ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sena08
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2022 19:18
Son Ziyaret:
11 Haziran 2026 19:56
Toplam Mesaj:
41 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyma Y.
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 2002
Yaş:
23
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryum
Uzun zaman sonra güncelleme, çok ilgilenemiyorum düzen olarak görüntü göze hitap etme olarak karışıklar biliyorum , arada dışarıya veriyorum yada başka akvaryumlarıma ekiyorum yinede yetişemiyorum aşırı çoğaldılar yer kalmadı gerçekten 😅 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261727121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729561.jpg[/IMG]
Uzun zaman sonra güncelleme, çok ilgilenemiyorum düzen olarak görüntü göze hitap etme olarak karışıklar biliyorum , arada dışarıya veriyorum yada başka akvaryumlarıma ekiyorum yinede yetişemiyorum aşırı çoğaldılar yer kalmadı gerçekten 😅 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261727121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729561.jpg[/IMG]
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
Belkide bilemiyorum [:D] Ama dediğim gibi şu an tamamen normal sakin uslu bi balık o akvaryumcuda da kendi türünden kimse yoktu erkek alınca herşey çözüldü, Eş istiyormuş 😅
Belkide bilemiyorum [:D] Ama dediğim gibi şu an tamamen normal sakin uslu bi balık o akvaryumcuda da kendi türünden kimse yoktu erkek alınca herşey çözüldü, Eş istiyormuş 😅
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
GÜNCELLEME : erkeği aldıktan 1 ay sonra felan baya değişti balık artık aşırı sakin, o kovalama hareketini bir kere bile yaptığını görmedim tamamen kendi halinde, erkekle beraber takılıyorlar genelde, yalnız olduğu için stresliymiş sanırım 😆
GÜNCELLEME : erkeği aldıktan 1 ay sonra felan baya değişti balık artık aşırı sakin, o kovalama hareketini bir kere bile yaptığını görmedim tamamen kendi halinde, erkekle beraber takılıyorlar genelde, yalnız olduğu için stresliymiş sanırım 😆
Yunus Cikletim Dibe Oturdu
[QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE]
İlk yakın çekim fotoğrafta neden ağzı dolu gibi geldi bana, yavru (yumurta) tutmuş gibi yani öyle bi ihtimal olabilir mi yetişkin boyuttalar mı?
[QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE]
İlk yakın çekim fotoğrafta neden ağzı dolu gibi geldi bana, yavru (yumurta) tutmuş gibi yani öyle bi ihtimal olabilir mi yetişkin boyuttalar mı?
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=sedatyagci]Maşallah güzel bir halfmoon , arada sırada canlı yemle performansini arttırın , daha sağlikli olsun [:iyi:][/QUOTE]
Artemia denedim ama pek göremeiyo çok ufak olduğu için sanırım hep yüzeyde arıyo yemi daha çok , ara ara tekrar deniycem alışması için, su piresi yiyo ama elimde çok kalmadı kış geldiği için başka bişeyler bakıcam yine teşekkürler :)
[QUOTE=sedatyagci]Maşallah güzel bir halfmoon , arada sırada canlı yemle performansini arttırın , daha sağlikli olsun [:iyi:][/QUOTE]
Artemia denedim ama pek göremeiyo çok ufak olduğu için sanırım hep yüzeyde arıyo yemi daha çok , ara ara tekrar deniycem alışması için, su piresi yiyo ama elimde çok kalmadı kış geldiği için başka bişeyler bakıcam yine teşekkürler :)
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=ugurssahin59]Maşallah [:nazar:] renk olarak çok güzelmiş yanlış bilmiyorsam kolay da bulunmuyor bu renk, saklanmayan sürekli hareket halinde olan balığı izlemeside keyifli oluyor akvaryumun içinde [/QUOTE]
Teşekkür ederim, beta gördüğüm herhangi bir Petshopta denk geldik ve görünce bende aşık oldum alma nedenim aşırı minik nerdeyse hareket bile edemiyceği bir bardaktaydı öylece yüzeyde hareketsiz duruyodu hasta sandım hatta pek bilgim yoktu betalar hakkında, hatta ön yüzgeçlerin de yırtıklarda vardı şimdi düzeldi, Şimdi yerinde durmuyor hep hareket halinde gerçekten güzel balıklar ilk defa bakıyorum bakalım kaç yıl benimle yaşıycak 🫠
[QUOTE=İnci Kefali]Şanslı beta. Betaların çok ağır bir ünü var halbuki benim hiç öyle yanına koyduğum her şeyi öldürecek agresiflikte betam olmadı, ki çok fazla beta geçti elimden. Umarım uzun ömrü olur sizinle.
Sadece uyarmış olayım, gençken büyük akvaryumda filtre vs ile sıkıntı yaşamadan yüzen takılan ağır kuyruklu betalar, yaşlanınca bu düzene ayak uyduramayabiliyor. Bende de var bir beyaz beta çok uzun süredir bende, bir sürü bebenin babası, artık askı filtre akıntısından bile rahatsız oluyor. Kuyruk deformasyonları yaşıyor. Walstad tanka ayırmak zorunda kaldım sıkıntı yaşamasın diye. Siz de göz önünde bulundurursunuz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ilk alırken en büyük akvaryumda bakarım diye düşünmüştüm 300lt civarı bol bitkili balık sayısı az, ama sonra bardaktan aniden büyük Bi tanka almak iyi olmaz diye düşündüm ve karantina amaçlı küçük akvaryuma koydum ama küçük kendi halinde takılabilceği az akıntılı bi akvaryumda daha mutlu gibi o yüzden yerini tekrar değiştirmedim, 40cm akvaryumda şu an, ve pipo filtre var ufak ama baloncuk sayısını çok düşürdüm rahatsız etmiycek düzeyde, ve her zaman açık değil nerdeyse yarım gün kapalı oluyor
[QUOTE=ugurssahin59]Maşallah [:nazar:] renk olarak çok güzelmiş yanlış bilmiyorsam kolay da bulunmuyor bu renk, saklanmayan sürekli hareket halinde olan balığı izlemeside keyifli oluyor akvaryumun içinde [/QUOTE]
Teşekkür ederim, beta gördüğüm herhangi bir Petshopta denk geldik ve görünce bende aşık oldum alma nedenim aşırı minik nerdeyse hareket bile edemiyceği bir bardaktaydı öylece yüzeyde hareketsiz duruyodu hasta sandım hatta pek bilgim yoktu betalar hakkında, hatta ön yüzgeçlerin de yırtıklarda vardı şimdi düzeldi, Şimdi yerinde durmuyor hep hareket halinde gerçekten güzel balıklar ilk defa bakıyorum bakalım kaç yıl benimle yaşıycak 🫠
[QUOTE=İnci Kefali]Şanslı beta. Betaların çok ağır bir ünü var halbuki benim hiç öyle yanına koyduğum her şeyi öldürecek agresiflikte betam olmadı, ki çok fazla beta geçti elimden. Umarım uzun ömrü olur sizinle.
Sadece uyarmış olayım, gençken büyük akvaryumda filtre vs ile sıkıntı yaşamadan yüzen takılan ağır kuyruklu betalar, yaşlanınca bu düzene ayak uyduramayabiliyor. Bende de var bir beyaz beta çok uzun süredir bende, bir sürü bebenin babası, artık askı filtre akıntısından bile rahatsız oluyor. Kuyruk deformasyonları yaşıyor. Walstad tanka ayırmak zorunda kaldım sıkıntı yaşamasın diye. Siz de göz önünde bulundurursunuz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ilk alırken en büyük akvaryumda bakarım diye düşünmüştüm 300lt civarı bol bitkili balık sayısı az, ama sonra bardaktan aniden büyük Bi tanka almak iyi olmaz diye düşündüm ve karantina amaçlı küçük akvaryuma koydum ama küçük kendi halinde takılabilceği az akıntılı bi akvaryumda daha mutlu gibi o yüzden yerini tekrar değiştirmedim, 40cm akvaryumda şu an, ve pipo filtre var ufak ama baloncuk sayısını çok düşürdüm rahatsız etmiycek düzeyde, ve her zaman açık değil nerdeyse yarım gün kapalı oluyor
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=Samnastrp]Betanın sakinine rastlamak zor.Kumdaki renkli şeyler salınım yapar!![/QUOTE]
Sakin bendeki valla 😆 kum konusu evet normalde kullanmıyorum renkli yada yapay şeyler zaten canlı bitki var görürsünüz ki ama bu çok çok eski Bi kum ve hagen kumla karışmış ayıramadım BU akvaryuma bitki kayarken mecbur koydum ama belki 10 yıllık Bi kum salınım yapmaz artık,(!!) gerek olduğnu düşünmüyorum bu arada
[QUOTE=Samnastrp]Betanın sakinine rastlamak zor.Kumdaki renkli şeyler salınım yapar!![/QUOTE]
Sakin bendeki valla 😆 kum konusu evet normalde kullanmıyorum renkli yada yapay şeyler zaten canlı bitki var görürsünüz ki ama bu çok çok eski Bi kum ve hagen kumla karışmış ayıramadım BU akvaryuma bitki kayarken mecbur koydum ama belki 10 yıllık Bi kum salınım yapmaz artık,(!!) gerek olduğnu düşünmüyorum bu arada
Beyaz Betta Balığı 🫠
Merhabalar, çok eskiden beri ara ara akvaryum hobisiyle uğraşsamda hiç beta balığı bakmamıştım bana biraz sıkıcı geliyorlardı, tek bakılması gerekemsi felan, ciklet türleri canlı doğuran felan baktım hep ama son zamanlarda Bi tane betayı o minicik bardaklardan kurtarıp en azından ufakta olsa bitkili Bi akvaryumda yaşatmak istedim, aklımda yokken bipetshopta gördüm ve bi tane aldım, erkek ama birsürü bişeyler var halfmoon felan filan hiç bilmiyorum onları ben tek bildiğim erkek ve beyaz olması, su sıcaklığı sabit, beta yemi sera marka aldım, ve aşırı sakin Bi balık aslında tek bakıcaktım ama aynı gün aldığım 2 lepistesle birlikte karantina için aynı akvaryuma koydum gözlemledim sıfır agrestın hiç takmıyo bile hatta balık yavruladı yavrular ilk gün kovaladı ama yakalayamadı ve şimdi yem yerken yemini çalsalar bile tepki vermiyo hiç kovalamıyo, uyumlu sakin Bi balık, ayna felan gösteriyorlar fotoğraf çekmek için yaptım ama ona bile çok kısa süre azıcık kabarıyor sonra başka yöne gidiyo pek takmıyo 😆 akvaryumda hep hareket halinde saklanma huyu felan pek yok hep gezeliyosa sakin sakin, [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711311.jpg[/IMG]
Merhabalar, çok eskiden beri ara ara akvaryum hobisiyle uğraşsamda hiç beta balığı bakmamıştım bana biraz sıkıcı geliyorlardı, tek bakılması gerekemsi felan, ciklet türleri canlı doğuran felan baktım hep ama son zamanlarda Bi tane betayı o minicik bardaklardan kurtarıp en azından ufakta olsa bitkili Bi akvaryumda yaşatmak istedim, aklımda yokken bipetshopta gördüm ve bi tane aldım, erkek ama birsürü bişeyler var halfmoon felan filan hiç bilmiyorum onları ben tek bildiğim erkek ve beyaz olması, su sıcaklığı sabit, beta yemi sera marka aldım, ve aşırı sakin Bi balık aslında tek bakıcaktım ama aynı gün aldığım 2 lepistesle birlikte karantina için aynı akvaryuma koydum gözlemledim sıfır agrestın hiç takmıyo bile hatta balık yavruladı yavrular ilk gün kovaladı ama yakalayamadı ve şimdi yem yerken yemini çalsalar bile tepki vermiyo hiç kovalamıyo, uyumlu sakin Bi balık, ayna felan gösteriyorlar fotoğraf çekmek için yaptım ama ona bile çok kısa süre azıcık kabarıyor sonra başka yöne gidiyo pek takmıyo 😆 akvaryumda hep hareket halinde saklanma huyu felan pek yok hep gezeliyosa sakin sakin, [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711311.jpg[/IMG]
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
[QUOTE=Mkenshi]Atlas bey yorumunuz için teşekkür ederim bu seferde bu şekilde denemek istedim yaşayıp görelim bakalım umarım becerebilirim.
Geçen sefer başarısız olduğum akvaryumun resmini yukarıda görmüşsünüzdür umarım bir daha yaşamam :)
[/QUOTE][QUOTE=Kaangzkr]
Hocam hiç uğraşmayın kalabalıkta adam ederler onu verin gitsin yoksa diğer balıkları strese sokup hastalanmalarına neden olur [/QUOTE]
6 aydır felan benimle işte ilk onu ve 2 lepistesi aldık yavrularda onunla büyüdü, hiç kayıp yaşamadım şu anlık ama hep aynı davranmıyor bazen daha sakin, Bi hafta önce akvaryum içinde yavruluk tarzı ama biraz daha büyük Bi kaba ayırıdm onu 1.5 gün orda kaldı ondan sonra daha ılımlı bakalım çok abartırsa yine bakıcaz artık çaresine teşekkürlerr önerileriniz için
[QUOTE=Mkenshi]Atlas bey yorumunuz için teşekkür ederim bu seferde bu şekilde denemek istedim yaşayıp görelim bakalım umarım becerebilirim.
Geçen sefer başarısız olduğum akvaryumun resmini yukarıda görmüşsünüzdür umarım bir daha yaşamam :)
[/QUOTE][QUOTE=Kaangzkr]
Hocam hiç uğraşmayın kalabalıkta adam ederler onu verin gitsin yoksa diğer balıkları strese sokup hastalanmalarına neden olur [/QUOTE]
6 aydır felan benimle işte ilk onu ve 2 lepistesi aldık yavrularda onunla büyüdü, hiç kayıp yaşamadım şu anlık ama hep aynı davranmıyor bazen daha sakin, Bi hafta önce akvaryum içinde yavruluk tarzı ama biraz daha büyük Bi kaba ayırıdm onu 1.5 gün orda kaldı ondan sonra daha ılımlı bakalım çok abartırsa yine bakıcaz artık çaresine teşekkürlerr önerileriniz için
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
[QUOTE=Kaangzkr]Hocam bazen öyle denk gelebiliyor düzeni çok bozuyorsa bi tane petshoba götürüp verebilirsin kabul ederse kalabalıkta kaynayıp gidecektir [/QUOTE]
Çok zeki Bi balık, elime felan geliyo Avucuma alıyorum kaçmıyo içerde elimi uzatıp bitki budarken Yada bişey yaparken, vatozlarla bile kavga edip yemini çalıyo manyak, azıcık daha akıllanmaz ise vericem ama balıkla bile bağ kurabilen bi insanım🫣 sanırım Petshop a vermeye kıyamam gibi, balık bakan birine belki verebilirim bulursam, akvaryum 300lt civarı büyük ve bitkili, balık nüfusuda az sadece 8 tane felan ergen lepistes, vatozlar bide bu ikisi var, daha ufak akvaryumdaydı Alan büyürse belki bulaşmaz kimseye dedim ama yok hala devam [:x]
[QUOTE=Kaangzkr]Hocam bazen öyle denk gelebiliyor düzeni çok bozuyorsa bi tane petshoba götürüp verebilirsin kabul ederse kalabalıkta kaynayıp gidecektir [/QUOTE]
Çok zeki Bi balık, elime felan geliyo Avucuma alıyorum kaçmıyo içerde elimi uzatıp bitki budarken Yada bişey yaparken, vatozlarla bile kavga edip yemini çalıyo manyak, azıcık daha akıllanmaz ise vericem ama balıkla bile bağ kurabilen bi insanım🫣 sanırım Petshop a vermeye kıyamam gibi, balık bakan birine belki verebilirim bulursam, akvaryum 300lt civarı büyük ve bitkili, balık nüfusuda az sadece 8 tane felan ergen lepistes, vatozlar bide bu ikisi var, daha ufak akvaryumdaydı Alan büyürse belki bulaşmaz kimseye dedim ama yok hala devam [:x]
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
LeafyAqua,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Akvarist Batuhan,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Underlord,
1xbet app_jnEr,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
AC-72,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
JujuSeri,
caglard,
ercane,
oguzsel,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
