ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bettacifaho
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2024 22:04
Son Ziyaret:
08 Temmuz 2025 13:05
Toplam Mesaj:
35 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faho maho
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faho maho
SON 10 MESAJI
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
Akvaryum
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
Sessiz Çalışan İç Filtre Tavsiyesine İhtiyacım Var
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Akvaryum Bulanık Gibi
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Ne Zaman Balık Ekleyebilirim?
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
Apistogramma Cacatuoides Tankı
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
Akvaryumda Ne Hatası Yaptım?
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Akvaryum Suyunu Değiştirme
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
