullanıyorum gerçekten şaşırdım aniden ölmelerine sizce neden olabilir [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221049081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221050251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221051431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221052301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223653/160320221057281.jpg[/IMG]
Bitki Bilgilendirmesi
Iyi akşamlar değerli üyeler 100-50-40
Tank'a 20 kg bazalt 20 kg lav kırığı (5-10 mm) kullanacağım başka bi sistem yok bu bitkiler
Alodea species
Zeytin
Javafern
Bitkilerini kullanacağım ilk başta 10 kg lav kırığı sonra bütün bazalt kumu (20)
Kg) sonra diğer lav kırığı kumun yarısını (10kg) kullanacam bu bitkileri saksısı ile mi ekmem gerekiyor yoksa saksıdan çıkarayım mı bitki olarak sizler de tavsiye verebilirsiniz şimdiden teşekkürler
Iyi akşamlar değerli üyeler 100-50-40
Tank'a 20 kg bazalt 20 kg lav kırığı (5-10 mm) kullanacağım başka bi sistem yok bu bitkiler
Alodea species
Zeytin
Javafern
Bitkilerini kullanacağım ilk başta 10 kg lav kırığı sonra bütün bazalt kumu (20)
Kg) sonra diğer lav kırığı kumun yarısını (10kg) kullanacam bu bitkileri saksısı ile mi ekmem gerekiyor yoksa saksıdan çıkarayım mı bitki olarak sizler de tavsiye verebilirsiniz şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
