ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2024 23:18
Son Ziyaret:
04 Kasım 2025 16:12
Toplam Mesaj:
47 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Blublub
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Blublub
SON 10 MESAJI
Japon Balığımın Karnı Şiş Gibi Görünüyor
Balığımı aldığım günden beri bu şekilde, aslında sağlıklı, enerjik ve iştahlı. Dediğiniz sorunları araştıracağım. Bilgi verdiğiniz için sağolun
Yumurta şişliği olması beni çok şaşırttı. Ve bir soru daha sormak istiyorum balığı aldığımdan beri sürekli etrafındaki balığı kovalıyor özellikle yem ararken onunda aramasına izin vermiyor, özellikle karın bölgesine doğru kovalıyor ve yem yerken kovalıyor. Kovaladığı balık bir köşede kalıyor bunun nedeni alanını koruması mı ve nasıl bir çözüm gerekiyor[EDIT]Yami,2025-08-28 16:31:35[/EDIT]
Balığımı aldığım günden beri bu şekilde, aslında sağlıklı, enerjik ve iştahlı. Dediğiniz sorunları araştıracağım. Bilgi verdiğiniz için sağolun
Yumurta şişliği olması beni çok şaşırttı. Ve bir soru daha sormak istiyorum balığı aldığımdan beri sürekli etrafındaki balığı kovalıyor özellikle yem ararken onunda aramasına izin vermiyor, özellikle karın bölgesine doğru kovalıyor ve yem yerken kovalıyor. Kovaladığı balık bir köşede kalıyor bunun nedeni alanını koruması mı ve nasıl bir çözüm gerekiyor[EDIT]Yami,2025-08-28 16:31:35[/EDIT]
Japon Balığımın Karnı Şiş Gibi Görünüyor
Merhabalar, yaklaşık 1-2 aydır baktığım bir Japon balığım var. Son zamanlarda bana sanki karnı şişmiş gibi geldi, biraz fazla yuvarlak duruyor sanki. Nedeni ne olabilir düzenli besliyorum, haftalık su değişimi vs. her şeyi yapıyorum. Sizce de şiş değil mi, yoksa normal mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418101.jpg[/IMG]
Merhabalar, yaklaşık 1-2 aydır baktığım bir Japon balığım var. Son zamanlarda bana sanki karnı şişmiş gibi geldi, biraz fazla yuvarlak duruyor sanki. Nedeni ne olabilir düzenli besliyorum, haftalık su değişimi vs. her şeyi yapıyorum. Sizce de şiş değil mi, yoksa normal mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/280820251418101.jpg[/IMG]
Balığımın Hastalığına Teşhis Koyamıyorum
Teşekkürler ilginiz için normalde su seviyesi tam oluyordu ama su değişimi yaptıktan sonra dinlenmiş suyun çoğu döküldüğü için koyamadık yarım kaldi
Koydugum bitki pothos sarmaşığı ve araştırdığm kadarıyla zararlı değil. [EDIT]Yami,2025-06-15 15:37:19[/EDIT]
Teşekkürler ilginiz için normalde su seviyesi tam oluyordu ama su değişimi yaptıktan sonra dinlenmiş suyun çoğu döküldüğü için koyamadık yarım kaldi
Koydugum bitki pothos sarmaşığı ve araştırdığm kadarıyla zararlı değil. [EDIT]Yami,2025-06-15 15:37:19[/EDIT]
Balığımın Hastalığına Teşhis Koyamıyorum
Kullandigim yemler ve oksijen için gerekli ekipman fotoğraflarda var. Dipteki taşlar o şekilde. Kullandığım suyu en az 3 gün dinlendiriyorum.Beyaz uzun ince şeyler akvaryumda oluyordu fakat dışkı olup olmadığına karar veremiyordum fakat bunun üzerine iç parazit teşhisi koymuştum. En son ilacı kullanmadan önce yem verdiğim için dipte dışkılar vardı ondan sonra hiç dışkıladığını görmedim ve akvaryumda da dışkı yok şuan gözlemlediğim kadarıyla. Su değerlerini ölçmedim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251432111.jpg[/IMG][EDIT]Yami,2025-06-15 14:38:52[/EDIT]
Kullandigim yemler ve oksijen için gerekli ekipman fotoğraflarda var. Dipteki taşlar o şekilde. Kullandığım suyu en az 3 gün dinlendiriyorum.Beyaz uzun ince şeyler akvaryumda oluyordu fakat dışkı olup olmadığına karar veremiyordum fakat bunun üzerine iç parazit teşhisi koymuştum. En son ilacı kullanmadan önce yem verdiğim için dipte dışkılar vardı ondan sonra hiç dışkıladığını görmedim ve akvaryumda da dışkı yok şuan gözlemlediğim kadarıyla. Su değerlerini ölçmedim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251430381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251432111.jpg[/IMG][EDIT]Yami,2025-06-15 14:38:52[/EDIT]
Balığımın Kuyruğu Normal Mi?
Bende dışkı olduğuna karar verip iç parazit ilaci aldım ancak ise yaramadi gibi görünüyor son açtığım konuya bakarak bilgi alabilirsiniz
Bende dışkı olduğuna karar verip iç parazit ilaci aldım ancak ise yaramadi gibi görünüyor son açtığım konuya bakarak bilgi alabilirsiniz
Balığımın Hastalığına Teşhis Koyamıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yaklaşık 1.5 haftadır hasta, ve ne hastalığı olduğuna karar veremiyorum.2 gün önce pet shop bana iç parazit olduğunu söyledi ve adını hatırlayamadığım sarı tablet bir ilacı yarıya bölüp (akvaryum litreme göre) verdi.Bir çay bardağında 1-2 dakika bekletip karantina akvaryumuna döktüm. İlacı verdikten sonra 3-4 gün yem vermememi söyledi şuan 3. Gündeyiz ve hala aynı davranıyor bir değişim olmadı.Ondan önce de beyaz benek gözlemleyip beyaz benek ilacı almıştım fakat sonradan teşhis değişti. Ben sizlere balığın genel halini anlatayım sizde net olarak hangi hastalığa veya hastalıklara sahip bana söyleyin çünki gerçekten yaptığım araştırmalara göre net olarak hastalığı ne bulamadım. *Sürekli fotoğraftaki gibi su yüzeyine yakın bölgede öyle yüzgeçlerini hareket ettirerek duruyor. *İlaç nedeniyle 3 gün yem vermedim ilacı vermeden öncede zaten yemiyordu ağzına alıp geri çıkarıyordu ya da hiç ilgi göstermiyordu bugün test için azıcık pul yem verdim yeme hiç ilgi göstermedi. *Eskisinden daha az açıp kapıyor ağzını eskiden kocaman kocaman açardı şimdi minik minik açıp kapıyor. Ek bilgiler:Yaklaşık 5-6 gün önce yanında yaşayan balığı kaybettik,öldü onda beyaz benek vardı ama çok geç fark etmiştik o da yem yemiyordu alıp geri çıkarıyordu ertesi gün öldü. Tam emin olamasamda sanırım derisinde üst yüzgecinin hemen altında kırmızı kare yara gibi birsey vardı... ikiside o zamanlar kendilerini camlara dekorlara sürtüyordu ve diğer balıkta kesinlikle beyaz benek vardı zaten o yüzden beyaz benek ilacı almıştık ama bir anda teşhisler değişti ve hastalığı bulamiyorum[EDIT]Yami,2025-06-15 14:13:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/150620251356471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yaklaşık 1.5 haftadır hasta, ve ne hastalığı olduğuna karar veremiyorum.2 gün önce pet shop bana iç parazit olduğunu söyledi ve adını hatırlayamadığım sarı tablet bir ilacı yarıya bölüp (akvaryum litreme göre) verdi.Bir çay bardağında 1-2 dakika bekletip karantina akvaryumuna döktüm. İlacı verdikten sonra 3-4 gün yem vermememi söyledi şuan 3. Gündeyiz ve hala aynı davranıyor bir değişim olmadı.Ondan önce de beyaz benek gözlemleyip beyaz benek ilacı almıştım fakat sonradan teşhis değişti. Ben sizlere balığın genel halini anlatayım sizde net olarak hangi hastalığa veya hastalıklara sahip bana söyleyin çünki gerçekten yaptığım araştırmalara göre net olarak hastalığı ne bulamadım. *Sürekli fotoğraftaki gibi su yüzeyine yakın bölgede öyle yüzgeçlerini hareket ettirerek duruyor. *İlaç nedeniyle 3 gün yem vermedim ilacı vermeden öncede zaten yemiyordu ağzına alıp geri çıkarıyordu ya da hiç ilgi göstermiyordu bugün test için azıcık pul yem verdim yeme hiç ilgi göstermedi. *Eskisinden daha az açıp kapıyor ağzını eskiden kocaman kocaman açardı şimdi minik minik açıp kapıyor. Ek bilgiler:Yaklaşık 5-6 gün önce yanında yaşayan balığı kaybettik,öldü onda beyaz benek vardı ama çok geç fark etmiştik o da yem yemiyordu alıp geri çıkarıyordu ertesi gün öldü. Tam emin olamasamda sanırım derisinde üst yüzgecinin hemen altında kırmızı kare yara gibi birsey vardı... ikiside o zamanlar kendilerini camlara dekorlara sürtüyordu ve diğer balıkta kesinlikle beyaz benek vardı zaten o yüzden beyaz benek ilacı almıştık ama bir anda teşhisler değişti ve hastalığı bulamiyorum[EDIT]Yami,2025-06-15 14:13:31[/EDIT]
Balığımın Kuyruğu Normal Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/120620251750481.jpg[/IMG]
Kuyruğundaki o ipliksi parçanın olması normal mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/120620251750481.jpg[/IMG]
Kuyruğundaki o ipliksi parçanın olması normal mi?
Bu Su Düzenleyici Beyaz Benek İçin Yeterli Mi?
Hepinize teşekkürler, önerilerinizi uygulamaya basladik ise yarıyor gibi görünüyor sağolun.
Hepinize teşekkürler, önerilerinizi uygulamaya basladik ise yarıyor gibi görünüyor sağolun.
Bu Su Düzenleyici Beyaz Benek İçin Yeterli Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/110620251500331.jpg[/IMG]
Bugün pet shop a gittim balıklarımda beyaz benek olduğunu söyledim, bana bu su düzenleyiciyi kullanacağımı söyledi.Isıtıcım yoktu,almamın gerekip gerekmediğini sordum gerek yok dedi,sadece bu yeterli mi gerçekten beyaz beneğin geçmesi için? Sadece 1 tane japon balığı bu arada, 30 litrelik karantina akvaryumuna aldım.Balığın genel durumu ise şöyle, iştahı azaldı,kendini rahatlatmak için akvaryumdaki dekorlar veya camlara sürünüyor vs. Yani hastalık 2. Evrede falan sanırım[EDIT]Yami,2025-06-11 15:17:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253796/110620251500331.jpg[/IMG]
Bugün pet shop a gittim balıklarımda beyaz benek olduğunu söyledim, bana bu su düzenleyiciyi kullanacağımı söyledi.Isıtıcım yoktu,almamın gerekip gerekmediğini sordum gerek yok dedi,sadece bu yeterli mi gerçekten beyaz beneğin geçmesi için? Sadece 1 tane japon balığı bu arada, 30 litrelik karantina akvaryumuna aldım.Balığın genel durumu ise şöyle, iştahı azaldı,kendini rahatlatmak için akvaryumdaki dekorlar veya camlara sürünüyor vs. Yani hastalık 2. Evrede falan sanırım[EDIT]Yami,2025-06-11 15:17:27[/EDIT]
Balıklarımda Beyaz Benek Mi Var?
Teşekkürler,sağolun🤝🏻
Teşekkürler,sağolun🤝🏻
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
