ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BilalA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2024 13:50
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2026 15:16
Toplam Mesaj:
25 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
B.A
SON 10 MESAJI
Jungle Tarzı Akvaryum Kurulumu - 60x40x30
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Fluval 407 Yorumlarınız
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:48
Akvaryum Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
