ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Babakızakvarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2022 01:03
Son Ziyaret:
23 Aralık 2024 05:51
Toplam Mesaj:
75 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ÇALIŞKAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Babakızakvarist
SON 10 MESAJI
Difüzörden Sorunu
[QUOTE=Mesut.39]Merhaba hayırlı akşamlar. Difüzör aldım fakat elimde şuan karbondioksit olmadığı için hava motoruyla denemek istedim fakat herhangi bir çıkış alamadım bu normalmidir acaba yani basinctan dolayı olabilir mi acaba bu ??[/QUOTE]
Merhaba basınçtan dolayı çalışmıyor daha dün gece çalışmıycağını bile bile meraktan denedim temizledikten sonra konuda üstüne geldi. çift çıkışlı motoru T ile bileştirip hava verdim ıslak olduğu halde çıkış vermiyor[:)]
sitrik asit soda sistemi kullanıyorum zaman ayarlı priz ile[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-26 00:36:03[/EDIT]
[QUOTE=Mesut.39]Merhaba hayırlı akşamlar. Difüzör aldım fakat elimde şuan karbondioksit olmadığı için hava motoruyla denemek istedim fakat herhangi bir çıkış alamadım bu normalmidir acaba yani basinctan dolayı olabilir mi acaba bu ??[/QUOTE]
Merhaba basınçtan dolayı çalışmıyor daha dün gece çalışmıycağını bile bile meraktan denedim temizledikten sonra konuda üstüne geldi. çift çıkışlı motoru T ile bileştirip hava verdim ıslak olduğu halde çıkış vermiyor[:)]
sitrik asit soda sistemi kullanıyorum zaman ayarlı priz ile[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-26 00:36:03[/EDIT]
5 Litrelik Bitkili Akvaryum
[QUOTE=YavuzSE] Teşekkürler dediğiniz gibi yapacağım 20 derece bandında kalırsa ısıtıcı almam[/QUOTE]
bana göre bu litreler daha zor bitkili için özellikle pipo filtre desek yer zaten kısıtlı şelale desek kapak sıkıntılı tam kapalı oda ısısına bırakın desem litre küçük ani ısı değişimlerini (cam açıp havalandırma gibi gibi )çok çabuk yansıtır canlılara küçük tank büyük dert geliyor bana şahsi fikrimdir tabiki[:)]
ama ısıtıcı ısıtma için olmasada ısıyı sabit tutmak için şart bence[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:26:48[/EDIT]
[QUOTE=YavuzSE] Teşekkürler dediğiniz gibi yapacağım 20 derece bandında kalırsa ısıtıcı almam[/QUOTE]
bana göre bu litreler daha zor bitkili için özellikle pipo filtre desek yer zaten kısıtlı şelale desek kapak sıkıntılı tam kapalı oda ısısına bırakın desem litre küçük ani ısı değişimlerini (cam açıp havalandırma gibi gibi )çok çabuk yansıtır canlılara küçük tank büyük dert geliyor bana şahsi fikrimdir tabiki[:)]
ama ısıtıcı ısıtma için olmasada ısıyı sabit tutmak için şart bence[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:26:48[/EDIT]
Lepisteslerim Ölüyor :(
Merhaba durum nedir kayıplar devam ediyormu
Merhaba durum nedir kayıplar devam ediyormu
Kendin Yap Işık
Kaya bey çizdiğimiz şemadaki renkler olduğunu siz söyleyince anladım tekrar dikkatli okuyunca ışık renkleriyle alakalı olmadığını fark ettim kusura bakmayın beyazlar yeterli gelirmi sorusuna hiç royal blue ve deep red kullanmadım yaptıklarımda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/111120242257391.jpg[/IMG]
2 6500k ve 1 grow dizilimimde sonuç bu şekilde uv ve yeşil renk ilave edicem sadece buna en kısa zamanda
aguamentist üstadıma katılıyorum bu konuda ben elimde çok fazla malzeme olduğu için geri dönüşüm amacı ile girdim hatta bozuk olanları internetten uygun fiyata alıp tekrardan tamir ettim elektirik elektronik eski mesleğim hobi olarakta devam ediyorum sizde farklı bir hobim daha olsun diyorsanız o kısımına bişey diyemem hatta kullanıcağınız malzemeleride görselleyip paylaşırsanız yardımcı olalım.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/281020240056471.jpg[/IMG]
beyaz ağırlığı çok fazla olan kısımlar var hala ışık görünümü bu şekilde onuda ilave etmek istedim
keyifli hobiler[:)][EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:08:19[/EDIT]
Kaya bey çizdiğimiz şemadaki renkler olduğunu siz söyleyince anladım tekrar dikkatli okuyunca ışık renkleriyle alakalı olmadığını fark ettim kusura bakmayın beyazlar yeterli gelirmi sorusuna hiç royal blue ve deep red kullanmadım yaptıklarımda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/111120242257391.jpg[/IMG]
2 6500k ve 1 grow dizilimimde sonuç bu şekilde uv ve yeşil renk ilave edicem sadece buna en kısa zamanda
aguamentist üstadıma katılıyorum bu konuda ben elimde çok fazla malzeme olduğu için geri dönüşüm amacı ile girdim hatta bozuk olanları internetten uygun fiyata alıp tekrardan tamir ettim elektirik elektronik eski mesleğim hobi olarakta devam ediyorum sizde farklı bir hobim daha olsun diyorsanız o kısımına bişey diyemem hatta kullanıcağınız malzemeleride görselleyip paylaşırsanız yardımcı olalım.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/281020240056471.jpg[/IMG]
beyaz ağırlığı çok fazla olan kısımlar var hala ışık görünümü bu şekilde onuda ilave etmek istedim
keyifli hobiler[:)][EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:08:19[/EDIT]
5 Litrelik Bitkili Akvaryum
[QUOTE=YavuzSE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252413/101120241836331.jpg[/IMG]
Böyle 5 litrelik bir akvaryumum var bu akvaryumu bitkilendirip içine biraz karides koymak istiyorum almam gerekem şeyler nedir ve nasıl kurulum yapacağım.[:?][/QUOTE]
Bu hobiye yeni başlıyorsanız forumda bolca vakit geçirin derim ansiklopediler çıkacak kadar bilgi birikimi var
reklamcı modülü denilen modüller ve adaptör ile güzel bir ışık yapabilirsiniz
bitki ışıksız olmaz
kurulum ve tabanda örnek kurulum paylaşımlarını inceleyin derim
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=YavuzSE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252413/101120241836331.jpg[/IMG]
Böyle 5 litrelik bir akvaryumum var bu akvaryumu bitkilendirip içine biraz karides koymak istiyorum almam gerekem şeyler nedir ve nasıl kurulum yapacağım.[:?][/QUOTE]
Bu hobiye yeni başlıyorsanız forumda bolca vakit geçirin derim ansiklopediler çıkacak kadar bilgi birikimi var
reklamcı modülü denilen modüller ve adaptör ile güzel bir ışık yapabilirsiniz
bitki ışıksız olmaz
kurulum ve tabanda örnek kurulum paylaşımlarını inceleyin derim
keyifli hobiler[:)]
Kendin Yap Işık
[QUOTE=Kaya Özyurt]Merhaba bir amatör olarak sizlere danışmak istedim ilk kez kendi ışığımı yapacağım sizce bu düzen nasıl olmuş hepsi 1 w power led olacak sarı:6500K 14 adet açık gri:10000K soğuk beyaz 4 adet kırmızı:deep red 4 adet mavi:royal blue 4 adet pembe: grow led 2 adet bordo:uv 2 adet[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247970/111120240029011.jpg[/IMG]
Driver olarakta marvesan MSDRW-20350 düşündüm 9-48 v arası çıkışı varmış sizce olur mu ? Bitkilerin fotosentez yapmasını sağlar mı ?[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun şimdiden 6500k sarı olarak değil evde kullandığımız beyaz ışıktır sarı olanlar kelvinleri daha düşük olanlar (3000k gün ışığı) (4000k naturel beyaz) orda bir yanlışlık yapmayın diye uyarmak istedim.
Ben 2 beyaz 1 grow olcak şekilde yaptım dizilimi. deep red ve royal blue kullanmadım ikisinin birleşimi grow led olduğu için gerek duymadım şuan verimli olduğunu düşünüyorum .Ultraviyolede ise 400-420 nanometre olmalı ve soğutma bu işin herşeyi diyebilirim kullandığınız soğutucu verimli olmalı hatta bana göre sessiz fanlarla desteklenmeli yinede daha tecrübeli arkadaşların fikrini almakta fayda var derim.
Bu işe yıllarını vermiş emir beyin bu videodaki anlattıklarını izlemenizi isterim.
https://youtu.be/IlvcWs986mA?si=xK731wRAD_sQdZwQ
keyifli hobiler
[QUOTE=Kaya Özyurt]Merhaba bir amatör olarak sizlere danışmak istedim ilk kez kendi ışığımı yapacağım sizce bu düzen nasıl olmuş hepsi 1 w power led olacak sarı:6500K 14 adet açık gri:10000K soğuk beyaz 4 adet kırmızı:deep red 4 adet mavi:royal blue 4 adet pembe: grow led 2 adet bordo:uv 2 adet[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247970/111120240029011.jpg[/IMG]
Driver olarakta marvesan MSDRW-20350 düşündüm 9-48 v arası çıkışı varmış sizce olur mu ? Bitkilerin fotosentez yapmasını sağlar mı ?[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun şimdiden 6500k sarı olarak değil evde kullandığımız beyaz ışıktır sarı olanlar kelvinleri daha düşük olanlar (3000k gün ışığı) (4000k naturel beyaz) orda bir yanlışlık yapmayın diye uyarmak istedim.
Ben 2 beyaz 1 grow olcak şekilde yaptım dizilimi. deep red ve royal blue kullanmadım ikisinin birleşimi grow led olduğu için gerek duymadım şuan verimli olduğunu düşünüyorum .Ultraviyolede ise 400-420 nanometre olmalı ve soğutma bu işin herşeyi diyebilirim kullandığınız soğutucu verimli olmalı hatta bana göre sessiz fanlarla desteklenmeli yinede daha tecrübeli arkadaşların fikrini almakta fayda var derim.
Bu işe yıllarını vermiş emir beyin bu videodaki anlattıklarını izlemenizi isterim.
https://youtu.be/IlvcWs986mA?si=xK731wRAD_sQdZwQ
keyifli hobiler
10 Litreye 100 W Isıtıcı
Merhaba 100w 10 litreye çok fazla 26 derecede termostat kapandıktan sonra içindeki teller soğuyana kadar suyu ısıtmaya devam ediyor 15 litrede denedim mecburiyetten. 26 da kapanıyo sıcaklık 28 29 ları buluyor fazla ısı dengesizliği yaratırsınız doğru litrede doğru watt tercih edin derim [:iyi:]
Merhaba 100w 10 litreye çok fazla 26 derecede termostat kapandıktan sonra içindeki teller soğuyana kadar suyu ısıtmaya devam ediyor 15 litrede denedim mecburiyetten. 26 da kapanıyo sıcaklık 28 29 ları buluyor fazla ısı dengesizliği yaratırsınız doğru litrede doğru watt tercih edin derim [:iyi:]
Lepisteslerim Ölüyor :(
[QUOTE=Handeli]
Evet var ilk başta aldığım sağdaki ve soldakiler yapay[/QUOTE]
Nekadar canlı gibi dursalarda sağ öndekilerin dibindeki beyaz kısım kumdan çıkınca kendilerini ele verdiler [:)]
yapay bitkiye herzaman soğuk bakıyoruz sula salınım yapabiliyor doğal olmayan herşey canlılarımız için zararlı malesef kolay türlerden temin edip güzel bir bitkili akvaryum yapabilirsiniz
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=Handeli]
Evet var ilk başta aldığım sağdaki ve soldakiler yapay[/QUOTE]
Nekadar canlı gibi dursalarda sağ öndekilerin dibindeki beyaz kısım kumdan çıkınca kendilerini ele verdiler [:)]
yapay bitkiye herzaman soğuk bakıyoruz sula salınım yapabiliyor doğal olmayan herşey canlılarımız için zararlı malesef kolay türlerden temin edip güzel bir bitkili akvaryum yapabilirsiniz
keyifli hobiler[:)]
Lepisteslerim Ölüyor :(
Geçmiş olsun yapay bitki varmı bitkilerin arasında
Geçmiş olsun yapay bitki varmı bitkilerin arasında
Ters Ozmoz Ro Cihazı
[QUOTE=AlmanAbi]Arkadaşlar merhaba!
Ben yaklaşık 200 litrelik bir deniz akvaryumu kurmak istiyorum. Bunun için ters ozmoz suyu gerekli. Benim evimde arıtma cihazım var ama su yavaş akıyor. 200 litre günlerimi alır. Nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun mebran ilave edilerek bu kapasite çift mebran ile yada daha yüksek gpdli ürünlerle yükseltilebildiğini duymuştum bu sorunu en iyi çözebilecek olan arıtma malzemeleri satan bir işletme olucaktır. şansınızı alışveriş sitelerindeki soru sor kısmına yazarakta deniyebilirsiniz arıtma marketim e sorduğum bir soruda çok güzel yardımcı olmuşlardı.
RO su şartmı sorusunada deniz akvaryumları ile ilgili bilgim olmadığı için tecrübeli arkadaslara bırakıyorum
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=AlmanAbi]Arkadaşlar merhaba!
Ben yaklaşık 200 litrelik bir deniz akvaryumu kurmak istiyorum. Bunun için ters ozmoz suyu gerekli. Benim evimde arıtma cihazım var ama su yavaş akıyor. 200 litre günlerimi alır. Nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun mebran ilave edilerek bu kapasite çift mebran ile yada daha yüksek gpdli ürünlerle yükseltilebildiğini duymuştum bu sorunu en iyi çözebilecek olan arıtma malzemeleri satan bir işletme olucaktır. şansınızı alışveriş sitelerindeki soru sor kısmına yazarakta deniyebilirsiniz arıtma marketim e sorduğum bir soruda çok güzel yardımcı olmuşlardı.
RO su şartmı sorusunada deniz akvaryumları ile ilgili bilgim olmadığı için tecrübeli arkadaslara bırakıyorum
keyifli hobiler[:)]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
