ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sadullah016
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2024 14:37
Son Ziyaret:
17 Aralık 2024 16:40
Toplam Mesaj:
12 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sadullah Doğan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sadullah Doğan
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Hamile Mi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/081220242027361.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görüldüğü gibi baya bi şişkinleşti, acaba hamile mi yoksa obezite başlangıcı falan mı? Balık 3.5 4 cm falan.
Akvaryumdaki erkeklerle kovalamaca içinde değil, genel olarak şişkindi ama şuan fazlasıyla şişmiş durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/081220242027361.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görüldüğü gibi baya bi şişkinleşti, acaba hamile mi yoksa obezite başlangıcı falan mı? Balık 3.5 4 cm falan.
Akvaryumdaki erkeklerle kovalamaca içinde değil, genel olarak şişkindi ama şuan fazlasıyla şişmiş durumda.
Acil Durum Bu Beyaz Benek Mi
Evet maalesef beyaz benek, karantina tankına alın, 1 litreye 5 damla olacak şekilde metilen mavisi (contra sıvısı) damlatın ve 1 litreye 5 tane iyotsuz kaya tuzu atın, en az 24 saat bekleyin, daha sonra alıştıra alıştıra ana akvaryuma geri koyun, akvaryumunuza da 6 7 damla damlatırsanız iyi olur. Transgenetikler hassas canlılar daha fazla artmadan ve yayılmadan tedaviye başlayın
Evet maalesef beyaz benek, karantina tankına alın, 1 litreye 5 damla olacak şekilde metilen mavisi (contra sıvısı) damlatın ve 1 litreye 5 tane iyotsuz kaya tuzu atın, en az 24 saat bekleyin, daha sonra alıştıra alıştıra ana akvaryuma geri koyun, akvaryumunuza da 6 7 damla damlatırsanız iyi olur. Transgenetikler hassas canlılar daha fazla artmadan ve yayılmadan tedaviye başlayın
Çöpçü Balığım Çok Bitkin Ve Hareketsiz.
Çöpçü balığının bir tanesi hep durgun, rengi hali gitmiş, pulları belirsizleşmiş ve sırt anteni artık sırtına yakın gidiyor normalde dik olması gerekir. Ölecek gibi duruyor ama diğer arkadaşı çok canlı çok hareketli, halsiz olan yemek dahi yemiyor dip yemi atıyorum samut gibi bakıyor yem yemiyor. Tavsiyeniz nedir? Ölecek gibi duruyor ama göz göre göre ölmesine izin veremem.
Çöpçü balığının bir tanesi hep durgun, rengi hali gitmiş, pulları belirsizleşmiş ve sırt anteni artık sırtına yakın gidiyor normalde dik olması gerekir. Ölecek gibi duruyor ama diğer arkadaşı çok canlı çok hareketli, halsiz olan yemek dahi yemiyor dip yemi atıyorum samut gibi bakıyor yem yemiyor. Tavsiyeniz nedir? Ölecek gibi duruyor ama göz göre göre ölmesine izin veremem.
Beyaz Benekli Molinin Tedavisi Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/251120241843341.jpg[/IMG]
Resimde belli olduğunu gibi black molimde beyaz benek sorunu yaşadım, akvaryum sıcaklığım 24-27 derece arasında, balığı akvaryuma alıştıra alıştıra ekledim fakat 2 gün sonra bu manzara ile karşılaştım ve dün ayrı bir yere aldım, şuan tek ve ortalama 3 litre su bulunuyor, 10 damlaya yakın metilen mavisi ve 10 taneye yakın iyotsuz kaya tuzu ekledim, 6 saatte bir akvaryumumdan bol oksijenli su ile %15 değişim yapıyorum ve karanlık bir ortamda. Dün bu saatlerde karantina tankına aldım tam 24 saat oldu azalma var ama geçmiş değil, tavsiyeleriniz nelerdir? Akvaryuma geri aldığım zaman bunun tekrarlanmaması için ne yapmak gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/251120241843341.jpg[/IMG]
Resimde belli olduğunu gibi black molimde beyaz benek sorunu yaşadım, akvaryum sıcaklığım 24-27 derece arasında, balığı akvaryuma alıştıra alıştıra ekledim fakat 2 gün sonra bu manzara ile karşılaştım ve dün ayrı bir yere aldım, şuan tek ve ortalama 3 litre su bulunuyor, 10 damlaya yakın metilen mavisi ve 10 taneye yakın iyotsuz kaya tuzu ekledim, 6 saatte bir akvaryumumdan bol oksijenli su ile %15 değişim yapıyorum ve karanlık bir ortamda. Dün bu saatlerde karantina tankına aldım tam 24 saat oldu azalma var ama geçmiş değil, tavsiyeleriniz nelerdir? Akvaryuma geri aldığım zaman bunun tekrarlanmaması için ne yapmak gerekir?
Akvaryum Camındaki Kireç Balık Varken Temizlenirmi
Akvaryumumda iç tarafta camlar kireçlenmiş hafiften bir buğu var, kullanmadığım kredi kartı ile sıyırabiliyorum fakat balıklara zarar verir mi bunu merak ediyorum, sıyırdığım kireçleri yakalama filesiyle yakalamak daha mı sağlıklı olur?
Akvaryumumda iç tarafta camlar kireçlenmiş hafiften bir buğu var, kullanmadığım kredi kartı ile sıyırabiliyorum fakat balıklara zarar verir mi bunu merak ediyorum, sıyırdığım kireçleri yakalama filesiyle yakalamak daha mı sağlıklı olur?
Balığımın Dışkısı İnce Ve Uzun Neden Olabilir?
[QUOTE=BabySoul]Uzun dışkı bazı tür balıklarda özellikle japonlardo oluyor, Şeffaf olması ise parazitsel bir durum olur, balık yediği yemin rengine yakın bir renkte dışlamalıdır. Şeffaf, içi boş ise parazit gözlemlemesi yapmanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Gözlemlemeyi nasıl yapabilirim hocam, daha önce hiç bir balıkta parazit sorunu yaşamadığım için pek bilgim yok.[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Şöyle fotoğrafa bakınca, filtrezizasyonun yetersiz olduğu görülüyor. Yani yetersiz filtre. Populasyonun fazla olması. Yemlemenin çok yapılması.
Konunuz aracılığı ile genel tavsiye verecek olursam. Bir tankın filtre sistemi en önemli noktadır ve bu hususta küçülmeyin. Balık sayısını hele ki sazan türlerinde az tutun. Yemlemeyi az yapın hatta ben yıllardır haftada bir gün hiç yemleme yapmam, tavsiyem de bu yönde olacaktır.
BabySoul'un dediği gibi parazit yönünden de incelemeyi ihmal etmeyin.
[/QUOTE]
Hocam bu gün yemlemeyeceğim, haftada bir gün yemsiz bırakıyorum. Filtrasyon konusunda ise filtrem açıkçası akvaryuma oranla büyük bir filtre fakat akvaryumumda henüz bakteri kültürü oluşmadı, bu sebepten aşırı bir şekilde puslanma var. Bunun için bactofeed kullanıyorum gün geçtikçe biraz daha berraklaşıyor. Balık sayımı azaltmayı düşünüyorum.
[QUOTE=BabySoul]Uzun dışkı bazı tür balıklarda özellikle japonlardo oluyor, Şeffaf olması ise parazitsel bir durum olur, balık yediği yemin rengine yakın bir renkte dışlamalıdır. Şeffaf, içi boş ise parazit gözlemlemesi yapmanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Gözlemlemeyi nasıl yapabilirim hocam, daha önce hiç bir balıkta parazit sorunu yaşamadığım için pek bilgim yok.[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Şöyle fotoğrafa bakınca, filtrezizasyonun yetersiz olduğu görülüyor. Yani yetersiz filtre. Populasyonun fazla olması. Yemlemenin çok yapılması.
Konunuz aracılığı ile genel tavsiye verecek olursam. Bir tankın filtre sistemi en önemli noktadır ve bu hususta küçülmeyin. Balık sayısını hele ki sazan türlerinde az tutun. Yemlemeyi az yapın hatta ben yıllardır haftada bir gün hiç yemleme yapmam, tavsiyem de bu yönde olacaktır.
BabySoul'un dediği gibi parazit yönünden de incelemeyi ihmal etmeyin.
[/QUOTE]
Hocam bu gün yemlemeyeceğim, haftada bir gün yemsiz bırakıyorum. Filtrasyon konusunda ise filtrem açıkçası akvaryuma oranla büyük bir filtre fakat akvaryumumda henüz bakteri kültürü oluşmadı, bu sebepten aşırı bir şekilde puslanma var. Bunun için bactofeed kullanıyorum gün geçtikçe biraz daha berraklaşıyor. Balık sayımı azaltmayı düşünüyorum.
Balığımın Dışkısı İnce Ve Uzun Neden Olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/061120242107161.jpg[/IMG]
Fazla uzun ve şeffaf, her gün 6-9 arası dip yem ve granül yem olarak belirli bir ölçüde atıyorum, bir iç parazit durumu olabilir mi? Ayrı bir akvaryuma alıp özel bir yemleme, karantina durumu uygulanmalı mı yoksa basit bir kabız durumu mu? Yardımcı olursanız sevinirim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/061120242107161.jpg[/IMG]
Fazla uzun ve şeffaf, her gün 6-9 arası dip yem ve granül yem olarak belirli bir ölçüde atıyorum, bir iç parazit durumu olabilir mi? Ayrı bir akvaryuma alıp özel bir yemleme, karantina durumu uygulanmalı mı yoksa basit bir kabız durumu mu? Yardımcı olursanız sevinirim [:)]
Japon Balığının Cinsiyeti Nasıl Anlaşılır?
[QUOTE=Dexter85321]Böyle küçük japonlar için anlamak ekstra zor oluyor, bende sizin gibi inceleyerek tahminde bulunmuştum ama 5 balıktan sadece birinin anüsunden dişi olduğunu tahmin edebildim diğerleri muallakta kaldı. Üreme dönemini bekliyorum o yüzden 1 yaşından önce belirlemek en azından benim için zor, ha olurda önümüzdeki aylarda iyi boy atarlarsa belirgin ayrılıklar gösterirlerse öğrenebilirim.
Üreme döneminde net bir şekilde belli oluyormuş, erkeklerin çeşitli bölgelerinde beyaz parıltılar beliriyor, dişileri kovalıyorlar vs. [/QUOTE]
Peki hocam üreme dönemleri belli mevsimlerde mi oluyor yoksa zamansız mı oluyor?
[QUOTE=Dexter85321]Böyle küçük japonlar için anlamak ekstra zor oluyor, bende sizin gibi inceleyerek tahminde bulunmuştum ama 5 balıktan sadece birinin anüsunden dişi olduğunu tahmin edebildim diğerleri muallakta kaldı. Üreme dönemini bekliyorum o yüzden 1 yaşından önce belirlemek en azından benim için zor, ha olurda önümüzdeki aylarda iyi boy atarlarsa belirgin ayrılıklar gösterirlerse öğrenebilirim.
Üreme döneminde net bir şekilde belli oluyormuş, erkeklerin çeşitli bölgelerinde beyaz parıltılar beliriyor, dişileri kovalıyorlar vs. [/QUOTE]
Peki hocam üreme dönemleri belli mevsimlerde mi oluyor yoksa zamansız mı oluyor?
Japon Balığının Cinsiyeti Nasıl Anlaşılır?
3 japonum var, birisi daha üçgenimsi, keskin bir yüz yapısına sahip ve anüs bölgesinde herhangi bir çıkıntı yok, erkek olduğu kesin. Ama bi tane de oval suratlı, şişkin karınlı ve hafiften yatay uzun kuyruklu diğerine göre, ve kuyruk yapısından dolayı anüs bölgesini göremiyorum, bu balığın cinsiyetini nasıl anlayabilirim? Yardımcı olması açısından görsel de ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/051120242025371.jpg[/IMG]
3 japonum var, birisi daha üçgenimsi, keskin bir yüz yapısına sahip ve anüs bölgesinde herhangi bir çıkıntı yok, erkek olduğu kesin. Ama bi tane de oval suratlı, şişkin karınlı ve hafiften yatay uzun kuyruklu diğerine göre, ve kuyruk yapısından dolayı anüs bölgesini göremiyorum, bu balığın cinsiyetini nasıl anlayabilirim? Yardımcı olması açısından görsel de ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252078/051120242025371.jpg[/IMG]
Melek Balığı Neden Ölür?
[QUOTE=Tulpar99]
Benim 50ye yakın koi balığım var kendileri akvaryum kadar olduğu için akvaryuma koymuyorum mesela, sizin koiler büyüdüğünde nereye koyacaksınız?
Petshoplar ticari insanlar olduğu için işe hobi gözü ile bakmazlar (hepsi değil), o yüzden küçücük akvaryuma o kadar canlı koyarlar.
Petshop dikkat etmez ama siz bu işi hobi olarak yapıyorsanız dikkat etmeniz lazım, bunları sizi kınamak için söylemiyorum kesinlikle ama karmam çorman bakımsız sadece köşede dursun diye yapılmış akvaryumlar görmekten gına geldi.
Kabalık yapmak istemedim sizi kırdıysam özür dilerim
Size önerim akvaryumdaki balıkları ya satarak yada akvaryuma bedavaya vererek kurtulmanız, yeni kurulum yapmanız. Belki yemi bitkiler, canlı doğuran türleri yada sürü balıkları, daha zararsız bir filtre.
2 iç filtre çok ciddi bir sirkülasyon yapar ve balıkları yorar, ve melek balığınız bu yüzden ölmüş olabilir.
Dış yada iki pipo filtre önerebilirim.[/QUOTE]
Hocam koiler için dedemin dev akvaryumu var zamanında 20 adete yakın 20cm koileri vardı bazıları 30cm kadar çıkmıştı, ayriyeten koi havuzu da var büyüdüğü zaman oraya götürüp kendi akvaryumumda sadece düz japon besleyeceğim planım o şekilde. Şuan sıkıntı olduğunu düşündüğüm trans tetram, ona da bir şekilde çözüm bulacağım, çöpçu balıklar uyum konusunda bir sorun yaratmadı gayet uyumlular, filtre konusunda ise sayıyı düşüreceğim. Ayrıca akvaryumumda bakteri kültürü henüz oturmuş değil ek olarak bakteri kültürü için ilaç ta aldım suyum bulanık belkide melek balığının ölmesinde bu da etkili olmuştur. Dediğiniz gibi akvaryumcular ticaret gözüyle bakıyorlar balık işlerine, hobi olarak bakanlar daha dikkatli olmalı ve bilinçlendirilmeli. Teşekkürler.
[QUOTE=Tulpar99]
Benim 50ye yakın koi balığım var kendileri akvaryum kadar olduğu için akvaryuma koymuyorum mesela, sizin koiler büyüdüğünde nereye koyacaksınız?
Petshoplar ticari insanlar olduğu için işe hobi gözü ile bakmazlar (hepsi değil), o yüzden küçücük akvaryuma o kadar canlı koyarlar.
Petshop dikkat etmez ama siz bu işi hobi olarak yapıyorsanız dikkat etmeniz lazım, bunları sizi kınamak için söylemiyorum kesinlikle ama karmam çorman bakımsız sadece köşede dursun diye yapılmış akvaryumlar görmekten gına geldi.
Kabalık yapmak istemedim sizi kırdıysam özür dilerim
Size önerim akvaryumdaki balıkları ya satarak yada akvaryuma bedavaya vererek kurtulmanız, yeni kurulum yapmanız. Belki yemi bitkiler, canlı doğuran türleri yada sürü balıkları, daha zararsız bir filtre.
2 iç filtre çok ciddi bir sirkülasyon yapar ve balıkları yorar, ve melek balığınız bu yüzden ölmüş olabilir.
Dış yada iki pipo filtre önerebilirim.[/QUOTE]
Hocam koiler için dedemin dev akvaryumu var zamanında 20 adete yakın 20cm koileri vardı bazıları 30cm kadar çıkmıştı, ayriyeten koi havuzu da var büyüdüğü zaman oraya götürüp kendi akvaryumumda sadece düz japon besleyeceğim planım o şekilde. Şuan sıkıntı olduğunu düşündüğüm trans tetram, ona da bir şekilde çözüm bulacağım, çöpçu balıklar uyum konusunda bir sorun yaratmadı gayet uyumlular, filtre konusunda ise sayıyı düşüreceğim. Ayrıca akvaryumumda bakteri kültürü henüz oturmuş değil ek olarak bakteri kültürü için ilaç ta aldım suyum bulanık belkide melek balığının ölmesinde bu da etkili olmuştur. Dediğiniz gibi akvaryumcular ticaret gözüyle bakıyorlar balık işlerine, hobi olarak bakanlar daha dikkatli olmalı ve bilinçlendirilmeli. Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
