ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lepistessever006
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2020 03:26
Son Ziyaret:
09 Haziran 2020 10:18
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lepistes sever
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lepistes sever
SON 10 MESAJI
Petshop Açmak
[QUOTE=erkanmazici]30 bin nüfuslu bir ilçede, sadece akvaryumculuk yaparak para kazanamazsınız. Çok net.
Ben Şişli'de yaşıyorum. Geçen Kurtuluş Caddesi'nde yürüdüm, arka arkaya dizilmiş 5, 6 tane petshop gördüm. Bir tanesi bile, ilaç için balık satmıyor. Hepsi kedi köpek maması, aksesuarı falan. Kuş bile yok. Benim gençliğimde Kanaryacılar vardı. Muhabbet kuşu bakmak hor görülürdü, has kuşçular Kanarya yetiştirirdi. Şimdi yok. Canlı hayvan satışı zor ve kazançsız bir iş. Hele de bu işi çekirdekten öğrenmemiş, mağazacılık yapmamış birisi için hakikaten zor.
Yapılan öneriler bence mantıklı. İnternetten satışa odaklanın. Yem satışı, bitki satışı ve özel bir iki tür üretip satmak. Dükkanınızı üretimhane gibi kullanın, meraklısı varsa ayak müşterisi gelsin, ama asıl satış için internete odaklanın. Naçizane tavsiyem, enerjinizi internete harcayın. [/QUOTE]
Özel tür balık üretimi kolay da satısı olur mu orası çok zor. Gitti gidiyor var letgo var sahibinden var bunlar gibi sitelerde rahatlıkla gidermi özel türler? Kargo ile 2 3 gün hayvan nasıl hayatta kalabilir ki? Otobüsler ile gönderme de baya zahmetli iş heleki karşıdaki kişi o zahmeti göze alıp otogara gidermi?
[QUOTE=erkanmazici]30 bin nüfuslu bir ilçede, sadece akvaryumculuk yaparak para kazanamazsınız. Çok net.
Ben Şişli'de yaşıyorum. Geçen Kurtuluş Caddesi'nde yürüdüm, arka arkaya dizilmiş 5, 6 tane petshop gördüm. Bir tanesi bile, ilaç için balık satmıyor. Hepsi kedi köpek maması, aksesuarı falan. Kuş bile yok. Benim gençliğimde Kanaryacılar vardı. Muhabbet kuşu bakmak hor görülürdü, has kuşçular Kanarya yetiştirirdi. Şimdi yok. Canlı hayvan satışı zor ve kazançsız bir iş. Hele de bu işi çekirdekten öğrenmemiş, mağazacılık yapmamış birisi için hakikaten zor.
Yapılan öneriler bence mantıklı. İnternetten satışa odaklanın. Yem satışı, bitki satışı ve özel bir iki tür üretip satmak. Dükkanınızı üretimhane gibi kullanın, meraklısı varsa ayak müşterisi gelsin, ama asıl satış için internete odaklanın. Naçizane tavsiyem, enerjinizi internete harcayın. [/QUOTE]
Özel tür balık üretimi kolay da satısı olur mu orası çok zor. Gitti gidiyor var letgo var sahibinden var bunlar gibi sitelerde rahatlıkla gidermi özel türler? Kargo ile 2 3 gün hayvan nasıl hayatta kalabilir ki? Otobüsler ile gönderme de baya zahmetli iş heleki karşıdaki kişi o zahmeti göze alıp otogara gidermi?
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]Reis valla benden sana öneri sade çevreye satarsan batarsin internet kolay gerekirse ben yardım ederim gönüllü [/QUOTE] Kral adamsın sağol. Yarın şehire gidicem petshopları gezmek ve sormak istiyorum. Eğer onlar üretim yapmıyorlar ise işime gelir. Hem kendi petshop dukanımda balıklarmi satarım hep onlara uygun fiyata veririm. Özel ırk lepistes üretimini geliştirebilirsem ınternet üzerinden veya bu siteden isteyenlere yollarım. Piyasadaki 30 40 tl lik lepistesleri daha uygun verirsem benden alan çok olur diye düşünüyorum
[QUOTE=Emirhanklç]Reis valla benden sana öneri sade çevreye satarsan batarsin internet kolay gerekirse ben yardım ederim gönüllü [/QUOTE] Kral adamsın sağol. Yarın şehire gidicem petshopları gezmek ve sormak istiyorum. Eğer onlar üretim yapmıyorlar ise işime gelir. Hem kendi petshop dukanımda balıklarmi satarım hep onlara uygun fiyata veririm. Özel ırk lepistes üretimini geliştirebilirsem ınternet üzerinden veya bu siteden isteyenlere yollarım. Piyasadaki 30 40 tl lik lepistesleri daha uygun verirsem benden alan çok olur diye düşünüyorum
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]İnternetten sadece sipariş gelicek sende korumalı kargolayip kargonun üstüne dikkat cam ifadesi yapistiracaksin kargocularda nazik davranacak yada otobüsle anlasacaksin istediğin yere götürecek terminalden ama balığı alan adamdan 30-40 TL para alacak [/QUOTE] Internet ticaretine kafam pek yatmadı. Sadece dukkana gelenlere satıcam. Belki yakın ilce veya illerdeki petshoplarla konuşurum uretimhaneleri yok ise onlara balık satabilirim. Lepistes ve sarı prenses gibi balıkları kolay üreteceğimi düşünüyorum. Elektriği kacak yapabilsem çok iyi olurdu da neyse [:)))][EDIT]Lepistessever006,2020-06-09 00:17:51[/EDIT]
[QUOTE=Emirhanklç]İnternetten sadece sipariş gelicek sende korumalı kargolayip kargonun üstüne dikkat cam ifadesi yapistiracaksin kargocularda nazik davranacak yada otobüsle anlasacaksin istediğin yere götürecek terminalden ama balığı alan adamdan 30-40 TL para alacak [/QUOTE] Internet ticaretine kafam pek yatmadı. Sadece dukkana gelenlere satıcam. Belki yakın ilce veya illerdeki petshoplarla konuşurum uretimhaneleri yok ise onlara balık satabilirim. Lepistes ve sarı prenses gibi balıkları kolay üreteceğimi düşünüyorum. Elektriği kacak yapabilsem çok iyi olurdu da neyse [:)))][EDIT]Lepistessever006,2020-06-09 00:17:51[/EDIT]
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]Bir internet sitesi kurman gerek internet için ve insanların güvenini kazanmak gerek. şu videoya bakabilirsin https://youtu.be/t0p2reCdO5c (yanlış link düzeltildi)
Balıkları kayıpsız ulaştırmak için karton. poşet .cep sobası .strafor ve hava tüpleri kullanman gerekecek ve bunlar maliyetli ama sen bilirsin.[/QUOTE]
Internet sitesinden balık yollanıyor mu başka şehire? Canlı hayvan yasağı falan yokmu?
[QUOTE=Emirhanklç]Bir internet sitesi kurman gerek internet için ve insanların güvenini kazanmak gerek. şu videoya bakabilirsin https://youtu.be/t0p2reCdO5c (yanlış link düzeltildi)
Balıkları kayıpsız ulaştırmak için karton. poşet .cep sobası .strafor ve hava tüpleri kullanman gerekecek ve bunlar maliyetli ama sen bilirsin.[/QUOTE]
Internet sitesinden balık yollanıyor mu başka şehire? Canlı hayvan yasağı falan yokmu?
Petshop Açmak
[QUOTE=TugayKrmn]30 bin nüfusu olan bir yerde dükkan kendini döndürür mü bilmiyorum ancak İnternet üzerinden satışı araştırın derim dünya artık çok küçük insanlar kıtalar arası ticaret yapıyor. Türkiyede de durum farksız. Dükkan bulunduğunuz ilin şehirler arası terminaline de yakınsa otobüsle yollayabilirsiniz siparişleri . Bu arada sadece balık için konuşuyorum kuş civciv konusunda bilgim yok. [/QUOTE] otobüs terminalinde sıkıntı olmaz yakınım ama bu internet üzeri ticareti bilenler islerin nasıl yürüdüğünü yazarsa çok sevinirim.
[QUOTE=lemur]Kapdan gelen müşteriye de satış yapabilen küçük bir üretimhane öneririm. İnternette bir haberde gördüm, köyde vatandaşın biri derme çatma bir karides üretimhanesi kurmuş. Buzdolaplarından bozma tanklar yapmış, bağlantıları da zaman içinde kurmuş, harıl harıl satış yapıyor. Petshopların sattıkları ürünler günümüzde %90 kedi köpek maması, sarf ürünleri. Küçük nüfuslu yerde bunları satarak ayakta durmanız zor, bir çok kişi internetten alıyor. Dışa açılmak bir çözüm olabilir.
Isıtmaya kısmen çözüm bulunabilir. Yalıtım ve merkezi ısıtma gibi. Filtrasyonu da belki merkezden tek motorla ya da hava kompresörüyle halledebilirsiniz. Ama bu iş bir ticari müessese kimliğine büründüğünde algısı vergisi muhasebesi bir sürü ıvır zıvır şey çıkacak.[/QUOTE] Dükkanım kaloriferli ve gayet sıcak o konuda sıkıntım yok su ise bedava zaten. Bu dediginiz karides üretimi falan nasıl oluyor nerelere satılıyor?
[QUOTE=TugayKrmn]30 bin nüfusu olan bir yerde dükkan kendini döndürür mü bilmiyorum ancak İnternet üzerinden satışı araştırın derim dünya artık çok küçük insanlar kıtalar arası ticaret yapıyor. Türkiyede de durum farksız. Dükkan bulunduğunuz ilin şehirler arası terminaline de yakınsa otobüsle yollayabilirsiniz siparişleri . Bu arada sadece balık için konuşuyorum kuş civciv konusunda bilgim yok. [/QUOTE] otobüs terminalinde sıkıntı olmaz yakınım ama bu internet üzeri ticareti bilenler islerin nasıl yürüdüğünü yazarsa çok sevinirim.
[QUOTE=lemur]Kapdan gelen müşteriye de satış yapabilen küçük bir üretimhane öneririm. İnternette bir haberde gördüm, köyde vatandaşın biri derme çatma bir karides üretimhanesi kurmuş. Buzdolaplarından bozma tanklar yapmış, bağlantıları da zaman içinde kurmuş, harıl harıl satış yapıyor. Petshopların sattıkları ürünler günümüzde %90 kedi köpek maması, sarf ürünleri. Küçük nüfuslu yerde bunları satarak ayakta durmanız zor, bir çok kişi internetten alıyor. Dışa açılmak bir çözüm olabilir.
Isıtmaya kısmen çözüm bulunabilir. Yalıtım ve merkezi ısıtma gibi. Filtrasyonu da belki merkezden tek motorla ya da hava kompresörüyle halledebilirsiniz. Ama bu iş bir ticari müessese kimliğine büründüğünde algısı vergisi muhasebesi bir sürü ıvır zıvır şey çıkacak.[/QUOTE] Dükkanım kaloriferli ve gayet sıcak o konuda sıkıntım yok su ise bedava zaten. Bu dediginiz karides üretimi falan nasıl oluyor nerelere satılıyor?
Petshop Açmak
[QUOTE=Furkanaydemir]
Merhaba,
Maliyet:
Öncelikle akvaryum maliyetini es gecsek bile o isiticilar aşiri derecede cep yakıyor.
Diger motor vs öyle ama isiticilar acikken baya yüklü bir mevlaya geliyor fatura
İş Yapma;
Konusunda ilçe 30 bin kişi varsa 5-10bin alsa dahi pek fazla kazanc olmaz muhtemelen.
Cogu hobi birakip laf edicekler küçük bir yer herkes herkesi tanıyorsa bide indirim vs olaylari olucak öldügünde laf edilecek bunlari göz önünüze almanizi tavsiye ederim.
Tavsiyem;
Hobiyi tam anlamıyla 4-5 yildir yapıyorum.
Büyük hacimli 3-4 tank alip hangi baliktan hoşunuza gidiyorsa onlardan damizlik boy alip üretip satabilirsiniz.
(Eğer iş konusunda hala daha cok fazla kafaniza yatiyorsa bir kaç ufak hesapla daha net sonuçlar alabilirsiniz.)
Dükkanda sadece balık değil kuş civciv kaz yavrusu mama yem canlı çiçek mini bitkili tank bitkili fanus ve teraryum da saticam. Özel ırk bakmak isterim ama internet üzerinden alan olurmu bilmiyorum. Internet üzeri hiç ticaret yapmadım bilgim yok. Isıtıcı fazla gider dediniz tahmini dort 300 lt tank için ısıtıcı ışık ve sump motoru çalışırsa ne kadar gelir aylık? Işık çok güçlü olmasına gerek yok bitkili değil sonuçta. [EDIT]Lepistessever006,2020-06-08 20:17:12[/EDIT]
[QUOTE=Furkanaydemir]
Merhaba,
Maliyet:
Öncelikle akvaryum maliyetini es gecsek bile o isiticilar aşiri derecede cep yakıyor.
Diger motor vs öyle ama isiticilar acikken baya yüklü bir mevlaya geliyor fatura
İş Yapma;
Konusunda ilçe 30 bin kişi varsa 5-10bin alsa dahi pek fazla kazanc olmaz muhtemelen.
Cogu hobi birakip laf edicekler küçük bir yer herkes herkesi tanıyorsa bide indirim vs olaylari olucak öldügünde laf edilecek bunlari göz önünüze almanizi tavsiye ederim.
Tavsiyem;
Hobiyi tam anlamıyla 4-5 yildir yapıyorum.
Büyük hacimli 3-4 tank alip hangi baliktan hoşunuza gidiyorsa onlardan damizlik boy alip üretip satabilirsiniz.
(Eğer iş konusunda hala daha cok fazla kafaniza yatiyorsa bir kaç ufak hesapla daha net sonuçlar alabilirsiniz.)
Dükkanda sadece balık değil kuş civciv kaz yavrusu mama yem canlı çiçek mini bitkili tank bitkili fanus ve teraryum da saticam. Özel ırk bakmak isterim ama internet üzerinden alan olurmu bilmiyorum. Internet üzeri hiç ticaret yapmadım bilgim yok. Isıtıcı fazla gider dediniz tahmini dort 300 lt tank için ısıtıcı ışık ve sump motoru çalışırsa ne kadar gelir aylık? Işık çok güçlü olmasına gerek yok bitkili değil sonuçta. [EDIT]Lepistessever006,2020-06-08 20:17:12[/EDIT]
Petshop Açmak
[QUOTE=lojistisyen]Üretim yapıp satmak pet shop açmaktan daha az maliyetli olur diye düşünüyorum.
Benim yerim olsa özel türler üretip satardım. Şuan özel varyete vatozlar, cüce amerikanlar, karidesler revaçta. Küçük yerde pek gitmiyor.[/QUOTE] Bende çok isterim özel tür üretmek özellikle lepistes özel ırklardan ama yaşadığım yerde o özel türe fiyatı çok görürler
[QUOTE=lojistisyen]Üretim yapıp satmak pet shop açmaktan daha az maliyetli olur diye düşünüyorum.
Benim yerim olsa özel türler üretip satardım. Şuan özel varyete vatozlar, cüce amerikanlar, karidesler revaçta. Küçük yerde pek gitmiyor.[/QUOTE] Bende çok isterim özel tür üretmek özellikle lepistes özel ırklardan ama yaşadığım yerde o özel türe fiyatı çok görürler
Petshop Açmak
Merhaba arkadaşlar. Kendime ait evimin altında dükkanım var 20metre uzunluk 4 metre genişlik. Çok fazla düşündüm ve çok kararsizim lütfen pet shop ile ugrasanlar bana yardımcı olsunlar. Ilçede yasıyorum nüfus 30bin iş yaparmıyım? Gunluk elektirik giderleri ne olur sizce kar zarar konularını düşüne düşüne kafayı yicem 7 yıldır bu sitedeyim hobiyi seviyorum ama şimdi issizlikten pet shop açmak istiyorum.
Merhaba arkadaşlar. Kendime ait evimin altında dükkanım var 20metre uzunluk 4 metre genişlik. Çok fazla düşündüm ve çok kararsizim lütfen pet shop ile ugrasanlar bana yardımcı olsunlar. Ilçede yasıyorum nüfus 30bin iş yaparmıyım? Gunluk elektirik giderleri ne olur sizce kar zarar konularını düşüne düşüne kafayı yicem 7 yıldır bu sitedeyim hobiyi seviyorum ama şimdi issizlikten pet shop açmak istiyorum.
Akvaryum Seçimi Önerisi
[QUOTE=OrcunAltun]Merhaba arkadaşlar. Şu an kullanmakta olduğum akvaryum tek parça camı olan sobo t740 marka ve model akvaryum. İthal akvaryum diye geçiyor. Başta ne cok büyük ne de çok küçük olmasın diye bunu seçtim. Boyutları 50x40x25 gibi. Kendinden filtreli, elektronik termometreli ve led ışıklı. Ama şimdi küçük gelmeye başladı. İstedigim boyutta akvaryum böyle tek parçalı bulamıyorum. İstedigim boyu 80 cm olsun yani uzunca ama çok yüksek olmasın. 80x 40x 35 gibi. Ama modellere baktığimda hep boy uzadıkça yükseklik de artıyor. Benim istediğim ebatlarda hep dört köşeli silikonla birleştirilmiş klasik siyah kapaklı modeller var. O da benim hoşuma gitmiyor. Çok kaba geliyor. Ne yapsam bilemedim. O klasik akvaryum ayni güzel görüntüyü verir mi kestiremiyorum. Önerileriniz ne olur.
Bu fotoğraf benim şu an kullandığım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202225261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202234071.jpg[/IMG]
Klasik siyah kapaklı akvaryumun fotoğrafını koymuyorum onu hepiniz bilirsiniz zaten.[/QUOTE]
Çok hoş akvaryum tebrikler. Sorununuz icin ise şöyle bi önerim var, eğer piyasadaki ölçülerde akvaryum aklınıza yatmıyorsa veya hayalinizdeki olcu degilse kendiniz camcıda yapabilirsiniz. Şuan ki tankınız da yavru tankı olarak çok iyi olur bence. Ve bir tavsiyem daha var, yeni akvaryum alacaksanız veya yapacaksanız sınırınızı zorlayn. Yani ne kadar büyük tank olursa o kadar iyidir. Elinizdeki tankıda bozmanızı tavsiye etmem. Yeni tankınıza ayrı bitkiler ayrı kum veya taş alın bu tankınız böyle gayet iyi
[QUOTE=OrcunAltun]Merhaba arkadaşlar. Şu an kullanmakta olduğum akvaryum tek parça camı olan sobo t740 marka ve model akvaryum. İthal akvaryum diye geçiyor. Başta ne cok büyük ne de çok küçük olmasın diye bunu seçtim. Boyutları 50x40x25 gibi. Kendinden filtreli, elektronik termometreli ve led ışıklı. Ama şimdi küçük gelmeye başladı. İstedigim boyutta akvaryum böyle tek parçalı bulamıyorum. İstedigim boyu 80 cm olsun yani uzunca ama çok yüksek olmasın. 80x 40x 35 gibi. Ama modellere baktığimda hep boy uzadıkça yükseklik de artıyor. Benim istediğim ebatlarda hep dört köşeli silikonla birleştirilmiş klasik siyah kapaklı modeller var. O da benim hoşuma gitmiyor. Çok kaba geliyor. Ne yapsam bilemedim. O klasik akvaryum ayni güzel görüntüyü verir mi kestiremiyorum. Önerileriniz ne olur.
Bu fotoğraf benim şu an kullandığım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202225261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202234071.jpg[/IMG]
Klasik siyah kapaklı akvaryumun fotoğrafını koymuyorum onu hepiniz bilirsiniz zaten.[/QUOTE]
Çok hoş akvaryum tebrikler. Sorununuz icin ise şöyle bi önerim var, eğer piyasadaki ölçülerde akvaryum aklınıza yatmıyorsa veya hayalinizdeki olcu degilse kendiniz camcıda yapabilirsiniz. Şuan ki tankınız da yavru tankı olarak çok iyi olur bence. Ve bir tavsiyem daha var, yeni akvaryum alacaksanız veya yapacaksanız sınırınızı zorlayn. Yani ne kadar büyük tank olursa o kadar iyidir. Elinizdeki tankıda bozmanızı tavsiye etmem. Yeni tankınıza ayrı bitkiler ayrı kum veya taş alın bu tankınız böyle gayet iyi
Lapistes Yavru
[QUOTE=Necmi Uysal]Arkadaşlar 6 tane lapistes 1 günlük yavrularım var onlara en iyi bakım için ne yapmalıyım[/QUOTE]
Dostum yetişkinlere verdiğin yemleri ufalayıp ver. Toz haline getir öğütücü varsa eğer onunla iri taneli yemleri öğüt yavrulara ver. Canlı yem yok ise dondurulmus yem de vereblrsn. Arada sebze de verebilrsn, salatalık marul falan yavrular severek yer.
[QUOTE=Necmi Uysal]Arkadaşlar 6 tane lapistes 1 günlük yavrularım var onlara en iyi bakım için ne yapmalıyım[/QUOTE]
Dostum yetişkinlere verdiğin yemleri ufalayıp ver. Toz haline getir öğütücü varsa eğer onunla iri taneli yemleri öğüt yavrulara ver. Canlı yem yok ise dondurulmus yem de vereblrsn. Arada sebze de verebilrsn, salatalık marul falan yavrular severek yer.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
