ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Rohatx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2023 01:11
Son Ziyaret:
15 Şubat 2024 08:28
Toplam Mesaj:
85 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rohat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Rohay
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulan Akvaryum
[QUOTE=ogzuhan]Merhaba ben bu hobiyi 3 sene önce yapıyordum şimdi yeniden başadım 150 litrelik bir tanka Walstad yönetmiyle kurulum yapıyorum içerisinde 2 çeşit bitki var ve saglıklı bir şekilde büyüyor 3 haftadayım balıgı ne kadar zaman sonra eklemeliyim bitkilerin ürettigi oksijenin yeterli oldugunu nasıl anlarım [/QUOTE]
Hocam bitkiler oksijen üretmesine neden ihtiyaç duyuyorsunuz? merak ettim
[QUOTE=ogzuhan]Merhaba ben bu hobiyi 3 sene önce yapıyordum şimdi yeniden başadım 150 litrelik bir tanka Walstad yönetmiyle kurulum yapıyorum içerisinde 2 çeşit bitki var ve saglıklı bir şekilde büyüyor 3 haftadayım balıgı ne kadar zaman sonra eklemeliyim bitkilerin ürettigi oksijenin yeterli oldugunu nasıl anlarım [/QUOTE]
Hocam bitkiler oksijen üretmesine neden ihtiyaç duyuyorsunuz? merak ettim
Akvaryum Ebatı Ve Tecrübesizliğim.
[QUOTE=baliksever01]Ben 50 60 litrenin saçmalık olduğunu düşünüyorum biraz. Palavra gibi.
[/QUOTE]
Eğer balık bir şekilde yüzsün yeter derseniz emin olun fanusta da balık bir şekilde yüzer. Ama mesele sadece yüzmesi değil. Mutlu olması özgür hissetmesi.
[QUOTE=baliksever01]Ben 50 60 litrenin saçmalık olduğunu düşünüyorum biraz. Palavra gibi.
[/QUOTE]
Eğer balık bir şekilde yüzsün yeter derseniz emin olun fanusta da balık bir şekilde yüzer. Ama mesele sadece yüzmesi değil. Mutlu olması özgür hissetmesi.
Biyolojik Sünger Tavsiyesi..
[QUOTE=LordJaraxxus]
Bende ortadan kesmeyi planlıyordum biraz kalın bende de var bir ara deneyeyim o zaman bu kadar olumlu yorum varken [:)))][/QUOTE]
Hocam valla ben tepe sump kullanıyorum en üst dediğim sünger, altında elyaf en altta da seramik ve lav kırığı koyuyorum. Süngeri arada çıkarıp akvaryum suyuyla yıkıyorum yani kenardan akan pislikler hariç elyaf nerdeyse kirlenmiyor bile. Aldığım yer 7.5 lira deyince şaşırmıştım 7.5 lira bir şey mi kaldı. 3-5 tane daha alıp stok edeceğim 1-2 yıldan fazla götürür onlar beni😁
[QUOTE=LordJaraxxus]
Bende ortadan kesmeyi planlıyordum biraz kalın bende de var bir ara deneyeyim o zaman bu kadar olumlu yorum varken [:)))][/QUOTE]
Hocam valla ben tepe sump kullanıyorum en üst dediğim sünger, altında elyaf en altta da seramik ve lav kırığı koyuyorum. Süngeri arada çıkarıp akvaryum suyuyla yıkıyorum yani kenardan akan pislikler hariç elyaf nerdeyse kirlenmiyor bile. Aldığım yer 7.5 lira deyince şaşırmıştım 7.5 lira bir şey mi kaldı. 3-5 tane daha alıp stok edeceğim 1-2 yıldan fazla götürür onlar beni😁
Biyolojik Sünger Tavsiyesi..
[QUOTE=LordJaraxxus]Merhabalar, akvaryumum için biyolojik sünger olarak kullanabileceğim ürün tavsiyesi istiyorum. Genel olarak fiyatları pahalı buldum akvaryum için satılan ürünleri. Bunlara muadil olabilecek aynı yapıda ürünler olursa süper olur.[/QUOTE]
Ben inşaatçıdan aldım 7.5 lira gibi bir fiyat. Mavi almıştım şimdi kahverengi olmuş😁. Baya ince gözenekli. Biraz ıslanmayana kadar su bile zorlanıyor geçmekte bir süre sonra hiçbir şeyi kalmıyor. Çok kalın olduğu için ben ortadan bölüp incelttim. Oldukça memnunum
[QUOTE=LordJaraxxus]Merhabalar, akvaryumum için biyolojik sünger olarak kullanabileceğim ürün tavsiyesi istiyorum. Genel olarak fiyatları pahalı buldum akvaryum için satılan ürünleri. Bunlara muadil olabilecek aynı yapıda ürünler olursa süper olur.[/QUOTE]
Ben inşaatçıdan aldım 7.5 lira gibi bir fiyat. Mavi almıştım şimdi kahverengi olmuş😁. Baya ince gözenekli. Biraz ıslanmayana kadar su bile zorlanıyor geçmekte bir süre sonra hiçbir şeyi kalmıyor. Çok kalın olduğu için ben ortadan bölüp incelttim. Oldukça memnunum
Hobiye Yeni Başladım Gidişat Nedir
[QUOTE=haliliboo][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242504/130220241513511.jpg[/IMG]
1.5 aydan beri akvaryumum kurulu bakteri döngüsü oturmuş durumda.
Filtre olarak pipo fitre.
Akvaryumda 6 kardinal neon 6 kırmızı burun tetra 2 tane dişi ve erkekli beta elma ve nerite salyangozun 2 adet cüce vatoz ve sayısız karides bulunmakta. Acaba yanlış veya gereğinden fazla bir yanlışım hatam varımdır.[/QUOTE]
Hocam güzel ama akvaryumunuzun canlı yükü fazla. Azaltmıyorsanız Mümkünse daha arttırmayın. Bir yerde patlak veriyor sonra
[QUOTE=haliliboo][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242504/130220241513511.jpg[/IMG]
1.5 aydan beri akvaryumum kurulu bakteri döngüsü oturmuş durumda.
Filtre olarak pipo fitre.
Akvaryumda 6 kardinal neon 6 kırmızı burun tetra 2 tane dişi ve erkekli beta elma ve nerite salyangozun 2 adet cüce vatoz ve sayısız karides bulunmakta. Acaba yanlış veya gereğinden fazla bir yanlışım hatam varımdır.[/QUOTE]
Hocam güzel ama akvaryumunuzun canlı yükü fazla. Azaltmıyorsanız Mümkünse daha arttırmayın. Bir yerde patlak veriyor sonra
Ekonomik Gübre Tavsiyesi
[QUOTE=Laterthanbefore]Gübre dediğimiz şeyler neticesinde hepimizin uygun fiyatlara temin edebileceği elementlerin veya bazı bileşiklerin belli oranlarda karıştırılması ile elde ediliyor ,marka farketmeksizin her gübre temelinde aynı maddelerden oluşuyor buyüzden benim görüşüm en ucuzu hangisiyse fiyat performansı en yüksek olan da o üründür şeklinde.
Forumun ilan kısmından ihtiyacınız olan tüm ürünleri makul fiyatlara temin edebilirsiniz özellikle bitki gübreleri fiyat bakımından çok uygun tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Hocam alırken kalitesize denk gelip balıklara zarar vermek istemiyorum.
[QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE][QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE][QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE]
Kendiniz hazırladığınız gübreler bozulmuyor mu ne kadar sürede kullanmanız gerekiyor hocam
[QUOTE=Laterthanbefore]Gübre dediğimiz şeyler neticesinde hepimizin uygun fiyatlara temin edebileceği elementlerin veya bazı bileşiklerin belli oranlarda karıştırılması ile elde ediliyor ,marka farketmeksizin her gübre temelinde aynı maddelerden oluşuyor buyüzden benim görüşüm en ucuzu hangisiyse fiyat performansı en yüksek olan da o üründür şeklinde.
Forumun ilan kısmından ihtiyacınız olan tüm ürünleri makul fiyatlara temin edebilirsiniz özellikle bitki gübreleri fiyat bakımından çok uygun tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Hocam alırken kalitesize denk gelip balıklara zarar vermek istemiyorum.
[QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE][QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE][QUOTE=Hidro Dinamik]Ben toz halinde elementleri alıp 1'er lt içme suyuyla karıştırıp kullanıyorum. Mikro elementleri de bu şekilde temin ettim biraz yorucu oluyor 6 tane mikro 3 tane makro element şişesiyle uğraşmak.
En son kullandığım misket gübremide dıy olarak aldım.
Reklam olur mu bilmiyorumda
Sıvı gübre, sıvı demir, sıvı karbon(Excel) i ziraatsepetim, misket gübremi bademakvaryumdan aldım.
Güncel fiyatları bilmiyorum da 1 2 ay önce makro element seti 50 TL, mikro element seti 50 TL olduğundan piyasadaki hazır ürünlerden kat kat daha ucuza geliyor.
Potasyum diğer elementlere kıyasla çok daha hızlı tükendiğinden kimyacılardan 1kg alıp 2 3 sene rahat yetecek takviye yapmayı planlıyorum. Forumda yapımını tek tek anlatan konular var.
Mikro elementide artık hazır ürün kullanmayı düşünüyorum tek şişeyle işimi kolaylamak için[/QUOTE]
Kendiniz hazırladığınız gübreler bozulmuyor mu ne kadar sürede kullanmanız gerekiyor hocam
Lepisteslerim Dipte Duruyor Ve Akvaryumda Ölümler
[QUOTE=Ferhaty]Hangi resimde gördünüz? Yeni olduğum için nasıl olduğu hakkında pek bilgim yok [/QUOTE]
İlk fotoda ama foto yanıltıcı olabilir. Isıtıcınız var mı?
[QUOTE=Ferhaty]Hangi resimde gördünüz? Yeni olduğum için nasıl olduğu hakkında pek bilgim yok [/QUOTE]
İlk fotoda ama foto yanıltıcı olabilir. Isıtıcınız var mı?
Lepisteslerim Dipte Duruyor Ve Akvaryumda Ölümler
[QUOTE=Ferhaty][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242393/130220240038001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242393/130220240039281.jpg[/IMG]
Merhaba, 2 veya 3 hafta önce yeni bir akvaryum oluşturduk ancak sorunlar olmaya başladı. Akvaryumda da 3 tür bulunuyor şu an. Tetra, lepistes ve melek balığı. Sorarak aldığımız içim türler arası kavga olduğu ihtimalini çok vermedik.
Ancak ilk önce 1 meleğimiz, bu gün de fotoğraflardan görebileceğiniz üzere 1 tetra ve 1 lepistesimiz öldü. Ne yapabiliriz, sebep ne hiç bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun[:)][/QUOTE]
Isıtıcı var mı? Bi resimde kuyruk erimesi mi var ben mi yanlış görüyorum
[QUOTE=Ferhaty][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242393/130220240038001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242393/130220240039281.jpg[/IMG]
Merhaba, 2 veya 3 hafta önce yeni bir akvaryum oluşturduk ancak sorunlar olmaya başladı. Akvaryumda da 3 tür bulunuyor şu an. Tetra, lepistes ve melek balığı. Sorarak aldığımız içim türler arası kavga olduğu ihtimalini çok vermedik.
Ancak ilk önce 1 meleğimiz, bu gün de fotoğraflardan görebileceğiniz üzere 1 tetra ve 1 lepistesimiz öldü. Ne yapabiliriz, sebep ne hiç bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun[:)][/QUOTE]
Isıtıcı var mı? Bi resimde kuyruk erimesi mi var ben mi yanlış görüyorum
Ekonomik Gübre Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba. Co2 siz akvaryumlarda kullandığınız en etkili gübreleme hangisi? Sıvı, misket, kapsül marka vs. Tavsiyeleriniz nelerdir? Ben biraz ekonomik olarakta bakıyorum. İnternette doldurma sıvı gübreler var onları kullanan oldu mu? Güvenilir mi
Arkadaşlar merhaba. Co2 siz akvaryumlarda kullandığınız en etkili gübreleme hangisi? Sıvı, misket, kapsül marka vs. Tavsiyeleriniz nelerdir? Ben biraz ekonomik olarakta bakıyorum. İnternette doldurma sıvı gübreler var onları kullanan oldu mu? Güvenilir mi
Ani Balık Ölümleri
Arkadaşlar Merhabalar son bir haftada akvaryumda farkedemediğim şeyler oluyor. Tank yaklaşık 1.5 aylık. Tankta lepistes moli cüce vatoz çöpçü var. Su gayet berrak. Her hafta en az iki gün bekletilmiş %20 oranında su değişimi yaparım. Bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Ama son bir haftadır bir tane lepistes ve akvaryumda ki tek vatozumu kaybettim. Hastalık ve ölüm seyri 1 gün içinde oluyor. Vatozun hastalandığını bile farketmedim. Sizce ne oluyor ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar Merhabalar son bir haftada akvaryumda farkedemediğim şeyler oluyor. Tank yaklaşık 1.5 aylık. Tankta lepistes moli cüce vatoz çöpçü var. Su gayet berrak. Her hafta en az iki gün bekletilmiş %20 oranında su değişimi yaparım. Bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Ama son bir haftadır bir tane lepistes ve akvaryumda ki tek vatozumu kaybettim. Hastalık ve ölüm seyri 1 gün içinde oluyor. Vatozun hastalandığını bile farketmedim. Sizce ne oluyor ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olur musunuz?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
