ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
melih547
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2025 14:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2026 13:56
Toplam Mesaj:
50 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
23 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
melih karatağ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
melih karatağ
SON 10 MESAJI
Soilde Yosun ?
[QUOTE=ballantines]Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[/QUOTE]
1 sıra mavi 1 sıra kırmızı görseldeki ledler beyaz 4 sıra beyaz 1 sıra mavi 1 sıra kırmızı modu bu bunu kullanıyorum
Işığı günde 5 saate azalttım
[QUOTE=ballantines]Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[/QUOTE]
1 sıra mavi 1 sıra kırmızı görseldeki ledler beyaz 4 sıra beyaz 1 sıra mavi 1 sıra kırmızı modu bu bunu kullanıyorum
Işığı günde 5 saate azalttım
Soilde Yosun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926491.jpg[/IMG]
Anlandıramadığım şekilde soillerimi yeşil bir tabaka kaplıyor monte carlo dsm başladım 17 gündür su var 3-4 günde bir 1 su değişimi yapıyorum yaklaşık hacim 29 lt 15 lt ye yakın su değişimi yapıyorum saniyede 0.8 damla co2 armstürk 2050h switch 1 açık 6 saat hafta 1 kere su değişiminden sonra tropica specialized nutrition 1ml kullanıyorum yosun sıkıntısından kurtulmak için önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260940221.jpg[/IMG] kullandığım ışık[EDIT]melih547,2026-03-24 09:42:25[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926491.jpg[/IMG]
Anlandıramadığım şekilde soillerimi yeşil bir tabaka kaplıyor monte carlo dsm başladım 17 gündür su var 3-4 günde bir 1 su değişimi yapıyorum yaklaşık hacim 29 lt 15 lt ye yakın su değişimi yapıyorum saniyede 0.8 damla co2 armstürk 2050h switch 1 açık 6 saat hafta 1 kere su değişiminden sonra tropica specialized nutrition 1ml kullanıyorum yosun sıkıntısından kurtulmak için önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260940221.jpg[/IMG] kullandığım ışık[EDIT]melih547,2026-03-24 09:42:25[/EDIT]
Amano Karides
Merhabalar sahibinden platformunda satan biri var fiyatı 1000tl gönül ister alalım ama maalesef bütçem yetmiyor
[EDIT]melih547,2026-03-18 21:51:05[/EDIT]
Merhabalar sahibinden platformunda satan biri var fiyatı 1000tl gönül ister alalım ama maalesef bütçem yetmiyor
[EDIT]melih547,2026-03-18 21:51:05[/EDIT]
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=CoryCory]Sadece sodyum bikarbonat ile remineralize etmeniz yeterli olmaz. bu sadece KH arttırmanıza yarar. MG ve CA için extra olarak kalsiyum sülfat ve epsom tuzu kullanmanız gerekir. mgso4 ve caso4 bu sayede GH ta arttırmış olursunuz girdiğiniz gübrede CA yok. MG var tahminen içindeki mg yeterli gelir. 2 kh 5- 7 aras cıvarı gh yakalamanız gerekiyor. Fakat kh arttırdığınızda aynı zamanda ph ta arttırmış oluyorsunuz. Ani düşüşleri engelleyecek kadar eklemeniz yeterli gelir. Genelde önerilen 2 kh cıvarıdır ben daha az kullanıyorum fakat önerilenden gitmekte fayda var. Bunun için En kolay yol musluk suyu ile ro suyunuzu karıştırmaktır en ucuz ve rahat method budur. Fakat illa ürün kullancağım diyorsanız apt sky plus sizin sorununuzu çözer. Diğer seçenekler ise shrimp kh gh + gibi ürünler olur.
Eğer kendiniz karıştırma yapacaksanız bu calculator işinizi görür.
https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php
Bu arada çoğu tropical balık ve bitki fazladan sodyumu tankta sevmez insanlara sürekli sodyum bicarbonate tavsiye ediliyor fakat bunun kesinlikle iyi bir method olmadığını söylemeliyim.
Kendi kullandığım methoda geleyim ben tanklarıma extra kh eklemiyorum KH ölçümlerin1 in altında 0 gibi çıkıyor sadece ro su kullanıyorum. Eğer tankınızda karides yok ise kh ile uğraşıp ekstra sodyum girmenin yarardan çok zarar getirdiği kanısındayım. Her 3 CA için 1 mg önerilen değer fakat bununda saçmalık olduğunu düşünüyorum farklı oranlarda denemeler yaptım hiç birinde kayda değer bir sonuç gözlemlemedim. Bulduğum en yeni ve iyi method ise CA için kalsiyum klorür zaten deniz akvaryumu tuzlarındada bunu kullanıyorlar oldukça ucuz bir tuz diğeri ise mg için epsom tuzu. Yaptığım şey ise her 50 litre ro su için 5 gram epsom tuzu 2 gram kalsiyum klorür. Yetiştirdiğimiz şeyler basitçe ot bu kadar kafa karışıklığına ihtiyacınız olan şeyler ne yazikki değiller bu arada bu değerleri biraz karıştırsanızda tankınızda sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Şimdi bu bilgiler ışığında kararınızı verebilirsiniz fakat tankınızdaki sorunun DSM sonrası alışma evresi olduğu kanaatindeyim. Daha detaylı bilgi ihityacınız olursa sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE]
Merhabalar desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler elimde herhangi bir test kiti olmadan ph checker olarak ise co2 indikatör kullanarak devam edebilme şansım var mıdır ? https://atakanpetshop.com/seachem-equilibrium-300gr---bitki-gubresi
https://atakanpetshop.com/shrimps-forever-powder-gh-plus-90gr
bu iki üründen biri ro suyu reminaralize etmem için yeterli midir ?
öğrenci bütçem ile olabildiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum fakat testler ve katkılar maalesef çok pahalı ve biraz daha bütçe dostu şekilde ilerlemek istiyorum cevabınızı bekliyorum iyi günler[EDIT]melih547,2026-03-16 15:07:18[/EDIT]
[QUOTE=CoryCory]Sadece sodyum bikarbonat ile remineralize etmeniz yeterli olmaz. bu sadece KH arttırmanıza yarar. MG ve CA için extra olarak kalsiyum sülfat ve epsom tuzu kullanmanız gerekir. mgso4 ve caso4 bu sayede GH ta arttırmış olursunuz girdiğiniz gübrede CA yok. MG var tahminen içindeki mg yeterli gelir. 2 kh 5- 7 aras cıvarı gh yakalamanız gerekiyor. Fakat kh arttırdığınızda aynı zamanda ph ta arttırmış oluyorsunuz. Ani düşüşleri engelleyecek kadar eklemeniz yeterli gelir. Genelde önerilen 2 kh cıvarıdır ben daha az kullanıyorum fakat önerilenden gitmekte fayda var. Bunun için En kolay yol musluk suyu ile ro suyunuzu karıştırmaktır en ucuz ve rahat method budur. Fakat illa ürün kullancağım diyorsanız apt sky plus sizin sorununuzu çözer. Diğer seçenekler ise shrimp kh gh + gibi ürünler olur.
Eğer kendiniz karıştırma yapacaksanız bu calculator işinizi görür.
https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php
Bu arada çoğu tropical balık ve bitki fazladan sodyumu tankta sevmez insanlara sürekli sodyum bicarbonate tavsiye ediliyor fakat bunun kesinlikle iyi bir method olmadığını söylemeliyim.
Kendi kullandığım methoda geleyim ben tanklarıma extra kh eklemiyorum KH ölçümlerin1 in altında 0 gibi çıkıyor sadece ro su kullanıyorum. Eğer tankınızda karides yok ise kh ile uğraşıp ekstra sodyum girmenin yarardan çok zarar getirdiği kanısındayım. Her 3 CA için 1 mg önerilen değer fakat bununda saçmalık olduğunu düşünüyorum farklı oranlarda denemeler yaptım hiç birinde kayda değer bir sonuç gözlemlemedim. Bulduğum en yeni ve iyi method ise CA için kalsiyum klorür zaten deniz akvaryumu tuzlarındada bunu kullanıyorlar oldukça ucuz bir tuz diğeri ise mg için epsom tuzu. Yaptığım şey ise her 50 litre ro su için 5 gram epsom tuzu 2 gram kalsiyum klorür. Yetiştirdiğimiz şeyler basitçe ot bu kadar kafa karışıklığına ihtiyacınız olan şeyler ne yazikki değiller bu arada bu değerleri biraz karıştırsanızda tankınızda sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Şimdi bu bilgiler ışığında kararınızı verebilirsiniz fakat tankınızdaki sorunun DSM sonrası alışma evresi olduğu kanaatindeyim. Daha detaylı bilgi ihityacınız olursa sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE]
Merhabalar desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler elimde herhangi bir test kiti olmadan ph checker olarak ise co2 indikatör kullanarak devam edebilme şansım var mıdır ? https://atakanpetshop.com/seachem-equilibrium-300gr---bitki-gubresi
https://atakanpetshop.com/shrimps-forever-powder-gh-plus-90gr
bu iki üründen biri ro suyu reminaralize etmem için yeterli midir ?
öğrenci bütçem ile olabildiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum fakat testler ve katkılar maalesef çok pahalı ve biraz daha bütçe dostu şekilde ilerlemek istiyorum cevabınızı bekliyorum iyi günler[EDIT]melih547,2026-03-16 15:07:18[/EDIT]
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=mai_41]Hocam ürün peşinde koşmayın, dinlenmiş (kloru gitmiş) musluk suyu işinizi fazlasıyla çözer.. 2-3 gün dinlendirin ve ekleyin.. Test kitinizle musluk suyunu ölçün, ikna olacaksınız.. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler sağolun fakat arıtma sistemini dinlenmiş su derdim olmasın diye kurdum ro suya hangi mineralleri eklemem konusunda destek olabileceksiniz sevinirim
[QUOTE=mai_41]Hocam ürün peşinde koşmayın, dinlenmiş (kloru gitmiş) musluk suyu işinizi fazlasıyla çözer.. 2-3 gün dinlendirin ve ekleyin.. Test kitinizle musluk suyunu ölçün, ikna olacaksınız.. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler sağolun fakat arıtma sistemini dinlenmiş su derdim olmasın diye kurdum ro suya hangi mineralleri eklemem konusunda destek olabileceksiniz sevinirim
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=CoryCory]Suyunuzun aşırı asidik olma ihtimali yok 5 altına düşmeniz gerekir bunun içinde extra asit kullanmak zorundasınız. Sırf ro su kullanıyorsanız suyunuzu remineralize etmek zorundasınız ya remineralizer bir ürün alın yada kendiniz yapın. Ucuz seçenek ise dinlenmiş musluk suyu ile karıştırmak. Co2 checker almanızı öneririm co2 yi başka türlü ayarlama şansınız pek yok. sürekli açık olabilir checker sarıyı geçmediği sürece bu şekilde kullanabilirsiniz buda bir sorun değil zaten bitki fazla co2 var diye erimez. Kullandığınız gübrenin içeriğini pek beğenmedim ama remineralize etmeniz durumunda sorun olmayacaktır aksi taktirde mikro ihtiyacınız olabilir. Şimdi sorunun asıl kaynağına gelelim DSM çeşitli şekillerde kullanılsada aslında çok iyi bir method değildir bunun sebebi bitkiler emers forma adapte olmaya çalışabilirler ve su geldiğinde tekrar submers forma geçerken ciddi sorun yaşarlar şu anda tahminen yaşadığınız sorun bu. Ben adaptasyon dışında bir sorun görmüyorum açıkçası tankınızda, ayrıca dsm yide erken bozmuşsunuz 4 5 tane sürgün görüyorum doğru düzgün yayılmamışlar bile.
Toplamak gerekirse sık sık su değişimi yapmaya devam edin,Acilen bir co2 checker edinin ve ayarınızı buna göre yapın,suyunuzu mutlaka remineralize edin, Balık ekleyecekseniz checker ile tam bir ayar tutturmadan eklemeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ilginiz için reminalizer olarak hangi ürün/ürünleri önerirsiniz checker siparişi verdim teşekkürler
[QUOTE=CoryCory]Suyunuzun aşırı asidik olma ihtimali yok 5 altına düşmeniz gerekir bunun içinde extra asit kullanmak zorundasınız. Sırf ro su kullanıyorsanız suyunuzu remineralize etmek zorundasınız ya remineralizer bir ürün alın yada kendiniz yapın. Ucuz seçenek ise dinlenmiş musluk suyu ile karıştırmak. Co2 checker almanızı öneririm co2 yi başka türlü ayarlama şansınız pek yok. sürekli açık olabilir checker sarıyı geçmediği sürece bu şekilde kullanabilirsiniz buda bir sorun değil zaten bitki fazla co2 var diye erimez. Kullandığınız gübrenin içeriğini pek beğenmedim ama remineralize etmeniz durumunda sorun olmayacaktır aksi taktirde mikro ihtiyacınız olabilir. Şimdi sorunun asıl kaynağına gelelim DSM çeşitli şekillerde kullanılsada aslında çok iyi bir method değildir bunun sebebi bitkiler emers forma adapte olmaya çalışabilirler ve su geldiğinde tekrar submers forma geçerken ciddi sorun yaşarlar şu anda tahminen yaşadığınız sorun bu. Ben adaptasyon dışında bir sorun görmüyorum açıkçası tankınızda, ayrıca dsm yide erken bozmuşsunuz 4 5 tane sürgün görüyorum doğru düzgün yayılmamışlar bile.
Toplamak gerekirse sık sık su değişimi yapmaya devam edin,Acilen bir co2 checker edinin ve ayarınızı buna göre yapın,suyunuzu mutlaka remineralize edin, Balık ekleyecekseniz checker ile tam bir ayar tutturmadan eklemeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ilginiz için reminalizer olarak hangi ürün/ürünleri önerirsiniz checker siparişi verdim teşekkürler
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=yigidoumit]
Gazı hemen ışık periyoduna bağlayın. Gece $CO_2$ vermeyin bence.
Işık süresini günlük 6 saat ile sınırlayın. Adaptasyon sürecinde bitki fazla ışığı işleyemez.
Bide forumda bir yerde okumuştum aktif toprak kullanıyorsunuz Bitkiler yeni yaprak çıkarana kadar (yaklaşık 1-2 hafta) sıvı gübre vermeyi bırakın.
[/QUOTE]
Teşekkürler selenoid valfim yok maalesef
[QUOTE=yigidoumit]
Gazı hemen ışık periyoduna bağlayın. Gece $CO_2$ vermeyin bence.
Işık süresini günlük 6 saat ile sınırlayın. Adaptasyon sürecinde bitki fazla ışığı işleyemez.
Bide forumda bir yerde okumuştum aktif toprak kullanıyorsunuz Bitkiler yeni yaprak çıkarana kadar (yaklaşık 1-2 hafta) sıvı gübre vermeyi bırakın.
[/QUOTE]
Teşekkürler selenoid valfim yok maalesef
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Ph 6 daha düşük olabilir. Test şeridi ölçüm dışı renk..
Kh yani kalsiyum da yok.
Gh sertlikte sınırda.
Süper yumuşak ve asidik bir su olmuş.
1 hafta daha sisteminizi değiştirmeden gözlemleyin bence..
Kh ve gübre dozu az ph düşük co2 fazla görünüyor.
Ani ve sert değişim yapmamaya çalışın derim..
Canlı eklemeyi düşünüyor musunuz?
[/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için tank bir haftalık en az 3 hafta daha Herhangi bir canlı eklemeyi düşünmüyorum 3 tane karides. 5 tane chili rasbora eklemeyi düşünüyorum. Gh kh arttıran ürünlerden almalıyım sanırım ro su kullandığım için tavsiye edebileceğiniz ürün var mıdır tavsiyelerinize açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Bu kısmı anlayamadım sanırım kaynak belirtebilir misiniz ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Ph 6 daha düşük olabilir. Test şeridi ölçüm dışı renk..
Kh yani kalsiyum da yok.
Gh sertlikte sınırda.
Süper yumuşak ve asidik bir su olmuş.
1 hafta daha sisteminizi değiştirmeden gözlemleyin bence..
Kh ve gübre dozu az ph düşük co2 fazla görünüyor.
Ani ve sert değişim yapmamaya çalışın derim..
Canlı eklemeyi düşünüyor musunuz?
[/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için tank bir haftalık en az 3 hafta daha Herhangi bir canlı eklemeyi düşünmüyorum 3 tane karides. 5 tane chili rasbora eklemeyi düşünüyorum. Gh kh arttıran ürünlerden almalıyım sanırım ro su kullandığım için tavsiye edebileceğiniz ürün var mıdır tavsiyelerinize açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Bu kısmı anlayamadım sanırım kaynak belirtebilir misiniz ?
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout] 35lt tankınıza haftalık gübre miktarı ne kadar?
Fotosentez gördünüz mü?
Rotalalarında rengi biraz açık .
Büyüme yayılma hızı iyi gibi ..[/QUOTE]
Fotosentez görüyorum gübreleme olarak tropica specilazed nutrition kullandım 1 ml olarak su değişiminden sonra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261525331.jpg[/IMG]
Test değerlerim ektedir
[QUOTE=Cyber_Scout] 35lt tankınıza haftalık gübre miktarı ne kadar?
Fotosentez gördünüz mü?
Rotalalarında rengi biraz açık .
Büyüme yayılma hızı iyi gibi ..[/QUOTE]
Fotosentez görüyorum gübreleme olarak tropica specilazed nutrition kullandım 1 ml olarak su değişiminden sonra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261525331.jpg[/IMG]
Test değerlerim ektedir
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 sürekli açık ve ro su kullanıyorsunuz.
Suyunuz aşırı asidik olmuş olabilir.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261402471.jpg[/IMG]
Rotalalar da bir sıkıntı yok sanırım göremedim farklı bir sebepi olabilir mi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261403341.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 sürekli açık ve ro su kullanıyorsunuz.
Suyunuz aşırı asidik olmuş olabilir.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261402471.jpg[/IMG]
Rotalalar da bir sıkıntı yok sanırım göremedim farklı bir sebepi olabilir mi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261403341.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
