ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2023 15:54
Son Ziyaret:
06 Mart 2025 15:33
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuz
SON 10 MESAJI
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Evet bu şekilde olabilir. Ancak parazitlerin her zaman akvaryumda bir yerlerde olduğunu biliyorum. Önemli olan sanırım balıkların bağışıklığı. Bir şey bazılarının bağışıklığının zayıflamasına neden oluyor olabilir veya sebebi bilinemeyen bir stres balıkları hastalıklara karşı savunmasız bırakıyor olabilir.
Ben kuvvetli ihtimalle yüksek protein içerikli beslenme kaynaklı bir sindirim problemi olduğu kanısına vardım. Balıklara çok daha az et vereceğim
Balıklarıma mümkün olduğunca doğal bir ortam yaratmaya çalışıyorum ki zaten bulundukları doğada parazitlerin âlâsı var ancak bunlara karşı doğada dirençliler. Eminim ölü balık etlerini doğada yiyorlardır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251732411.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 17:32:46[/EDIT]
Evet bu şekilde olabilir. Ancak parazitlerin her zaman akvaryumda bir yerlerde olduğunu biliyorum. Önemli olan sanırım balıkların bağışıklığı. Bir şey bazılarının bağışıklığının zayıflamasına neden oluyor olabilir veya sebebi bilinemeyen bir stres balıkları hastalıklara karşı savunmasız bırakıyor olabilir.
Ben kuvvetli ihtimalle yüksek protein içerikli beslenme kaynaklı bir sindirim problemi olduğu kanısına vardım. Balıklara çok daha az et vereceğim
Balıklarıma mümkün olduğunca doğal bir ortam yaratmaya çalışıyorum ki zaten bulundukları doğada parazitlerin âlâsı var ancak bunlara karşı doğada dirençliler. Eminim ölü balık etlerini doğada yiyorlardır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251732411.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 17:32:46[/EDIT]
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Kabullenmesi zor belki ama ben bu konuda biraz eski kafalıyım. Balıklarıma çiğ temizlenmiş dondurulmuş küçük deniz balığı etleri veriyorum, ayrıca haşlanmış ve dondurulmuş kabak havuç ıspanak veriyorum bunun yanında tetra pro algea veriyorum. Fazla yemleme yapmamaya dikkat ediyorum
Kabullenmesi zor belki ama ben bu konuda biraz eski kafalıyım. Balıklarıma çiğ temizlenmiş dondurulmuş küçük deniz balığı etleri veriyorum, ayrıca haşlanmış ve dondurulmuş kabak havuç ıspanak veriyorum bunun yanında tetra pro algea veriyorum. Fazla yemleme yapmamaya dikkat ediyorum
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: alt kısımda sanki vücut içinden bir çıkıntı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 110
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: plati, karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1500 lt/h dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir böyle bir hastalık birer birer balıkları öldürüyor, bir balık ölünce birkaç hafta içinde diğer balıkta bu belirtiler başlıyor. Kaka değil, vücuttan bir parça gibi, balığın içi dışına çıkmış gibi.
Toplu şekilde görünmüyor. Başka hiçbir hastalık yok akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251117271.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 11:25:51[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: alt kısımda sanki vücut içinden bir çıkıntı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 110
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: plati, karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1500 lt/h dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir böyle bir hastalık birer birer balıkları öldürüyor, bir balık ölünce birkaç hafta içinde diğer balıkta bu belirtiler başlıyor. Kaka değil, vücuttan bir parça gibi, balığın içi dışına çıkmış gibi.
Toplu şekilde görünmüyor. Başka hiçbir hastalık yok akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251117271.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 11:25:51[/EDIT]
3 Mm Cam İle Akvaryum Yapmak
Merhaba,
Geçen evdeki eski araç gereçleri kontrol ederken atıl vaziyette birkaç cama rastladım. Ve hemen aklıma bir akvaryum yapmak geldi. Şöyle ki camın ölçüleri 30*30*65 şeklinde yani yüksekliği 30cm. Kalınlığı ise 3 mm. Sizce bu kalınlıktaki bir camla bu boyutlarda bir akvaryum yapılabilir mi?
Merhaba,
Geçen evdeki eski araç gereçleri kontrol ederken atıl vaziyette birkaç cama rastladım. Ve hemen aklıma bir akvaryum yapmak geldi. Şöyle ki camın ölçüleri 30*30*65 şeklinde yani yüksekliği 30cm. Kalınlığı ise 3 mm. Sizce bu kalınlıktaki bir camla bu boyutlarda bir akvaryum yapılabilir mi?
Akvaryumumdaki Sorun Ne?
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241738191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739211.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Giderek hareketsizleşme
Akvaryum Kapasitesi (litre): 130 (net)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 7 plati 3 moli
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: XL-pro 1500 lt/s
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 7-10 gün dip çekimi ve %20 su değişimi
Merhaba arkadaşlar akvaryumda bir şeyler ters gidiyor, şimdiye kadar 3 adet moli balığım öldü (platilerde bir şey yok)
Bir şeyleri yanlış yapıyorum ama neyi?
1) JBL Bitkisel ve hayvansal tablet yemi sırayla her gün 1 tane atıyorum. (Bazen üstüne granül yem de serpiştiriyorum ve bu yüzden bazen fazla yem atmış oluyorum ama fazla yem yemeyen balıklarım bile ölmüştü)
2) Su üzerinde bir miktar dalgalanma yaratıyorum (hafif bile olsa oksijen difüzyonu sağlanır deniliyor).
3) Dış filtreyi 1 ay önce taktım ve ölümler dış filtreden sonra başladı
4) Dış filtre malzemeleri: 2 adet sünger, karbon, zeolit, lav kırıkları, silindirik seramikler (Ben zeolitten şüpheleniyorum ilk koyduğumda suyun içi bembeyaz olmuştu ve sonradan açıldı)
Akvaryum pek güneş ışığı alan bir yerde değil ve bazen ışığı geç açıyorum, hani dedim acaba bunalıma falan mı giriyor balıklar.
[B]Son ölen balığımda şunu farkettim sanki büyük bir beyaz dışkı çıkmaya çalışırken balığın kenarları çatlamıştı[/B]
Bilgi ve tecrübelerinize ihtiyaç duydum, selamlar…[EDIT]mrhit,2024-02-17 18:35:29[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241738191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739211.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Giderek hareketsizleşme
Akvaryum Kapasitesi (litre): 130 (net)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 7 plati 3 moli
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: XL-pro 1500 lt/s
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 7-10 gün dip çekimi ve %20 su değişimi
Merhaba arkadaşlar akvaryumda bir şeyler ters gidiyor, şimdiye kadar 3 adet moli balığım öldü (platilerde bir şey yok)
Bir şeyleri yanlış yapıyorum ama neyi?
1) JBL Bitkisel ve hayvansal tablet yemi sırayla her gün 1 tane atıyorum. (Bazen üstüne granül yem de serpiştiriyorum ve bu yüzden bazen fazla yem atmış oluyorum ama fazla yem yemeyen balıklarım bile ölmüştü)
2) Su üzerinde bir miktar dalgalanma yaratıyorum (hafif bile olsa oksijen difüzyonu sağlanır deniliyor).
3) Dış filtreyi 1 ay önce taktım ve ölümler dış filtreden sonra başladı
4) Dış filtre malzemeleri: 2 adet sünger, karbon, zeolit, lav kırıkları, silindirik seramikler (Ben zeolitten şüpheleniyorum ilk koyduğumda suyun içi bembeyaz olmuştu ve sonradan açıldı)
Akvaryum pek güneş ışığı alan bir yerde değil ve bazen ışığı geç açıyorum, hani dedim acaba bunalıma falan mı giriyor balıklar.
[B]Son ölen balığımda şunu farkettim sanki büyük bir beyaz dışkı çıkmaya çalışırken balığın kenarları çatlamıştı[/B]
Bilgi ve tecrübelerinize ihtiyaç duydum, selamlar…[EDIT]mrhit,2024-02-17 18:35:29[/EDIT]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Evet arkadaşlar konuya son noktayı koyuyorum: Bir müddet süren araştırmalarıma (internet araştırmaları + ChatGPT’den yararlanma) göre sonuçlar şunlar:
Dış filtre alırken “debi bazlı” dikkat edilecek hususlar:
Çok uçuk farklar olmamak koşulu ile yüksek debili filtreleri daha küçük akvaryumlarda kullanabilirsiniz. Şöyle ki,
1) Bütçe sıkıntınız yoksa elektronik olarak ayarlanabilir debili filtre alın.
2) Bütçe sıkıntınız varsa musluklu debi alabilirsiniz, ancak debiyi muslukla ayarlarsanız aşırıya kaçmadan (%20-30 oranında) kısabilirsiniz (filtre içi yoğunlaştığında zaten buna yakın bir debi düşüşü olacağından bunu ilk etapta muslukla ayarlamak motora ve diğer aksamlara çok fazla zarar vermeyecektir). Debiyi kısmak için çıkış musluğunu kullanın ki filtre içi basınç kontrol altında kalsın.
3) En önemlisi, çıkış ucuna bir “lily pipe” takarak çıkış etkisini harikulade ölçüde düşürebilirsiniz.
Ben muslukları tam açtım ve çıkış ucuna bir “lily pipe” taktım (pazardan aldığım bir huniyi bu şekle getirdim, direkt de kullanabilirsiniz). Sonuçlar inanılmaz:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241120301.jpg[/IMG]
10₺ ile bu sorunu çözdüm. Tankta acayip akıntı vardı şimdi çok yumuşak bir akıntı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241121411.jpg[/IMG]
Lily pipe[EDIT]mrhit,2024-01-18 12:38:13[/EDIT]
Evet arkadaşlar konuya son noktayı koyuyorum: Bir müddet süren araştırmalarıma (internet araştırmaları + ChatGPT’den yararlanma) göre sonuçlar şunlar:
Dış filtre alırken “debi bazlı” dikkat edilecek hususlar:
Çok uçuk farklar olmamak koşulu ile yüksek debili filtreleri daha küçük akvaryumlarda kullanabilirsiniz. Şöyle ki,
1) Bütçe sıkıntınız yoksa elektronik olarak ayarlanabilir debili filtre alın.
2) Bütçe sıkıntınız varsa musluklu debi alabilirsiniz, ancak debiyi muslukla ayarlarsanız aşırıya kaçmadan (%20-30 oranında) kısabilirsiniz (filtre içi yoğunlaştığında zaten buna yakın bir debi düşüşü olacağından bunu ilk etapta muslukla ayarlamak motora ve diğer aksamlara çok fazla zarar vermeyecektir). Debiyi kısmak için çıkış musluğunu kullanın ki filtre içi basınç kontrol altında kalsın.
3) En önemlisi, çıkış ucuna bir “lily pipe” takarak çıkış etkisini harikulade ölçüde düşürebilirsiniz.
Ben muslukları tam açtım ve çıkış ucuna bir “lily pipe” taktım (pazardan aldığım bir huniyi bu şekle getirdim, direkt de kullanabilirsiniz). Sonuçlar inanılmaz:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241120301.jpg[/IMG]
10₺ ile bu sorunu çözdüm. Tankta acayip akıntı vardı şimdi çok yumuşak bir akıntı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241121411.jpg[/IMG]
Lily pipe[EDIT]mrhit,2024-01-18 12:38:13[/EDIT]
10 Yıl Sonra Yeniden
Akvaryumda neden kaya yok? Akvaryumu gösteren büyük kayalardır [:)]
Akvaryumda neden kaya yok? Akvaryumu gösteren büyük kayalardır [:)]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Arkadaşlar,
Ürünümü aldım: [B]X-L PRO 1500 l/s[/B]
Piyasadaki en yüksek debili filtrelerden. Şu an için debide bir sıkıntı yok gibi.
Benim dış filtre araştırma ve kullanım sürecimde anladığım, dış filtre alacak arkadaşlara tavsiyem:
[B]Musluklu veya debisi ayarlanabilir dış filtre aldığınız ve debi-litre kıstasına dikkat ettiğiniz sürece mevcut akvaryumunuz için her yüksek debili filtreyi kullanabilirsiniz. Bu size herhangi bir şey kaybettirmez, aksine ne kadar yüksek debili filtre kullanırsanız o kadar sağlıklı bir akvaryumunuz olur.[/B]
Ancak benim de sizlere sormak istediğim birkaç soru oluştu:
1) Debinin yüksek geldiğini nasıl anlarım
2) Akvaryuma oksijen girişi için giriş suyunu ne şekilde vermem lazım (sanırım su yüzeyinin dalgalanması yetiyordu)?
3) Debiyi ayarlamak için muslukları kısmak istediğimde hangisini kısacağım, motora zarar vermemesi için filtreye giriş mi filtreden çıkış mı hangisi kısılmalı?
[EDIT]mrhit,2024-01-14 22:28:39[/EDIT]
Arkadaşlar,
Ürünümü aldım: [B]X-L PRO 1500 l/s[/B]
Piyasadaki en yüksek debili filtrelerden. Şu an için debide bir sıkıntı yok gibi.
Benim dış filtre araştırma ve kullanım sürecimde anladığım, dış filtre alacak arkadaşlara tavsiyem:
[B]Musluklu veya debisi ayarlanabilir dış filtre aldığınız ve debi-litre kıstasına dikkat ettiğiniz sürece mevcut akvaryumunuz için her yüksek debili filtreyi kullanabilirsiniz. Bu size herhangi bir şey kaybettirmez, aksine ne kadar yüksek debili filtre kullanırsanız o kadar sağlıklı bir akvaryumunuz olur.[/B]
Ancak benim de sizlere sormak istediğim birkaç soru oluştu:
1) Debinin yüksek geldiğini nasıl anlarım
2) Akvaryuma oksijen girişi için giriş suyunu ne şekilde vermem lazım (sanırım su yüzeyinin dalgalanması yetiyordu)?
3) Debiyi ayarlamak için muslukları kısmak istediğimde hangisini kısacağım, motora zarar vermemesi için filtreye giriş mi filtreden çıkış mı hangisi kısılmalı?
[EDIT]mrhit,2024-01-14 22:28:39[/EDIT]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Merhaba arkadaşlar,
Ben 1000-1500 l/s’lik bir dış filtre almak istiyorum. Ancak akvaryumumun net hacmi 100 lt. İlerde daha büyük bir akvaryum yaptırmak istiyorum, bu yüzden dış filtreyi yüksek seçtim. Böyle bir ürün 100 lt’lik akvaryumda sorun yaratır mı?
Merhaba arkadaşlar,
Ben 1000-1500 l/s’lik bir dış filtre almak istiyorum. Ancak akvaryumumun net hacmi 100 lt. İlerde daha büyük bir akvaryum yaptırmak istiyorum, bu yüzden dış filtreyi yüksek seçtim. Böyle bir ürün 100 lt’lik akvaryumda sorun yaratır mı?
Bitki Yenme Tehlikesi Ve Sanki Hasta Plati
Merhabalar,
100*30*45 tankımda
3e5d plati ile 1e3d moli bulunmaktadır. Akvaryumu yeni kurduğum için bitkilendirme zayıftır. Kaldı ki balıklar bazı bitkileri bir hayli yedi.
Akvaryumun başından geçenler
1. Balık hariç her şeyiyle kurulumu yapıldı
2. Bir gün sonra 3e plati ile 1e2d moli balıkları eklendi (akvaryumcu plati cinsiyetlerini yanlış vermiş)
3. Üç gün sonra diğer balıklar eklendi (5d plati ile 1d moli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231602551.jpg[/IMG]
Akvaryumda bitkilendirme yetersizliği olduğunun bilincindeyim ve diğer balıkları aldığım gün 2 kök de bitki aldım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231555011.jpg[/IMG]
1. Bunları akv eklemeye korkuyorum yiyecekler diye bu yüzden fanusa aldım bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
2. İlk aldıklarımdan erkek olduğunu düşündüğüm 1 plati biraz kuyruk kısıyor gibi ve çokça saklanıyor bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
Kuyruk kısmadan önce
Organı görmesem bu balık dişi derdim sanki hamile bir erkek gibi! (Alt yüzgecin kapandığını düşünebilirsiniz ama hep bu şekilde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557451.jpg[/IMG]
Kuyruk kısarken, genelde böyle duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231813441.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2023-12-13 18:14:19[/EDIT]
Merhabalar,
100*30*45 tankımda
3e5d plati ile 1e3d moli bulunmaktadır. Akvaryumu yeni kurduğum için bitkilendirme zayıftır. Kaldı ki balıklar bazı bitkileri bir hayli yedi.
Akvaryumun başından geçenler
1. Balık hariç her şeyiyle kurulumu yapıldı
2. Bir gün sonra 3e plati ile 1e2d moli balıkları eklendi (akvaryumcu plati cinsiyetlerini yanlış vermiş)
3. Üç gün sonra diğer balıklar eklendi (5d plati ile 1d moli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231602551.jpg[/IMG]
Akvaryumda bitkilendirme yetersizliği olduğunun bilincindeyim ve diğer balıkları aldığım gün 2 kök de bitki aldım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231555011.jpg[/IMG]
1. Bunları akv eklemeye korkuyorum yiyecekler diye bu yüzden fanusa aldım bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
2. İlk aldıklarımdan erkek olduğunu düşündüğüm 1 plati biraz kuyruk kısıyor gibi ve çokça saklanıyor bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
Kuyruk kısmadan önce
Organı görmesem bu balık dişi derdim sanki hamile bir erkek gibi! (Alt yüzgecin kapandığını düşünebilirsiniz ama hep bu şekilde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557451.jpg[/IMG]
Kuyruk kısarken, genelde böyle duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231813441.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2023-12-13 18:14:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
