ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
exCaLiSTa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Nisan 2025 18:51
Son Ziyaret:
20 Saat 28 Dakika önce
Toplam Mesaj:
10 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydın Bağçeci
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
exCaLiSTa_
SON 8 MESAJI
Siyanobakteri Ve Tanımlayamadığım Yosun Sorunu
Merhaba
Yaklaşık 2 3 hafta önce aynı sorun ile karşılaştım hatta resimlere bakınca benim ki daha kötüydü. Karartma ve elle temizleme yapmama rağmen kurtulamadım. En son şu şekilde ilerlerim..
“ 1 haftadır gübrelemeyi ve ışığı kestim. Günlük %15 - 20 civarı dip çekimi yaptım. 5 günde değişen pek fazla bir şey yoktu. En son çare antibiyotik kullandım( augmentin 200 mg çocuklar için) , 150 Lt ye 5 ml kullandım. 24 saat içinde bir şey kalmadı. Şu an için canlılarda bir problem yok, umarım olmaz :) “
Üzerinden 3 hafta geçti, canlılarda bir problem yok, tank eski haline döndü. Antibiyotik kullanımını 2 kez tekrarladıktan sonra %40 su değişimi yapıp hortumları tamamen temizledim.
Sağlıklı hobiler ..
Merhaba
Yaklaşık 2 3 hafta önce aynı sorun ile karşılaştım hatta resimlere bakınca benim ki daha kötüydü. Karartma ve elle temizleme yapmama rağmen kurtulamadım. En son şu şekilde ilerlerim..
“ 1 haftadır gübrelemeyi ve ışığı kestim. Günlük %15 - 20 civarı dip çekimi yaptım. 5 günde değişen pek fazla bir şey yoktu. En son çare antibiyotik kullandım( augmentin 200 mg çocuklar için) , 150 Lt ye 5 ml kullandım. 24 saat içinde bir şey kalmadı. Şu an için canlılarda bir problem yok, umarım olmaz :) “
Üzerinden 3 hafta geçti, canlılarda bir problem yok, tank eski haline döndü. Antibiyotik kullanımını 2 kez tekrarladıktan sonra %40 su değişimi yapıp hortumları tamamen temizledim.
Sağlıklı hobiler ..
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
Herkese yorumları için teşekkürler, 1 haftadır gübrelemeyi ve ışığı kestim. Günlük %15 - 20 civarı dip çekimi yaptım. 5 günde değişen pek fazla bir şey yoktu. En son çare antibiyotik kullandım( augmentin 200 mg çocuklar için) , 150 Lt ye 5 ml kullandım. 24 saat içinde bir şey kalmadı. Şu an için canlılarda bir problem yok, umarım olmaz :) Tankın son hali bu şekilde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/190520252220371.jpg[/IMG]
Herkese yorumları için teşekkürler, 1 haftadır gübrelemeyi ve ışığı kestim. Günlük %15 - 20 civarı dip çekimi yaptım. 5 günde değişen pek fazla bir şey yoktu. En son çare antibiyotik kullandım( augmentin 200 mg çocuklar için) , 150 Lt ye 5 ml kullandım. 24 saat içinde bir şey kalmadı. Şu an için canlılarda bir problem yok, umarım olmaz :) Tankın son hali bu şekilde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/190520252220371.jpg[/IMG]
Discus-melek-neon Tetra-cüce Vatoz
Çok güzel görünüyor, maşallah 🧿. Keyifli hobiler..
Çok güzel görünüyor, maşallah 🧿. Keyifli hobiler..
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]
Co2 checkerınız yok ise bir adet temin edebilirsiniz. Ucuz bir ürün zaten co2 nizi buna göre ayarlamanız gerekiyor. Hangi sistemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama co2 hiç vermemek dengesiz vermekten çok daha akıllıca olur. Hem gün içinde gereksiz ph dalgalanması yaratıyorsunuz hemde bitkiler co2 yokken fazla besin girdiğinizden dolayı zaten bunu kullanamıyorlar doğal olarak cyanobakteri gibi yada biz maviyeşil alg diyoruz buna sorunlar ile uğrşıyorsunuz ayrıca tankınız leş gibi kokuyordur cyanobakter feciyat kokar. Bakteri olduğu için kurtulmak nispeten kolaydır antibiyotiklerin neredeyse hepsi etkili olacaktır ama asıl sorun düşük akıntı yüksek ışıma süresi ve besin fazlalığı. Bu mereti görmeyeli okadar uzun zaman olduki görünce sinirim bozuldu kokusunu asla unutamam. Forumda bolca konu var takip edip söylenenleri uygulayabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Bu gece dip çekimi ile hepsini elimden geldiğince çektim. Cama yapışan yosunlar gibi inatçı değiller hortum ile tabaka şeklinde rahatça çıktılar. Akvaryumun üzeri açık, dış filtreyi şelale aparatı ile kullanıyorum akıntı sağlamak için işin tuhafı sıfır koku diyebilirim. Dediğiniz gibi pH dalgalanması ve aşırı dozlamayı ele alarak ilerleyeceğim. Yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=mrah]Siyanobakteri ile ilgili forumda daha once acilmis bir cok konu var oradaki cozumleri uygulayip sonuca ulasabilirsiniz. Karartma, mekanik temizlik, macrol vs.[/QUOTE]
Önerileriniz için teşekkürler.
[QUOTE=CoryCory]
Co2 checkerınız yok ise bir adet temin edebilirsiniz. Ucuz bir ürün zaten co2 nizi buna göre ayarlamanız gerekiyor. Hangi sistemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama co2 hiç vermemek dengesiz vermekten çok daha akıllıca olur. Hem gün içinde gereksiz ph dalgalanması yaratıyorsunuz hemde bitkiler co2 yokken fazla besin girdiğinizden dolayı zaten bunu kullanamıyorlar doğal olarak cyanobakteri gibi yada biz maviyeşil alg diyoruz buna sorunlar ile uğrşıyorsunuz ayrıca tankınız leş gibi kokuyordur cyanobakter feciyat kokar. Bakteri olduğu için kurtulmak nispeten kolaydır antibiyotiklerin neredeyse hepsi etkili olacaktır ama asıl sorun düşük akıntı yüksek ışıma süresi ve besin fazlalığı. Bu mereti görmeyeli okadar uzun zaman olduki görünce sinirim bozuldu kokusunu asla unutamam. Forumda bolca konu var takip edip söylenenleri uygulayabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Bu gece dip çekimi ile hepsini elimden geldiğince çektim. Cama yapışan yosunlar gibi inatçı değiller hortum ile tabaka şeklinde rahatça çıktılar. Akvaryumun üzeri açık, dış filtreyi şelale aparatı ile kullanıyorum akıntı sağlamak için işin tuhafı sıfır koku diyebilirim. Dediğiniz gibi pH dalgalanması ve aşırı dozlamayı ele alarak ilerleyeceğim. Yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=mrah]Siyanobakteri ile ilgili forumda daha once acilmis bir cok konu var oradaki cozumleri uygulayip sonuca ulasabilirsiniz. Karartma, mekanik temizlik, macrol vs.[/QUOTE]
Önerileriniz için teşekkürler.
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Aydınlatma 6 saat co2 3 saat onu anlamadım genelde ışıklar açılmadan önce başlayıp ışıkların kapanması ile bitiririz çünki. Yani en kötü ihtimalle 6 ya 6 olmalıydı. Burada bir dengesizlik söz konusu. [/QUOTE]
Dediğiniz şekilde devam edicem o halde, yorumunuz için teşekkürler.
[QUOTE=CoryCory]Aydınlatma 6 saat co2 3 saat onu anlamadım genelde ışıklar açılmadan önce başlayıp ışıkların kapanması ile bitiririz çünki. Yani en kötü ihtimalle 6 ya 6 olmalıydı. Burada bir dengesizlik söz konusu. [/QUOTE]
Dediğiniz şekilde devam edicem o halde, yorumunuz için teşekkürler.
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Kumla ilgili hiç bir sorun yok bu kalın bir taban değil. Tüm sorun orhan beyin söylediği gibi gübre girişi çok yüksek. Günde 3 saat co2 olayını anlamadım ama neden ?[/QUOTE]
24 saat açık bırakmıyorum, akşamları ışıklandırma açmadan 1 saat önce saniyede 3 kabarcık şekilde toplam 3 saat veriyorum. Bitki gelişimini arttırmak için.
[QUOTE=CoryCory]Kumla ilgili hiç bir sorun yok bu kalın bir taban değil. Tüm sorun orhan beyin söylediği gibi gübre girişi çok yüksek. Günde 3 saat co2 olayını anlamadım ama neden ?[/QUOTE]
24 saat açık bırakmıyorum, akşamları ışıklandırma açmadan 1 saat önce saniyede 3 kabarcık şekilde toplam 3 saat veriyorum. Bitki gelişimini arttırmak için.
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
[QUOTE=Anıl98] kumu çok koymuşsun bu kadar kum tabanda sıkılaşma yapmış zemin hava almıyor iyice kötüleşmeden kumun fazlasını çıkarın akvaryumun alt kapağına göre hizalayın yeterli [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler, zemin yüksekliği maksimum 5 cm dir. Çekmiş olduğum açıdan yada zoom dan kaynaklı yüksek gözüküyor olabilir.
[QUOTE=Orhan76]
Aydın Bey, gübreleme programınızdan nitrat ve fosfatı çok yoğun dozladığınızı görüyorum. Özellikle yüksek fosfat konsantrasyonu (nitrat da) yosun oluşumuna kapı aralayabilen bir durum. Tankınızın 6 aylık sürecinden sonra (her manada oturmuş ve bitkilerin stabil besin tüketimine geçmiş olması durumunda) eğer bitkilerinizin tüketebileceğinden fazlaca nitrat ve özellikle fosfat bu duruma sebebiyet vermiş olabilir. Bazı bitkilerin besin ihtiyacı azdır, ihtiyaçtan fazlası dediğim gibi sorunun kaynağı olabilir. Nitrat ve fosfat (özellikle bu makro bileşen) miktarlarınızı yavaş yavaş kademeli bir şekilde azaltarak mümkünse sadece potasyum (K) girerek yosun konusunu gözlemeniz faydalı olacaktır.[/QUOTE]
Orhan Bey yorumunuz için teşekkürler, bu hafta dediğiniz gibi dozlamayı azaltıp gözlemleyeceğim. 1 haftalık süre sonrası durumu tekrar paylaşırım. Keyifli hobiler..
[QUOTE=Anıl98] kumu çok koymuşsun bu kadar kum tabanda sıkılaşma yapmış zemin hava almıyor iyice kötüleşmeden kumun fazlasını çıkarın akvaryumun alt kapağına göre hizalayın yeterli [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler, zemin yüksekliği maksimum 5 cm dir. Çekmiş olduğum açıdan yada zoom dan kaynaklı yüksek gözüküyor olabilir.
[QUOTE=Orhan76]
Aydın Bey, gübreleme programınızdan nitrat ve fosfatı çok yoğun dozladığınızı görüyorum. Özellikle yüksek fosfat konsantrasyonu (nitrat da) yosun oluşumuna kapı aralayabilen bir durum. Tankınızın 6 aylık sürecinden sonra (her manada oturmuş ve bitkilerin stabil besin tüketimine geçmiş olması durumunda) eğer bitkilerinizin tüketebileceğinden fazlaca nitrat ve özellikle fosfat bu duruma sebebiyet vermiş olabilir. Bazı bitkilerin besin ihtiyacı azdır, ihtiyaçtan fazlası dediğim gibi sorunun kaynağı olabilir. Nitrat ve fosfat (özellikle bu makro bileşen) miktarlarınızı yavaş yavaş kademeli bir şekilde azaltarak mümkünse sadece potasyum (K) girerek yosun konusunu gözlemeniz faydalı olacaktır.[/QUOTE]
Orhan Bey yorumunuz için teşekkürler, bu hafta dediğiniz gibi dozlamayı azaltıp gözlemleyeceğim. 1 haftalık süre sonrası durumu tekrar paylaşırım. Keyifli hobiler..
Taban Altı Ve Zeminde Yosun Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306221.jpg[/IMG]
Herkese merhaba, akvaryumda 1 haftadır baş gösteren yosun problemini çözemedim. Tabanda, camlarda ve zemin bitkilerinin üzerinde koyu yeşil yosunlar oluşuyor. Akvaryumu kuralı 6 ay kadar oldu, kullandığım aydınlatma orion led c serisi 38 watt günde 6 saat, co2 günde 3 saat, diy gübre şu şekilde :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252316481.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.[EDIT]exCaLiSTa,2025-05-12 23:20:02[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252306221.jpg[/IMG]
Herkese merhaba, akvaryumda 1 haftadır baş gösteren yosun problemini çözemedim. Tabanda, camlarda ve zemin bitkilerinin üzerinde koyu yeşil yosunlar oluşuyor. Akvaryumu kuralı 6 ay kadar oldu, kullandığım aydınlatma orion led c serisi 38 watt günde 6 saat, co2 günde 3 saat, diy gübre şu şekilde :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257785/120520252316481.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.[EDIT]exCaLiSTa,2025-05-12 23:20:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 18:48
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
eyidasss,
Kuduoglu,
Tallha,
portre,
Myz26,
ugurbaran,
altuntasseref,
0rnn,
oktay42,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
TheDS,
forthehordex,
Corydoras.gram,
MiSoSiKiaN,
layper,
OKIRATLI,
osmandbnl,
Sfenks111,
ozan_1903,
Tortuga7,
Lilam,
Tatar10,
TuranATAKAN,
Legionsgamer,
Conix,
yns325,
miracemir,
mutlubaba,
SveH,
ballantines,
pianoƒish,
Umutoty,
Burak PEKDEMİR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
