ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Luna de Rosséa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2021 16:55
Son Ziyaret:
24 Ocak 2022 02:05
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Luna De Rosséa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Luna De Rosséa
SON 7 MESAJI
15 Lt Akvaryum 1 Beta
[QUOTE=Topalll]Merhaba, 15LT bir akvaryum Betta için yeterlidir içiniz rahat olsun. Bitki konusuna gelecek olursak düşük ışıklarda besleyebileceğin bir çok bitki türü mevcut, burada önemli olan noktalardan birisi kullandığın kum oluyor. Eğer bitki için ideal bir kum kullanmıyorsan moss, elodea, anubias gibi bitkileri tercih edebilirsin. Benim size tavsiyem arka kısımlara biraz elodea ekleyip ön tarafları moss ile doldurmanız olacaktır. Ufak bir mangrow/yatı kökü eklemesi de yaparsanız tadından yenmez. iyi hobiler, iyi sabahlar dilerim.
[/QUOTE]
Coook tesekkur ederimmm [:iyi:][:3]
Bir de bende kum olarak reeflowers iceland black sand var, bitki icin iyi midir sizce?[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 13:08:51[/EDIT]
[QUOTE=Topalll]Merhaba, 15LT bir akvaryum Betta için yeterlidir içiniz rahat olsun. Bitki konusuna gelecek olursak düşük ışıklarda besleyebileceğin bir çok bitki türü mevcut, burada önemli olan noktalardan birisi kullandığın kum oluyor. Eğer bitki için ideal bir kum kullanmıyorsan moss, elodea, anubias gibi bitkileri tercih edebilirsin. Benim size tavsiyem arka kısımlara biraz elodea ekleyip ön tarafları moss ile doldurmanız olacaktır. Ufak bir mangrow/yatı kökü eklemesi de yaparsanız tadından yenmez. iyi hobiler, iyi sabahlar dilerim.
[/QUOTE]
Coook tesekkur ederimmm [:iyi:][:3]
Bir de bende kum olarak reeflowers iceland black sand var, bitki icin iyi midir sizce?[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 13:08:51[/EDIT]
15 Lt Akvaryum 1 Beta
Oncelikle herkese merhaba. Ben de bu hobiye bir iki ay once katilmis bir insan olarak bazi konularda yardimlarinizi bekliyorum...
30lt akvaryumum var icinde de erkek bir betam var. Ilerde baska seyler de ekleyebilecegim yaziyor 30lt icin. Akvaryumu buyutmek gibi bir niyetim yok sadece bitki falan istiyorum bu ne nedenle az da olsa bitki olarak ne bulundurabilecegim konusunda oneride bulunabilir misiniz?
Diger bir sorum da, kardesime de 15 ltde bir erkek beta almislar. Sizce balik buyuk bir problem yasar mi? Internette her kafadan bir ses cikiyor, bazilari diyor min 15 bazilari diyor min 25 bazilari diyor 30... Cok arada kaldim. Yardimci olursaniz cok sevinirim. Simdiden herkese cok tesekkurler... (15lt ye baska canli eklenmeyecek sadece bir adet erkek beta.)[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 08:50:54[/EDIT]
Oncelikle herkese merhaba. Ben de bu hobiye bir iki ay once katilmis bir insan olarak bazi konularda yardimlarinizi bekliyorum...
30lt akvaryumum var icinde de erkek bir betam var. Ilerde baska seyler de ekleyebilecegim yaziyor 30lt icin. Akvaryumu buyutmek gibi bir niyetim yok sadece bitki falan istiyorum bu ne nedenle az da olsa bitki olarak ne bulundurabilecegim konusunda oneride bulunabilir misiniz?
Diger bir sorum da, kardesime de 15 ltde bir erkek beta almislar. Sizce balik buyuk bir problem yasar mi? Internette her kafadan bir ses cikiyor, bazilari diyor min 15 bazilari diyor min 25 bazilari diyor 30... Cok arada kaldim. Yardimci olursaniz cok sevinirim. Simdiden herkese cok tesekkurler... (15lt ye baska canli eklenmeyecek sadece bir adet erkek beta.)[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 08:50:54[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=SelmanTaskin]
Ispanağı kaynar suda 5 dakika haşlayın , yem boyutunda bir parça alıp verebilirsiniz . [/QUOTE]
Tamamdir, cok tesekkurler... 👍🏼
[QUOTE=SelmanTaskin]
Ispanağı kaynar suda 5 dakika haşlayın , yem boyutunda bir parça alıp verebilirsiniz . [/QUOTE]
Tamamdir, cok tesekkurler... 👍🏼
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=AtlasPoyraz]Balığınız kabız gibi gözüküyor. Bir süre yemleme yapmayın.
Şişlik azaldıktan sonra bitkisel besinler ve canlı yem ile diyeti çeşitlendirin.[/QUOTE]
2 hafta once 30lt akvaryuma gecirdim kendisini. Isitici, saglikli su ve diyetle de desteklenince balik kendine geldi. Dediginiz gibi 4-5 gun yem vermedim, sis baya bir indi. Daha sonra kan kurdu ve bitkisel yemler vererek duzene soktum. Su an gayet rahat, tesekkurler... [:3]
[QUOTE=SelmanTaskin]Ayriyeten ıspanak ve bezelye de verebilirsiniz . [/QUOTE]
Ispanak takviyesi yapmak istedim ama, nasil yapacagimi bilemedim. Kisaca nasil yapacagimi, haftada ya da gunde kac kez, ne boyutta vermem gerektigini aciklayabilir misiniz rica etsem? [:?]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Balığınız kabız gibi gözüküyor. Bir süre yemleme yapmayın.
Şişlik azaldıktan sonra bitkisel besinler ve canlı yem ile diyeti çeşitlendirin.[/QUOTE]
2 hafta once 30lt akvaryuma gecirdim kendisini. Isitici, saglikli su ve diyetle de desteklenince balik kendine geldi. Dediginiz gibi 4-5 gun yem vermedim, sis baya bir indi. Daha sonra kan kurdu ve bitkisel yemler vererek duzene soktum. Su an gayet rahat, tesekkurler... [:3]
[QUOTE=SelmanTaskin]Ayriyeten ıspanak ve bezelye de verebilirsiniz . [/QUOTE]
Ispanak takviyesi yapmak istedim ama, nasil yapacagimi bilemedim. Kisaca nasil yapacagimi, haftada ya da gunde kac kez, ne boyutta vermem gerektigini aciklayabilir misiniz rica etsem? [:?]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=bugurdag]Balığın şu anki durumu nedir?
İlk olarak balığı daha hacimli 30-40 litrelik filtreli ve ısıtıcılı bir akvaryuma eklemek lazımdı. Fanusta sağlıklı balık bakmak mümkün değildir. Akvaryuma kloru giderilmiş su eklendikten sonra hazır bakteri kültürü eklenmesi gerekiyor.
Dropsy ayrıca bir semptomdur ve görüldüğü durumda balığın tedaviyle kurtulma şansı çok düşüktür. Bu durumda karanfil yağı alıp suyuna karıştırarak ötenazi yapabilirsiniz.
Kabızlıkta bu kadar karın şişliği olduğunu çok düşünmüyorum ama dışkıladığı zaman kakasını betimler misiniz? Bağırsaklarında enfeksiyon olabilir. Bu durumda antibiyotik kullanılmalı ama minimum şartlar düzelmediği durumda iyileşmesini beklememek lazım.[/QUOTE]
1-2 gun icerisinde 30lt, 50w isiticili bir akvaryuma gecirecegim. Yine internetteki onerilere gore kaliteli bir de bitkisel yem ile kurutulmus kan kurdu adiyla gecen protein besin siparisi verdim o da 3-4 gun icerisinde elimde olacak.
Karin sisligine gelirsek, her ne kadar mantiksiz gelse de sislik gunduzleri yok denecek kadar azaliyor (tamamen yok olmuyor) geceleriyse fazlasiyla buyuyor. Yani ertesi sabah baktigimda sisligi daha hafiflemis goruyorum.
Diskisina gelirsek; nasil tarif edebilecegimi bilmiyorum, sadece internetten saglikli beta diskilari buldum onlardan bir farki yok. Renk farki vardi, onun icin de genelde yem ne renk ise diski da ona benzer tonda oluyor tarzinda bir bilgi okudum. (Yanlissa duzeltin.) Ornegin kirmizi/turuncu bir yem veriyorum. Diski da aynen o tonda oluyor.
Ayriyeten bahsettiginiz antibiyotik ve karanfil yagi gibi tedavileri su anda bulundugu fanusta mi baslayayim yoksa 2 gun sonra elimde olacak olan akvaryumda mi?[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-05 23:44:08[/EDIT]
[QUOTE=bugurdag]Balığın şu anki durumu nedir?
İlk olarak balığı daha hacimli 30-40 litrelik filtreli ve ısıtıcılı bir akvaryuma eklemek lazımdı. Fanusta sağlıklı balık bakmak mümkün değildir. Akvaryuma kloru giderilmiş su eklendikten sonra hazır bakteri kültürü eklenmesi gerekiyor.
Dropsy ayrıca bir semptomdur ve görüldüğü durumda balığın tedaviyle kurtulma şansı çok düşüktür. Bu durumda karanfil yağı alıp suyuna karıştırarak ötenazi yapabilirsiniz.
Kabızlıkta bu kadar karın şişliği olduğunu çok düşünmüyorum ama dışkıladığı zaman kakasını betimler misiniz? Bağırsaklarında enfeksiyon olabilir. Bu durumda antibiyotik kullanılmalı ama minimum şartlar düzelmediği durumda iyileşmesini beklememek lazım.[/QUOTE]
1-2 gun icerisinde 30lt, 50w isiticili bir akvaryuma gecirecegim. Yine internetteki onerilere gore kaliteli bir de bitkisel yem ile kurutulmus kan kurdu adiyla gecen protein besin siparisi verdim o da 3-4 gun icerisinde elimde olacak.
Karin sisligine gelirsek, her ne kadar mantiksiz gelse de sislik gunduzleri yok denecek kadar azaliyor (tamamen yok olmuyor) geceleriyse fazlasiyla buyuyor. Yani ertesi sabah baktigimda sisligi daha hafiflemis goruyorum.
Diskisina gelirsek; nasil tarif edebilecegimi bilmiyorum, sadece internetten saglikli beta diskilari buldum onlardan bir farki yok. Renk farki vardi, onun icin de genelde yem ne renk ise diski da ona benzer tonda oluyor tarzinda bir bilgi okudum. (Yanlissa duzeltin.) Ornegin kirmizi/turuncu bir yem veriyorum. Diski da aynen o tonda oluyor.
Ayriyeten bahsettiginiz antibiyotik ve karanfil yagi gibi tedavileri su anda bulundugu fanusta mi baslayayim yoksa 2 gun sonra elimde olacak olan akvaryumda mi?[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-05 23:44:08[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=Ouuz]Balığın birkaç fotoğrafını ekleyebilir misiniz?
Dışkılama yapıyor mu?[/QUOTE]
Diskilama yapiyor, bir problemi yok. Gozlemliyorum ancak dedigim gibi ekstrem durum goremiyorum :/ Her seye civil civil tepki veriyor, yemini de duzenli yiyor yani tabii ki yapmadim ama 10 tane yem atsam 10unu da yiyecek gibi bir istahla bekliyor.
Karnindaki sislik aynen duruyor. (Asiri hareketli davrandigi icin fotograf cekmek de zorlaniyorum/ karninin net ciktigi bir adet fotograf bulabildim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/011120212311431.jpg[/IMG]
Ilk gorunen fotografi gunduz cekmistim, ayni gunun gecesinde yani simdi bir iki fotograf daha cektim ve bu beni oldukca korkuttu. Bir gun yem vermedim gozlemlemek amaciyla. Gunduz sanki sis i biraz iner gibi oldu sevinmistim. Ancak simdi gece davul gibi olmus. Dropsy ihtimaline karsi istahini ozellikle kontrol ediyorum ama dedigim gibi hicbir problem yok, ayriyeten pullarinda kalkma geriye dogru cikma (kabarma), one dogru egilerek yuzme, saklanma ya da kacinma ihtiyaci hicbir sey yok. Dropsy ise ne yapacagim hakkinda hicbir fikrim yok ;(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155061.jpg[/IMG][EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:26:13[/EDIT]
[QUOTE=Ouuz]Balığın birkaç fotoğrafını ekleyebilir misiniz?
Dışkılama yapıyor mu?[/QUOTE]
Diskilama yapiyor, bir problemi yok. Gozlemliyorum ancak dedigim gibi ekstrem durum goremiyorum :/ Her seye civil civil tepki veriyor, yemini de duzenli yiyor yani tabii ki yapmadim ama 10 tane yem atsam 10unu da yiyecek gibi bir istahla bekliyor.
Karnindaki sislik aynen duruyor. (Asiri hareketli davrandigi icin fotograf cekmek de zorlaniyorum/ karninin net ciktigi bir adet fotograf bulabildim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/011120212311431.jpg[/IMG]
Ilk gorunen fotografi gunduz cekmistim, ayni gunun gecesinde yani simdi bir iki fotograf daha cektim ve bu beni oldukca korkuttu. Bir gun yem vermedim gozlemlemek amaciyla. Gunduz sanki sis i biraz iner gibi oldu sevinmistim. Ancak simdi gece davul gibi olmus. Dropsy ihtimaline karsi istahini ozellikle kontrol ediyorum ama dedigim gibi hicbir problem yok, ayriyeten pullarinda kalkma geriye dogru cikma (kabarma), one dogru egilerek yuzme, saklanma ya da kacinma ihtiyaci hicbir sey yok. Dropsy ise ne yapacagim hakkinda hicbir fikrim yok ;(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155061.jpg[/IMG][EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:26:13[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
Yaklaşık 2 hafta önce muazzam mavi renkte bir Beta balığı aldım. Tabii fanus ve bir paket yemiyle birlikte...
Gecici olarak fanusa koydum. Bir aydan kısa bir sürede 30lt akvaryum kurup ona geçirmeyi hedefliyordum. (Tek bir Beta için yeterli olacağına inanıyorum.)[:((]
Aldığım bir iki gün yem yemedi. (Ortama alışma sürecinden kaynaklı olduğunu düşündüm.) Ancak sonradan yemlerini güzelce yemeye başladı hiçbir sorun yoktu. Almamdan 1 hafta sonra, yani geçen haftadan itibaren baligimin karnında bir şişlik sezdim. Çok fazla araştırma yaptım, karnin sis olmasi genelde kabizlik veya dropsye baglaniyormus. Bilgim de yetersiz, çevremde balık sahibi olan da yok. Yemini 5 tane atıyordum. Acaba kabız olabilir mi? Ne yemesinde bir problem var ne yuzmesinde... (Bazıları yan yüzüyor ya da yerde veya tepede asılı kalıyor demiş benimkinde öyle bir problem yok.) Tek sıkıntısı karın sisligi. Onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum. Lütfen yardımci olun.
[:((][:((][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/311020211711271.jpg[/IMG]
[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:24:06[/EDIT]
Yaklaşık 2 hafta önce muazzam mavi renkte bir Beta balığı aldım. Tabii fanus ve bir paket yemiyle birlikte...
Gecici olarak fanusa koydum. Bir aydan kısa bir sürede 30lt akvaryum kurup ona geçirmeyi hedefliyordum. (Tek bir Beta için yeterli olacağına inanıyorum.)[:((]
Aldığım bir iki gün yem yemedi. (Ortama alışma sürecinden kaynaklı olduğunu düşündüm.) Ancak sonradan yemlerini güzelce yemeye başladı hiçbir sorun yoktu. Almamdan 1 hafta sonra, yani geçen haftadan itibaren baligimin karnında bir şişlik sezdim. Çok fazla araştırma yaptım, karnin sis olmasi genelde kabizlik veya dropsye baglaniyormus. Bilgim de yetersiz, çevremde balık sahibi olan da yok. Yemini 5 tane atıyordum. Acaba kabız olabilir mi? Ne yemesinde bir problem var ne yuzmesinde... (Bazıları yan yüzüyor ya da yerde veya tepede asılı kalıyor demiş benimkinde öyle bir problem yok.) Tek sıkıntısı karın sisligi. Onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum. Lütfen yardımci olun.
[:((][:((][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/311020211711271.jpg[/IMG]
[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:24:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
