ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Guneyy34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2023 02:11
Son Ziyaret:
14 Aralık 2023 23:07
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer
SON 7 MESAJI
Japon Balikları Kum Ve Alışma
[QUOTE=ShowaSanshoku]Hayirli olsun.
Hobiye hosgeldiniz.
5 balık olduğundan emin misiniz?
En alttaki ufak beyaz da balık ise ben 7 adet sayıyorum.
Goldfish bakımını forumda araştırın bir çok faydalı bilgi bulacaksınız.
Tabii aklinizdakini deneyerek sonuçları gormek de değerli.
Saglikli hobiler...[/QUOTE]
Sağolun Evet 5 baliğim var diğer 2 si komşumun il dişina çiktiği için bende
Sadece suyun yuzeyinde agizlarini acip kapatiyorlar şuan
[QUOTE=ShowaSanshoku]Hayirli olsun.
Hobiye hosgeldiniz.
5 balık olduğundan emin misiniz?
En alttaki ufak beyaz da balık ise ben 7 adet sayıyorum.
Goldfish bakımını forumda araştırın bir çok faydalı bilgi bulacaksınız.
Tabii aklinizdakini deneyerek sonuçları gormek de değerli.
Saglikli hobiler...[/QUOTE]
Sağolun Evet 5 baliğim var diğer 2 si komşumun il dişina çiktiği için bende
Sadece suyun yuzeyinde agizlarini acip kapatiyorlar şuan
Japon Balikları Kum Ve Alışma
[QUOTE=BeyzPl]Balıkların bu hareketi muhtemelen suyun bozulmuş olmasından kaynaklı. 50 litrede 5 japon çok yük olacağı için su hızlı kirlenir, bozulmaktan kastım bu. Büyük akvaryumu hemen almaya çalışın ve günlük su değişimlerine başlayın. (Alacağınız akvaryum 150 litreden küçük değildir umarım.) [/QUOTE]
Güzel yorumunuz için sağolun bu hafta içinde alacagim 150 litre değil ama 75-100 litre arasi düşünüyordum düşüncem değişti sağolun
[QUOTE=BeyzPl]Balıkların bu hareketi muhtemelen suyun bozulmuş olmasından kaynaklı. 50 litrede 5 japon çok yük olacağı için su hızlı kirlenir, bozulmaktan kastım bu. Büyük akvaryumu hemen almaya çalışın ve günlük su değişimlerine başlayın. (Alacağınız akvaryum 150 litreden küçük değildir umarım.) [/QUOTE]
Güzel yorumunuz için sağolun bu hafta içinde alacagim 150 litre değil ama 75-100 litre arasi düşünüyordum düşüncem değişti sağolun
Japon Balikları Kum Ve Alışma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111220232259561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111220232300001.jpg[/IMG]
İYİ GÜNLER ÖNCEDEN AÇTIĞIM FORUM DA BİLGİ VERİLDİ HATALARIMI AZ ÇOK GİDERDİM ÖNCESİNDE AKVARYUMUN İÇİNE CİKLET TAŞI KOYMUŞTUM ŞİMDİ KUCUK TANE KUM SATİN ALDİM ARKASINDA BELİRTİLDİĞİ GİBİ MUSLUK SUYUNDA EN AZ 10 KEZ SÜZDÜM 2 SAATE YAKİN ARITILMIŞ ILIK SUDA BEKLETTİM ÖNCESİNDE İÇ FİLTRE VARDİ İÇ FİLTRE TAKILI İKEN SORUN YAPMIYORLAR Dİ ŞELALENİN ALTINA GELİP SÜREKLİ DOLAŞIYORLAR Dİ ŞİMDİ HAVA MOTORU ALDIM PİPO FİLTREYİ AKVARYUMU ALDİGİM(2.EL) KİŞİ VERDİ YİPRANMİŞ İÇİ AÇİLMİŞ SANİRİM OYNANMIŞ GİBİ BALIKLARDA BİR HAREKETSİZLİK VE SÜREKLİ YÜZEYDE YADA YATAR GİBİ DURUYORLAR NEDENİ NEDİR ACABA 50 LİTRE AKVARYUM 5 TANE JAPONUM VAR AKVARYUM HACMİNİ İLERLEYEN GUNLERDE DEĞİŞTİRECEĞİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER [EDIT]Guneyy34,2023-12-11 23:11:21[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111220232259561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111220232300001.jpg[/IMG]
İYİ GÜNLER ÖNCEDEN AÇTIĞIM FORUM DA BİLGİ VERİLDİ HATALARIMI AZ ÇOK GİDERDİM ÖNCESİNDE AKVARYUMUN İÇİNE CİKLET TAŞI KOYMUŞTUM ŞİMDİ KUCUK TANE KUM SATİN ALDİM ARKASINDA BELİRTİLDİĞİ GİBİ MUSLUK SUYUNDA EN AZ 10 KEZ SÜZDÜM 2 SAATE YAKİN ARITILMIŞ ILIK SUDA BEKLETTİM ÖNCESİNDE İÇ FİLTRE VARDİ İÇ FİLTRE TAKILI İKEN SORUN YAPMIYORLAR Dİ ŞELALENİN ALTINA GELİP SÜREKLİ DOLAŞIYORLAR Dİ ŞİMDİ HAVA MOTORU ALDIM PİPO FİLTREYİ AKVARYUMU ALDİGİM(2.EL) KİŞİ VERDİ YİPRANMİŞ İÇİ AÇİLMİŞ SANİRİM OYNANMIŞ GİBİ BALIKLARDA BİR HAREKETSİZLİK VE SÜREKLİ YÜZEYDE YADA YATAR GİBİ DURUYORLAR NEDENİ NEDİR ACABA 50 LİTRE AKVARYUM 5 TANE JAPONUM VAR AKVARYUM HACMİNİ İLERLEYEN GUNLERDE DEĞİŞTİRECEĞİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER [EDIT]Guneyy34,2023-12-11 23:11:21[/EDIT]
Japon Baliği Akvaryumu Kurulum Bakim
[QUOTE=MasterChiefHakan]Japonla birlikte başka tür balık beslemenizi tavsiye etmem. Japon olmayan bitkili akvaryumda canlıdoğuran, tetra veya ciklet türlerinden bir türü seçerek besleyebilirsiniz. Bu türler kendi içinde farklı türleri barındırır. Akvaryum hacmi arttıkça, beslenebilecek balık çeşitliliği de artar. Yukarıda linklerini paylaştığım konuları okuyun lütfen. Akvaryum hacmine, filtre kullanımına, balık türüne ve sayısına karar vermeden önce, aklınıza takılanları bu sitenin arama kısmına yazdığınızda çıkan diğer konuları da okumalısınız.[/QUOTE]
Çok sağolun değerli yorumunuz için
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhabalar
Hakan bey e bütün yazdıklarıyla katılıyorum.
Yeminiz çok kötü ilk ondan kurtulun bence suyu kirletmeyecek granül yem temin edin bunuda mümkünse başka petshopta yapın hobiye başlarken yanlış yönlendirilmelerde malesef böyle sorunlarla karşılaşıyoruz belkide onlarda bilmiyor bilemiyorum.
Fanus için üzülmeyin bitki yetiştirirsiniz örneğin ben çiçek ile hediye gelen bir fanusum var onda walstad metoduyla bitki yetiştirmeyi deniycem
Forum da bolca vakit geçirin hiçbir yerde bulamayacağınız bilgilerin hepsi burada ve araştırırken farklı şeylerde öğreniyoruz bütün açılan konular tecrübe dolu açıkçası bana göre bu hobinin olmazsa olmazı
1- bakteri kültürü
2- forum kültürü
Video sitelerinde sırf içerik olsun diye bir fanusa 5 balık koyup içine boyalı çakıl atıp balık nasıl bakılır başlığı altında paylaşım yapanlarıda gördüm inşallah hobiye yeni başlayan arkadaşlarımızı bu yanlış bilgilerle zehirlemezler. Bende japon bakıyorum daha doğrusu bu 7 yaşındaki kızımın tank ı balıklarda onun zaten 50x40X32 ölçülerinde
arkadan sumplı kendi camını kestirip yaptığım el emeği göz nuru arka fonda benim tasarımım görselde 3 japonum var ama biz onu 2 ye düşürdük biri fanustan kurtardığımız bir candı sahiplenip tekrar sahiplendirdik ama bana kalsa bu tank bile küçük onalara kızım bıraksa daha rahat olacakları biryere sahiplendiricem aralarında bağ var koparamıyoruz benim tankımdada melek var 90x50x60 ölçülerinde oda sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/111120230307041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bulunduğum çevrede 5-6 tane petshop var çoğunluğun da ilgi alaka bilgi soruya cevap verme 10/3 satayim da gitsin gibi ilgisizlik
Var o yuzden araştirma yaparken tahmini 3 hafta once bu forumu keşfettim bir kaç tane makale okudum ama yeni olduğum için ister istemez hata yapiyorum allah uzun ömürler versin size ve balıklarına çok güzel yapmışsınız bende silis kumu almayi düşünüyorum sularını değiştirdim son hali siyah teleskop diğerlerinden ayrı akvaryumun dibinde geziniyor böyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111120231350051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111120231350101.jpg[/IMG]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Japonla birlikte başka tür balık beslemenizi tavsiye etmem. Japon olmayan bitkili akvaryumda canlıdoğuran, tetra veya ciklet türlerinden bir türü seçerek besleyebilirsiniz. Bu türler kendi içinde farklı türleri barındırır. Akvaryum hacmi arttıkça, beslenebilecek balık çeşitliliği de artar. Yukarıda linklerini paylaştığım konuları okuyun lütfen. Akvaryum hacmine, filtre kullanımına, balık türüne ve sayısına karar vermeden önce, aklınıza takılanları bu sitenin arama kısmına yazdığınızda çıkan diğer konuları da okumalısınız.[/QUOTE]
Çok sağolun değerli yorumunuz için
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhabalar
Hakan bey e bütün yazdıklarıyla katılıyorum.
Yeminiz çok kötü ilk ondan kurtulun bence suyu kirletmeyecek granül yem temin edin bunuda mümkünse başka petshopta yapın hobiye başlarken yanlış yönlendirilmelerde malesef böyle sorunlarla karşılaşıyoruz belkide onlarda bilmiyor bilemiyorum.
Fanus için üzülmeyin bitki yetiştirirsiniz örneğin ben çiçek ile hediye gelen bir fanusum var onda walstad metoduyla bitki yetiştirmeyi deniycem
Forum da bolca vakit geçirin hiçbir yerde bulamayacağınız bilgilerin hepsi burada ve araştırırken farklı şeylerde öğreniyoruz bütün açılan konular tecrübe dolu açıkçası bana göre bu hobinin olmazsa olmazı
1- bakteri kültürü
2- forum kültürü
Video sitelerinde sırf içerik olsun diye bir fanusa 5 balık koyup içine boyalı çakıl atıp balık nasıl bakılır başlığı altında paylaşım yapanlarıda gördüm inşallah hobiye yeni başlayan arkadaşlarımızı bu yanlış bilgilerle zehirlemezler. Bende japon bakıyorum daha doğrusu bu 7 yaşındaki kızımın tank ı balıklarda onun zaten 50x40X32 ölçülerinde
arkadan sumplı kendi camını kestirip yaptığım el emeği göz nuru arka fonda benim tasarımım görselde 3 japonum var ama biz onu 2 ye düşürdük biri fanustan kurtardığımız bir candı sahiplenip tekrar sahiplendirdik ama bana kalsa bu tank bile küçük onalara kızım bıraksa daha rahat olacakları biryere sahiplendiricem aralarında bağ var koparamıyoruz benim tankımdada melek var 90x50x60 ölçülerinde oda sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241075/111120230307041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bulunduğum çevrede 5-6 tane petshop var çoğunluğun da ilgi alaka bilgi soruya cevap verme 10/3 satayim da gitsin gibi ilgisizlik
Var o yuzden araştirma yaparken tahmini 3 hafta once bu forumu keşfettim bir kaç tane makale okudum ama yeni olduğum için ister istemez hata yapiyorum allah uzun ömürler versin size ve balıklarına çok güzel yapmışsınız bende silis kumu almayi düşünüyorum sularını değiştirdim son hali siyah teleskop diğerlerinden ayrı akvaryumun dibinde geziniyor böyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111120231350051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/111120231350101.jpg[/IMG]
Japon Baliği Akvaryumu Kurulum Bakim
[QUOTE=MasterChiefHakan]4 japon için 100 litreden daha büyük akvaryum tavsiye ediliyor. Dış filtre şart gibi eğer 4 balığı da besleyecekseniz. Mevcut filtrenizin su çıkışını suya dik değil, yüzeye paralel ayarlayın, hem yüzeyde akıntı olsun, hem de yüzeyde dalgalanma ne kadar çok olursa o kadar fazla oksijen katkısı olur. 4 japon için zaten filtreniz yeterli değil, güçlü hava akımı ile kullanacağınız (büyüklerinden ve çift sübgerli) bir pipo filtre ilave ederseniz, haftalık dip çekimiyle idare edebilirsiniz (dörtte bir veya beşte bir oranında su değişimi takviyesiyle).
Her japon bir öğünde 1 adet yem yesin, günde 2 öğün yeterli olur (sabah ve akşam). Balıklarınıza günlerce yem vermeseniz de açlıktan ölmez fakat fazla yem yemekten ölebilir çünkü japonların midesi yoktur ve doyduklarını bilmezler.
Tuz hiç atmayın. Hasta olan balık olursa tedavi için kullanırsınız, miktarı da araştırın, fazlası zararlı çünkü.
Bitki japonlarda zor oluyor, sökülebiliyorlar. Saksıda bitki yapabilirsiniz. Cam, çömlek veya porselen bardak, kupa vb. içerisine kum koyup bitki dikebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]4 japon için 100 litreden daha büyük akvaryum tavsiye ediliyor. Dış filtre şart gibi eğer 4 balığı da besleyecekseniz. Mevcut filtrenizin su çıkışını suya dik değil, yüzeye paralel ayarlayın, hem yüzeyde akıntı olsun, hem de yüzeyde dalgalanma ne kadar çok olursa o kadar fazla oksijen katkısı olur. 4 japon için zaten filtreniz yeterli değil, güçlü hava akımı ile kullanacağınız (büyüklerinden ve çift sübgerli) bir pipo filtre ilave ederseniz, haftalık dip çekimiyle idare edebilirsiniz (dörtte bir veya beşte bir oranında su değişimi takviyesiyle).
Her japon bir öğünde 1 adet yem yesin, günde 2 öğün yeterli olur (sabah ve akşam). Balıklarınıza günlerce yem vermeseniz de açlıktan ölmez fakat fazla yem yemekten ölebilir çünkü japonların midesi yoktur ve doyduklarını bilmezler.
Tuz hiç atmayın. Hasta olan balık olursa tedavi için kullanırsınız, miktarı da araştırın, fazlası zararlı çünkü.
Bitki japonlarda zor oluyor, sökülebiliyorlar. Saksıda bitki yapabilirsiniz. Cam, çömlek veya porselen bardak, kupa vb. içerisine kum koyup bitki dikebilirsiniz.[/QUOTE]
Sağolun efendim bir sorum daha olacaktı mevcut akvaryum da veya 100 litre aldığım da japon harici bitkili veya sayıca fazla(8-12) hangi balik türü beslenir bakımı kolay olacak şekil de
[QUOTE=MasterChiefHakan]4 japon için 100 litreden daha büyük akvaryum tavsiye ediliyor. Dış filtre şart gibi eğer 4 balığı da besleyecekseniz. Mevcut filtrenizin su çıkışını suya dik değil, yüzeye paralel ayarlayın, hem yüzeyde akıntı olsun, hem de yüzeyde dalgalanma ne kadar çok olursa o kadar fazla oksijen katkısı olur. 4 japon için zaten filtreniz yeterli değil, güçlü hava akımı ile kullanacağınız (büyüklerinden ve çift sübgerli) bir pipo filtre ilave ederseniz, haftalık dip çekimiyle idare edebilirsiniz (dörtte bir veya beşte bir oranında su değişimi takviyesiyle).
Her japon bir öğünde 1 adet yem yesin, günde 2 öğün yeterli olur (sabah ve akşam). Balıklarınıza günlerce yem vermeseniz de açlıktan ölmez fakat fazla yem yemekten ölebilir çünkü japonların midesi yoktur ve doyduklarını bilmezler.
Tuz hiç atmayın. Hasta olan balık olursa tedavi için kullanırsınız, miktarı da araştırın, fazlası zararlı çünkü.
Bitki japonlarda zor oluyor, sökülebiliyorlar. Saksıda bitki yapabilirsiniz. Cam, çömlek veya porselen bardak, kupa vb. içerisine kum koyup bitki dikebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]4 japon için 100 litreden daha büyük akvaryum tavsiye ediliyor. Dış filtre şart gibi eğer 4 balığı da besleyecekseniz. Mevcut filtrenizin su çıkışını suya dik değil, yüzeye paralel ayarlayın, hem yüzeyde akıntı olsun, hem de yüzeyde dalgalanma ne kadar çok olursa o kadar fazla oksijen katkısı olur. 4 japon için zaten filtreniz yeterli değil, güçlü hava akımı ile kullanacağınız (büyüklerinden ve çift sübgerli) bir pipo filtre ilave ederseniz, haftalık dip çekimiyle idare edebilirsiniz (dörtte bir veya beşte bir oranında su değişimi takviyesiyle).
Her japon bir öğünde 1 adet yem yesin, günde 2 öğün yeterli olur (sabah ve akşam). Balıklarınıza günlerce yem vermeseniz de açlıktan ölmez fakat fazla yem yemekten ölebilir çünkü japonların midesi yoktur ve doyduklarını bilmezler.
Tuz hiç atmayın. Hasta olan balık olursa tedavi için kullanırsınız, miktarı da araştırın, fazlası zararlı çünkü.
Bitki japonlarda zor oluyor, sökülebiliyorlar. Saksıda bitki yapabilirsiniz. Cam, çömlek veya porselen bardak, kupa vb. içerisine kum koyup bitki dikebilirsiniz.[/QUOTE]
Sağolun efendim bir sorum daha olacaktı mevcut akvaryum da veya 100 litre aldığım da japon harici bitkili veya sayıca fazla(8-12) hangi balik türü beslenir bakımı kolay olacak şekil de
Japon Baliği Akvaryumu Kurulum Bakim
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba güney bey suyun bulanmasında yemleme miktarı ve kullandığınız yem faktörü çok önemli filitrede olmayınca suynuz bu şekilde oluyor fazla yemleme suda yenmeyip bozunan yemler amonyak üretiyor. yem verirken elinizi korkak alıştırın yemi tamamen tükettiklerinden emin olun ayrıca balığın aç kalmasından korkmayın hatta ben haftada bir japon balığımı aç bırakırım sindirim sistemi için. gözü kadar yedimi doyar bir balık. Kullandığınız yemide görsek iyi olurdu suya salınım yapan suyu boyuyan yem olabilir. Sanırım akvaryumunuz satandart 50 cm bir akvaryum. bana göre 4 japon balığı bu akvaryuma fazla bilinenin aksine Japonlar yüksek litrelerde beslenmesi gereken canlılar ve suyu en çok kirleten balık türüdür o yüzden filitrasyon çok önemlidir filitrenizin akıntısı fazla ise rahatsız ediyor olabilir filitrenizi arka cama sabitleyip akıntısını ön cama verebilir yada akvaryumunuz ufak olduğu için yerdende tasarruf ettirecek şelale tarzı filitre kullanabilirsiniz. Hangi türü beslersek besleyelim onları doğal ortamında hissettirecek şekilde olmalı tankımız kum,ve taşlarla dekore edebilirsiniz bunu yaparken renkli çakıl taşı gibi yapay boyalı aksesuarlardan kaçının. Kenardaki fanusa gelince kesinlikle akvaryum değildir kırıp atın yada fanus'u üretimindeki amacında kullanın yani bitki yetiştirmede. hiçbir balık fanusta yaşamayı hak etmiyor ama bunu bize akvaryum diye satıyolar malesef bu konuda size kızmıyorum söylediklerimi yanlış anlamayın. ayrıca suyun rengine bakılırsa yüksek miktarda amonyak belirtisi var kayıpla sonuçlanabilir bu durum. Akvaryum hobisinin olmazsa olması bakteri döngüsüdür bunu gerek forumdan gerek başka kaynaklardan araştırınız balığı yaşatmak için öncelikle faydalı bakterileri yetiştirip yaşatmamız lazım . Balıklarınızın size verdiği tepkiler yemeleme yapacağınızı düşündükleri için.
Tuz kullanımına gelince ben bakteri kültürünü öldürebileceği için kullanımına karşıyım diğer üstadlarım bu konu ile ilgili ne der bilmiyorum
Tuzu verme amacınızı ve miktarınıda bilmiyorum onuda yazarsanız sevinirim.
[/QUOTE][QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba güney bey suyun bulanmasında yemleme miktarı ve kullandığınız yem faktörü çok önemli filitrede olmayınca suynuz bu şekilde oluyor fazla yemleme suda yenmeyip bozunan yemler amonyak üretiyor. yem verirken elinizi korkak alıştırın yemi tamamen tükettiklerinden emin olun ayrıca balığın aç kalmasından korkmayın hatta ben haftada bir japon balığımı aç bırakırım sindirim sistemi için. gözü kadar yedimi doyar bir balık. Kullandığınız yemide görsek iyi olurdu suya salınım yapan suyu boyuyan yem olabilir. Sanırım akvaryumunuz satandart 50 cm bir akvaryum. bana göre 4 japon balığı bu akvaryuma fazla bilinenin aksine Japonlar yüksek litrelerde beslenmesi gereken canlılar ve suyu en çok kirleten balık türüdür o yüzden filitrasyon çok önemlidir filitrenizin akıntısı fazla ise rahatsız ediyor olabilir filitrenizi arka cama sabitleyip akıntısını ön cama verebilir yada akvaryumunuz ufak olduğu için yerdende tasarruf ettirecek şelale tarzı filitre kullanabilirsiniz. Hangi türü beslersek besleyelim onları doğal ortamında hissettirecek şekilde olmalı tankımız kum,ve taşlarla dekore edebilirsiniz bunu yaparken renkli çakıl taşı gibi yapay boyalı aksesuarlardan kaçının. Kenardaki fanusa gelince kesinlikle akvaryum değildir kırıp atın yada fanus'u üretimindeki amacında kullanın yani bitki yetiştirmede. hiçbir balık fanusta yaşamayı hak etmiyor ama bunu bize akvaryum diye satıyolar malesef bu konuda size kızmıyorum söylediklerimi yanlış anlamayın. ayrıca suyun rengine bakılırsa yüksek miktarda amonyak belirtisi var kayıpla sonuçlanabilir bu durum. Akvaryum hobisinin olmazsa olması bakteri döngüsüdür bunu gerek forumdan gerek başka kaynaklardan araştırınız balığı yaşatmak için öncelikle faydalı bakterileri yetiştirip yaşatmamız lazım . Balıklarınızın size verdiği tepkiler yemeleme yapacağınızı düşündükleri için.
Tuz kullanımına gelince ben bakteri kültürünü öldürebileceği için kullanımına karşıyım diğer üstadlarım bu konu ile ilgili ne der bilmiyorum
Tuzu verme amacınızı ve miktarınıda bilmiyorum onuda yazarsanız sevinirim.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345311.jpg[/IMG]
Öncelikle bilgilendirici yorumunuz için teşekkür ederim filtre şu resimde görüldüğü gibi şelale diye geçiyor sanırım yemi de petşhop doğal havuç patates brokoli diye satmış bende kullanıyorum demiş ama geçen fark ettim yemi veridiğimde suyun rengi değişti tuzu verme amacım da geçen forumda gezerken görmüştüm su değişikliğinde baliklarda olan mantara karşı etkiliymiş çay bardağina 2 çay kaşiği ekliyorum efendim saygılar [EDIT]Guneyy34,2023-11-10 13:50:58[/EDIT]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balıklarınız sağlıksız olarak kısa bir yaşam sürecek bu hâlde devam ederseniz.
Fanustakileri iade edin veya hediye edin. Kalan 2 japon için iyi bir filtre alın, suyun bulanmaması için dış filtre alabilirsiniz veya mevcut filtreye ek olarak pipo filtre kullanabilirsiniz. Mevcut filtreyi de su yüzeyinde dalga yapacak şekilde konumlandırın, çünkü suya oksijen desteği verir, filtrelemesi zayıftır, dipte fazla su akıntısı da yapmamalı.
Işığı uzun süte açık tutmayın, balıklar stres olmasın, özellikle geceleri kapalı dursun.
Japon balıkları nasıl bakılır diye araştırma yapın, bıradaki daha önce açıkaln konuları okuyun. Örneğin Japon balıklarına 24 derecenin altında bakılması önerilir, 20 derece idealdir. Yaz aylarında fanlı soğutma yapabilirsiniz. Tuz kullanmayın.
Balıklarınız inşallah sağlıklı yaşar.
Japon özellikleri: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
Okumanızı tavsiye ettiğim makaleler:
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL][/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler ne yazık ki petshoplar çok ilgisiz ve gerçeği söylemiyorlar fanusu geri vermek istedigimi soyledigimde kabul etmiyor bir yandan çevremde bu hobiyi yapan kimse yok hediye edebileceğim bu ayın sonunda akvaryumu degiştirmeyi duşunuyorum daha buyuk 100 litre civari almayi düşünüyorum sadece pipo filtre yeterli olurmu 100 litre için tabana canlı bitki yerleştirmem uygun olurmu acaba
Makaleleri de okuyacağim teşekkürler saygılar
[QUOTE=Guneyy34]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345311.jpg[/IMG]
Öncelikle bilgilendirici yorumunuz için teşekkür ederim filtre şu resimde görüldüğü gibi şelale diye geçiyor sanırım yemi de petşhop doğal havuç patates brokoli diye satmış bende kullanıyorum demiş ama geçen fark ettim yemi veridiğimde suyun rengi değişti tuzu verme amacım da geçen forumda gezerken görmüştüm su değişikliğinde baliklarda olan mantara karşı etkiliymiş çay bardağina 2 çay kaşiği ekliyorum efendim saygılar
Güzel yorumunuz için teşekkürler ne yazık ki petshoplar çok ilgisiz ve gerçeği söylemiyorlar fanusu geri vermek istedigimi soyledigimde kabul etmiyor bir yandan çevremde bu hobiyi yapan kimse yok hediye edebileceğim bu ayın sonunda akvaryumu degiştirmeyi duşunuyorum daha buyuk 100 litre civari almayi düşünüyorum sadece pipo filtre yeterli olurmu 100 litre için tabana canlı bitki yerleştirmem uygun olurmu acaba
Makaleleri de okuyacağim teşekkürler saygılar[/QUOTE]
[QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba güney bey suyun bulanmasında yemleme miktarı ve kullandığınız yem faktörü çok önemli filitrede olmayınca suynuz bu şekilde oluyor fazla yemleme suda yenmeyip bozunan yemler amonyak üretiyor. yem verirken elinizi korkak alıştırın yemi tamamen tükettiklerinden emin olun ayrıca balığın aç kalmasından korkmayın hatta ben haftada bir japon balığımı aç bırakırım sindirim sistemi için. gözü kadar yedimi doyar bir balık. Kullandığınız yemide görsek iyi olurdu suya salınım yapan suyu boyuyan yem olabilir. Sanırım akvaryumunuz satandart 50 cm bir akvaryum. bana göre 4 japon balığı bu akvaryuma fazla bilinenin aksine Japonlar yüksek litrelerde beslenmesi gereken canlılar ve suyu en çok kirleten balık türüdür o yüzden filitrasyon çok önemlidir filitrenizin akıntısı fazla ise rahatsız ediyor olabilir filitrenizi arka cama sabitleyip akıntısını ön cama verebilir yada akvaryumunuz ufak olduğu için yerdende tasarruf ettirecek şelale tarzı filitre kullanabilirsiniz. Hangi türü beslersek besleyelim onları doğal ortamında hissettirecek şekilde olmalı tankımız kum,ve taşlarla dekore edebilirsiniz bunu yaparken renkli çakıl taşı gibi yapay boyalı aksesuarlardan kaçının. Kenardaki fanusa gelince kesinlikle akvaryum değildir kırıp atın yada fanus'u üretimindeki amacında kullanın yani bitki yetiştirmede. hiçbir balık fanusta yaşamayı hak etmiyor ama bunu bize akvaryum diye satıyolar malesef bu konuda size kızmıyorum söylediklerimi yanlış anlamayın. ayrıca suyun rengine bakılırsa yüksek miktarda amonyak belirtisi var kayıpla sonuçlanabilir bu durum. Akvaryum hobisinin olmazsa olması bakteri döngüsüdür bunu gerek forumdan gerek başka kaynaklardan araştırınız balığı yaşatmak için öncelikle faydalı bakterileri yetiştirip yaşatmamız lazım . Balıklarınızın size verdiği tepkiler yemeleme yapacağınızı düşündükleri için.
Tuz kullanımına gelince ben bakteri kültürünü öldürebileceği için kullanımına karşıyım diğer üstadlarım bu konu ile ilgili ne der bilmiyorum
Tuzu verme amacınızı ve miktarınıda bilmiyorum onuda yazarsanız sevinirim.
[/QUOTE][QUOTE=BABAKIZAKVARİST]Merhaba güney bey suyun bulanmasında yemleme miktarı ve kullandığınız yem faktörü çok önemli filitrede olmayınca suynuz bu şekilde oluyor fazla yemleme suda yenmeyip bozunan yemler amonyak üretiyor. yem verirken elinizi korkak alıştırın yemi tamamen tükettiklerinden emin olun ayrıca balığın aç kalmasından korkmayın hatta ben haftada bir japon balığımı aç bırakırım sindirim sistemi için. gözü kadar yedimi doyar bir balık. Kullandığınız yemide görsek iyi olurdu suya salınım yapan suyu boyuyan yem olabilir. Sanırım akvaryumunuz satandart 50 cm bir akvaryum. bana göre 4 japon balığı bu akvaryuma fazla bilinenin aksine Japonlar yüksek litrelerde beslenmesi gereken canlılar ve suyu en çok kirleten balık türüdür o yüzden filitrasyon çok önemlidir filitrenizin akıntısı fazla ise rahatsız ediyor olabilir filitrenizi arka cama sabitleyip akıntısını ön cama verebilir yada akvaryumunuz ufak olduğu için yerdende tasarruf ettirecek şelale tarzı filitre kullanabilirsiniz. Hangi türü beslersek besleyelim onları doğal ortamında hissettirecek şekilde olmalı tankımız kum,ve taşlarla dekore edebilirsiniz bunu yaparken renkli çakıl taşı gibi yapay boyalı aksesuarlardan kaçının. Kenardaki fanusa gelince kesinlikle akvaryum değildir kırıp atın yada fanus'u üretimindeki amacında kullanın yani bitki yetiştirmede. hiçbir balık fanusta yaşamayı hak etmiyor ama bunu bize akvaryum diye satıyolar malesef bu konuda size kızmıyorum söylediklerimi yanlış anlamayın. ayrıca suyun rengine bakılırsa yüksek miktarda amonyak belirtisi var kayıpla sonuçlanabilir bu durum. Akvaryum hobisinin olmazsa olması bakteri döngüsüdür bunu gerek forumdan gerek başka kaynaklardan araştırınız balığı yaşatmak için öncelikle faydalı bakterileri yetiştirip yaşatmamız lazım . Balıklarınızın size verdiği tepkiler yemeleme yapacağınızı düşündükleri için.
Tuz kullanımına gelince ben bakteri kültürünü öldürebileceği için kullanımına karşıyım diğer üstadlarım bu konu ile ilgili ne der bilmiyorum
Tuzu verme amacınızı ve miktarınıda bilmiyorum onuda yazarsanız sevinirim.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345311.jpg[/IMG]
Öncelikle bilgilendirici yorumunuz için teşekkür ederim filtre şu resimde görüldüğü gibi şelale diye geçiyor sanırım yemi de petşhop doğal havuç patates brokoli diye satmış bende kullanıyorum demiş ama geçen fark ettim yemi veridiğimde suyun rengi değişti tuzu verme amacım da geçen forumda gezerken görmüştüm su değişikliğinde baliklarda olan mantara karşı etkiliymiş çay bardağina 2 çay kaşiği ekliyorum efendim saygılar [EDIT]Guneyy34,2023-11-10 13:50:58[/EDIT]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balıklarınız sağlıksız olarak kısa bir yaşam sürecek bu hâlde devam ederseniz.
Fanustakileri iade edin veya hediye edin. Kalan 2 japon için iyi bir filtre alın, suyun bulanmaması için dış filtre alabilirsiniz veya mevcut filtreye ek olarak pipo filtre kullanabilirsiniz. Mevcut filtreyi de su yüzeyinde dalga yapacak şekilde konumlandırın, çünkü suya oksijen desteği verir, filtrelemesi zayıftır, dipte fazla su akıntısı da yapmamalı.
Işığı uzun süte açık tutmayın, balıklar stres olmasın, özellikle geceleri kapalı dursun.
Japon balıkları nasıl bakılır diye araştırma yapın, bıradaki daha önce açıkaln konuları okuyun. Örneğin Japon balıklarına 24 derecenin altında bakılması önerilir, 20 derece idealdir. Yaz aylarında fanlı soğutma yapabilirsiniz. Tuz kullanmayın.
Balıklarınız inşallah sağlıklı yaşar.
Japon özellikleri: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
Okumanızı tavsiye ettiğim makaleler:
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL][/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler ne yazık ki petshoplar çok ilgisiz ve gerçeği söylemiyorlar fanusu geri vermek istedigimi soyledigimde kabul etmiyor bir yandan çevremde bu hobiyi yapan kimse yok hediye edebileceğim bu ayın sonunda akvaryumu degiştirmeyi duşunuyorum daha buyuk 100 litre civari almayi düşünüyorum sadece pipo filtre yeterli olurmu 100 litre için tabana canlı bitki yerleştirmem uygun olurmu acaba
Makaleleri de okuyacağim teşekkürler saygılar
[QUOTE=Guneyy34]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120231345311.jpg[/IMG]
Öncelikle bilgilendirici yorumunuz için teşekkür ederim filtre şu resimde görüldüğü gibi şelale diye geçiyor sanırım yemi de petşhop doğal havuç patates brokoli diye satmış bende kullanıyorum demiş ama geçen fark ettim yemi veridiğimde suyun rengi değişti tuzu verme amacım da geçen forumda gezerken görmüştüm su değişikliğinde baliklarda olan mantara karşı etkiliymiş çay bardağina 2 çay kaşiği ekliyorum efendim saygılar
Güzel yorumunuz için teşekkürler ne yazık ki petshoplar çok ilgisiz ve gerçeği söylemiyorlar fanusu geri vermek istedigimi soyledigimde kabul etmiyor bir yandan çevremde bu hobiyi yapan kimse yok hediye edebileceğim bu ayın sonunda akvaryumu degiştirmeyi duşunuyorum daha buyuk 100 litre civari almayi düşünüyorum sadece pipo filtre yeterli olurmu 100 litre için tabana canlı bitki yerleştirmem uygun olurmu acaba
Makaleleri de okuyacağim teşekkürler saygılar[/QUOTE]
Japon Baliği Akvaryumu Kurulum Bakim
Merhabalar bu hobi de yeniyim ve kimseden net bir cevap alamadım kurulum vs hakkinda. 1 ay once akvaryum ve bu balikları aldım balıklar birbirlerini kovaliyorlar iki tanesini fanusa almak zorunda kaldım birde şu filtreyi takinca baliklar filtreden kaçiyor ve sabit kaliyorlar taaa ki fişi çekene kadar sularini haftada bir yari aritma yari dinlendirilmiş şebeke suyu ile değiştiriyorum 2 gunde sulari bulanik oluyor kaya tuzunu suda çözüp ekliyorum salatalık veriyorum yemiyorlar birbirlerini kovaliyorlar seri hareket ediyorlar siyah japon diğerlerinden ayrı camın köşesinde diğerlerinden ayrı kalıyor şuan filtresiz kullaniyorum birde beni gördüklerinde neredeyse sudan atlayacak şekilde üst üste çikip benim durduğum yerde sabit bekliyorlar yanlişlarim vs nedir söylerseniz sevinirim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230222161.jpg[/IMG]
Merhabalar bu hobi de yeniyim ve kimseden net bir cevap alamadım kurulum vs hakkinda. 1 ay once akvaryum ve bu balikları aldım balıklar birbirlerini kovaliyorlar iki tanesini fanusa almak zorunda kaldım birde şu filtreyi takinca baliklar filtreden kaçiyor ve sabit kaliyorlar taaa ki fişi çekene kadar sularini haftada bir yari aritma yari dinlendirilmiş şebeke suyu ile değiştiriyorum 2 gunde sulari bulanik oluyor kaya tuzunu suda çözüp ekliyorum salatalık veriyorum yemiyorlar birbirlerini kovaliyorlar seri hareket ediyorlar siyah japon diğerlerinden ayrı camın köşesinde diğerlerinden ayrı kalıyor şuan filtresiz kullaniyorum birde beni gördüklerinde neredeyse sudan atlayacak şekilde üst üste çikip benim durduğum yerde sabit bekliyorlar yanlişlarim vs nedir söylerseniz sevinirim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230217121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241310/101120230222161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
