ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
youngaquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Temmuz 2020 21:30
Son Ziyaret:
23 Haziran 2026 17:49
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sefa Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sefa Özdemir
SON 10 MESAJI
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
Apistogramma Macmasteri Tedavisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
Sera Siporax
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
Sera Siporax
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
90-100 litre kadar
90-100 litre kadar
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
