ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eray00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2022 22:16
Son Ziyaret:
04 Nisan 2025 15:04
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eray
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eray
SON 10 MESAJI
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Resimdeki Bitki Hangi Tür?
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
Temizlik
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
Bitkili Akvaryum Kum Dizilisi
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Japon Balığı Kumu Tükürmüyor .
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Yeni Betalarım
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 10:21
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
