ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ploxiv
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Aralık 2021 18:15
Son Ziyaret:
16 Eylül 2024 22:29
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Ali Aydın
Doğum Tarihi:
08 Aralık 2007
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan Ali Aydın
Yalnızca 1 Betta
SON 10 MESAJI
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
[QUOTE=Ahmetkngr]Bu konuya bakmanızı öneririm
https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/QUOTE]
Merhabalar, şimdi sarımsaklı yem hazırladım. Çok azcık yedi ama geri kalanına dokunmadı. Çok teşekkür ederim...
[QUOTE=Ahmetkngr]Bu konuya bakmanızı öneririm
https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/QUOTE]
Merhabalar, şimdi sarımsaklı yem hazırladım. Çok azcık yedi ama geri kalanına dokunmadı. Çok teşekkür ederim...
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
[QUOTE=Ahmetkngr]İc parazit olabilir [/QUOTE]
Ne yapmam gerekiyor peki? Önerebileceğiniz ilaç vb. varmıdır? Teşekkürler..
[QUOTE=Ahmetkngr]İc parazit olabilir [/QUOTE]
Ne yapmam gerekiyor peki? Önerebileceğiniz ilaç vb. varmıdır? Teşekkürler..
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
Konu güncel, lütfen yardım edin. Ne yapacağımı bilmiyorum...
Konu güncel, lütfen yardım edin. Ne yapacağımı bilmiyorum...
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
Arkadaşlar merhaba, ben geçenlerde 2 haftalığına köye gitmiştim, bu sırada da balığıma kardeşim yem vermişti. Filtre hep açıktı zaten, yemi de fazla vermemiş ben 1 senedir nasıl veriyorsam aynı şekilde vermiş. Gitmeden ve gelir gelmez suyunu da değiştirdim. Fakat betam geldiğimden beridir şu şekilde kumun üzerinde uzanıyor, arada da yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. [:'(]
Akvaryumum 16-17 litre, sadece dere kumu ve dekor olarak lav taşı var. Yaklaşık 1 sene de oldu akvaryumu kuralı. Lütfen yardımcı olun, ne yapacağımı bilmiyorum [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222337461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222338131.jpg[/IMG]
Çok değil yalnızca 1 ay önce çektim profil fotomu. Hiçbir şeyi yoktu. Birden bire böyle oldu...
Yem vermeyi deneyince heyecanla üste çıkıyor sonra ağzını bile açmıyor. Boş boş bakıyor yeme. Tarihi de geçmemiş yemin.. En sevdiği yemden hemde iştahla yerdi önceden
Arkadaşlar bugün sabahtan beri yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. Hala umudum var, lütfen yardım edin[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/080920221040581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, ben geçenlerde 2 haftalığına köye gitmiştim, bu sırada da balığıma kardeşim yem vermişti. Filtre hep açıktı zaten, yemi de fazla vermemiş ben 1 senedir nasıl veriyorsam aynı şekilde vermiş. Gitmeden ve gelir gelmez suyunu da değiştirdim. Fakat betam geldiğimden beridir şu şekilde kumun üzerinde uzanıyor, arada da yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. [:'(]
Akvaryumum 16-17 litre, sadece dere kumu ve dekor olarak lav taşı var. Yaklaşık 1 sene de oldu akvaryumu kuralı. Lütfen yardımcı olun, ne yapacağımı bilmiyorum [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222337461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222338131.jpg[/IMG]
Çok değil yalnızca 1 ay önce çektim profil fotomu. Hiçbir şeyi yoktu. Birden bire böyle oldu...
Yem vermeyi deneyince heyecanla üste çıkıyor sonra ağzını bile açmıyor. Boş boş bakıyor yeme. Tarihi de geçmemiş yemin.. En sevdiği yemden hemde iştahla yerdi önceden
Arkadaşlar bugün sabahtan beri yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. Hala umudum var, lütfen yardım edin[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/080920221040581.jpg[/IMG]
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, konuyu açtığımdan beridir hiç görmedim. Büyük ihtimalle betta yedi. Yardımlarınız için minnettarım. Bitkiyle geldiyse belki birkaç güne yeni doğan kardeşlerini de görürüm[:)))]
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, konuyu açtığımdan beridir hiç görmedim. Büyük ihtimalle betta yedi. Yardımlarınız için minnettarım. Bitkiyle geldiyse belki birkaç güne yeni doğan kardeşlerini de görürüm[:)))]
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar öncelikle yardımlarınız için minnettarım, fakat sabahtan beridir göremiyorum kendisini akvaryumda. 15 litrelik küçücük bir akvaryumda nereye gitmiş olabilir? Acaba beta zaten vitamini kabuğunda diye tamamen mi yedi[:lol:]
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim. Eğer kabuğunun içinde ise hareket edecektir, kolay kolay ölen canlılar değil. Akvaryumda sadece su olsa dahi yiyecek birşeyler bulur salyangozlar. [/QUOTE]
Anladım, suyun içindeki mikro organizmalar veya görülmeyen yosunlarlar mı besleniyorlar yani
[QUOTE=AliKhan]Eğer cama kabuğu yatay olacak şekilde yapışmışsa (hareket ederken de yatay durur kabuğu ve sanki yük taşıyormuş gibi bir durup bir giderek, kabuğunu çekiştirerek ilerler) Planorbis SP olabilir. Ramshornla aynı aileden ama büyüklüğü en fazla mercimek tanesi kadar olur. Akvaryum için faydalı olsalar da çok hızlı çoğalırlar. Karanlıkta daha aktiftirler. Gündüzleri genelde saklanırlar. Gece akvaryumun ışığını açtığınızda çok daha fazlasını görme ihtimaliniz var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/080420220938281.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu gece sahurda bir deneyeyim ışıkları açmayı. Tipi buna benziyordu[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 21:55:06[/EDIT]
Arkadaşlar öncelikle yardımlarınız için minnettarım, fakat sabahtan beridir göremiyorum kendisini akvaryumda. 15 litrelik küçücük bir akvaryumda nereye gitmiş olabilir? Acaba beta zaten vitamini kabuğunda diye tamamen mi yedi[:lol:]
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim. Eğer kabuğunun içinde ise hareket edecektir, kolay kolay ölen canlılar değil. Akvaryumda sadece su olsa dahi yiyecek birşeyler bulur salyangozlar. [/QUOTE]
Anladım, suyun içindeki mikro organizmalar veya görülmeyen yosunlarlar mı besleniyorlar yani
[QUOTE=AliKhan]Eğer cama kabuğu yatay olacak şekilde yapışmışsa (hareket ederken de yatay durur kabuğu ve sanki yük taşıyormuş gibi bir durup bir giderek, kabuğunu çekiştirerek ilerler) Planorbis SP olabilir. Ramshornla aynı aileden ama büyüklüğü en fazla mercimek tanesi kadar olur. Akvaryum için faydalı olsalar da çok hızlı çoğalırlar. Karanlıkta daha aktiftirler. Gündüzleri genelde saklanırlar. Gece akvaryumun ışığını açtığınızda çok daha fazlasını görme ihtimaliniz var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/080420220938281.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu gece sahurda bir deneyeyim ışıkları açmayı. Tipi buna benziyordu[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 21:55:06[/EDIT]
Akvaryumun Camındaki Minik Canlılar
[QUOTE=Seulforce]Yorumlarınız için çok teşekkürler [:)]
Şu iki-üç gündür yemlemeyi vatoz için biraz daha fazla yapıyordum ve gerçektende bu üç günde iyice coştular. Muhtemelen nedeni bu.
Biraz araştırma yaptım ve Copepod olabileceğini buldum. Sizce olabilirmi? Araştırma yaptığım sitenin linki: https://www.akvaryum.com/forum/bu_yaratik_nedir__k904978.asp
Normalde her hafta pazar günü dip çekimi ve su değişimi yapıyordum fakat geçen hafta pazar günü akvaryumuma yeni bir vatoz arkadaşımız geldiği için hayvanı strese sokmamak amaçlı dip çekimi yapmadım, sadece su değişimi yaptım. Muhtemelen temizliği aksattığımdan dolayıdır diye düşünüyorum.
—Su değişimini haftada bir 3\1 şeklinde yapıyorum ve su değişimini yaparken dip temizliğini de aynı anda yapıyorum.
—Günlük 3-4 saat iç filtreyi açıyorum.
—Filtre temizliğini de iki haftada bir yapıyorum. Acaba temizliği daha mı erken yapmam gerek yoksa daha mı erken yapmam gerek? veya şuanki değişim sıklığı sizce iyimi?
Acaba bu yaptığım işlemlerde bir yanlışlık mı var? [:?]
Umarım sizin dediğiniz gibi sonuçlanır. Şuanki durum beni gerçekten rahatsız etmeye başladı.[:(][/QUOTE]
O zaman çok çok yüksek ihtimalle detrius. Çünkü copepod planaryadan da nadir bulunur. Tabi kesinlikle o değildir demiyorum, sonuçta canlı canlı görmedikçe kesin teshiş koyamam [:lol:] Temizlik sıklığı bence yeterli. Vatozun karakterine göre eğer çalışkan bir tip ise zamanla çok atık çıkarır ve değişimi sıklaştırmanız gerekebilir [:)))] Bu size kalmış. Filtreler genelde 7/24 açık bırakılır gerçi debisi yüksek ise dediğiniz gibi uygundur. Ama eğer canlıları yormuyor ise siz de 7/24 açık bırakabilirsiniz. Merak etmeyin zaten 3-5 TL bişey yakıyor [:)))]
Lütfen çok kafaya takmayın, sonuçta bu hobiyi stresten uzak durmak icin yapıyoruz. Bu minicik canlıların hiçbiri size zarar veremez, balıklarınız içinde devasa bir risk oluşturmazlar genelde. Sonuçta doğada iç içe yaşayan canlılar çoğu. Ne demişler? Nasıl düşünürsen öyle olur. Yemleme ve dip çekimini normal düzenine oturtunca kısa sürede biter diye düşünüyorum...[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 12:55:00[/EDIT]
[QUOTE=Seulforce]Yorumlarınız için çok teşekkürler [:)]
Şu iki-üç gündür yemlemeyi vatoz için biraz daha fazla yapıyordum ve gerçektende bu üç günde iyice coştular. Muhtemelen nedeni bu.
Biraz araştırma yaptım ve Copepod olabileceğini buldum. Sizce olabilirmi? Araştırma yaptığım sitenin linki: https://www.akvaryum.com/forum/bu_yaratik_nedir__k904978.asp
Normalde her hafta pazar günü dip çekimi ve su değişimi yapıyordum fakat geçen hafta pazar günü akvaryumuma yeni bir vatoz arkadaşımız geldiği için hayvanı strese sokmamak amaçlı dip çekimi yapmadım, sadece su değişimi yaptım. Muhtemelen temizliği aksattığımdan dolayıdır diye düşünüyorum.
—Su değişimini haftada bir 3\1 şeklinde yapıyorum ve su değişimini yaparken dip temizliğini de aynı anda yapıyorum.
—Günlük 3-4 saat iç filtreyi açıyorum.
—Filtre temizliğini de iki haftada bir yapıyorum. Acaba temizliği daha mı erken yapmam gerek yoksa daha mı erken yapmam gerek? veya şuanki değişim sıklığı sizce iyimi?
Acaba bu yaptığım işlemlerde bir yanlışlık mı var? [:?]
Umarım sizin dediğiniz gibi sonuçlanır. Şuanki durum beni gerçekten rahatsız etmeye başladı.[:(][/QUOTE]
O zaman çok çok yüksek ihtimalle detrius. Çünkü copepod planaryadan da nadir bulunur. Tabi kesinlikle o değildir demiyorum, sonuçta canlı canlı görmedikçe kesin teshiş koyamam [:lol:] Temizlik sıklığı bence yeterli. Vatozun karakterine göre eğer çalışkan bir tip ise zamanla çok atık çıkarır ve değişimi sıklaştırmanız gerekebilir [:)))] Bu size kalmış. Filtreler genelde 7/24 açık bırakılır gerçi debisi yüksek ise dediğiniz gibi uygundur. Ama eğer canlıları yormuyor ise siz de 7/24 açık bırakabilirsiniz. Merak etmeyin zaten 3-5 TL bişey yakıyor [:)))]
Lütfen çok kafaya takmayın, sonuçta bu hobiyi stresten uzak durmak icin yapıyoruz. Bu minicik canlıların hiçbiri size zarar veremez, balıklarınız içinde devasa bir risk oluşturmazlar genelde. Sonuçta doğada iç içe yaşayan canlılar çoğu. Ne demişler? Nasıl düşünürsen öyle olur. Yemleme ve dip çekimini normal düzenine oturtunca kısa sürede biter diye düşünüyorum...[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 12:55:00[/EDIT]
Bu Hangi Salyangoz?
[QUOTE=BeyzPl]Ramshorn gibi gözüküyor. Besin miktarına göre hızlı üreyebilir. Helena alarak dengeyi sağlayabilirsiniz.
Eğer çok hareket etmiyorsa betanın pek dikkatini çekmemiştir. Ama betanıza o kadar meraklı ise salyangozu yeme ihtimali de var, başına gelmişti.
Birde, çok anlayamadım ama bahsettiğiniz 5 litrelik akvaryum betanın akvaryumu ise son derece küçük bir alan. Daha yüksek hacimlere ihtiyaç duyar. [/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Öncelikle 5 litre sadece salyangoz için [:)))] şu an o 5 litrede sadece bitki bakıyorum, güzel görünüyor diye. Salyangoz için güzel ve güvenli bir ev olabilir [:)] peki yediğini nasıl anlarım? Saatlerdir kıpırdamadı da.
[QUOTE=BeyzPl]Ramshorn gibi gözüküyor. Besin miktarına göre hızlı üreyebilir. Helena alarak dengeyi sağlayabilirsiniz.
Eğer çok hareket etmiyorsa betanın pek dikkatini çekmemiştir. Ama betanıza o kadar meraklı ise salyangozu yeme ihtimali de var, başına gelmişti.
Birde, çok anlayamadım ama bahsettiğiniz 5 litrelik akvaryum betanın akvaryumu ise son derece küçük bir alan. Daha yüksek hacimlere ihtiyaç duyar. [/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Öncelikle 5 litre sadece salyangoz için [:)))] şu an o 5 litrede sadece bitki bakıyorum, güzel görünüyor diye. Salyangoz için güzel ve güvenli bir ev olabilir [:)] peki yediğini nasıl anlarım? Saatlerdir kıpırdamadı da.
Akvaryumun Camındaki Minik Canlılar
Selamlar, öncelikle harika bir kurulum olmuş. Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz? Bu canlılar genelde bunu sıklaştırmanız gerektiğini gösterir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla internette okuduğum makalelerde "planarya" yada "detrius worm" adı verilen solucan gibi canlılardan biri. Makaleleri özetlemek gerekirse:
Detrius Worm:
Akvaryumlarda en yüksek ihtimalle bu bulunuyor. Balıklara ve canlılara "genel" anlamda pek bir zarar vermiyor. Ennn temiz akvaryumda bile kumun içinde çook az sayıda bulunuyor çünkü bunlar "Ekosistemin bir parçası" Bende de bunlardan vardı, dip çekimini sıklaştırınca kendiliğinden kaybolmuştu. Fazla yemleme yaptığımda, yani betam yemleri yemeyip yemler de kuma düşünce yine çoğalmışlardı. Yemlemeyi azaltınca yine gittiler. Uzun süredir de rastlamıyorum kendilerine [:)))] Su değerleri düşük suları severler. Hemde birde fazla yemleme yapıp bol bol ziyafet çekiyorlarsa, fazlasıyla hızlı şekilde üreyip camda vs. sizi rahatsız ederler. Belki de vatoz ve beta suyu fazla kirletiyordur [:?]
Planarya:
Bu da aynı şekilde kirli ve onlar için fazlaca besin bulunan sularda çoğalırlar. Bunlar hakkında fazla bişey bulamadım [:'(] ama anladığım kadarıyla bunlar bir tık zararlı ve kurtulması biraz zor [:(] neyseki nadir rastlanıyorlar
Dilerseniz planaryalar hakkında biraz araştırma yapın. İyi akşamlar...
Selamlar, öncelikle harika bir kurulum olmuş. Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz? Bu canlılar genelde bunu sıklaştırmanız gerektiğini gösterir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla internette okuduğum makalelerde "planarya" yada "detrius worm" adı verilen solucan gibi canlılardan biri. Makaleleri özetlemek gerekirse:
Detrius Worm:
Akvaryumlarda en yüksek ihtimalle bu bulunuyor. Balıklara ve canlılara "genel" anlamda pek bir zarar vermiyor. Ennn temiz akvaryumda bile kumun içinde çook az sayıda bulunuyor çünkü bunlar "Ekosistemin bir parçası" Bende de bunlardan vardı, dip çekimini sıklaştırınca kendiliğinden kaybolmuştu. Fazla yemleme yaptığımda, yani betam yemleri yemeyip yemler de kuma düşünce yine çoğalmışlardı. Yemlemeyi azaltınca yine gittiler. Uzun süredir de rastlamıyorum kendilerine [:)))] Su değerleri düşük suları severler. Hemde birde fazla yemleme yapıp bol bol ziyafet çekiyorlarsa, fazlasıyla hızlı şekilde üreyip camda vs. sizi rahatsız ederler. Belki de vatoz ve beta suyu fazla kirletiyordur [:?]
Planarya:
Bu da aynı şekilde kirli ve onlar için fazlaca besin bulunan sularda çoğalırlar. Bunlar hakkında fazla bişey bulamadım [:'(] ama anladığım kadarıyla bunlar bir tık zararlı ve kurtulması biraz zor [:(] neyseki nadir rastlanıyorlar
Dilerseniz planaryalar hakkında biraz araştırma yapın. İyi akşamlar...
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar selamlar, bugün camları temizleyecekken bu elemana rastladım, akvaryuma en son eklemem 1 ay önce aldığım bitkilerdi. Türü nedir? Ve bu tür çok hızlı mı çoğalıyor? Eğer kontrolsüz çoğalmıyorsa 5 litre bir akvaryumda bitkilerle bakımını yapmak isterim çünkü benim beta odadan geçen sineğe bile atarlanıyor [:)))] Şimdilik bişey dediğini görmedim. Umursamıyor mu yoksa çoktan öldürdü mü nerden anlarım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221923581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221924561.jpg[/IMG]
Bunlar da yakışıklının fotoları. Net fotoğraf yakalayabilirsem atarım. Kusura bakmayın camlarım kirli biraz [:)))] arkadaş engel olmasa ne güzel temizliyordum
Onu öldürmek istemiyorum, sonuçta onunda yaşamaya hakkı var ve buraya gelmesi onun suçu değil. Allah'ın verdiği canı ben alamam. Umarım çoğalmayan tiptendir...[EDIT]Ploxiv,2022-04-07 19:35:17[/EDIT]
Arkadaşlar selamlar, bugün camları temizleyecekken bu elemana rastladım, akvaryuma en son eklemem 1 ay önce aldığım bitkilerdi. Türü nedir? Ve bu tür çok hızlı mı çoğalıyor? Eğer kontrolsüz çoğalmıyorsa 5 litre bir akvaryumda bitkilerle bakımını yapmak isterim çünkü benim beta odadan geçen sineğe bile atarlanıyor [:)))] Şimdilik bişey dediğini görmedim. Umursamıyor mu yoksa çoktan öldürdü mü nerden anlarım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221923581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221924561.jpg[/IMG]
Bunlar da yakışıklının fotoları. Net fotoğraf yakalayabilirsem atarım. Kusura bakmayın camlarım kirli biraz [:)))] arkadaş engel olmasa ne güzel temizliyordum
Onu öldürmek istemiyorum, sonuçta onunda yaşamaya hakkı var ve buraya gelmesi onun suçu değil. Allah'ın verdiği canı ben alamam. Umarım çoğalmayan tiptendir...[EDIT]Ploxiv,2022-04-07 19:35:17[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
DigitalPen,
florasan,
JujuSeri,
umutak,
zafer3885,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
darkaura,
Cyber_Scout,
Rafayel,
altuntasseref,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
forthehordex,
Ancalagon,
Oquanus,
Street Parrot,
sina cen,
Hoppala,
Malawi34,
Kuduoglu,
Çağatay Tozak,
0rnn,
mkursun,
ternapi,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
ozan_1903,
ahmetkorkmaz1,
pianoƒish,
BarışSavaş,
gattar5050,
demirellevent,
ALTEMUR,
Pandkoal,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
