ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tmruff
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2021 22:30
Son Ziyaret:
04 Ekim 2022 19:25
Toplam Mesaj:
32 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuana
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuana
SON 10 MESAJI
Tür Önerisi
Arkadaşlar 100 litre low tech bitkili akvaryumum var. Akvaryumun bitki yoğunluğu çok fazla. Özellikle sazlar aldı başını gitti. Tank 1 yaşında. Tür değişikliğine gitmek istiyorum. Daha önce 1e 2d inci gurami tetra sürüsü *şu an tetraları dağıttım sayısını hatırlamıyorum* panda cory ve kuhlilerim vardı. 1 senedir bu stok iyiydi son 2 aydır nazara geldi. Sorun üstüne sorun çıkıyor. Kuhliler dış motora çok kaçtıkları için dış motora yavru koruması aldım. Bu sefer su üstü yağlanmasını engellemek için günde 1 kez çalıştırdığım şelale motora kaçmaya başladılar. Akvaryumda saklanacak alan hayli fazla. Bitkilerin yanı sıra kökler mağara delikleri olan kayalar mevcut. 2-3 hafta oralarda takılıp 4. hafta Israrla motora giriyorlar. Bıktım. Erkek guramim 1 senedir bende. Bir ara aşırı agresifleşti akvaryumda terör estirmeye başladı. Dişilerden birini öldürdü. Tetralara saldırmaya başladı. Çiftleşmeyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Daha önce sakindi çünkü. Balığı yavruluktan büyüttüm ama 6-7 ay içerisinde erişkin boyda iken yine sakindi. İnci gurami uyumlu demişlerdi galiba benim erkek guramim ruh hastası çıktı. Sözün özü bıktım. Tek türe geçmek istiyorum. Tetrazon sürüsü düşündüm. 100 litre bitkili tanka kaç tetrazon önerirsiniz? Biraz kafam karışık tam karara varmadım. Aynı şekilde tek tür Velifera veya cüce gurami olabilir diye düşünüyorum. Panda corylerimden vazgeçmezsem sadece cory ve end sürüsü koyabilirim. 50 litrelik yavru tankım var aynı şekilde bitkili. 20-30 litrelik iki tane yine bitkili karantina tankım mevcut. Yavru alabileceğim seyir keyfi yüksek tür önerilerinizi bekliyorum. [EDIT]tmruff,2022-05-26 10:51:41[/EDIT]
Arkadaşlar 100 litre low tech bitkili akvaryumum var. Akvaryumun bitki yoğunluğu çok fazla. Özellikle sazlar aldı başını gitti. Tank 1 yaşında. Tür değişikliğine gitmek istiyorum. Daha önce 1e 2d inci gurami tetra sürüsü *şu an tetraları dağıttım sayısını hatırlamıyorum* panda cory ve kuhlilerim vardı. 1 senedir bu stok iyiydi son 2 aydır nazara geldi. Sorun üstüne sorun çıkıyor. Kuhliler dış motora çok kaçtıkları için dış motora yavru koruması aldım. Bu sefer su üstü yağlanmasını engellemek için günde 1 kez çalıştırdığım şelale motora kaçmaya başladılar. Akvaryumda saklanacak alan hayli fazla. Bitkilerin yanı sıra kökler mağara delikleri olan kayalar mevcut. 2-3 hafta oralarda takılıp 4. hafta Israrla motora giriyorlar. Bıktım. Erkek guramim 1 senedir bende. Bir ara aşırı agresifleşti akvaryumda terör estirmeye başladı. Dişilerden birini öldürdü. Tetralara saldırmaya başladı. Çiftleşmeyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Daha önce sakindi çünkü. Balığı yavruluktan büyüttüm ama 6-7 ay içerisinde erişkin boyda iken yine sakindi. İnci gurami uyumlu demişlerdi galiba benim erkek guramim ruh hastası çıktı. Sözün özü bıktım. Tek türe geçmek istiyorum. Tetrazon sürüsü düşündüm. 100 litre bitkili tanka kaç tetrazon önerirsiniz? Biraz kafam karışık tam karara varmadım. Aynı şekilde tek tür Velifera veya cüce gurami olabilir diye düşünüyorum. Panda corylerimden vazgeçmezsem sadece cory ve end sürüsü koyabilirim. 50 litrelik yavru tankım var aynı şekilde bitkili. 20-30 litrelik iki tane yine bitkili karantina tankım mevcut. Yavru alabileceğim seyir keyfi yüksek tür önerilerinizi bekliyorum. [EDIT]tmruff,2022-05-26 10:51:41[/EDIT]
Ekleme Yapabilir Miyim?
Arkadaşlar merhaba
100 litrelik bitkili tankımda şu an,
1e1d inci gurami
8 neon tetra
6 panda cory
6 kuhli mevcut.
3 elma salyangozum var. Haftada 1 buharlaşan su üzerine su ekliyorum. Buhar camının yarısını kestirdim. Haftada 10 litreye yakın buharlaşma oluyor. Beklettiğim suyu ekliyorum. Şu an şükür hiç kayıp vermedim. Balıklarım güzel renklendi. Kavga hır gür hiç gözlemlemedim. Bitkilerim serpildi ek olarak bitki türlerimi arttırmaya başladım. Arada bir şeytan dürtüyor. Bu tabloya canlı eklemesi yapabilir miyim? Yoksa artık bundan sonrası tatsız sonuçlar verir mi?
sunsun 603B dış filtrem var. Ek olarak şelale filtrem var. Şelaleyi genelde çalıştırmıyorum. Arada sırada suyun üstünü dalgalandırmak için haftada bir iki kez çalıştırıyorum sadece.
eklemeyi düşündüklerim;
amano karides eklemek istiyorum. velakin henüz amano bulamadım.
Balık olarak 1 veya 2 oto ekleyebilir miyim? Oto yerine küçük bir grup halinde ember tetra falan olabilir. Stok konusunda fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba
100 litrelik bitkili tankımda şu an,
1e1d inci gurami
8 neon tetra
6 panda cory
6 kuhli mevcut.
3 elma salyangozum var. Haftada 1 buharlaşan su üzerine su ekliyorum. Buhar camının yarısını kestirdim. Haftada 10 litreye yakın buharlaşma oluyor. Beklettiğim suyu ekliyorum. Şu an şükür hiç kayıp vermedim. Balıklarım güzel renklendi. Kavga hır gür hiç gözlemlemedim. Bitkilerim serpildi ek olarak bitki türlerimi arttırmaya başladım. Arada bir şeytan dürtüyor. Bu tabloya canlı eklemesi yapabilir miyim? Yoksa artık bundan sonrası tatsız sonuçlar verir mi?
sunsun 603B dış filtrem var. Ek olarak şelale filtrem var. Şelaleyi genelde çalıştırmıyorum. Arada sırada suyun üstünü dalgalandırmak için haftada bir iki kez çalıştırıyorum sadece.
eklemeyi düşündüklerim;
amano karides eklemek istiyorum. velakin henüz amano bulamadım.
Balık olarak 1 veya 2 oto ekleyebilir miyim? Oto yerine küçük bir grup halinde ember tetra falan olabilir. Stok konusunda fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
Bitkili Karma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229703/050520212346591.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 litre tam ölçüyü hatırlamıyorum. cetvel bulamadım sonra burayı editlerim.
Canlı Türleri:
7 neon tetra -sayıyı 10 yapacağım-
6 panda cory
6 kuhli
1e1d inci gurami
2 elma salyangozu
Bitki Türleri:
Bacopa Monnieri
Anubias
Saz
wendtii brown
java moss
hırpalanmış bir java fernim vardı. Çok yıpranmış kısımlarını karides akvaryumumdan çıkartmıştım. Buraya aldım. Şaşırtıcı biçimde yeni dal verdi. Burada tutacağım galiba.
Tankın Yaşı: cycle dahil 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre sunsun 603B (ek filtrasyon için şelale filtre kullanıyorum) Işık wolfmar silverplant
Tasarım ve Dekorasyon: Karides akvaryumumda kullandığım yati kökünü buraya alıp mangrowları karides tankımda bıraktım. Ek olarak 1 büyük köküm daha var. İki M boy Yati mevcut. En solda gördüğünüz taşın arkası oyuk, kuhliler için mağara gibi olsun istedim. Ayrıca yine şans bambularım var.
Yapılacaklar;
arka plan konacak. Manzara istemiyorum ama siyah yine istemiyorum. Lacivertimsi bir baskı yaptıracağım. Silis kumunda bitki solması bekliyordum ama tabanım 8 cm diye yeterli oldu sanırım bitkilerim güzel köklendi. Fosfat desteği kullanıyorum. 1 ay içerisinde bitki/balık hiç hastalık kayıp falan yaşamadım. Su üstü bitkileri düşünüyorum. Suyun üzerine tatlı patates ekenleri gördüm çok hoşuma gitti. Güvenirsem tatlı patates ekmeyi deneyebilirim. Azıcık daha bitkilendirince ısıtıcıyı köklerin arkasına saklamayı planlıyorum. Şimdilik durumumuz bu arkadaşlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229703/050520212346591.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 litre tam ölçüyü hatırlamıyorum. cetvel bulamadım sonra burayı editlerim.
Canlı Türleri:
7 neon tetra -sayıyı 10 yapacağım-
6 panda cory
6 kuhli
1e1d inci gurami
2 elma salyangozu
Bitki Türleri:
Bacopa Monnieri
Anubias
Saz
wendtii brown
java moss
hırpalanmış bir java fernim vardı. Çok yıpranmış kısımlarını karides akvaryumumdan çıkartmıştım. Buraya aldım. Şaşırtıcı biçimde yeni dal verdi. Burada tutacağım galiba.
Tankın Yaşı: cycle dahil 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre sunsun 603B (ek filtrasyon için şelale filtre kullanıyorum) Işık wolfmar silverplant
Tasarım ve Dekorasyon: Karides akvaryumumda kullandığım yati kökünü buraya alıp mangrowları karides tankımda bıraktım. Ek olarak 1 büyük köküm daha var. İki M boy Yati mevcut. En solda gördüğünüz taşın arkası oyuk, kuhliler için mağara gibi olsun istedim. Ayrıca yine şans bambularım var.
Yapılacaklar;
arka plan konacak. Manzara istemiyorum ama siyah yine istemiyorum. Lacivertimsi bir baskı yaptıracağım. Silis kumunda bitki solması bekliyordum ama tabanım 8 cm diye yeterli oldu sanırım bitkilerim güzel köklendi. Fosfat desteği kullanıyorum. 1 ay içerisinde bitki/balık hiç hastalık kayıp falan yaşamadım. Su üstü bitkileri düşünüyorum. Suyun üzerine tatlı patates ekenleri gördüm çok hoşuma gitti. Güvenirsem tatlı patates ekmeyi deneyebilirim. Azıcık daha bitkilendirince ısıtıcıyı köklerin arkasına saklamayı planlıyorum. Şimdilik durumumuz bu arkadaşlar.
Yepyeni Bir Başlangıç
Öncelikle hayırlı olsun
Japon balıkları fazlasıyla atık üreten balıklar bu yüzden güçlü ve kaliteli filtrasyona ihtiyaç duyarlar. Küçük akvaryumlarda ömürleri kısalıyor, amonyak zehirlenmelerinden ölümler gerçekleşiyor vs. Japonlarınızı tutmak istiyorsanız akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm. Genelde akvaryum üstüne uzman olmayan karma petshoplarda akvaryumlar gereksiz pahalı ve geneli yeterli büyüklüğe sahip değil. İkinci el olarak bakabilirsiniz. Benim 15 litrelik akvaryumumla 100 litrelik akvaryumum hemen hemen aynı fiyat. Biraz akvaryum yapan yerlere ve ikinci ellere bakın derim. Forumda japon konusunda çok tecrübeli arkadaşlar var eminim yardımcı olurlar. Yerim yok derseniz ise diğer arkadaşın dediği gibi japonlarınızı geri verip bitkili betta tankı yapabilirsiniz. Sitede çok güzel beta tankları var. Fikir açısından göz atın derim. Mutlu hobiler [EDIT]tmruff,2021-05-05 23:30:12[/EDIT]
Öncelikle hayırlı olsun
Japon balıkları fazlasıyla atık üreten balıklar bu yüzden güçlü ve kaliteli filtrasyona ihtiyaç duyarlar. Küçük akvaryumlarda ömürleri kısalıyor, amonyak zehirlenmelerinden ölümler gerçekleşiyor vs. Japonlarınızı tutmak istiyorsanız akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm. Genelde akvaryum üstüne uzman olmayan karma petshoplarda akvaryumlar gereksiz pahalı ve geneli yeterli büyüklüğe sahip değil. İkinci el olarak bakabilirsiniz. Benim 15 litrelik akvaryumumla 100 litrelik akvaryumum hemen hemen aynı fiyat. Biraz akvaryum yapan yerlere ve ikinci ellere bakın derim. Forumda japon konusunda çok tecrübeli arkadaşlar var eminim yardımcı olurlar. Yerim yok derseniz ise diğer arkadaşın dediği gibi japonlarınızı geri verip bitkili betta tankı yapabilirsiniz. Sitede çok güzel beta tankları var. Fikir açısından göz atın derim. Mutlu hobiler [EDIT]tmruff,2021-05-05 23:30:12[/EDIT]
Stok Sorunu
[QUOTE=BadWolf]
Hacminiz türler için uygundur, o nedenle sayılarını arttırmanızda herhangi bir sıkıntı olmaz, hatta harika olur. Ancak gourami konusuna gelince, erkeklerin tıpkı bettalar gibi bölgeci oldukları ve baskın erkeklerin birbiri ile kavga edeceğini ve çekinik olanları eze bileceklerini göz önünde bulundurmak gerekir. Bu nedenle saklanma alanı olduğundan emin olmanızı önerebilirim. Aynı şekilde 2 , bu tarz "sert mizaçlı" türler için pek iyi bir sayı değildir. En azından 3 lü bir grup dikkatlerini dağıtmak adına daha iyi olacaktır. Bir de cüce gouramiden ziyade inci gourami önerebilirim. Gerçekten çok güzel ve çok daha sakin türlerdir. [/QUOTE]
inci guramiye biraz baktım ve cidden dediğiniz gibi cüceden daha mantıklı bir karar. Akvaryumumda çok sayıda kök ve bitki var yeni bir tank ama şimdiden istediğim doğal görüntüyü yakaladım gibi. İnci guramiyi çift olarak alabilir miyim peki? Bazı kaynaklar dişi erkek olarak bir çiftin kafi olacağını yazıyor. Ben biraz stoktan yana korkuyorum ya. Dış filtreme ek şelale filtre aldım. Bol bitkim var. İnci guramiler iri balıklar oldukları için biraz kararsız kaldım. 2 Alabiliyorsam Salı günü balık alışverişimde 2 tane almayı düşünüyorum. Ayrıca öneriniz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=BadWolf]
Hacminiz türler için uygundur, o nedenle sayılarını arttırmanızda herhangi bir sıkıntı olmaz, hatta harika olur. Ancak gourami konusuna gelince, erkeklerin tıpkı bettalar gibi bölgeci oldukları ve baskın erkeklerin birbiri ile kavga edeceğini ve çekinik olanları eze bileceklerini göz önünde bulundurmak gerekir. Bu nedenle saklanma alanı olduğundan emin olmanızı önerebilirim. Aynı şekilde 2 , bu tarz "sert mizaçlı" türler için pek iyi bir sayı değildir. En azından 3 lü bir grup dikkatlerini dağıtmak adına daha iyi olacaktır. Bir de cüce gouramiden ziyade inci gourami önerebilirim. Gerçekten çok güzel ve çok daha sakin türlerdir. [/QUOTE]
inci guramiye biraz baktım ve cidden dediğiniz gibi cüceden daha mantıklı bir karar. Akvaryumumda çok sayıda kök ve bitki var yeni bir tank ama şimdiden istediğim doğal görüntüyü yakaladım gibi. İnci guramiyi çift olarak alabilir miyim peki? Bazı kaynaklar dişi erkek olarak bir çiftin kafi olacağını yazıyor. Ben biraz stoktan yana korkuyorum ya. Dış filtreme ek şelale filtre aldım. Bol bitkim var. İnci guramiler iri balıklar oldukları için biraz kararsız kaldım. 2 Alabiliyorsam Salı günü balık alışverişimde 2 tane almayı düşünüyorum. Ayrıca öneriniz için çok teşekkür ederim.
Stok Sorunu
[QUOTE=Hobilenyum]
Olur hocam, bir cift cüce gurami ekleyebilirsiniz.
Hatta su sekil yapabilirsiniz.
2 cüce gurami
10 neon tetra
6 corydoras panda
6 kuhli
2 elma salyangozu
[/QUOTE]
şu liste bana inanılmaz uygundur. Kafamdaki tablo tam olarak buydu. Umduğumdan daha iyi çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Hobilenyum]
Olur hocam, bir cift cüce gurami ekleyebilirsiniz.
Hatta su sekil yapabilirsiniz.
2 cüce gurami
10 neon tetra
6 corydoras panda
6 kuhli
2 elma salyangozu
[/QUOTE]
şu liste bana inanılmaz uygundur. Kafamdaki tablo tam olarak buydu. Umduğumdan daha iyi çok teşekkür ederim.
Yeni Başlayanlar İçin Betta Balığı
Merhaba arkadaşımın 75 litrelik bir bitkili tankı var. Betta ve neon tetra bakıyor. Hiç bettanın saldırdığını görmedim ama arkadaşların dediği gibi rasbora daha mantıklı olacaktır. Fikir açısından yazmak istedim. Keyifli hobiler.
Merhaba arkadaşımın 75 litrelik bir bitkili tankı var. Betta ve neon tetra bakıyor. Hiç bettanın saldırdığını görmedim ama arkadaşların dediği gibi rasbora daha mantıklı olacaktır. Fikir açısından yazmak istedim. Keyifli hobiler.
Stok Sorunu
Arkadaşlar minik bir stok sorum var.
100 litrelik bitkili akvaryumumda;
7 neon tetra
3 panda cory
4 kuhli
2 elma salyangozum var.
Tüm balıklarım 3 cm boyu geçmiyor özellikle kuhlilerim yavru. İngilizce forumlarda corylerimin ve kuhlilerimin sayısını 6 yapıp canlı yükünü 7 neon tetra 6 panda 6 kuhli şeklinde bırakmam önerildi. Kuhli ve pandaların 6lı olması gerektiğini biliyorum ve buna uyacağım. Sadece 1d 1e cüce gurami istiyorum. Bu guramileri ekleyebileceğim bir stok listesinin hiç oluru yok mu? Kimse korkmasın oluru yoksa olmayacak. Canlı yüküm abartı olacaksa koymam olur biter. Lakin sizlerin fikrini almak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar minik bir stok sorum var.
100 litrelik bitkili akvaryumumda;
7 neon tetra
3 panda cory
4 kuhli
2 elma salyangozum var.
Tüm balıklarım 3 cm boyu geçmiyor özellikle kuhlilerim yavru. İngilizce forumlarda corylerimin ve kuhlilerimin sayısını 6 yapıp canlı yükünü 7 neon tetra 6 panda 6 kuhli şeklinde bırakmam önerildi. Kuhli ve pandaların 6lı olması gerektiğini biliyorum ve buna uyacağım. Sadece 1d 1e cüce gurami istiyorum. Bu guramileri ekleyebileceğim bir stok listesinin hiç oluru yok mu? Kimse korkmasın oluru yoksa olmayacak. Canlı yüküm abartı olacaksa koymam olur biter. Lakin sizlerin fikrini almak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
100 Litreyi Taşır Mı?
[QUOTE=Samettkeskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221442/250320211408431.jpg[/IMG]
Bu taşıyorsa o her türlü taşır [:)))][/QUOTE]
:'D teşekkürler içimi rahatlattınız. Sizin yerinizde olsam kalp krizinden ölürdüm galiba. O dışarı çıkan kısımlardan korkmuyor musunuz? Öyle tankı patlayan arkadaşların konularını okudum feci korkuyorum. Benimde 1-2 santim çıkıyordu bu arada. O yüzden ayakkabılığın boyunda ek MDF kestirdim bugün. Hiç yoktan iyidir. Maksat kafa rahat etsin.
[QUOTE=Gokayb]Taşımasına taşır. Ama malzeme sunta elinizi içine sokup cıkarırken sular akıcak suyu emicek veya zamanla uzun olduğu için bel vericek. Bu sizi bir süre idare eder. Size tavsiyem bel vermemesi için 2 kapaklı kısmın ortasına raf gibi bir dikme yapmanız. En azından ağırlık merkezi 2 dikmeye biner ve bel riski ortadan kalkar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi bir dikey monte ettim. Ya zaten 1 buçuk ay idare etsin sonra demirle güçlendiririm yahut mobilya yaptırırım. Normalde yapmamayı düşündüm lakin 15 kilo kum bugün anca yetti. Biraz gözüm korktu. Bunun taşı var kökü var. Önlem almak lazım. Şu an tank boş halde duruyor. Kargoda bitkilerim var. Gelsinler dolduracağım bakalım. İşe yarar mı bilmiyorum ama kabarmaya karşı kurbanlık ek bir sunta kestirdim üzerine ise MDF çektim. Yanarsa o kısım yansın. Mdf üstüne 3 cmlik straforum var. İdare etsin bir süre. Herkese teşekkürler yardım ve öneriler için.
[QUOTE=Samettkeskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221442/250320211408431.jpg[/IMG]
Bu taşıyorsa o her türlü taşır [:)))][/QUOTE]
:'D teşekkürler içimi rahatlattınız. Sizin yerinizde olsam kalp krizinden ölürdüm galiba. O dışarı çıkan kısımlardan korkmuyor musunuz? Öyle tankı patlayan arkadaşların konularını okudum feci korkuyorum. Benimde 1-2 santim çıkıyordu bu arada. O yüzden ayakkabılığın boyunda ek MDF kestirdim bugün. Hiç yoktan iyidir. Maksat kafa rahat etsin.
[QUOTE=Gokayb]Taşımasına taşır. Ama malzeme sunta elinizi içine sokup cıkarırken sular akıcak suyu emicek veya zamanla uzun olduğu için bel vericek. Bu sizi bir süre idare eder. Size tavsiyem bel vermemesi için 2 kapaklı kısmın ortasına raf gibi bir dikme yapmanız. En azından ağırlık merkezi 2 dikmeye biner ve bel riski ortadan kalkar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi bir dikey monte ettim. Ya zaten 1 buçuk ay idare etsin sonra demirle güçlendiririm yahut mobilya yaptırırım. Normalde yapmamayı düşündüm lakin 15 kilo kum bugün anca yetti. Biraz gözüm korktu. Bunun taşı var kökü var. Önlem almak lazım. Şu an tank boş halde duruyor. Kargoda bitkilerim var. Gelsinler dolduracağım bakalım. İşe yarar mı bilmiyorum ama kabarmaya karşı kurbanlık ek bir sunta kestirdim üzerine ise MDF çektim. Yanarsa o kısım yansın. Mdf üstüne 3 cmlik straforum var. İdare etsin bir süre. Herkese teşekkürler yardım ve öneriler için.
100 Litreyi Taşır Mı?
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Bugün boş halde tankı üzerine koydum çok güzel görünüyor ya. Galiba deneyeceğim. Sanayiden ek destek kestirip ne olur ne olmaz diye geniş olan ikili dolabın içine monte ettirmeyi düşünüyorum. Bir doldurup bakayım esneme görürsem indiririm. Taşır gibi duruyor ama Kaan bey haklı. Sonuçta akvaryum için yapılmamış dikkat etmek lazım.
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Bugün boş halde tankı üzerine koydum çok güzel görünüyor ya. Galiba deneyeceğim. Sanayiden ek destek kestirip ne olur ne olmaz diye geniş olan ikili dolabın içine monte ettirmeyi düşünüyorum. Bir doldurup bakayım esneme görürsem indiririm. Taşır gibi duruyor ama Kaan bey haklı. Sonuçta akvaryum için yapılmamış dikkat etmek lazım.
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
