ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BABAKIZAKVARİST
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2023 21:27
Son Ziyaret:
02 Haziran 2026 23:22
Toplam Mesaj:
32 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih çalışkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
BabaKızAkvarist
Semih
SON 10 MESAJI
Moss Türümü Basit Bir Yosunmu
Çok teşekkür ederim
Bende ona benzettim ilk etapta halende şüphelerim var ama başka bir yere bulaşmayıp yapışmayıp sadece asılı duruyo başka bir noktadada rastlayamadım 1 aydır takip ediyorum asılı durup sadece uzuyo vatozda ellemiyor tuhafbir şekilde Diğer büyük tankımda yeni sardığım Java mosların büyümesine hiç fırsat vermedi küçük tanka aldım yaramazı hiç oralı değil şuan[:)]
Çok teşekkür ederim
Bende ona benzettim ilk etapta halende şüphelerim var ama başka bir yere bulaşmayıp yapışmayıp sadece asılı duruyo başka bir noktadada rastlayamadım 1 aydır takip ediyorum asılı durup sadece uzuyo vatozda ellemiyor tuhafbir şekilde Diğer büyük tankımda yeni sardığım Java mosların büyümesine hiç fırsat vermedi küçük tanka aldım yaramazı hiç oralı değil şuan[:)]
Kuru Dal Suya Salınım Yapıp Karidesi Öldürürmü
Merhabalar
Geçmiş olsun öncelikle üzücü bir durum olmuş öncelikle dalın hangi ağaca ait olduğu önemli ben Lepistes akvaryumumda kuru asma dalını 1 senedir kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım ama 2 defa kaynayıp suda bekletip defalarca suyunu değiştirdim. su arıtma sürahisine gelince ph ne denli değiştiriyo onu bilmek lazım keşke damacana su tercih etseydiniz acil durum için klorun çok kısa sürede etki yapacağını düşünmüyorum bakteri kültürünü öldüreceği kesin. Karideslerin su kimyasına karşı türden türe değişiklik gösterebiliyor.
Gördüğüm kadarı ile beta var tankınızda yaralamışta olabilir karidesi yavruları çıksaydıda betaya yem olacaktı muhtemelen [EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-03-08 22:30:04[/EDIT]
Merhabalar
Geçmiş olsun öncelikle üzücü bir durum olmuş öncelikle dalın hangi ağaca ait olduğu önemli ben Lepistes akvaryumumda kuru asma dalını 1 senedir kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım ama 2 defa kaynayıp suda bekletip defalarca suyunu değiştirdim. su arıtma sürahisine gelince ph ne denli değiştiriyo onu bilmek lazım keşke damacana su tercih etseydiniz acil durum için klorun çok kısa sürede etki yapacağını düşünmüyorum bakteri kültürünü öldüreceği kesin. Karideslerin su kimyasına karşı türden türe değişiklik gösterebiliyor.
Gördüğüm kadarı ile beta var tankınızda yaralamışta olabilir karidesi yavruları çıksaydıda betaya yem olacaktı muhtemelen [EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-03-08 22:30:04[/EDIT]
Moss Türümü Basit Bir Yosunmu
Merhabalar Akvaryuma bitki ekledikten sonra böyle bir bitki çıktı ortaya çok hızlı büyüyo Moss gibi bağımsız ve köklü değil daha önceden görmedim hoşumada gitmiyo değil taşa yada kayayamı sarsam diye düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/080320242216511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/080320242217221.jpg[/IMG]
Merhabalar Akvaryuma bitki ekledikten sonra böyle bir bitki çıktı ortaya çok hızlı büyüyo Moss gibi bağımsız ve köklü değil daha önceden görmedim hoşumada gitmiyo değil taşa yada kayayamı sarsam diye düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/080320242216511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/080320242217221.jpg[/IMG]
Hastalığı Ne Olabilir Nasıl Tedavi Ederim
[QUOTE=easyac]İkinci fotoğrafta yan tarafta anormal bir şişlik mi var yoksa fotoğraftan mı öyle gözüküyor.[/QUOTE]
Merhaba malesef bu sabah erken saatlerde balığımız öldü çok üzüldük ama elden bişey gelmedi fotoğraf açısından kaynaklı bi şişlik bloat yada kabızlık gibi bir şişlik olmadı kuyruk erimesi renk değişikliği yara leke hiç bişey göremedim hiçbir berlirti yoktu dengesiz yüzmeye başladı hava kesesi dedim ama bukadar çabukta öldğrceğini tahmin etmiyorum 3 yıldır bizdeydi belki aldığımızda yetişkinde yaşlandı diyicem ama güzel bakıldığında 25 yıl kadar yaşarlarmış diyetine kadar dikkat ettim hep elden geleni yaptım tankta her ölene üzülüyoruz da bu daha derin oldu. japonlarla insan arasında farklı birbağ olduğunu farkettim belkide kızlarımdan kaynaklıdır ilginize teşekkür ederim Esat bey[EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-01-17 01:29:56[/EDIT]
[QUOTE=easyac]İkinci fotoğrafta yan tarafta anormal bir şişlik mi var yoksa fotoğraftan mı öyle gözüküyor.[/QUOTE]
Merhaba malesef bu sabah erken saatlerde balığımız öldü çok üzüldük ama elden bişey gelmedi fotoğraf açısından kaynaklı bi şişlik bloat yada kabızlık gibi bir şişlik olmadı kuyruk erimesi renk değişikliği yara leke hiç bişey göremedim hiçbir berlirti yoktu dengesiz yüzmeye başladı hava kesesi dedim ama bukadar çabukta öldğrceğini tahmin etmiyorum 3 yıldır bizdeydi belki aldığımızda yetişkinde yaşlandı diyicem ama güzel bakıldığında 25 yıl kadar yaşarlarmış diyetine kadar dikkat ettim hep elden geleni yaptım tankta her ölene üzülüyoruz da bu daha derin oldu. japonlarla insan arasında farklı birbağ olduğunu farkettim belkide kızlarımdan kaynaklıdır ilginize teşekkür ederim Esat bey[EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-01-17 01:29:56[/EDIT]
Hastalığı Ne Olabilir Nasıl Tedavi Ederim
Merhabalar 8 yaşında kızımın severek 3 yıldır baktığı minik dostu biba dün yüzerken yan yatmaya başladı japon olduğu için akvaryumda ısıtıcı kullanmıyorum ev sabit 23/24 derece hemen ısıtıcı ekleyip suyu 26 ya sabitledim bu gün durum daha kötü dibe yatmaya yüzememeye yem yememeye başladı hiçbir belirti göremiyorum herşeyi normal geliyo . 1 hafta ila 10 gün arasında %20 su değişimi yapıyorum 50 lt arka sump ve su asansörlü filitre sistemim 24 saat çalışıyor diğer yanındaki diğer japon çok keyifli eve üzüntü hakim ve ben bişey yapamıyorum teşhis etmeden yanlış birşeyde kullanmak istemiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241728581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241729221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241729451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241730081.jpg[/IMG]
Not:Solungacındaki eksiklik aldığımızdada vardı
Merhabalar 8 yaşında kızımın severek 3 yıldır baktığı minik dostu biba dün yüzerken yan yatmaya başladı japon olduğu için akvaryumda ısıtıcı kullanmıyorum ev sabit 23/24 derece hemen ısıtıcı ekleyip suyu 26 ya sabitledim bu gün durum daha kötü dibe yatmaya yüzememeye yem yememeye başladı hiçbir belirti göremiyorum herşeyi normal geliyo . 1 hafta ila 10 gün arasında %20 su değişimi yapıyorum 50 lt arka sump ve su asansörlü filitre sistemim 24 saat çalışıyor diğer yanındaki diğer japon çok keyifli eve üzüntü hakim ve ben bişey yapamıyorum teşhis etmeden yanlış birşeyde kullanmak istemiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241728581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241729221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241729451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/150120241730081.jpg[/IMG]
Not:Solungacındaki eksiklik aldığımızdada vardı
Cae Ve Vatoz Moss Yermi
Teşekkür ederim galiba uzananları budama girişimi var haylazın diğer tankıma almayı düşünüyorum ufak detay verdiğim taşlarıda çok bozuyo
Teşekkür ederim galiba uzananları budama girişimi var haylazın diğer tankıma almayı düşünüyorum ufak detay verdiğim taşlarıda çok bozuyo
Cae Ve Vatoz Moss Yermi
Merhabalar yaklaşık 3 hafta önce Moss sarımı yaptım ama hiç gelişme kaydedemedik bi çok defa meleklerin yeni filizlenen mossları kopardığını gördüm sürekli akvaryumdan parça topladım şimdide cae ve Vatoz dadanmış durumda bi çok konuda bi çok türün Java mossları yemediğini okumuştum acaba yanlış seçimmi yaptım diye düşünmüyo değilim başına gelen varmı merak ettim.
sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/110120241822121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/110120241822161.jpg[/IMG][EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-01-11 18:32:37[/EDIT]
Merhabalar yaklaşık 3 hafta önce Moss sarımı yaptım ama hiç gelişme kaydedemedik bi çok defa meleklerin yeni filizlenen mossları kopardığını gördüm sürekli akvaryumdan parça topladım şimdide cae ve Vatoz dadanmış durumda bi çok konuda bi çok türün Java mossları yemediğini okumuştum acaba yanlış seçimmi yaptım diye düşünmüyo değilim başına gelen varmı merak ettim.
sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/110120241822121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/110120241822161.jpg[/IMG][EDIT]BABAKIZAKVARİST,2024-01-11 18:32:37[/EDIT]
Oturmuş Akvaryuma Sonradan Kum Ekleme
[QUOTE=EyupAsik3452]Hocam merhaba kum kullanılmış kum bir kaç kez yıkadım ve balkona serdim havalandırma amaçlı kumda koku var kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım
[/QUOTE]
Merhaba kumu toplu yıkamak yerine kumun geçemiyeceği kadar küçük gözenekli bir süzgeç vb. yardımıyla azar azar yıkayın hem sudan hem zamandan tasarruf edersiniz son suda akvaryum suyu kullanırsınız klorlu su tank a girmemesi için.
ayrıca klorlu suda beklediyse başkaca bakteri barındıracağını düşünmüyorum
[QUOTE=EyupAsik3452]Hocam merhaba kum kullanılmış kum bir kaç kez yıkadım ve balkona serdim havalandırma amaçlı kumda koku var kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım
[/QUOTE]
Merhaba kumu toplu yıkamak yerine kumun geçemiyeceği kadar küçük gözenekli bir süzgeç vb. yardımıyla azar azar yıkayın hem sudan hem zamandan tasarruf edersiniz son suda akvaryum suyu kullanırsınız klorlu su tank a girmemesi için.
ayrıca klorlu suda beklediyse başkaca bakteri barındıracağını düşünmüyorum
Geri Dönüşüm (power Led Aydınlatma)
Merhaba sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
Öncelikle Konuyu açmamın sebebi tamamen paylaşım ve farkındalık içindir. elektirik dikkat ve bilgi isteyen bir iş olduğunun her zaman bilincinde olunmalıdır aksi takdirde üzücü sonuçlar doğurabilir.
Hatırlatmayı yaptıktan sonra konuya girelim tankıma aydınlatma araşıyı içerisindeyken eski mesleğim de elektirik olduğu için kendin yap fikri daha cazip geldi ve elimdeki camı kırık power LED'li ofroad lambalarını kullandım hali hazırda çalışıyorlardı soğutucularıda iyi tac kapağın altında kalacağı için görüntü değil işlevi önemliydi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230530451.jpg[/IMG]
Her biri 9 ve 6 wattan oluşan 6 tane canavar hurdaya gitmek yerine farklı bir alanda neden kullanılmasın özellikle günümüzde geri dönüşümün önemi anlatılmak istenirken. konumuza geri dönelim bu canavarlar yetmiyo derken farklı bir fikir geldi aklıma wallwasher armatürler. 2. El uygulamasına girdim arızalı olanlara bakmaya başladım kasa ve pcb yeterliydi benim için gerisi zaten çok önemli değil uygun fiyata 2 tane buldum ilki 18w bir armatürdü onu yaptım yaptıktan sonra konu açmak aklıma geldi ama iş işten geçmişti hiç görüntü almamıştım çok pişman oldum hadi bakalım neler yapmışız
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230544521.jpg[/IMG]
Bu 9watt bir armatür 18w olanın yanına ilave olarak düşündüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230550481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230550511.jpg[/IMG]
Yan kapakları açtık camı ve lensleri söktük ledlerin kontrol aşamasına geçtik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230556161.jpg[/IMG]
Bunun için ben 3 voltluk bir pil ve küçük bir parça kablo kullanıyorum zaten ledlerimizde 3v ile çalışıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230559101.jpg[/IMG]
Pilin + ucunu ledin + ucuna - ucunu ledin - ucuna verdik LED sağlam[8)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230602221.jpg[/IMG]
Yukarıdada Arızalı bir LED sağlam yada arızalı önemli değil zaten hepsi değişecek. içine baktığımızda çipinin etrafında siyahlık görüyoruz buda ömrünü artık neredeyse tamamladığı anlamına geliyor geçelim sökümüne
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230606511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230611151.jpg[/IMG]
Pcb yi de söktüm kasadan. lehim tabancasının ısısını kasaya aktardığı için işimi zorlaştırdı termal macunu da çok etrafa bulaşmasın die bir poşet koydum altına. Ledlerin altındaki termal macunlar tam sürülmemiş ve alttaki fotoda görünen kısım lensin yapıştırılması da kullanılan japon ledlerin altına sızıp orda katman olurşturmuş soğutma için büyük bi dez avantajlar bunlar soğutma olmazsa kısa sürede arıza yapacaktır bir led giderse seri bağlı oldukları için tamamen söner armatür[:cik:] hepsine temizlik şart
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230617251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230617501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230618151.jpg[/IMG] hepsini sökmeden yeşil ledlerin nasıl yandığını görmek istedim bunun için 12voltluk bir adaptör kullandım ledlerin tanesi 3 volt olduğu için 4 adet seri bağlı LEDi 12voltluk akım ile çalıştırdım [;)] [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230634331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230634381.jpg[/IMG]
Temizlik bitti ama çok uğraştırdı ledlerin altına gelen kısımların tamamını japondan temizledim nerdeyse hepsi aynıydı son olarakta tekrar termal macunları sürdük ledlerin ısıyı aktarıcağı bölgeye dizilime hazır artık 2 beyaz 1 grow olcak şekilde dizilicek [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230641381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230642081.jpg[/IMG]
Dizereken fotoğraf çekmemişim malesef [:'(] ledleri dizdikten sonra pcb altında termal macunlarının eksik olan yerlerini tamamladık kasamızı kapattık sürücüsü arızalı malesef yeni bir sürücü alıp kontrolünü yapıcaz ozaman yeniden görsel paylaşırım.
Bu armatür kolaydı 18 watt olan çok uğraştırdı LED altlarında termal macun kullanılmamış mercekleri japonla yapıştırırken altları japon dolmuş pcb termal macun sürülmeden kasaya japon ile yapıştırılmış kazımak baya zor oldu ve 1 adet LED yandığı için tamamen sönmüş armatürü gözden çıkarmışlar üzücü geri kalan herşeyi sağlamdı. ikisini birlikte montajını yapıcam tanktaki görsellerinde atarım hoşçakalın
Saygılarımla..
Merhaba sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
Öncelikle Konuyu açmamın sebebi tamamen paylaşım ve farkındalık içindir. elektirik dikkat ve bilgi isteyen bir iş olduğunun her zaman bilincinde olunmalıdır aksi takdirde üzücü sonuçlar doğurabilir.
Hatırlatmayı yaptıktan sonra konuya girelim tankıma aydınlatma araşıyı içerisindeyken eski mesleğim de elektirik olduğu için kendin yap fikri daha cazip geldi ve elimdeki camı kırık power LED'li ofroad lambalarını kullandım hali hazırda çalışıyorlardı soğutucularıda iyi tac kapağın altında kalacağı için görüntü değil işlevi önemliydi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230530451.jpg[/IMG]
Her biri 9 ve 6 wattan oluşan 6 tane canavar hurdaya gitmek yerine farklı bir alanda neden kullanılmasın özellikle günümüzde geri dönüşümün önemi anlatılmak istenirken. konumuza geri dönelim bu canavarlar yetmiyo derken farklı bir fikir geldi aklıma wallwasher armatürler. 2. El uygulamasına girdim arızalı olanlara bakmaya başladım kasa ve pcb yeterliydi benim için gerisi zaten çok önemli değil uygun fiyata 2 tane buldum ilki 18w bir armatürdü onu yaptım yaptıktan sonra konu açmak aklıma geldi ama iş işten geçmişti hiç görüntü almamıştım çok pişman oldum hadi bakalım neler yapmışız
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230544521.jpg[/IMG]
Bu 9watt bir armatür 18w olanın yanına ilave olarak düşündüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230550481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230550511.jpg[/IMG]
Yan kapakları açtık camı ve lensleri söktük ledlerin kontrol aşamasına geçtik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230556161.jpg[/IMG]
Bunun için ben 3 voltluk bir pil ve küçük bir parça kablo kullanıyorum zaten ledlerimizde 3v ile çalışıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230559101.jpg[/IMG]
Pilin + ucunu ledin + ucuna - ucunu ledin - ucuna verdik LED sağlam[8)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230602221.jpg[/IMG]
Yukarıdada Arızalı bir LED sağlam yada arızalı önemli değil zaten hepsi değişecek. içine baktığımızda çipinin etrafında siyahlık görüyoruz buda ömrünü artık neredeyse tamamladığı anlamına geliyor geçelim sökümüne
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230606511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230611151.jpg[/IMG]
Pcb yi de söktüm kasadan. lehim tabancasının ısısını kasaya aktardığı için işimi zorlaştırdı termal macunu da çok etrafa bulaşmasın die bir poşet koydum altına. Ledlerin altındaki termal macunlar tam sürülmemiş ve alttaki fotoda görünen kısım lensin yapıştırılması da kullanılan japon ledlerin altına sızıp orda katman olurşturmuş soğutma için büyük bi dez avantajlar bunlar soğutma olmazsa kısa sürede arıza yapacaktır bir led giderse seri bağlı oldukları için tamamen söner armatür[:cik:] hepsine temizlik şart
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230617251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230617501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230618151.jpg[/IMG] hepsini sökmeden yeşil ledlerin nasıl yandığını görmek istedim bunun için 12voltluk bir adaptör kullandım ledlerin tanesi 3 volt olduğu için 4 adet seri bağlı LEDi 12voltluk akım ile çalıştırdım [;)] [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230634331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230634381.jpg[/IMG]
Temizlik bitti ama çok uğraştırdı ledlerin altına gelen kısımların tamamını japondan temizledim nerdeyse hepsi aynıydı son olarakta tekrar termal macunları sürdük ledlerin ısıyı aktarıcağı bölgeye dizilime hazır artık 2 beyaz 1 grow olcak şekilde dizilicek [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230641381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/051220230642081.jpg[/IMG]
Dizereken fotoğraf çekmemişim malesef [:'(] ledleri dizdikten sonra pcb altında termal macunlarının eksik olan yerlerini tamamladık kasamızı kapattık sürücüsü arızalı malesef yeni bir sürücü alıp kontrolünü yapıcaz ozaman yeniden görsel paylaşırım.
Bu armatür kolaydı 18 watt olan çok uğraştırdı LED altlarında termal macun kullanılmamış mercekleri japonla yapıştırırken altları japon dolmuş pcb termal macun sürülmeden kasaya japon ile yapıştırılmış kazımak baya zor oldu ve 1 adet LED yandığı için tamamen sönmüş armatürü gözden çıkarmışlar üzücü geri kalan herşeyi sağlamdı. ikisini birlikte montajını yapıcam tanktaki görsellerinde atarım hoşçakalın
Saygılarımla..
Bu Hagen Sahte Mi?
Merhaba cem bey geçmiş olsun öncelikle kumu nerden aldınız hagenden ziyade bazalt denilen kum a benziyor. Kumunuz mıknatıs tutuyormu? tank yaşı nedir?. Buna benzer bir kumu bende 90x50x60 ölçülerindeki tankımda kullandım şuan halen kullanıyorum balık ölümü konusunda bi sıkıntım olmadı ama saz bitkilerim öldü yaklaşık 40 kök kadar ektim hiçbiri kalmadı şuan 1 aydır dıy misket gübre ve dıy sıvı gübre kullanıyorum ekitiğim dev sazlar coştu sürekli sürgün veriyor tankta 6 melek 1 leopar vatoz 3 (cae)vantuzlu çöpçü var
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
Merhaba cem bey geçmiş olsun öncelikle kumu nerden aldınız hagenden ziyade bazalt denilen kum a benziyor. Kumunuz mıknatıs tutuyormu? tank yaşı nedir?. Buna benzer bir kumu bende 90x50x60 ölçülerindeki tankımda kullandım şuan halen kullanıyorum balık ölümü konusunda bi sıkıntım olmadı ama saz bitkilerim öldü yaklaşık 40 kök kadar ektim hiçbiri kalmadı şuan 1 aydır dıy misket gübre ve dıy sıvı gübre kullanıyorum ekitiğim dev sazlar coştu sürekli sürgün veriyor tankta 6 melek 1 leopar vatoz 3 (cae)vantuzlu çöpçü var
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
