ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emir Kara
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Temmuz 2020 23:53
Son Ziyaret:
04 Haziran 2026 11:57
Toplam Mesaj:
62 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
11 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Kara
SON 10 MESAJI
Tür Tavsiyesi
Merhaba 15 litrelik bir akvaryumum var sizce beta mı japon mu beslesem daha uzun süre yaşatabilirim hangisi daha dayanıklı olur.Yakın zamanda 2 haftalık betam öldü bu akvaryumda.Isıtıcım yoktu sadece onun haricinde bitki ve dinlenme alanı da vardı.Sizce neden ölmüştür? bir daha beta mı tercih etmeliyim? edersem ısıtıcı şart mı? Japon daha mı dayanıklı?
Çeşme suyuna düzenleyici koyarak kullandım içme suyu mu kullanmalıyım yoksa bu doğru olan mı?[EDIT]Emir Kara,2026-04-08 23:48:40[/EDIT]
Merhaba 15 litrelik bir akvaryumum var sizce beta mı japon mu beslesem daha uzun süre yaşatabilirim hangisi daha dayanıklı olur.Yakın zamanda 2 haftalık betam öldü bu akvaryumda.Isıtıcım yoktu sadece onun haricinde bitki ve dinlenme alanı da vardı.Sizce neden ölmüştür? bir daha beta mı tercih etmeliyim? edersem ısıtıcı şart mı? Japon daha mı dayanıklı?
Çeşme suyuna düzenleyici koyarak kullandım içme suyu mu kullanmalıyım yoksa bu doğru olan mı?[EDIT]Emir Kara,2026-04-08 23:48:40[/EDIT]
Beta Balığım Hastalandı Mı?
[QUOTE=pianoƒish]Hobiye devam edecekseniz mutlaka bakacağınız canlının ihtiyaçlarını önceden öğrenip, akvaryumu ona göre kurup, canlıyı en son alın. Yani tankta ısıtıcı olmadığı gibi ısıyı görecek bir derece bile yok.
Son bir ihtimal şans belki su aşırı bozuktur ve zehirlenmeden dolayı böyledir. %50 kadar su değişimi yapın. Ama tanktaki su ile aynı derecede su olması lazım. Aynı odada, akvaryumun yanında beklettiğiniz suyla değişim yapın. (kloru uçmuş çeşme ya da içme suyu). Eğer balığın hareketlerinde düzelme varsa ertesi gün %50 daha yapın. Ama 3 gündür böyle olduğuna göre zehirlenme düşük ihtimal. [/QUOTE]
Balığım öldü şuan gerçekten çok üzgünüm.Yani siz sorunun ısıtıcıdan dolayı olduğunu söylüyorsunuz değil mi?
İnsanlar alıp küçücük fanuslarda bakıyor.Ben imkanlarım doğrultusunda en iyisini yapmaya çalıştım nasip değilmiş.
3 gündür kötü durumda evet ama bu derece değildi zaten az önce öldü bu ölmeden 1 2 saat önce yani artık.[EDIT]Emir Kara,2026-03-22 02:02:48[/EDIT]
[QUOTE=pianoƒish]Hobiye devam edecekseniz mutlaka bakacağınız canlının ihtiyaçlarını önceden öğrenip, akvaryumu ona göre kurup, canlıyı en son alın. Yani tankta ısıtıcı olmadığı gibi ısıyı görecek bir derece bile yok.
Son bir ihtimal şans belki su aşırı bozuktur ve zehirlenmeden dolayı böyledir. %50 kadar su değişimi yapın. Ama tanktaki su ile aynı derecede su olması lazım. Aynı odada, akvaryumun yanında beklettiğiniz suyla değişim yapın. (kloru uçmuş çeşme ya da içme suyu). Eğer balığın hareketlerinde düzelme varsa ertesi gün %50 daha yapın. Ama 3 gündür böyle olduğuna göre zehirlenme düşük ihtimal. [/QUOTE]
Balığım öldü şuan gerçekten çok üzgünüm.Yani siz sorunun ısıtıcıdan dolayı olduğunu söylüyorsunuz değil mi?
İnsanlar alıp küçücük fanuslarda bakıyor.Ben imkanlarım doğrultusunda en iyisini yapmaya çalıştım nasip değilmiş.
3 gündür kötü durumda evet ama bu derece değildi zaten az önce öldü bu ölmeden 1 2 saat önce yani artık.[EDIT]Emir Kara,2026-03-22 02:02:48[/EDIT]
Beta Balığım Hastalandı Mı?
[QUOTE=albeta]Su değişimi yaptıktan sonramı böyle oldu ?Suya son zamanda yeni bir ekleme sıvı gübre ,ilaç vs birşey yaptınızmı?[/QUOTE]
hayır sadece su değişimde su düzenleyici kullandım en son.Zaten son su değişimimde balık durgundu yine
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ölüm öncesi görünüm. Malesef neden bu şekilde oldu sorunuzun bir çok sebebi var. Suya alıştırma hatası, ısı, su değerleri vs.
[/QUOTE]
ölücek mi ya kurtaramaz mıyım bir şekil?
[QUOTE=albeta]Su değişimi yaptıktan sonramı böyle oldu ?Suya son zamanda yeni bir ekleme sıvı gübre ,ilaç vs birşey yaptınızmı?[/QUOTE]
hayır sadece su değişimde su düzenleyici kullandım en son.Zaten son su değişimimde balık durgundu yine
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ölüm öncesi görünüm. Malesef neden bu şekilde oldu sorunuzun bir çok sebebi var. Suya alıştırma hatası, ısı, su değerleri vs.
[/QUOTE]
ölücek mi ya kurtaramaz mıyım bir şekil?
Beta Balığım Hastalandı Mı?
[QUOTE=pianoƒish]Suyun ısısı sabah-öğlen-akşam kaç derece? Filtre nasıl bir filtre?[/QUOTE]
ısıyı bilmiyorum odamda kaloriferin yanında duruyor ısıtıcım yok. şuan durumu böyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260027341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260027391.jpg[/IMG]
filtrem pipo filtre[EDIT]Emir Kara,2026-03-22 00:28:23[/EDIT]
[QUOTE=pianoƒish]Suyun ısısı sabah-öğlen-akşam kaç derece? Filtre nasıl bir filtre?[/QUOTE]
ısıyı bilmiyorum odamda kaloriferin yanında duruyor ısıtıcım yok. şuan durumu böyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260027341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260027391.jpg[/IMG]
filtrem pipo filtre[EDIT]Emir Kara,2026-03-22 00:28:23[/EDIT]
Beta Balığım Hastalandı Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260009581.jpg[/IMG]
Balığım 3 gündür dipte duruyor iki hafta önce aldım yüzüyordu.Şuan iyice duruldu ve kuyruğu bu şekilde çok az hareket ediyor ne yapabilirim.
Akvaryumum 15 litre bitkili ve filtre var ısıtıcım yok sorun bu mu acaba?
Balığım ölür mü nasıl düzeltebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/220320260009581.jpg[/IMG]
Balığım 3 gündür dipte duruyor iki hafta önce aldım yüzüyordu.Şuan iyice duruldu ve kuyruğu bu şekilde çok az hareket ediyor ne yapabilirim.
Akvaryumum 15 litre bitkili ve filtre var ısıtıcım yok sorun bu mu acaba?
Balığım ölür mü nasıl düzeltebilirim?
Beta İle Yaşayacak Türler?
Merhaba 15 litrelik bir beta balığı akvaryumum var.İçinde erkek bir beta besliyorum.İçinde bitkiler,saklanma alanları,bir pipo filtre ve ısıtıcı var (27 derece su sıcaklığı) acaba çöpçü veya vatoz koyabilir miyim akvaryuma? bu türler akvaryuma daha iyi bir döngü sağlar mı? yararlı olurlar mı?
Koyabiliyorsam kaç adet çöpçü veya vatoz ise kaç adet koymalıyım?
Merhaba 15 litrelik bir beta balığı akvaryumum var.İçinde erkek bir beta besliyorum.İçinde bitkiler,saklanma alanları,bir pipo filtre ve ısıtıcı var (27 derece su sıcaklığı) acaba çöpçü veya vatoz koyabilir miyim akvaryuma? bu türler akvaryuma daha iyi bir döngü sağlar mı? yararlı olurlar mı?
Koyabiliyorsam kaç adet çöpçü veya vatoz ise kaç adet koymalıyım?
Beta Balığım Rahatsızlandı
[QUOTE=BeyzPl]Yüzgeçlerinin ucu sonradan olduysa hafif bir kuyruk erimesi vardır. Hareketsizliği ve kuyruk erimesi başlangıcını, stres seviyesinin yüksek olmasına yorabilirsiniz.
Isıtıcı olmaması sıkıntı. Sabit 26°C bir su iyi gelecektir. Isıtıcı ile termometre edinip durumunu gözlemleyebilirsiniz.
Ama merak etmeyin. Ağır bir hastalığı veya ölüme götürecek bir problemi yok, henüz. İlk tepkiler bunlar. Yaşam şartları iyileştiği taktirde hemen toplarlar inşallah.
Ek olarak canlı bitkilerle kuytulu bir dekorasyon yapmanız, çeşitli ve kaliteli yemler kullanmanız da faydalı olur.[/QUOTE]
Peki yapmam gereken ekstra bir şey var mı yani daha çok bitki ekleyeceğim ve ısıtıcı alıcam dediğiniz gibi bakteri kültürüne vesaire mi başlamalıyım ?
Yem olarak sera bettagran kullanıyorum.Dün gece en son verdiğimde yedi fakat karnı hafif şiş gözüküyor bugün sanırım sindiremedi 1 gün yem vermeyeceğim[EDIT]Emir Kara,2026-03-19 16:32:38[/EDIT]
[QUOTE=BeyzPl]Yüzgeçlerinin ucu sonradan olduysa hafif bir kuyruk erimesi vardır. Hareketsizliği ve kuyruk erimesi başlangıcını, stres seviyesinin yüksek olmasına yorabilirsiniz.
Isıtıcı olmaması sıkıntı. Sabit 26°C bir su iyi gelecektir. Isıtıcı ile termometre edinip durumunu gözlemleyebilirsiniz.
Ama merak etmeyin. Ağır bir hastalığı veya ölüme götürecek bir problemi yok, henüz. İlk tepkiler bunlar. Yaşam şartları iyileştiği taktirde hemen toplarlar inşallah.
Ek olarak canlı bitkilerle kuytulu bir dekorasyon yapmanız, çeşitli ve kaliteli yemler kullanmanız da faydalı olur.[/QUOTE]
Peki yapmam gereken ekstra bir şey var mı yani daha çok bitki ekleyeceğim ve ısıtıcı alıcam dediğiniz gibi bakteri kültürüne vesaire mi başlamalıyım ?
Yem olarak sera bettagran kullanıyorum.Dün gece en son verdiğimde yedi fakat karnı hafif şiş gözüküyor bugün sanırım sindiremedi 1 gün yem vermeyeceğim[EDIT]Emir Kara,2026-03-19 16:32:38[/EDIT]
Beta Balığım Rahatsızlandı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211281.jpg[/IMG]
Merhabalar beta balığımı iki haftadır besliyorum gayet sağlıklıydı fakat 1 gündür bu şekilde halsiz ve dipte duruyor.Yüzgeçlerinde bir siyahlaşma var gibi geldi.
Yem attığımda yem yedi onda sorun yok fakat sadece arada yüzüyo ve geri dibe gidiyor.
Akvaryumum 15 litre ve bitkili , filtremde var fakat ısıtıcım yoktu henüz.Sizce sebepleri ne olabilir ne yapmam gerek balığım ölecek mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211281.jpg[/IMG]
Merhabalar beta balığımı iki haftadır besliyorum gayet sağlıklıydı fakat 1 gündür bu şekilde halsiz ve dipte duruyor.Yüzgeçlerinde bir siyahlaşma var gibi geldi.
Yem attığımda yem yedi onda sorun yok fakat sadece arada yüzüyo ve geri dibe gidiyor.
Akvaryumum 15 litre ve bitkili , filtremde var fakat ısıtıcım yoktu henüz.Sizce sebepleri ne olabilir ne yapmam gerek balığım ölecek mi?
Beta Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211291.jpg[/IMG]
Merhaba sizden yardım istemek durumundayım bakarsanız çok sevinirim.Balığım iki haftadır gayet sağlıklıydı fakat bu sabahtan beri çok durgun hep dipte arada yüzdü geri dibe gitti.Az önce yem verdim yedi fakat halsiz duruyor ve yüzgeçleri siyahlaştı sizce neden?
Su düzenleyici ile su değişimi yaptım güzelce.
Heniz ısıtıcım yok ne yapmam gerek yakın zamanda alacağım ısıtıcıyı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224776/190320260211291.jpg[/IMG]
Merhaba sizden yardım istemek durumundayım bakarsanız çok sevinirim.Balığım iki haftadır gayet sağlıklıydı fakat bu sabahtan beri çok durgun hep dipte arada yüzdü geri dibe gitti.Az önce yem verdim yedi fakat halsiz duruyor ve yüzgeçleri siyahlaştı sizce neden?
Su düzenleyici ile su değişimi yaptım güzelce.
Heniz ısıtıcım yok ne yapmam gerek yakın zamanda alacağım ısıtıcıyı
Beta Akvaryumu
Merhaba sağ olun öncelikle.15 litre bir akvaryum aldım.Beta balığı besleyeceğim , anubias ve birkaç tür bitki koyacağım filtre ısıtıcı her şey tamam.Peki akvaryuma çeşme suyu mu içme suyu mu doldurmam daha uygun olur?
Bitkiler için de küçük bir led almam yeterli olur mu?[EDIT]Emir Kara,2026-02-26 20:44:52[/EDIT]
Merhaba sağ olun öncelikle.15 litre bir akvaryum aldım.Beta balığı besleyeceğim , anubias ve birkaç tür bitki koyacağım filtre ısıtıcı her şey tamam.Peki akvaryuma çeşme suyu mu içme suyu mu doldurmam daha uygun olur?
Bitkiler için de küçük bir led almam yeterli olur mu?[EDIT]Emir Kara,2026-02-26 20:44:52[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
