ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BilalA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2024 13:50
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2026 15:16
Toplam Mesaj:
25 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
B.A
SON 10 MESAJI
Jungle Tarzı Akvaryum Kurulumu - 60x40x30
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Fluval 407 Yorumlarınız
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 35 Üye
Online Kullanıcılar
kocoglu,
Umt61,
DigitalPen,
Hoppala,
sina cen,
TuRKeR,
zen666,
tukabu,
wtreals,
Taha⚡,
fikret43,
Tuby,
ezzalisi,
EKAR,
Kınayu,
ciways,
altuntasseref,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
İsmail YILDIRIM,
şansal,
riderfish,
BettaFishHobim,
seiryuhare,
osmandbnl,
Jeveux,
Oğul Hüseyin,
scorpion26,
Hsrt,
Formicasmind,
Aporetti,
son06,
syerli,
Ozzgur,
yeekim,
Assamite,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
