ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Haziran 2022 07:56
Son Ziyaret:
13 Saat 30 Dakika önce
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Tarhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Tarhan
SON 10 MESAJI
Derece Ayarlıyamıyorum
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
Hangi Isıtıcı Alınır?
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
Elma Salyangoz Yumurtası.
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
Karides Tankında Gezinen Minik Garip Yaratıklar
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
Tubifex Kumdan Uzaklaştırma
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
