ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KeremDemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Eylül 2023 19:57
Son Ziyaret:
16 Haziran 2025 16:51
Toplam Mesaj:
25 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem Demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Diyarbakir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
12 litrelik ufak karides tankı 15 karides karışık tür
SON 10 MESAJI
Staurogyne Repens Low Tech İçin Uygun Mu
[QUOTE=fishhyy]
hocam ben sizi anlıyorum umutlusunuz ama ben tecrübe ettim masrafa girdim siz girmeyin diye söylüyorum zemine en ucuz yöntem walstaddır. bitkileri bekliyorsunuz elinizde 1cm kalınlığında dekor kumla. gelince ekemeyeceksiniz parmak kadar yerde bitki mi durur ? bitkilere 500den aşağı vermemişsinizdir 5 kilo dere kumu 150 tl. 2 litre torf 50 tl. bitki akvaryum almaya para var kuma yok ben onu anlamadım. ışık da bulup bulamayacağınız belli değil, benden günah gitti.[/QUOTE]
Hocam benim sıkıntı para değil siparişi versem araya bayram girecek gelmesi çok uzun sürecek kumun kalınlığıda 2 3 cm civarı sadece ön tarafa biraz ince yaptım onu bitkiler gelince tam ayarlarım ayrıca kumum silis kum değil kuvars kummuş bu halde siz ne düşünüyorsunuz kuvars kum ile bitki olur mu ışık konusundada bu hafta içi akvaryuma özel bi ışık olmasada 15 20 watt civarı bir ışık bulup ekleyecem
[QUOTE=fishhyy]
hocam ben sizi anlıyorum umutlusunuz ama ben tecrübe ettim masrafa girdim siz girmeyin diye söylüyorum zemine en ucuz yöntem walstaddır. bitkileri bekliyorsunuz elinizde 1cm kalınlığında dekor kumla. gelince ekemeyeceksiniz parmak kadar yerde bitki mi durur ? bitkilere 500den aşağı vermemişsinizdir 5 kilo dere kumu 150 tl. 2 litre torf 50 tl. bitki akvaryum almaya para var kuma yok ben onu anlamadım. ışık da bulup bulamayacağınız belli değil, benden günah gitti.[/QUOTE]
Hocam benim sıkıntı para değil siparişi versem araya bayram girecek gelmesi çok uzun sürecek kumun kalınlığıda 2 3 cm civarı sadece ön tarafa biraz ince yaptım onu bitkiler gelince tam ayarlarım ayrıca kumum silis kum değil kuvars kummuş bu halde siz ne düşünüyorsunuz kuvars kum ile bitki olur mu ışık konusundada bu hafta içi akvaryuma özel bi ışık olmasada 15 20 watt civarı bir ışık bulup ekleyecem
Staurogyne Repens Low Tech İçin Uygun Mu
[QUOTE=fishhyy]
hocam 1. si o kadar su mercimeği almanıza gerek yoktu çok hızlı çoğalıyor
2.si keşke ışığı ve tabanı hallettikten sonra alsaydınız bitkileri. walstadı kurmadıysanız bir an önce başlayın anca su değişimi vesaire oturur[/QUOTE]
Hocam su mercimeği en az o miktarda satılıyordu zaten çok pahalı değildi taban konusunda yapabileceğim pek birşey yok malesef şuan tankta şelale filtre aktif çalışıyor ama zaten karidesler ilk geldiğinde 12 litrelik oturmuş tankıma ekleyip 2 3 gün diğer akvaryumun oturmasını beklerim
[QUOTE=UEK]Oturmuş bir tankta tutar ama silis kumda olmaz. Silis zaten bitki ekimi için uygun bir kum değil. Kendim low-tech akvaryumda dere kumu ile baktım ancak bitkide gelişim olmuyor ve renkleri görseldekiler gibi canlı olmuyor maalesef yalnızca hayatta kalıyor denebilir. Repens yerine bir benzeri subulata tavsiye ederim her tür akvaryumda yeterli ışık ile tutup çoğalır. Ancak dediğim gibi silis bitki ekimine uygun değil 4-5mm dere kumu ya da bazalt tavsiye ederim. Şelale kullanacaksanız ucuna karşdesleri çekmemesi için elyaf ya da kadın çorabı takmayı unutmayın.[/QUOTE][QUOTE=UEK]Oturmuş bir tankta tutar ama silis kumda olmaz. Silis zaten bitki ekimi için uygun bir kum değil. Kendim low-tech akvaryumda dere kumu ile baktım ancak bitkide gelişim olmuyor ve renkleri görseldekiler gibi canlı olmuyor maalesef yalnızca hayatta kalıyor denebilir. Repens yerine bir benzeri subulata tavsiye ederim her tür akvaryumda yeterli ışık ile tutup çoğalır. Ancak dediğim gibi silis bitki ekimine uygun değil 4-5mm dere kumu ya da bazalt tavsiye ederim. Şelale kullanacaksanız ucuna karşdesleri çekmemesi için elyaf ya da kadın çorabı takmayı unutmayın.[/QUOTE]
Repens yerine 2 cryptocoryne ve moss aldım silis kumda deneyeceğim artık başka kum alma imkanım yok malesef
[QUOTE=CoryCory]Tecrübeli biri bakabilir ama size tavsiye etmem. silis kum zor bir kum özellikle ince taneli olanı bayağı zorlar sizi. [/QUOTE]
2 tane cryptocoryne türü ile deneme yanılma yoluyla bi şekilde yaparım anca şuan uygun kum veya aktif toprak alma imkanım yok malesef
Ufak bir düzeltme daha yapayım sanırım kum silis kum değil kuvars kummuş tam emin değilim ama internetten baktığım kadarıyla kuvars kum
görselinide ekledim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240795/310520251723181.jpg[/IMG]
[QUOTE=fishhyy]
hocam 1. si o kadar su mercimeği almanıza gerek yoktu çok hızlı çoğalıyor
2.si keşke ışığı ve tabanı hallettikten sonra alsaydınız bitkileri. walstadı kurmadıysanız bir an önce başlayın anca su değişimi vesaire oturur[/QUOTE]
Hocam su mercimeği en az o miktarda satılıyordu zaten çok pahalı değildi taban konusunda yapabileceğim pek birşey yok malesef şuan tankta şelale filtre aktif çalışıyor ama zaten karidesler ilk geldiğinde 12 litrelik oturmuş tankıma ekleyip 2 3 gün diğer akvaryumun oturmasını beklerim
[QUOTE=UEK]Oturmuş bir tankta tutar ama silis kumda olmaz. Silis zaten bitki ekimi için uygun bir kum değil. Kendim low-tech akvaryumda dere kumu ile baktım ancak bitkide gelişim olmuyor ve renkleri görseldekiler gibi canlı olmuyor maalesef yalnızca hayatta kalıyor denebilir. Repens yerine bir benzeri subulata tavsiye ederim her tür akvaryumda yeterli ışık ile tutup çoğalır. Ancak dediğim gibi silis bitki ekimine uygun değil 4-5mm dere kumu ya da bazalt tavsiye ederim. Şelale kullanacaksanız ucuna karşdesleri çekmemesi için elyaf ya da kadın çorabı takmayı unutmayın.[/QUOTE][QUOTE=UEK]Oturmuş bir tankta tutar ama silis kumda olmaz. Silis zaten bitki ekimi için uygun bir kum değil. Kendim low-tech akvaryumda dere kumu ile baktım ancak bitkide gelişim olmuyor ve renkleri görseldekiler gibi canlı olmuyor maalesef yalnızca hayatta kalıyor denebilir. Repens yerine bir benzeri subulata tavsiye ederim her tür akvaryumda yeterli ışık ile tutup çoğalır. Ancak dediğim gibi silis bitki ekimine uygun değil 4-5mm dere kumu ya da bazalt tavsiye ederim. Şelale kullanacaksanız ucuna karşdesleri çekmemesi için elyaf ya da kadın çorabı takmayı unutmayın.[/QUOTE]
Repens yerine 2 cryptocoryne ve moss aldım silis kumda deneyeceğim artık başka kum alma imkanım yok malesef
[QUOTE=CoryCory]Tecrübeli biri bakabilir ama size tavsiye etmem. silis kum zor bir kum özellikle ince taneli olanı bayağı zorlar sizi. [/QUOTE]
2 tane cryptocoryne türü ile deneme yanılma yoluyla bi şekilde yaparım anca şuan uygun kum veya aktif toprak alma imkanım yok malesef
Ufak bir düzeltme daha yapayım sanırım kum silis kum değil kuvars kummuş tam emin değilim ama internetten baktığım kadarıyla kuvars kum
görselinide ekledim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240795/310520251723181.jpg[/IMG]
Staurogyne Repens Low Tech İçin Uygun Mu
Az önce akvaryumy alıp kumunu iyice yıkayıp filtreyi taktım 30 literelik 50x30x20lik bir akvaryum aldım tabana silis kum koydum ve filtre olarak dophin H80 185L/Saatlik şelale filtre taktım bitki konusunda hâlâ kararsızım akvaryum düşündüğümden yüksek olduğu için belki arka plana yüksek bitkilerde koyarım ısıtıcıya bu dönemde ihtiyacım yok ama yaz sonuna doğru onuda hallederim ışık konusundada öneriniz için teşekkürler önce bi forumda bakarım bulamazsam 2. El sitelerine yönelirim şimdi sadece beklemek kalıyor 1 2 hafta kadar akvaryum oturur sonrasında karidesleri yeni akvaryuma alırım eski 12 litrelik akvaryumlada napsam onuda düşünmeye başlamam gerekiyor
[QUOTE=fishhyy]
walstad uygulayacaksanız aceleye getirmeden neyi nasıl ne zaman yapıyorlarsa o şekilde yapmanızı tavsiye ederim. toprakta hava kalması, erken canlı ekleme durumunda salınımdan zehirlenme, yanlış orantılı toprak- dere kumu seviyesi sonucu toprağın yüzeye çıkması, zamanında su değişimi vesaire bu detaylara dikkat edin. filtre eklemek istiyorsanız da ekleyebilirsiniz zaten. ısıtıcı da ekleyebilirsiniz. bitki olarak nazlı bitkiler olmadıkça gayet de güzel tutuyor bu arada. ama dediğim gibi ışık önemli. forumda elden çıkarmak isteyen var mı bir araştırın uyguna bulursunuz belki. walstad kurulum adıyla youtubeda çok güzel örnekler var mutlaka bakın gelişmeleri de bekliyoruz [:3][/QUOTE]
Ufak bir güncelleme yapayım dün bitki olarak
30x30 su mercimeği
5x5 tele sarılı Christmas moss
Cryptocoryne Wendtii Indonesia
Cryptocoryne Parva olacak şekilde 4 bitki siparişi verdim Cryptocorynelar cup in vitro şeklinde ayrıca 20 tanede carbon rili karides aldım şimdi gelmesini bekliyorum güzel bir düzen yapmaya çalışacağım.
Az önce akvaryumy alıp kumunu iyice yıkayıp filtreyi taktım 30 literelik 50x30x20lik bir akvaryum aldım tabana silis kum koydum ve filtre olarak dophin H80 185L/Saatlik şelale filtre taktım bitki konusunda hâlâ kararsızım akvaryum düşündüğümden yüksek olduğu için belki arka plana yüksek bitkilerde koyarım ısıtıcıya bu dönemde ihtiyacım yok ama yaz sonuna doğru onuda hallederim ışık konusundada öneriniz için teşekkürler önce bi forumda bakarım bulamazsam 2. El sitelerine yönelirim şimdi sadece beklemek kalıyor 1 2 hafta kadar akvaryum oturur sonrasında karidesleri yeni akvaryuma alırım eski 12 litrelik akvaryumlada napsam onuda düşünmeye başlamam gerekiyor
[QUOTE=fishhyy]
walstad uygulayacaksanız aceleye getirmeden neyi nasıl ne zaman yapıyorlarsa o şekilde yapmanızı tavsiye ederim. toprakta hava kalması, erken canlı ekleme durumunda salınımdan zehirlenme, yanlış orantılı toprak- dere kumu seviyesi sonucu toprağın yüzeye çıkması, zamanında su değişimi vesaire bu detaylara dikkat edin. filtre eklemek istiyorsanız da ekleyebilirsiniz zaten. ısıtıcı da ekleyebilirsiniz. bitki olarak nazlı bitkiler olmadıkça gayet de güzel tutuyor bu arada. ama dediğim gibi ışık önemli. forumda elden çıkarmak isteyen var mı bir araştırın uyguna bulursunuz belki. walstad kurulum adıyla youtubeda çok güzel örnekler var mutlaka bakın gelişmeleri de bekliyoruz [:3][/QUOTE]
Ufak bir güncelleme yapayım dün bitki olarak
30x30 su mercimeği
5x5 tele sarılı Christmas moss
Cryptocoryne Wendtii Indonesia
Cryptocoryne Parva olacak şekilde 4 bitki siparişi verdim Cryptocorynelar cup in vitro şeklinde ayrıca 20 tanede carbon rili karides aldım şimdi gelmesini bekliyorum güzel bir düzen yapmaya çalışacağım.
Staurogyne Repens Low Tech İçin Uygun Mu
Cevabınız için teşekkürler dediğiniz gibi 12 litrelik akvaryumu kullansaydım maliyetim çok az olurdu ama şu şartlarda 45 litreye aktif toprak almam çok zor lav kırığı bile bulabileceğimdende şüpheliyim ayrıca akvaryumu bugün veya yarın alacağım için internetten isteme şansım yok ışık konusunu bir şekilde halledebilirim walstad düşünebilirdim ama elimde şelale filtre olduğu için onu kullanmayi düşünüyorum şuan tek şüphem aktif toprak olmadan bitkiyi tutturabilir miyim co2 konusundada mayalı değilde sitrik asit ve karbonatla yapılanı denemeyi düşünüyorum eğer aktif toprak ve lav kırığı konusunu halledebilirsem güzel bir akvaryum kurmayı planlıyorum
Cevabınız için teşekkürler dediğiniz gibi 12 litrelik akvaryumu kullansaydım maliyetim çok az olurdu ama şu şartlarda 45 litreye aktif toprak almam çok zor lav kırığı bile bulabileceğimdende şüpheliyim ayrıca akvaryumu bugün veya yarın alacağım için internetten isteme şansım yok ışık konusunu bir şekilde halledebilirim walstad düşünebilirdim ama elimde şelale filtre olduğu için onu kullanmayi düşünüyorum şuan tek şüphem aktif toprak olmadan bitkiyi tutturabilir miyim co2 konusundada mayalı değilde sitrik asit ve karbonatla yapılanı denemeyi düşünüyorum eğer aktif toprak ve lav kırığı konusunu halledebilirsem güzel bir akvaryum kurmayı planlıyorum
Staurogyne Repens Low Tech İçin Uygun Mu
Herkese merhaba 2 hafta önce 12 litrelik ufak bir karides akvaryumu kurmuştum bu hafta ise yeni 45 litre civari bir akvaryuma geçmeyi düşünüyorum bunun içinde bitki bakıyordum özellikle Staurogyne Repens hoşuma gitti ama birkaç sorum var akvaryuma özel bir ışık almak yerine led bir ışık işimi görür mü uygun watt değerine göre alabilirim. Co2 olmadan yaşayabilir mi ayrıca tabana aktif toprak vb. Pahalı taban malzemeleri alabilecek bütçem yok silis kum üzerinde yaşayabilir mi eğer önerdiğiniz karideslere uygun başka bir bitki varsa önerilere açığım yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Herkese merhaba 2 hafta önce 12 litrelik ufak bir karides akvaryumu kurmuştum bu hafta ise yeni 45 litre civari bir akvaryuma geçmeyi düşünüyorum bunun içinde bitki bakıyordum özellikle Staurogyne Repens hoşuma gitti ama birkaç sorum var akvaryuma özel bir ışık almak yerine led bir ışık işimi görür mü uygun watt değerine göre alabilirim. Co2 olmadan yaşayabilir mi ayrıca tabana aktif toprak vb. Pahalı taban malzemeleri alabilecek bütçem yok silis kum üzerinde yaşayabilir mi eğer önerdiğiniz karideslere uygun başka bir bitki varsa önerilere açığım yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Axolotlım Hasta
Bu sabah uyandığımda axolotlım su yüzeyinde hareketsizdi öldü sandım fakat birşeyle ittirincr biraz hareket etti ve geri yüzeye çıktı neden olabilir lütfen yardım edin
Bu sabah uyandığımda axolotlım su yüzeyinde hareketsizdi öldü sandım fakat birşeyle ittirincr biraz hareket etti ve geri yüzeye çıktı neden olabilir lütfen yardım edin
Axolotl Hastalık
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: axoltolım suyun yüzeyinde duruyor sabah ölü sandım ama ittirince biraz yüzüp tekrar yüzeye çıktı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 35
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece
Filitrasyon: pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 2 3 haftadır değişiklik yapmıyorum
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: axoltolım suyun yüzeyinde duruyor sabah ölü sandım ama ittirince biraz yüzüp tekrar yüzeye çıktı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 35
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece
Filitrasyon: pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 2 3 haftadır değişiklik yapmıyorum
Axolotlım Hasta Mı
[QUOTE=easyac]Genetikte etjili olmakla birlikte axolotların oksijen oranı yüksek ve soğuk sularda çoğunlukla solungaçları küçülür. Kanımca korkulacak bir durum yok.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkürler yabancı kaynaklardanda baya bi araştırdım aynı şeyi söylüyorlardi ama emin olmak için sormak istedim. Yardımınız için teşekkürler.
[QUOTE=easyac]Genetikte etjili olmakla birlikte axolotların oksijen oranı yüksek ve soğuk sularda çoğunlukla solungaçları küçülür. Kanımca korkulacak bir durum yok.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkürler yabancı kaynaklardanda baya bi araştırdım aynı şeyi söylüyorlardi ama emin olmak için sormak istedim. Yardımınız için teşekkürler.
Axolotlım Hasta Mı
[QUOTE=Ali Selim Kadan]Eğer resim verirsen daha doğru bir tavsiye verebilirim[/QUOTE]
Malesef fotoğraf ekleyemiyorum bir sorun var ama daha detaylı açıklamam gerekirse görünüşteki tek problem solungaçlardaki püskül benzeri şeyden yok ve solungaçları gerçekten aşırı küçük neredeyse yok
[QUOTE=Ali Selim Kadan]Eğer resim verirsen daha doğru bir tavsiye verebilirim[/QUOTE]
Malesef fotoğraf ekleyemiyorum bir sorun var ama daha detaylı açıklamam gerekirse görünüşteki tek problem solungaçlardaki püskül benzeri şeyden yok ve solungaçları gerçekten aşırı küçük neredeyse yok
Axolotlım Hasta Mı
Herkese merhaba geçen sene kasım ayında bir axolotl aldım gayet sağlıklı şekilde yaşıyordu fakat bu günlerde solungaçlarının küçüldüğünü farkettim zaten geldiği zaman solungaçları küçüktü sanırım genetik ama çok daha küçüldü ve hareketsizleşti yem yemesinde herhangi bir sorun yok dip yem ile besliyorum gayet seviyor akvaryumda bir pipo ve akıntı yapmayacak şekilde iç filtre var ne sorunu olabilir ne yapabilirim axoltlıma birşey olmasından korkuyorum akvaryum ortalama 18 derece
Herkese merhaba geçen sene kasım ayında bir axolotl aldım gayet sağlıklı şekilde yaşıyordu fakat bu günlerde solungaçlarının küçüldüğünü farkettim zaten geldiği zaman solungaçları küçüktü sanırım genetik ama çok daha küçüldü ve hareketsizleşti yem yemesinde herhangi bir sorun yok dip yem ile besliyorum gayet seviyor akvaryumda bir pipo ve akıntı yapmayacak şekilde iç filtre var ne sorunu olabilir ne yapabilirim axoltlıma birşey olmasından korkuyorum akvaryum ortalama 18 derece
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 35 Üye
Online Kullanıcılar
kocoglu,
Umt61,
DigitalPen,
Hoppala,
sina cen,
TuRKeR,
zen666,
tukabu,
wtreals,
Taha⚡,
fikret43,
Tuby,
ezzalisi,
EKAR,
Kınayu,
ciways,
altuntasseref,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
İsmail YILDIRIM,
şansal,
riderfish,
BettaFishHobim,
seiryuhare,
osmandbnl,
Jeveux,
Oğul Hüseyin,
scorpion26,
Hsrt,
Formicasmind,
Aporetti,
son06,
syerli,
Ozzgur,
yeekim,
Assamite,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
