ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cemozgura
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2023 06:54
Son Ziyaret:
03 Temmuz 2024 17:35
Toplam Mesaj:
27 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem Aydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cemozgura
SON 10 MESAJI
Akvaryum Zemininde Hava Kabarcıkları..
[QUOTE=Splendor]Genelde 8 saat aydinlatma ustune cikilmiyor co2'li tanklarda, 8 saat de genelde tank oturduktan (ortalama 3-4 ay) sonra oluyor.
Duzensiz co2 baslica problem, fazla isik baska problem.
Substrate + sivi gubre ile bayagi gubreleme yapiliyor tanka. Ya guzel bir co2 sistemi ile bu besini bitkilere kullandirin ya da co2'siz devam ettiginiz icin haftalik yuzde 50ye varan su degisimleriyle tanki seyreltin.
İlk soyledigim daha guclu bir cozum cunku guclu bitkiler resmen tanki gubre konusunda somuruyor ve yosunlara bir sey birakmiyor.
Mekanik olarak da yosunlari temizleyip uzaklastirmaniz gerekiyor. Bir de en azindan sivi gubreyi kesin. Substrate suya salinim yapar illaki ama en azindan suda serbest halde gubre olmasin. Bitkiler kokten beslenir, yosunlara daha az besin kalir.
Siringayla bolgesel seachem excel uygulamasi yapabilirsiniz. Ben de zamaninda siyah sakal yosunlarini bu sekilde kurutup uzaklastirmistim. Detaylari arastirin.[/QUOTE]
Bu yeni tank 4. Ayında bol bitki var, ek olarak arkaya sazlar eklemeyi düşünüyorum, ilk sunduğunuz durum benim asıl istediğim durum ama düzgün bir co2 sistemi alana kadar, co2 yi kapatıp ışığı 4 saate çekip 3 güne bir %25 su değişimi yapmayı planlıyorum. Mekanik olarak temizlemesi çok güç oluyor fırçayla deniyorum banamısın demiyor, jiletle kazıyorum girintili çıkıntılar arasında kalıyor.
Sıvı karbonu direkt akvaryuma dozda kullansan bölgesel yerine? Arka planda gözden kaçanlar olacaktır diye düşünüyorum.
Dönüşleriniz için teşekkürler.
[QUOTE=Splendor]Genelde 8 saat aydinlatma ustune cikilmiyor co2'li tanklarda, 8 saat de genelde tank oturduktan (ortalama 3-4 ay) sonra oluyor.
Duzensiz co2 baslica problem, fazla isik baska problem.
Substrate + sivi gubre ile bayagi gubreleme yapiliyor tanka. Ya guzel bir co2 sistemi ile bu besini bitkilere kullandirin ya da co2'siz devam ettiginiz icin haftalik yuzde 50ye varan su degisimleriyle tanki seyreltin.
İlk soyledigim daha guclu bir cozum cunku guclu bitkiler resmen tanki gubre konusunda somuruyor ve yosunlara bir sey birakmiyor.
Mekanik olarak da yosunlari temizleyip uzaklastirmaniz gerekiyor. Bir de en azindan sivi gubreyi kesin. Substrate suya salinim yapar illaki ama en azindan suda serbest halde gubre olmasin. Bitkiler kokten beslenir, yosunlara daha az besin kalir.
Siringayla bolgesel seachem excel uygulamasi yapabilirsiniz. Ben de zamaninda siyah sakal yosunlarini bu sekilde kurutup uzaklastirmistim. Detaylari arastirin.[/QUOTE]
Bu yeni tank 4. Ayında bol bitki var, ek olarak arkaya sazlar eklemeyi düşünüyorum, ilk sunduğunuz durum benim asıl istediğim durum ama düzgün bir co2 sistemi alana kadar, co2 yi kapatıp ışığı 4 saate çekip 3 güne bir %25 su değişimi yapmayı planlıyorum. Mekanik olarak temizlemesi çok güç oluyor fırçayla deniyorum banamısın demiyor, jiletle kazıyorum girintili çıkıntılar arasında kalıyor.
Sıvı karbonu direkt akvaryuma dozda kullansan bölgesel yerine? Arka planda gözden kaçanlar olacaktır diye düşünüyorum.
Dönüşleriniz için teşekkürler.
Akvaryum Zemininde Hava Kabarcıkları..
[QUOTE=Splendor]Kumdaki kabarciklar bakteri kulturunun olustugunu ve calistigini gosterir ki bu guzel bisey. Yosun icin aydinlatma, canli yuku, gubreleme gibi bilgilere ihtiyac vardir.[/QUOTE]
Selamlar, co2 yi diy acid sistemiyle veriyordum. Düzensiz ve çok verdiğim dönemler sonrası yosunlarda patlama oldu. Aydınlatmayı başta 8-10 saat veriyordum buda cilası oldu. Sonra co2 düzenle veremediğim için kapattım ve ışığı 6 saate indirmiştim. Camlardaki yosunlar yok olma derecesine geldi ama kaya ve köklerdeki yosunlar hali gibi kalınlaştı. Hatta coğu zaman yosunların fotosentez yaptığını görüyordum. Zeminde tropicanın substrate var 5 litre. Ek olarak tropicanın yine all in one nitratlı sıvı gibresi var (balık yüküm az diye) dediği ölçülerin yarısını kullanıyorum. Hatta onuda kestim bir haftadır ama yosunun önüne geçemiyorum.(özellikle sık bitkiler arası kıl yosunları)
[EDIT]cemozgura,2024-04-22 15:39:34[/EDIT]
[QUOTE=Splendor]Kumdaki kabarciklar bakteri kulturunun olustugunu ve calistigini gosterir ki bu guzel bisey. Yosun icin aydinlatma, canli yuku, gubreleme gibi bilgilere ihtiyac vardir.[/QUOTE]
Selamlar, co2 yi diy acid sistemiyle veriyordum. Düzensiz ve çok verdiğim dönemler sonrası yosunlarda patlama oldu. Aydınlatmayı başta 8-10 saat veriyordum buda cilası oldu. Sonra co2 düzenle veremediğim için kapattım ve ışığı 6 saate indirmiştim. Camlardaki yosunlar yok olma derecesine geldi ama kaya ve köklerdeki yosunlar hali gibi kalınlaştı. Hatta coğu zaman yosunların fotosentez yaptığını görüyordum. Zeminde tropicanın substrate var 5 litre. Ek olarak tropicanın yine all in one nitratlı sıvı gibresi var (balık yüküm az diye) dediği ölçülerin yarısını kullanıyorum. Hatta onuda kestim bir haftadır ama yosunun önüne geçemiyorum.(özellikle sık bitkiler arası kıl yosunları)
[EDIT]cemozgura,2024-04-22 15:39:34[/EDIT]
Akvaryum Zemininde Hava Kabarcıkları..
Merhabalar, zeminde bu şekilde garip kabarcıklar oluşmaya başladı. Bu baloncuklar sonrası inanılmaz yosunlanmada başladı fikri olan varmi mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240213081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240213371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240214121.jpg[/IMG]
Merhabalar, zeminde bu şekilde garip kabarcıklar oluşmaya başladı. Bu baloncuklar sonrası inanılmaz yosunlanmada başladı fikri olan varmi mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240213081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240213371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/220420240214121.jpg[/IMG]
Bu Hagen Sahte Mi?
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba cem bey geçmiş olsun öncelikle kumu nerden aldınız hagenden ziyade bazalt denilen kum a benziyor. Kumunuz mıknatıs tutuyormu? tank yaşı nedir?. Buna benzer bir kumu bende 90x50x60 ölçülerindeki tankımda kullandım şuan halen kullanıyorum balık ölümü konusunda bi sıkıntım olmadı ama saz bitkilerim öldü yaklaşık 40 kök kadar ektim hiçbiri kalmadı şuan 1 aydır dıy misket gübre ve dıy sıvı gübre kullanıyorum ekitiğim dev sazlar coştu sürekli sürgün veriyor tankta 6 melek 1 leopar vatoz 3 (cae)vantuzlu çöpçü var
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim ürünü WOOFAKVARYUMDAN crystalpro blacksand diye aldım. Akvaryuma koydum 4 ay anca oldu. Geçenlerde eksik kum vardı tamamlamak için başka yerden 12kg kutulu crystalpro aldım, açtım baktım inanılmaz bir fark var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220231053061.jpg[/IMG]
Soldaki kapalı kutu, sağdaki açık woofakvaryum. Bu arada woofakvaryum sitesinde 12-25kg kutu ile yollanacak deniyor bana çuvalla geldi. Sebebini sorduğumda kovalar patlıyor falan dediler üstelemedim. Bu attığım görseli onlara ilettiğinde karışılık olarak “bize özel kum üretiyor crystalpro” dediler, bunun üstüne crystalpro ile iletişime geçtim ve bizim böyle bir ürünümüz yok dediler. Bunun hakkında konu açacağım bu dolandırıcılığa giriyor.
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba cem bey geçmiş olsun öncelikle kumu nerden aldınız hagenden ziyade bazalt denilen kum a benziyor. Kumunuz mıknatıs tutuyormu? tank yaşı nedir?. Buna benzer bir kumu bende 90x50x60 ölçülerindeki tankımda kullandım şuan halen kullanıyorum balık ölümü konusunda bi sıkıntım olmadı ama saz bitkilerim öldü yaklaşık 40 kök kadar ektim hiçbiri kalmadı şuan 1 aydır dıy misket gübre ve dıy sıvı gübre kullanıyorum ekitiğim dev sazlar coştu sürekli sürgün veriyor tankta 6 melek 1 leopar vatoz 3 (cae)vantuzlu çöpçü var
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim ürünü WOOFAKVARYUMDAN crystalpro blacksand diye aldım. Akvaryuma koydum 4 ay anca oldu. Geçenlerde eksik kum vardı tamamlamak için başka yerden 12kg kutulu crystalpro aldım, açtım baktım inanılmaz bir fark var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220231053061.jpg[/IMG]
Soldaki kapalı kutu, sağdaki açık woofakvaryum. Bu arada woofakvaryum sitesinde 12-25kg kutu ile yollanacak deniyor bana çuvalla geldi. Sebebini sorduğumda kovalar patlıyor falan dediler üstelemedim. Bu attığım görseli onlara ilettiğinde karışılık olarak “bize özel kum üretiyor crystalpro” dediler, bunun üstüne crystalpro ile iletişime geçtim ve bizim böyle bir ürünümüz yok dediler. Bunun hakkında konu açacağım bu dolandırıcılığa giriyor.
Bu Hagen Sahte Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220230336451.jpg[/IMG]
Yukardaki görsel ilk kurulum yaptğım zamandan yaklaşık 5 ay öncesine ait
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220230337301.jpg[/IMG]
Buda iki hafta öncesine ait, akvaryumda tüm bitkilerim ölmeye başladı ve balıkların rengi soluyor biraz araştırdığımda demir fazlalığı gibi geldi ve kumun sahte olmasından başka sebep göremiyorum. Başta iyi giden her şey son 2-3 aydır git gite kötüleşmeye başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220230336451.jpg[/IMG]
Yukardaki görsel ilk kurulum yaptğım zamandan yaklaşık 5 ay öncesine ait
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/051220230337301.jpg[/IMG]
Buda iki hafta öncesine ait, akvaryumda tüm bitkilerim ölmeye başladı ve balıkların rengi soluyor biraz araştırdığımda demir fazlalığı gibi geldi ve kumun sahte olmasından başka sebep göremiyorum. Başta iyi giden her şey son 2-3 aydır git gite kötüleşmeye başladı.
Bitkiler Kökten Çürüyor
[QUOTE=giyotyn]Zeminle ilgili olabilir diye düşünüyorum. Kökler o çakıl taşlarının arasında gelişemiyor.
Aynı bitkiyi bir akvaryumda dere kumu zemine diğer akvaryumda lav kırığı zemine dikmiştim. Dere kumundaki çok rahat kök saldı, büyüdü fakat lav kırığındaki ilk bir iki ay kök geliştiremedi. Biraz geç tutundu. Bitkinin adını bilmiyorum ama sizdekine benzer gövdeden de kök salabilen bir bitkiydi.
Birkaç tanesini içinde ince bir kum olan bir saksıya koyarak gelişim farkı olup olmayacağını gözleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Şöyle bir sıkıntı da var, yapraklarda önce sararmalar sonra siyahlaşıp yuvarlak delikler oluşuyor. İçinde tilki kuyruğu gibi hızlı büyüyen bir bitki var acaba diğerlerine besin bırakmada sıkıntı mı oluyor. Bu mantıklı bir yaklaşım var mı merak ediyorum açıkcası. Eğer böyle bir durumdan kaynaklı diğer bitkiler etkileniyorsa çıkarmayı düşünüyorum. O bahsettiğim bitki uzadıkça budayıp geri ektim 30-40 kök var galiba iç içe.
[QUOTE=giyotyn]Zeminle ilgili olabilir diye düşünüyorum. Kökler o çakıl taşlarının arasında gelişemiyor.
Aynı bitkiyi bir akvaryumda dere kumu zemine diğer akvaryumda lav kırığı zemine dikmiştim. Dere kumundaki çok rahat kök saldı, büyüdü fakat lav kırığındaki ilk bir iki ay kök geliştiremedi. Biraz geç tutundu. Bitkinin adını bilmiyorum ama sizdekine benzer gövdeden de kök salabilen bir bitkiydi.
Birkaç tanesini içinde ince bir kum olan bir saksıya koyarak gelişim farkı olup olmayacağını gözleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Şöyle bir sıkıntı da var, yapraklarda önce sararmalar sonra siyahlaşıp yuvarlak delikler oluşuyor. İçinde tilki kuyruğu gibi hızlı büyüyen bir bitki var acaba diğerlerine besin bırakmada sıkıntı mı oluyor. Bu mantıklı bir yaklaşım var mı merak ediyorum açıkcası. Eğer böyle bir durumdan kaynaklı diğer bitkiler etkileniyorsa çıkarmayı düşünüyorum. O bahsettiğim bitki uzadıkça budayıp geri ektim 30-40 kök var galiba iç içe.
Bitkiler Kökten Çürüyor
Fikri veya tecrübesi olan var mı?
Fikri veya tecrübesi olan var mı?
Bitkiler Kökten Çürüyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/131120230017461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/131120230018041.jpg[/IMG]
Selam arkdaşlar. Kalın gövdeli bitkilerde, gövdenin dibinden yukarı doğru çürüme görüyorum(özellikle kırmızı güllerde ve zeytinlerde). Tepelerde hiç bir sıkıntı yok, formunda devam ediyor. Ama alt kısımda yaprak yok ve gövde eriyor. Üst kısımın ortalarından kök atıyor. Haftalık jbl ferropol takviyesi kullanıp, %20 su değişimi yapıyorum. Co2 var ışığımda yeterli. Sebebi ne olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/131120230017461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240576/131120230018041.jpg[/IMG]
Selam arkdaşlar. Kalın gövdeli bitkilerde, gövdenin dibinden yukarı doğru çürüme görüyorum(özellikle kırmızı güllerde ve zeytinlerde). Tepelerde hiç bir sıkıntı yok, formunda devam ediyor. Ama alt kısımda yaprak yok ve gövde eriyor. Üst kısımın ortalarından kök atıyor. Haftalık jbl ferropol takviyesi kullanıp, %20 su değişimi yapıyorum. Co2 var ışığımda yeterli. Sebebi ne olabilir?
Akvaryuma Koyduğum Yeni Balıklar Ölüyor.
[QUOTE=Thefishmannn]Poşeti ilk önce bi 20 dakika bekletip suyu sıcaklıginı esıtleyin ,ondan sonra bir kaba koyup on dakka bir bardak su koyun ben öyle yapıyorum. sağlıklı hobiler.
[:tel:][/QUOTE]
Zaten belirttim hocam, en az 1 saat damla damla hortum ile su ekliyorum.
[QUOTE=GhostKoi]
Ölen ölür kalan sağlar bizimdir şeklinde alıştırabilirsiniz.
Durumu net kavramanız için biraz daha açayım. Zamanında avrupalılar amerika kıtasına yayılırken çiçek, su çiçeği, kızamık gibi basit hastalıkların mikroplarını beraberlerinde taşıdılar. Bu hastalıklara hassas olan milyonlarca yerli amerikalı kitleler halinde öldü. Amerikanın fethi mikropla gerçekleşti denebilir. Örneğin insanlarda bugün difteri, boğmaca, tetanoz, kızamık gibi hastalıklar hassas gruplarda salgın ve ölümle sonuçlanabilir . Bunu önlemek için risk alındaki bütün bebekler aşılanır. Balıklar için böyle bir yöntem yoktur. Özellikle ithal gelen balıklarda çakışma riski çok daha yüksektir. Yapabileceğiniz en anlamlı şey lepisteslerinizin yanına yeni lepistes eklememektir. Ya da farklı bir akvaryumda beslersiniz. Bakteri çakışmasının bir tedavisi yoktur. Bu durumun oluşmasını önleyemezsiniz. Belki antibiyotiklerle kontrol alına alabilirsiniz.[/QUOTE]
Onu yaşadım zaten erkeklerden biri ölüp bir dişiye hiç bir şey olmadan adepte oldu sadece aklıma takılan kısım. Çocukken bu hobiye ilk başladlığımda hunharca lepistes beslerdim. Umursamadan balıkları atar çeşme suyunda bakardım ve bu sorunu hiç yaşamamıştım. Şimdi bu kadar dikkat ederken suyumda mantar grubunun bu kadar fazla olması garip geldi ve kafam takıldı. Özetle şunu anladım dediğinizden. Benim sudaki parazite mantara benim balıkların hatta bebelerin bağışıklığı var yeni gelen alışık olmayan ballığı direkt yiyor. Peki 14 gün paraguard kullanıp ısıyı 29 da devam ettirsem bu mantar grubunu azaltmış olur ve suyumu biraz daha yeni gelecekler için uygun yaparım diye düşünüyorum. Birde son sorum 14 gün sonrası seachem stablity kullanmam mantıklı olur mu?
[QUOTE=Thefishmannn]Poşeti ilk önce bi 20 dakika bekletip suyu sıcaklıginı esıtleyin ,ondan sonra bir kaba koyup on dakka bir bardak su koyun ben öyle yapıyorum. sağlıklı hobiler.
[:tel:][/QUOTE]
Zaten belirttim hocam, en az 1 saat damla damla hortum ile su ekliyorum.
[QUOTE=GhostKoi]
Ölen ölür kalan sağlar bizimdir şeklinde alıştırabilirsiniz.
Durumu net kavramanız için biraz daha açayım. Zamanında avrupalılar amerika kıtasına yayılırken çiçek, su çiçeği, kızamık gibi basit hastalıkların mikroplarını beraberlerinde taşıdılar. Bu hastalıklara hassas olan milyonlarca yerli amerikalı kitleler halinde öldü. Amerikanın fethi mikropla gerçekleşti denebilir. Örneğin insanlarda bugün difteri, boğmaca, tetanoz, kızamık gibi hastalıklar hassas gruplarda salgın ve ölümle sonuçlanabilir . Bunu önlemek için risk alındaki bütün bebekler aşılanır. Balıklar için böyle bir yöntem yoktur. Özellikle ithal gelen balıklarda çakışma riski çok daha yüksektir. Yapabileceğiniz en anlamlı şey lepisteslerinizin yanına yeni lepistes eklememektir. Ya da farklı bir akvaryumda beslersiniz. Bakteri çakışmasının bir tedavisi yoktur. Bu durumun oluşmasını önleyemezsiniz. Belki antibiyotiklerle kontrol alına alabilirsiniz.[/QUOTE]
Onu yaşadım zaten erkeklerden biri ölüp bir dişiye hiç bir şey olmadan adepte oldu sadece aklıma takılan kısım. Çocukken bu hobiye ilk başladlığımda hunharca lepistes beslerdim. Umursamadan balıkları atar çeşme suyunda bakardım ve bu sorunu hiç yaşamamıştım. Şimdi bu kadar dikkat ederken suyumda mantar grubunun bu kadar fazla olması garip geldi ve kafam takıldı. Özetle şunu anladım dediğinizden. Benim sudaki parazite mantara benim balıkların hatta bebelerin bağışıklığı var yeni gelen alışık olmayan ballığı direkt yiyor. Peki 14 gün paraguard kullanıp ısıyı 29 da devam ettirsem bu mantar grubunu azaltmış olur ve suyumu biraz daha yeni gelecekler için uygun yaparım diye düşünüyorum. Birde son sorum 14 gün sonrası seachem stablity kullanmam mantıklı olur mu?
Akvaryuma Koyduğum Yeni Balıklar Ölüyor.
[QUOTE=GhostKoi]
Mevcut balıklarınız sağlam olduğuna göre, ilk akla gelen "[B]bakteri çakışması[/B]" . Bu kavramı detaylı araştırabilirsiniz. Özetle farklı kaynaklardan gelen aynı türden balıklardan bir grubun dirençli olduğu mikroplara diğer grubun hassas olmasıdır. Çok çarpıcı ve ölümcül bir tablodur. Lepistesler özellikle bu duruma hassastır. Önlemek için oturmuş bir koloniye dışardan kesinlikle aynı tür balık eklemeyin.[/QUOTE]
Kolonime yeni balık eklemek istiyorum. Bu yeni sokacağım balıkları sudaki bakteriye nasıl alıştırmamlazım.
[QUOTE=GhostKoi]
Mevcut balıklarınız sağlam olduğuna göre, ilk akla gelen "[B]bakteri çakışması[/B]" . Bu kavramı detaylı araştırabilirsiniz. Özetle farklı kaynaklardan gelen aynı türden balıklardan bir grubun dirençli olduğu mikroplara diğer grubun hassas olmasıdır. Çok çarpıcı ve ölümcül bir tablodur. Lepistesler özellikle bu duruma hassastır. Önlemek için oturmuş bir koloniye dışardan kesinlikle aynı tür balık eklemeyin.[/QUOTE]
Kolonime yeni balık eklemek istiyorum. Bu yeni sokacağım balıkları sudaki bakteriye nasıl alıştırmamlazım.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
