ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
52MaviGolge
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2025 14:22
Son Ziyaret:
06 Mart 2026 12:05
Toplam Mesaj:
26 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mavi Golge
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mavi Golge
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270520251256321.jpg[/IMG]
Güzel poz verdiler [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270520251256321.jpg[/IMG]
Güzel poz verdiler [:)))]
Sahibinden (aquaway)
[QUOTE=BETA.4]
İşte bende öğrenciyim ve ailemin bana verdiği harçlıklarla yapacağım ama 250tl balık için 450 tl kargo biraz saçma geldi
Peki normal kargo ile gönderim yokmuydu istanbula?[/QUOTE]
Cikletist zaten 1000 lira balık alışverişinde gönderim sağlıyoruz diyor ben o yüzden aquaway'den almaya niyetlenmiştir. Kargo ile gönderime de yazın başlayacaklarını söylediler. Cidden çok ilgililer şahsen ben sahibinden de balık alacağım zaman onlardan almayı düşünüyorum. Youtube videolarından dolayı da oldukça bilgili insanlar olduğunu düşünüyorum
[QUOTE=BETA.4]
İşte bende öğrenciyim ve ailemin bana verdiği harçlıklarla yapacağım ama 250tl balık için 450 tl kargo biraz saçma geldi
Peki normal kargo ile gönderim yokmuydu istanbula?[/QUOTE]
Cikletist zaten 1000 lira balık alışverişinde gönderim sağlıyoruz diyor ben o yüzden aquaway'den almaya niyetlenmiştir. Kargo ile gönderime de yazın başlayacaklarını söylediler. Cidden çok ilgililer şahsen ben sahibinden de balık alacağım zaman onlardan almayı düşünüyorum. Youtube videolarından dolayı da oldukça bilgili insanlar olduğunu düşünüyorum
Sahibinden (aquaway)
[QUOTE=BETA.4]
İşte 1 adet ama emin olamadım .
https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-akvaryum-baliklari-amerikan-tetralari-dwarf-indian-puffer-aquaway-den-1244118027/detay[/QUOTE]
Bende YouTube videolarından sonra sayfada bir gezinmiştir bu hafta da otocinclus almak için iletişime geçtim hemen geri dönüş yapıp hızlıca yardımcı olmaya çalışıyorlar şahsen bana epey güven verdiler ama maalesef haftada bir istanbula otobüsle gönderimleri oluyormuş o yüzden alamadım.
[QUOTE=BETA.4]
İşte 1 adet ama emin olamadım .
https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-akvaryum-baliklari-amerikan-tetralari-dwarf-indian-puffer-aquaway-den-1244118027/detay[/QUOTE]
Bende YouTube videolarından sonra sayfada bir gezinmiştir bu hafta da otocinclus almak için iletişime geçtim hemen geri dönüş yapıp hızlıca yardımcı olmaya çalışıyorlar şahsen bana epey güven verdiler ama maalesef haftada bir istanbula otobüsle gönderimleri oluyormuş o yüzden alamadım.
36lt Low Tech.
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/240320251520501.jpg[/IMG]
1-2 tilki kuyruğu parçası, 2-3 kök saz, 1-2 kök gül, 3 ay önceki hali [:)]
Anubiasların yarısı da ölmek üzere aldığım 1-2 yapraklı köklerdi. Fotodaki nanayı zaten diğer tanka aldım. Güncel halinde yok.
"Lowtech nano bir akvaryum kursam, fazla para harcamadan, bitkilere para saçmadan, ne kadar zamanda büyür"
Sorusuna cevap olarak bu mesajı yazıyorum. Excel kullanmaya önceden başlasaydım muhtemelen ağzına kadar bitki doluydu. Son iki hafta excel kullandım.
Bir de ışığı çok dert edenler; [IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/6/375-375/9729897431090.jpg[/IMG]
Bunun üstüne taktığım 8.5W 2700K normal ev ampulü 20 cm uzaktan ışık veriyor. Hiçbir tankımda ne kurarken ne olgunlaşma aşamasında yosun olmadı. Açıkçası akvaryum armatürü diye satılan armatürlerin ve bunları referans alarak yapılan DIY'lerin yosunun ana sebebi olduğunu düşünüyorum artık. [/QUOTE]
Aklımda hep acaba excel çok da işe yaramıyor mu co2 yoksa bitkiler her türlü böyle güzel büyümez mi? Diye sorular vardı ama sizin akvaryumdan sonra bu düşüncemden vazgeçip excel kullanamaya başlayacağım galiba [:D]
Emeklerinize sağlık cidden çok güzel göz doyurucu bir tank olmuş ve her geçen zamanda da güzelliğini arttırmış [:)]
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/240320251520501.jpg[/IMG]
1-2 tilki kuyruğu parçası, 2-3 kök saz, 1-2 kök gül, 3 ay önceki hali [:)]
Anubiasların yarısı da ölmek üzere aldığım 1-2 yapraklı köklerdi. Fotodaki nanayı zaten diğer tanka aldım. Güncel halinde yok.
"Lowtech nano bir akvaryum kursam, fazla para harcamadan, bitkilere para saçmadan, ne kadar zamanda büyür"
Sorusuna cevap olarak bu mesajı yazıyorum. Excel kullanmaya önceden başlasaydım muhtemelen ağzına kadar bitki doluydu. Son iki hafta excel kullandım.
Bir de ışığı çok dert edenler; [IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/6/375-375/9729897431090.jpg[/IMG]
Bunun üstüne taktığım 8.5W 2700K normal ev ampulü 20 cm uzaktan ışık veriyor. Hiçbir tankımda ne kurarken ne olgunlaşma aşamasında yosun olmadı. Açıkçası akvaryum armatürü diye satılan armatürlerin ve bunları referans alarak yapılan DIY'lerin yosunun ana sebebi olduğunu düşünüyorum artık. [/QUOTE]
Aklımda hep acaba excel çok da işe yaramıyor mu co2 yoksa bitkiler her türlü böyle güzel büyümez mi? Diye sorular vardı ama sizin akvaryumdan sonra bu düşüncemden vazgeçip excel kullanamaya başlayacağım galiba [:D]
Emeklerinize sağlık cidden çok güzel göz doyurucu bir tank olmuş ve her geçen zamanda da güzelliğini arttırmış [:)]
30x30x30
Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık. Silis kum bitki ekimi için zor oldu mu acaba. Silis kumun kullanıldığı tanklarda kahve rengi bej renk uyumu çok hoşuma gidiyor ama bitki ekiminde sıkıntı olur mu acaba
Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık. Silis kum bitki ekimi için zor oldu mu acaba. Silis kumun kullanıldığı tanklarda kahve rengi bej renk uyumu çok hoşuma gidiyor ama bitki ekiminde sıkıntı olur mu acaba
Ista Co2 Supply Set Nasıl?
Vakit ayırıp bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Anlaşıldığı üzere bu konularda yeniyim fakat üstün körü geçiştirmeye çalıştığım için değil eğer pratik çözümler varsa uygulamaya öyle başlamak istediğim için böyle kolaya kaçıyormuşum gibi gözüktü ama araştırıp bilgi edinmeye çalışıyorum, fakat bir yandan da doğru bilgiye nereden sahip olurum emin olamıyorum bundan dolayı sizin paylaşımlarınız benim için çok kıymetli oldu sağolun [:)]
Vakit ayırıp bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Anlaşıldığı üzere bu konularda yeniyim fakat üstün körü geçiştirmeye çalıştığım için değil eğer pratik çözümler varsa uygulamaya öyle başlamak istediğim için böyle kolaya kaçıyormuşum gibi gözüktü ama araştırıp bilgi edinmeye çalışıyorum, fakat bir yandan da doğru bilgiye nereden sahip olurum emin olamıyorum bundan dolayı sizin paylaşımlarınız benim için çok kıymetli oldu sağolun [:)]
Ista Co2 Supply Set Nasıl?
[QUOTE=mrah]Aydinlatma guclu degil ama lensli olmasi isi bozuyor, daha yukari konumlandirabiliyorsaniz konumlandirin. Yada dimlenebiliyorsa o sekilde gucunu dusurebilirsiniz. Tarif etmek ile olacak is degil ama tatli los bir isik olmasi gerekiyor. Mevcut algleri temizlemek icin forumda arastirma yapabilirsiniz bir cok yontem var, camasir suyu, h2o2, gluteraldehit vs. vs. Ayrica tropica premium nutrition gibi bir urun alip kullanmanizda fayda var. Bu tankin zemininde yada baska bir yerinde bitki gelisimi icin besin saglayacak bir kaynak yok sanirim. Sizin genel olarak, algden nasil kurtulurum degil, bitkiyi yetistirmek icin neler gerekli konusunda arastirma yapip ilerlemeniz gerekiyor. [/QUOTE]
Aslında yaklaşık bir ay önce kapsül gübre koymuştum. Tropica'nın sıvı potasyumu ve de seachem'in flourish gübresini kullanıyorum. Ama dediğiniz güvre benim için daha uygunsa tabi ona geçebilirim.
Işıklandırma olarak da ışığın gücünü kısabiliyorum evet. Dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkürler.
Bir de eğer ışığı dediğiniz şekilde kısık loş olarak kullanırsam bu co2 seti benim için mantıklı olur mu [:)]
[QUOTE=mrah]Aydinlatma guclu degil ama lensli olmasi isi bozuyor, daha yukari konumlandirabiliyorsaniz konumlandirin. Yada dimlenebiliyorsa o sekilde gucunu dusurebilirsiniz. Tarif etmek ile olacak is degil ama tatli los bir isik olmasi gerekiyor. Mevcut algleri temizlemek icin forumda arastirma yapabilirsiniz bir cok yontem var, camasir suyu, h2o2, gluteraldehit vs. vs. Ayrica tropica premium nutrition gibi bir urun alip kullanmanizda fayda var. Bu tankin zemininde yada baska bir yerinde bitki gelisimi icin besin saglayacak bir kaynak yok sanirim. Sizin genel olarak, algden nasil kurtulurum degil, bitkiyi yetistirmek icin neler gerekli konusunda arastirma yapip ilerlemeniz gerekiyor. [/QUOTE]
Aslında yaklaşık bir ay önce kapsül gübre koymuştum. Tropica'nın sıvı potasyumu ve de seachem'in flourish gübresini kullanıyorum. Ama dediğiniz güvre benim için daha uygunsa tabi ona geçebilirim.
Işıklandırma olarak da ışığın gücünü kısabiliyorum evet. Dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkürler.
Bir de eğer ışığı dediğiniz şekilde kısık loş olarak kullanırsam bu co2 seti benim için mantıklı olur mu [:)]
Ista Co2 Supply Set Nasıl?
[QUOTE=mrah]Tankin bir kac net goruntusu paylasir misiniz? Hem bitkileri yakindan gorebilecegimiz hem de genel olarak gorebilecegimiz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251851521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251851571.jpg[/IMG]
Tabanda ki Cryptocoryne Wendtii Flamingo bitkisini yaklaşık 2 hafta öncesinde "akvaryumda fazla bitki olursa besinleri onlar tüketir ve yosun oluşmasına engel olur" gibi bir bilgi sonrası ektim. Mantıklı bir karar mıydı bilemiyorum ama maalesef.[EDIT]52MaviGolge,2025-04-27 19:01:26[/EDIT]
[QUOTE=mrah]Tankin bir kac net goruntusu paylasir misiniz? Hem bitkileri yakindan gorebilecegimiz hem de genel olarak gorebilecegimiz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251851521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251851571.jpg[/IMG]
Tabanda ki Cryptocoryne Wendtii Flamingo bitkisini yaklaşık 2 hafta öncesinde "akvaryumda fazla bitki olursa besinleri onlar tüketir ve yosun oluşmasına engel olur" gibi bir bilgi sonrası ektim. Mantıklı bir karar mıydı bilemiyorum ama maalesef.[EDIT]52MaviGolge,2025-04-27 19:01:26[/EDIT]
Ista Co2 Supply Set Nasıl?
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
[QUOTE=mrah]
Low-tech tank orneklerine bakip aydinlatmayi duzgunce optimize etmeyi basarirsa, urun cop olmaktan cikar. Nereden baktiginiza bagli. Ayni tankta ADA Solar RGB kullanmakta suan cop. Ama bu adi gecen urunu cop yapmaz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251837051.jpg[/IMG]
Peki böyle bir aydınlatma kullanıyorum sizce uygun mudur
[QUOTE=CoryCory]Ödediğiniz ücret ile sitrik asit karbonat sistemi yapabiliyorsunuz zaten hemde yeni kutu almak zorunda değilsiniz sistemin devamlı calısması için. Kısacası ürün çöp. Çünki ücreti yaptığı işi dengelemiyor.[/QUOTE]
Aslında dediklerinize katılıyorum fakat yeterli bilgim olmadığı için böyle bir sistemle başlayıp yeterli bilgiye sahip olduktan sonra daha iyi bir sistem kurmayı düşündüm. Ama dediğiniz gibi çöpse eğer boşuna denemeye gerek de yok [:(]
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
[QUOTE=mrah]
Low-tech tank orneklerine bakip aydinlatmayi duzgunce optimize etmeyi basarirsa, urun cop olmaktan cikar. Nereden baktiginiza bagli. Ayni tankta ADA Solar RGB kullanmakta suan cop. Ama bu adi gecen urunu cop yapmaz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251837051.jpg[/IMG]
Peki böyle bir aydınlatma kullanıyorum sizce uygun mudur
[QUOTE=CoryCory]Ödediğiniz ücret ile sitrik asit karbonat sistemi yapabiliyorsunuz zaten hemde yeni kutu almak zorunda değilsiniz sistemin devamlı calısması için. Kısacası ürün çöp. Çünki ücreti yaptığı işi dengelemiyor.[/QUOTE]
Aslında dediklerinize katılıyorum fakat yeterli bilgim olmadığı için böyle bir sistemle başlayıp yeterli bilgiye sahip olduktan sonra daha iyi bir sistem kurmayı düşündüm. Ama dediğiniz gibi çöpse eğer boşuna denemeye gerek de yok [:(]
Ista Co2 Supply Set Nasıl?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251655321.jpg[/IMG]
Keyifli hobiler. Bu co2 seti sizce nasıl. Bu konuda hiç bir bilgisi olmayan biriyim ilk başlangıç için sizce uygun olur mu. Yosunlarımdan kurtulamadım gübrelemeyi kestiğim içinde büyümeleri baya yavaşladı galiba artık co2 kullanmam gerekiyor. Sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255235/270420251655321.jpg[/IMG]
Keyifli hobiler. Bu co2 seti sizce nasıl. Bu konuda hiç bir bilgisi olmayan biriyim ilk başlangıç için sizce uygun olur mu. Yosunlarımdan kurtulamadım gübrelemeyi kestiğim içinde büyümeleri baya yavaşladı galiba artık co2 kullanmam gerekiyor. Sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler [:3]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
