ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mrtozmen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mart 2023 06:49
Son Ziyaret:
14 Şubat 2026 04:13
Toplam Mesaj:
20 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert özmen
Doğum Tarihi:
26 Kasım 1994
Yaş:
31
İl:
Istanbul
Meslek:
Matbaa
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mrtozmen
SON 10 MESAJI
Değerlendirme Ve Öneri
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Tank ithal akvaryumdur sadece tepe filtre var. Filtrede elyafın altına bakteri tutması için sünger ve seramik koydum çok faydası olduu. Sump yok zaten 2 haftada bir su değişimi ve dip çekimş yapıyorum
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Tank ithal akvaryumdur sadece tepe filtre var. Filtrede elyafın altına bakteri tutması için sünger ve seramik koydum çok faydası olduu. Sump yok zaten 2 haftada bir su değişimi ve dip çekimş yapıyorum
Değerlendirme Ve Öneri
Ölçüler:65x45x40
Canlı Türleri:channa stewartii
Bitki Türleri:amazon hançeri, anubias
Tankın Yaşı:1
Filtrasyon ve Işıklandırma:3 pin led dalgıç lamba
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/071220250841051.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle tankım hakkında görüş ve öneri almak için burdayım bütün görüş ve önerilere açığım teşekkürler şimdiden.
Ayrıca 35x25x15 ebadında ufak bir tankım var boşta duruyor değerlendirmek istiyorum. Beta ve karides karides hariç ney sahiplenebilirim öneri alabilirmiyim
Teşekkür ederim keyifli hobiler cümleten.
Ölçüler:65x45x40
Canlı Türleri:channa stewartii
Bitki Türleri:amazon hançeri, anubias
Tankın Yaşı:1
Filtrasyon ve Işıklandırma:3 pin led dalgıç lamba
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/071220250841051.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle tankım hakkında görüş ve öneri almak için burdayım bütün görüş ve önerilere açığım teşekkürler şimdiden.
Ayrıca 35x25x15 ebadında ufak bir tankım var boşta duruyor değerlendirmek istiyorum. Beta ve karides karides hariç ney sahiplenebilirim öneri alabilirmiyim
Teşekkür ederim keyifli hobiler cümleten.
Channa Limbata
Tank salonun güneş görmeyen noktasında daha öncede bitkili lepistes yaptım çok bi yosun problemi olmuyor. Tank 120 lt 2 dişi 1 erkek var eş düşerse eğer sadece çift kalacak. Tankta tepe filtre var içine sünger ile seramik ekledim. Vatoz olurmu bunlarla vurmazlarmı
Tank salonun güneş görmeyen noktasında daha öncede bitkili lepistes yaptım çok bi yosun problemi olmuyor. Tank 120 lt 2 dişi 1 erkek var eş düşerse eğer sadece çift kalacak. Tankta tepe filtre var içine sünger ile seramik ekledim. Vatoz olurmu bunlarla vurmazlarmı
Channa Limbata
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251544071.jpg[/IMG]
Merhaba herkese iyi forumlar limbata tankımı paylaşmak istedim. Biraz boş şuan köklere anubias eklenicek 2şer kökte eledoa ve tilki kuyruğu eklenicek son halini paylaşırım teşekkür ederim 🫡[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251547011.jpg[/IMG][EDIT]Mrtozmen,2025-09-10 15:47:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251544071.jpg[/IMG]
Merhaba herkese iyi forumlar limbata tankımı paylaşmak istedim. Biraz boş şuan köklere anubias eklenicek 2şer kökte eledoa ve tilki kuyruğu eklenicek son halini paylaşırım teşekkür ederim 🫡[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251547011.jpg[/IMG][EDIT]Mrtozmen,2025-09-10 15:47:07[/EDIT]
Dere Kumu Ciklet
Merhaba değerli hobidaşlar bir konu hakkında fikir almak istiyorum. Şuan 60-50-50 ölçülerinde derekumu üstü bitkili lepistes akvaryumum var. Ancak işim dolayısıyla pek ilgilenemiyorum bu yüzden bitkilerim salmaya başladı balıklardada ara ara ölümler yaşıyorum. Ben bu derekumu değişmeden ciklet akvaryumu yapmayı düşünüyorum bir sıkıntı olurmu acaba sizden önerilerizi rica ediyorum yani sonuçta bu balıklarda doğal yaşam alanında böle taşlı kumlu alanlarda yaşadığı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum
Merhaba değerli hobidaşlar bir konu hakkında fikir almak istiyorum. Şuan 60-50-50 ölçülerinde derekumu üstü bitkili lepistes akvaryumum var. Ancak işim dolayısıyla pek ilgilenemiyorum bu yüzden bitkilerim salmaya başladı balıklardada ara ara ölümler yaşıyorum. Ben bu derekumu değişmeden ciklet akvaryumu yapmayı düşünüyorum bir sıkıntı olurmu acaba sizden önerilerizi rica ediyorum yani sonuçta bu balıklarda doğal yaşam alanında böle taşlı kumlu alanlarda yaşadığı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum
Vatozlar Ölüyor
60 lt akvaryum 2 haftada bir düzenli dip çekimi ve su değişimi yapıyorum cüce vatoz
60 lt akvaryum 2 haftada bir düzenli dip çekimi ve su değişimi yapıyorum cüce vatoz
Vatozlar Ölüyor
Yosun yok gibi yem hiç aklıma gelmedi 😂
Yosun yok gibi yem hiç aklıma gelmedi 😂
Vatozlar Ölüyor
Merhaba hobidaşlar
yaklaşık 8 aylık bir akvaryumum var fotoğrafı olmadığından içeriğini yazıcam.
Zemin lav kırığı üstü ince dere kumu
bitki eledoğa ve zeytin var
balık türleri 2 kılıç 2 melek 3 lepistes biri yavru 2 moly
sıkıntım şu akvaryumu kurduğumdan beri balık ölümü olmuyor ama nedende vatozlar ölüyor dayanıklı balık değilmi bunlar.
Vatoz tutamıyorum akvaryumda alıyorum 1 haftaya kalmaz ölüyorlar
varsa bilgisi olan her bilgiye açığım
Merhaba hobidaşlar
yaklaşık 8 aylık bir akvaryumum var fotoğrafı olmadığından içeriğini yazıcam.
Zemin lav kırığı üstü ince dere kumu
bitki eledoğa ve zeytin var
balık türleri 2 kılıç 2 melek 3 lepistes biri yavru 2 moly
sıkıntım şu akvaryumu kurduğumdan beri balık ölümü olmuyor ama nedende vatozlar ölüyor dayanıklı balık değilmi bunlar.
Vatoz tutamıyorum akvaryumda alıyorum 1 haftaya kalmaz ölüyorlar
varsa bilgisi olan her bilgiye açığım
Bitki Ve Su Sertliği
[QUOTE=AETHM]Ppm yüksekliği yeni kurulmuş akvaryumda bir dış filtrenin olmayışından kaynaklı bakterilerin hızlıca gelişip tutunabileceği filtre malzemelerine sahip değilsiniz dış filtreniz olmamasına rağmen canlıları çok erken eklemişssiniz bu da nitrat nitrir amonyak fazlalığına sebep olmuş olabilir bitkileri öldürdüğü ve erittiği gibi canlılarınıza da zarar vermesi olası bitkiler genellikle yüksek ısıları sevmes 25 derece üstüne çıkmayın bir dış filtre edinin ve içini seachem matrix ile doldurun su değişimini daha sık yapın ve dinlendirilmiş suyunuzun ppm değerini ölçüp paylaşın elinizde gh kh testleri var mı?[/QUOTE]
Gh kh testim yok malesef balıklar sağlıklı bi stres uyumsuzluk söz konusu değil yavru bile oldu sıkıntı bitkilerde sadece
[QUOTE=AETHM]Ppm yüksekliği yeni kurulmuş akvaryumda bir dış filtrenin olmayışından kaynaklı bakterilerin hızlıca gelişip tutunabileceği filtre malzemelerine sahip değilsiniz dış filtreniz olmamasına rağmen canlıları çok erken eklemişssiniz bu da nitrat nitrir amonyak fazlalığına sebep olmuş olabilir bitkileri öldürdüğü ve erittiği gibi canlılarınıza da zarar vermesi olası bitkiler genellikle yüksek ısıları sevmes 25 derece üstüne çıkmayın bir dış filtre edinin ve içini seachem matrix ile doldurun su değişimini daha sık yapın ve dinlendirilmiş suyunuzun ppm değerini ölçüp paylaşın elinizde gh kh testleri var mı?[/QUOTE]
Gh kh testim yok malesef balıklar sağlıklı bi stres uyumsuzluk söz konusu değil yavru bile oldu sıkıntı bitkilerde sadece
Bitki Ve Su Sertliği
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan 3 hafta sonra bitki ve balıkları ekledim bakteri oluşumu hızlansın diye kurulu akvaryumdaki iç filtreyi koydum 2 hafta öle çalıştı
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE][QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryum kurulumunda dinlenmiş su kullandım. Su değişimlerinde de dinlenmiş au kullanıyorum ekliyeyim bu bilgiyide
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan 3 hafta sonra bitki ve balıkları ekledim bakteri oluşumu hızlansın diye kurulu akvaryumdaki iç filtreyi koydum 2 hafta öle çalıştı
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE][QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryum kurulumunda dinlenmiş su kullandım. Su değişimlerinde de dinlenmiş au kullanıyorum ekliyeyim bu bilgiyide
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 36 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
