ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmetmuhammet27
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2023 09:32
Son Ziyaret:
25 Aralık 2024 23:27
Toplam Mesaj:
20 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet muhammet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet muhammet
SON 10 MESAJI
Axolotl Hasta Normal Deilbu Bilgide Bulamadım Help
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Ahmet Muhammed bu nasıl Türkçe Allâh aşkına, ne başlık anlaşılır ne metin. 😊 besleyen tecrübe sahibi birisi konuyu görürse yardım edecektir. İnşallah iyileşir. [/QUOTE]
öldü zaten
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Ahmet Muhammed bu nasıl Türkçe Allâh aşkına, ne başlık anlaşılır ne metin. 😊 besleyen tecrübe sahibi birisi konuyu görürse yardım edecektir. İnşallah iyileşir. [/QUOTE]
öldü zaten
Axolotl Hasta Normal Deilbu Bilgide Bulamadım Help
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/141020230012231.jpg[/IMG]
valla bi bakın yaw hareketsiz duruyor bu 2 3 gün önce fln yoktu bi bktım balık böyle ben gördükten bi süre sonra balık hareketsiz durmaya başladı baya arada yukarı yüzer nefes mi ne alıyodu oda yok aynı yerde duruyor ağzı da az bişey açık yem yemiyo attım valla ölmesin yaw hayır o kolu mu ne oda o sekil oldu üstü benek benek bu balık beyaz benek olsa dicem internette öyle bişey yok bu balıkla ilgili bilen varmı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/141020230012231.jpg[/IMG]
valla bi bakın yaw hareketsiz duruyor bu 2 3 gün önce fln yoktu bi bktım balık böyle ben gördükten bi süre sonra balık hareketsiz durmaya başladı baya arada yukarı yüzer nefes mi ne alıyodu oda yok aynı yerde duruyor ağzı da az bişey açık yem yemiyo attım valla ölmesin yaw hayır o kolu mu ne oda o sekil oldu üstü benek benek bu balık beyaz benek olsa dicem internette öyle bişey yok bu balıkla ilgili bilen varmı
Axolotl Aldım Kumsuz Bölgede Duruyor Hep
Axolotl aldım kumsuz bölgede duruyor hep acaba hagen kumda bir sıkıntı olabilirmi bide o kadar kumsuz alan bıraktım gene kum yemeye çalışıyor he arada yukarı çıkıp hava alıp geri iniyor bu filtre yetersiz diyemi yoksa normalmi
Axolotl aldım kumsuz bölgede duruyor hep acaba hagen kumda bir sıkıntı olabilirmi bide o kadar kumsuz alan bıraktım gene kum yemeye çalışıyor he arada yukarı çıkıp hava alıp geri iniyor bu filtre yetersiz diyemi yoksa normalmi
Axolotl Beslemek İstiyorum
[QUOTE=İbrahim._]Kumu akvaryumun belli bölümünde topla bir kısım cam kalsın yemini o bölüme doğru vermeye çalış soğutması içinde korkma bendekiler 28 dereceye kadar yaşadı umarım seninki de öyle olur bir de canlı yem için balık al ama kılçığını iyice temizle sonra bahsettiğim cam bölüme at filtrelemede akıntı fazla olmasın aydınlatma varsa fazla açık tutma sürekli gezmiyorlar 1 saat kadar sabit durduklarını biliyorum yeleleri hareket ediyorsa canlıdır korkma şimdilik tecrübelerim ile aklıma gelenler bu kadar[/QUOTE]
teşekkür ederim almam için bir engel yok ozaman yinede su sıcaklıgını 20 üstüne çıkarmamaya çalışıcam yem olarak un kurdu versem olurmu genelde onu verenleri gördüm youtubede
[QUOTE=BeyzPl]Soğutmadan korkun. 28°C axolotl için çok yüksek bir sıcaklık ve bu sıcaklıkta durmasına göz yummak sorumsuzluk. İşe yara bir soğutma sistemi kurup, su sıcaklığını maksimum 18°C'de tutmadan canlıyı almayın. Bunu için, bütçeniz varsa, isterseniz akvaryum için üretilmiş soğutuculardan temin edin. Olmadı termostatlı bir soğutucu fan ayarlayabilirsiniz. Oda sıcaklığı istenen sıcaklıktan pek de fazla olmadığı için daha tercih edilesi.
Kum önemli bir konu. Buraya gelecek üç beş yorum ile kara vermeyin. Türkçe kaynak çok yoktur muhtemelen, yabancı kaynaklardan araştırının. Çünkü kumun, silis gibi, ince olmasını savunan ve kalın, çakıl gibi, olmasını savunan iki görüş var.
İlkinin mantığı hayvan kumu yese de solungaçlarından çıkartacak olması.
İkincisinin mantığı hayvana hiç kum vs. yedirtmemek.
İnternetten kurulmuş axolotl akvaryumlarına bakmış mıydınız? [/QUOTE]
Teşekkür ederim sıcaklığı 19 20 de tutmaya çalışırım yazın internetten bakmıstım 2 3 tane fazlada video bulamadım genelde kum kullanmamıslardı kullananlar da çok ince koymuslardı ben kum koymaya bilirim ama elimde 10kilo hagen var boşa gitmesin istediğimden koymak istiyorum ama yinede hepsini kullanmam
[QUOTE=İbrahim._]Kumu akvaryumun belli bölümünde topla bir kısım cam kalsın yemini o bölüme doğru vermeye çalış soğutması içinde korkma bendekiler 28 dereceye kadar yaşadı umarım seninki de öyle olur bir de canlı yem için balık al ama kılçığını iyice temizle sonra bahsettiğim cam bölüme at filtrelemede akıntı fazla olmasın aydınlatma varsa fazla açık tutma sürekli gezmiyorlar 1 saat kadar sabit durduklarını biliyorum yeleleri hareket ediyorsa canlıdır korkma şimdilik tecrübelerim ile aklıma gelenler bu kadar[/QUOTE]
teşekkür ederim almam için bir engel yok ozaman yinede su sıcaklıgını 20 üstüne çıkarmamaya çalışıcam yem olarak un kurdu versem olurmu genelde onu verenleri gördüm youtubede
[QUOTE=BeyzPl]Soğutmadan korkun. 28°C axolotl için çok yüksek bir sıcaklık ve bu sıcaklıkta durmasına göz yummak sorumsuzluk. İşe yara bir soğutma sistemi kurup, su sıcaklığını maksimum 18°C'de tutmadan canlıyı almayın. Bunu için, bütçeniz varsa, isterseniz akvaryum için üretilmiş soğutuculardan temin edin. Olmadı termostatlı bir soğutucu fan ayarlayabilirsiniz. Oda sıcaklığı istenen sıcaklıktan pek de fazla olmadığı için daha tercih edilesi.
Kum önemli bir konu. Buraya gelecek üç beş yorum ile kara vermeyin. Türkçe kaynak çok yoktur muhtemelen, yabancı kaynaklardan araştırının. Çünkü kumun, silis gibi, ince olmasını savunan ve kalın, çakıl gibi, olmasını savunan iki görüş var.
İlkinin mantığı hayvan kumu yese de solungaçlarından çıkartacak olması.
İkincisinin mantığı hayvana hiç kum vs. yedirtmemek.
İnternetten kurulmuş axolotl akvaryumlarına bakmış mıydınız? [/QUOTE]
Teşekkür ederim sıcaklığı 19 20 de tutmaya çalışırım yazın internetten bakmıstım 2 3 tane fazlada video bulamadım genelde kum kullanmamıslardı kullananlar da çok ince koymuslardı ben kum koymaya bilirim ama elimde 10kilo hagen var boşa gitmesin istediğimden koymak istiyorum ama yinede hepsini kullanmam
Axolotl Beslemek İstiyorum
Merhaba axolotl güzel bi canlı 60 litrelik bir akvaryumum var lepistes besledim olmadı öldüler bende axolotl beslemek istiyorum ama soğutma nası yaparım bilmiyorum yaz vakti odam 22 23 derece oluyor filtre olarak pipo filtre var axolotl uygun deilse değiştirirm kum olarak hagen var axolotl zarar verirmi veya yermi kumu bilmiyorum ama su büyük cımbızlar var onlardan kendim beslerim diye düşüyorum aldıgım zaman kum yiceni sanmam ekstra ne koymam gerek akvaryuma taş alıcam saklansın diye taşlardan yada su vatoz saklanma seyleri var ondan alırım bitkide dev saz var ama akvaryumdaki vatozlar büyümelerine izin vermiyor 65x25x35x akavaryum[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-10-03 17:15:43[/EDIT]
Merhaba axolotl güzel bi canlı 60 litrelik bir akvaryumum var lepistes besledim olmadı öldüler bende axolotl beslemek istiyorum ama soğutma nası yaparım bilmiyorum yaz vakti odam 22 23 derece oluyor filtre olarak pipo filtre var axolotl uygun deilse değiştirirm kum olarak hagen var axolotl zarar verirmi veya yermi kumu bilmiyorum ama su büyük cımbızlar var onlardan kendim beslerim diye düşüyorum aldıgım zaman kum yiceni sanmam ekstra ne koymam gerek akvaryuma taş alıcam saklansın diye taşlardan yada su vatoz saklanma seyleri var ondan alırım bitkide dev saz var ama akvaryumdaki vatozlar büyümelerine izin vermiyor 65x25x35x akavaryum[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-10-03 17:15:43[/EDIT]
Durmadan Balık Ölüyor Hastalıkmı Var
[QUOTE=FarukGorgun]Selam.
Bence akvaryumunun fotoğraflarını paylaşırsan daha iyi yorumlayabiliriz. Filtre ve hava motoru ne var onları yazarmısın. Verdiğin yem nedir, yediklerini görüyormusun. Suyun dinlendirilmiş sumuydu?
Çok bilmemekle birlikte arıtma suyunu musluk suyu ile karıştırıp verdiklerini okumuştum. Tabi kaç kartuşlu olduğuda önemli. Detaylı bilen bir arkadaş yardımcı olabilir.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228211.jpg[/IMG
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231229321.jpg[/IMG]
Suyu bilmiyorum ama şu küçük musluklar varya kendin taktiriyorsun ondan var aritma
1 ay fln oldu kuralim
[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-09-27 12:35:26[/EDIT]
[QUOTE=FarukGorgun]Selam.
Bence akvaryumunun fotoğraflarını paylaşırsan daha iyi yorumlayabiliriz. Filtre ve hava motoru ne var onları yazarmısın. Verdiğin yem nedir, yediklerini görüyormusun. Suyun dinlendirilmiş sumuydu?
Çok bilmemekle birlikte arıtma suyunu musluk suyu ile karıştırıp verdiklerini okumuştum. Tabi kaç kartuşlu olduğuda önemli. Detaylı bilen bir arkadaş yardımcı olabilir.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228211.jpg[/IMG
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231229321.jpg[/IMG]
Suyu bilmiyorum ama şu küçük musluklar varya kendin taktiriyorsun ondan var aritma
1 ay fln oldu kuralim
[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-09-27 12:35:26[/EDIT]
Durmadan Balık Ölüyor Hastalıkmı Var
Merhaba ben balıklar ölüyor diye akvaryumun suyunu değiştirdim kumu fln iyice yıkadım ve arıtmadan su koydum bide babam 6 tane balık almıs 2 lepistes 4 moli ve balıkları koydum ilk 24 saat bişey yoktu sonra babamın aldığı balıklar öldü 3 gün içinde bugünde 2 benim kendi lepistesim öldü 3 4 günde 8 balık öldü 4 balığım kaldı neden ölüyor olabilirler enson ölen balık 10dk önce öldü yem atmıstım yemedi ve öldü iç parazit fln olabilir mi ne yapmam gerek
Merhaba ben balıklar ölüyor diye akvaryumun suyunu değiştirdim kumu fln iyice yıkadım ve arıtmadan su koydum bide babam 6 tane balık almıs 2 lepistes 4 moli ve balıkları koydum ilk 24 saat bişey yoktu sonra babamın aldığı balıklar öldü 3 gün içinde bugünde 2 benim kendi lepistesim öldü 3 4 günde 8 balık öldü 4 balığım kaldı neden ölüyor olabilirler enson ölen balık 10dk önce öldü yem atmıstım yemedi ve öldü iç parazit fln olabilir mi ne yapmam gerek
6 Wat Işık Zemin Bitkisi Öneri
6 wat bi ışığım var mavi sarı ışık veriyor zemin bitkisi varmı fazla ışık istemeyen güzel
6 wat bi ışığım var mavi sarı ışık veriyor zemin bitkisi varmı fazla ışık istemeyen güzel
Lepistes Yan Durup Ölme
Merhaba 7 tane balığım var biri 12 gibi yan durdu yüzmeye çalışıyor ama dik yüzüyordu arka kuyruğu kullanamıyo gibiydi iste 10dk önce fln öldü ama gariptirki kırmızı balığım durduk yere gözümün önünde yüzerken bianda düstü yere yan durdu az hareket etti sonra tekrar düstü ve öldü diğeri gibi 23 saat yaşamadı neden ölüyor olabilirler akvaryumda bitki yok daha yeni aldım kargoda ısıtıcı bu balık böyle olunca aldım normalde oda sıcaklıgı 25 derece yeter diye düşündüm 27 sabit suanda ne yapmam gerek
Merhaba 7 tane balığım var biri 12 gibi yan durdu yüzmeye çalışıyor ama dik yüzüyordu arka kuyruğu kullanamıyo gibiydi iste 10dk önce fln öldü ama gariptirki kırmızı balığım durduk yere gözümün önünde yüzerken bianda düstü yere yan durdu az hareket etti sonra tekrar düstü ve öldü diğeri gibi 23 saat yaşamadı neden ölüyor olabilirler akvaryumda bitki yok daha yeni aldım kargoda ısıtıcı bu balık böyle olunca aldım normalde oda sıcaklıgı 25 derece yeter diye düşündüm 27 sabit suanda ne yapmam gerek
65x25x35 Akvaryum Aydınlatma
Merhaba 55 litre bir bir akvaryum var içinde bitkide var buna en az 25 watlık aydınlatma gerekiyormus
önerebiliceniz bir marka veya ürün varmı ben bulamadım elimdeki ışık 6 wat ve işe yaramıyor sonradan öğrendim 25 30 wat olması gerektiğini
Merhaba 55 litre bir bir akvaryum var içinde bitkide var buna en az 25 watlık aydınlatma gerekiyormus
önerebiliceniz bir marka veya ürün varmı ben bulamadım elimdeki ışık 6 wat ve işe yaramıyor sonradan öğrendim 25 30 wat olması gerektiğini
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
