ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkem41
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2025 11:54
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 11:22
Toplam Mesaj:
37 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
28 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Demir
SON 10 MESAJI
40x40 Küp Low-tech Kurulumu - Kum Ve Filtre Dizili
[QUOTE=EmiirKaan]Herkese merhabalar, keyifli hobiler dilerim.
Şu an 2. akvaryumumu kurma aşamasındayım (low-tech olacak) ve başlamadan önce hata yapmamak adına sizlere danışmak istediğim bazı konular var.
Akvaryum ve Donanım:
Ölçüler: 40x40x40 Küp (Brüt 64 Litre)
Filtre: Sobo SF-550F (Şelale/Askı filtre)
Canlı: Lepistes (Türüne henüz karar vermedim), Kiraz karides, otocinclus, nerite salyangozu
Bitkiler: Lobelia, Sessiliflora, Ludwigia Repens (Gül), Cryptocoryne Brown, Rotala Rotundifolia ve Pogostemon Erectus.
Kafama Takılan Sorular:
1. Zemin Dizilimi Nasıl Olmalı?
Petshop bana zemin için en alta kalsiyum kum, onun üstüne lav kırığı, en üste de siyah Hagen kum verdi. Ancak kalsiyum kumun ph'ı ve su sertliğini artıracağını düşündüğüm için bu dizilim bana pek doğru gelmedi. Bu bitkiler için en sağlıklı taban kurulumu sizce nasıl olmalıdır?
2. Filtre Sepetleri İçin Malzeme Tavsiyesi
Sobo SF-550F'nin içinde kendi biyolojik süngeri ve elyafı var, bunlara ek olarak 3 tane de sepeti bulunuyor. Elimde Eurostar seramik halka var, su girişinin olduğu ilk sepete bundan koyup, 2. sepete Seachem Matrix koymayı düşünüyorum. Ancak kalan 3. sepeti neyle doldurmalıyım kararsız kaldım. O sepeti de mi Seachem Matrix ile doldurmalıyım, yoksa başka bir malzeme öneriniz olur mu? (Su çıkışına Sera Crystal Clear ekleyeceğim).
3. Altlık / Mat Kullanımı
Bu ölçülerdeki (40x40x40) ve 5mm cam kalınlığındaki bir akvaryumun altına güvenlik amacıyla strafor veya eva mat koymam şart mıdır?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.[:)][/QUOTE]
Merhaba, öncelikle yeni kurulumun hayırlı olsun.
Filtre olarak sobo sf-550F i seçmişsin 40x40x40 için biraz güçlü gelebilir, bende 40x40x40 küp akvaryum için sobo sf-350F modelini kullanıyorum şuan bile gayet iyi akıntı yapıyor, lepisteslere fazla gelebilir. Eğer filtreyi hayla almadıysanız biraz düşünün derim
[QUOTE=EmiirKaan]Herkese merhabalar, keyifli hobiler dilerim.
Şu an 2. akvaryumumu kurma aşamasındayım (low-tech olacak) ve başlamadan önce hata yapmamak adına sizlere danışmak istediğim bazı konular var.
Akvaryum ve Donanım:
Ölçüler: 40x40x40 Küp (Brüt 64 Litre)
Filtre: Sobo SF-550F (Şelale/Askı filtre)
Canlı: Lepistes (Türüne henüz karar vermedim), Kiraz karides, otocinclus, nerite salyangozu
Bitkiler: Lobelia, Sessiliflora, Ludwigia Repens (Gül), Cryptocoryne Brown, Rotala Rotundifolia ve Pogostemon Erectus.
Kafama Takılan Sorular:
1. Zemin Dizilimi Nasıl Olmalı?
Petshop bana zemin için en alta kalsiyum kum, onun üstüne lav kırığı, en üste de siyah Hagen kum verdi. Ancak kalsiyum kumun ph'ı ve su sertliğini artıracağını düşündüğüm için bu dizilim bana pek doğru gelmedi. Bu bitkiler için en sağlıklı taban kurulumu sizce nasıl olmalıdır?
2. Filtre Sepetleri İçin Malzeme Tavsiyesi
Sobo SF-550F'nin içinde kendi biyolojik süngeri ve elyafı var, bunlara ek olarak 3 tane de sepeti bulunuyor. Elimde Eurostar seramik halka var, su girişinin olduğu ilk sepete bundan koyup, 2. sepete Seachem Matrix koymayı düşünüyorum. Ancak kalan 3. sepeti neyle doldurmalıyım kararsız kaldım. O sepeti de mi Seachem Matrix ile doldurmalıyım, yoksa başka bir malzeme öneriniz olur mu? (Su çıkışına Sera Crystal Clear ekleyeceğim).
3. Altlık / Mat Kullanımı
Bu ölçülerdeki (40x40x40) ve 5mm cam kalınlığındaki bir akvaryumun altına güvenlik amacıyla strafor veya eva mat koymam şart mıdır?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.[:)][/QUOTE]
Merhaba, öncelikle yeni kurulumun hayırlı olsun.
Filtre olarak sobo sf-550F i seçmişsin 40x40x40 için biraz güçlü gelebilir, bende 40x40x40 küp akvaryum için sobo sf-350F modelini kullanıyorum şuan bile gayet iyi akıntı yapıyor, lepisteslere fazla gelebilir. Eğer filtreyi hayla almadıysanız biraz düşünün derim
Soil Sonrası Balık Eklenir Mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çift doz kullanmanız ve ölçüm yapmanız gerek (azotlu bileşikleri ölçmelisiniz)
Soil ilk su teması ile suyunuzun kimyasına göre aşırı reaksiyona girip prime'ın etkisini düşürebilir.[/QUOTE]
Anladım, teşekkür ederim.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çift doz kullanmanız ve ölçüm yapmanız gerek (azotlu bileşikleri ölçmelisiniz)
Soil ilk su teması ile suyunuzun kimyasına göre aşırı reaksiyona girip prime'ın etkisini düşürebilir.[/QUOTE]
Anladım, teşekkür ederim.
Soil Sonrası Balık Eklenir Mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Taban değiştirerek Tankınızı yeni kurulum yapıyor oluyorsunuz.
Vakit nakittir..
Vakit kazanmak için Nakit harcayarak;
Sera Bio Nitrivec ve benzeri su düzenleyici ve/veya bakteri kültürleri kullanarak süreyi 3 güne indirebilirsiniz.
Ancak Soil'in paketleyicisi kullanma talimatını ambalaj üstüne farklı şekillerde yazmış ise uygulamanız gerekenler o metinde mevcuttur.[/QUOTE]
Seachem Prime kullansam işimi görür mü düzenleyici olarak.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Taban değiştirerek Tankınızı yeni kurulum yapıyor oluyorsunuz.
Vakit nakittir..
Vakit kazanmak için Nakit harcayarak;
Sera Bio Nitrivec ve benzeri su düzenleyici ve/veya bakteri kültürleri kullanarak süreyi 3 güne indirebilirsiniz.
Ancak Soil'in paketleyicisi kullanma talimatını ambalaj üstüne farklı şekillerde yazmış ise uygulamanız gerekenler o metinde mevcuttur.[/QUOTE]
Seachem Prime kullansam işimi görür mü düzenleyici olarak.
Soil Sonrası Balık Eklenir Mi?
[QUOTE=Aguamentist]
Evet, beklemeniz gerekir.
Soilden çıkan azot-amonyak salınımını su değişimleriyle seyreltmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
Tahmini ne kadar süre beklemem lazım, ona göre balıklara biryer hazırlamam lazım
[QUOTE=Aguamentist]
Evet, beklemeniz gerekir.
Soilden çıkan azot-amonyak salınımını su değişimleriyle seyreltmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
Tahmini ne kadar süre beklemem lazım, ona göre balıklara biryer hazırlamam lazım
Soil Sonrası Balık Eklenir Mi?
Selam arkadaşlar 6 ay önce kurduğum akvaryumun kumunu Oase ScaperLine Soil ile değiştirmeyi düşünüyorum. Aklıma takılan konu ise akvaryumda şuan balıklarım mevcut eski kumu toplayıp zemine soil koyduktan sonra beklemem gerekiyor mu yoksa balıkları akvaryuma alsam olur mu? su dengesinde bozulma olur mu?[EDIT]gorkem41,2026-04-20 21:00:22[/EDIT]
Selam arkadaşlar 6 ay önce kurduğum akvaryumun kumunu Oase ScaperLine Soil ile değiştirmeyi düşünüyorum. Aklıma takılan konu ise akvaryumda şuan balıklarım mevcut eski kumu toplayıp zemine soil koyduktan sonra beklemem gerekiyor mu yoksa balıkları akvaryuma alsam olur mu? su dengesinde bozulma olur mu?[EDIT]gorkem41,2026-04-20 21:00:22[/EDIT]
Katil Salyangoz Nerite Salyangozunu Yer Mi?
[QUOTE=Hobihanem48]Bende aynı bu şekilde yorumlara güvenerek attım ama 24 saat geçmeden yediler. :([/QUOTE]
7 tankımın hepsinde nerite ve helena birlikte bakıyorum daha bir sıkıntı görmedim.
[QUOTE=Hobihanem48]Bende aynı bu şekilde yorumlara güvenerek attım ama 24 saat geçmeden yediler. :([/QUOTE]
7 tankımın hepsinde nerite ve helena birlikte bakıyorum daha bir sıkıntı görmedim.
Lepistesleri Min Toplu Ölümleri
[QUOTE=SaidAlabas]Merhaba iyi bayramlar.
Öncelikle problemin ne olduğu ile ilgili tespit yapılabilmesi için bazı parametreleri bizlerle paylaşmanız gerekmektedir.
1) akvaryum kaç litre ?
2) Filtrasyon olarak ne kullanıyorsunuz ?
3) Akvaryumunuzda kullandığınız kum nedir ?
4) Akvaryumda bitki var mı ?
5) Su değerleri nedir ?
6) Hangi tür lepistes besliyorsunuz ?
Balıklarım ölüyor demek bir çok ihtimali bir arada barındırıyor demek.
1. ihtimalden gidersek küçük bir akvaryuma sahip olabilirsiniz. Canlı yükü tankınızın kapasitesini aşmış olabilir.
2. Hangi tür filtrasyon kullanıyorsunuz? Lepistesler için büyük tank ise dış filtre küçük bir tank ise sadece ama sadece pipo filtre önerilir. küçük ebatlı bir lepistes tankında iç filtre vs kullanıyorsanız balıkları öldürmeniz kaçınılmaz olur. Akvaryum ebatı ve filtre türü çok önemli.
3. Bir çok hıbici görsel olarak güzel görüneceğini düşünerek renkli taş vb akvaryuma salınım yapan kum tercihinde bulunabiliyor. Bu konuda bilgi vermeniz gerekir.
4) akvartumda bitki var mı ? Ben Ciklet türleri harici tüm tanklarda bitkinin zorunlu olduğunu düşünüyorum. Örneğin dip çekimi yapıyor munuzu? Ne kadar sürede yapıyorsunuz eğer dip çekimi yapmyıorsanız suda nitrat patlaması olaiblir. Su değerleri bozulmuş olabilir. Ben kendi tankımda yakşalık 4 aydır dip çekimi yapmıyorum. Bitkili bir tankım var en ufak bir problem yaşamadım. Bitkisiz bir t ankta ise 1 ay dip çekimi yapılmaması ciddi nitrar patlaması ve ciddi ölümlere yol açar.
5) su değişimini hangi sıklıkta hangi oranda yapıyorsunuz? Canlı doğuran akvaryumunda pat diye dinlenmemiş su ile %50 değişim yaparsanız açık ve net balıklarınızı öldürürsünüz.
Akvaryumunuzda ne tür bir problem yaşandığı ile ilgili bilgi sahibi olabilmeniz için yukarıdaki sorular gibi detaylar vermeniz diğer hobici arkadaşların deneyim ve tecrübelerini paylaşabilmesi için önem arz edecektir. Balıların ölümü ile ilili bir çok sebep olabilir.
Önceki yazıma ekleme yapmak istiyorum. Ne zaman yeni balık alsanız kayıp yaşadığınızı belirtmektesiniz. Petshoptan balık aldığınızda petshopun poşet içerisinde balıklar ile birlikte verdiği suyu kendi ana tankınıza ekliyor musunuz ? Eğer böyle bir şey yapıyorsanız balıklarınızın ölmesi çok normal çok büyük ihtimalle bakteri çakışması oluyordur. [/QUOTE]
Öncelikle size de iyi bayramlar.
1. 30 litre.
2. xlpro mini-230 askı filtre.
3. Aquamins California Black Sand 1.5mm Bitki Kumu.
4. bol bitkili.
5. bu konuda fikrim yok.
6. yerli lepistes olabilir.
7. 2 haftada bir dip çekimi %20-30 arası.
8. petshop dan aldığım suyu akvaryuma eklemiyorum.
[QUOTE=SaidAlabas]Merhaba iyi bayramlar.
Öncelikle problemin ne olduğu ile ilgili tespit yapılabilmesi için bazı parametreleri bizlerle paylaşmanız gerekmektedir.
1) akvaryum kaç litre ?
2) Filtrasyon olarak ne kullanıyorsunuz ?
3) Akvaryumunuzda kullandığınız kum nedir ?
4) Akvaryumda bitki var mı ?
5) Su değerleri nedir ?
6) Hangi tür lepistes besliyorsunuz ?
Balıklarım ölüyor demek bir çok ihtimali bir arada barındırıyor demek.
1. ihtimalden gidersek küçük bir akvaryuma sahip olabilirsiniz. Canlı yükü tankınızın kapasitesini aşmış olabilir.
2. Hangi tür filtrasyon kullanıyorsunuz? Lepistesler için büyük tank ise dış filtre küçük bir tank ise sadece ama sadece pipo filtre önerilir. küçük ebatlı bir lepistes tankında iç filtre vs kullanıyorsanız balıkları öldürmeniz kaçınılmaz olur. Akvaryum ebatı ve filtre türü çok önemli.
3. Bir çok hıbici görsel olarak güzel görüneceğini düşünerek renkli taş vb akvaryuma salınım yapan kum tercihinde bulunabiliyor. Bu konuda bilgi vermeniz gerekir.
4) akvartumda bitki var mı ? Ben Ciklet türleri harici tüm tanklarda bitkinin zorunlu olduğunu düşünüyorum. Örneğin dip çekimi yapıyor munuzu? Ne kadar sürede yapıyorsunuz eğer dip çekimi yapmyıorsanız suda nitrat patlaması olaiblir. Su değerleri bozulmuş olabilir. Ben kendi tankımda yakşalık 4 aydır dip çekimi yapmıyorum. Bitkili bir tankım var en ufak bir problem yaşamadım. Bitkisiz bir t ankta ise 1 ay dip çekimi yapılmaması ciddi nitrar patlaması ve ciddi ölümlere yol açar.
5) su değişimini hangi sıklıkta hangi oranda yapıyorsunuz? Canlı doğuran akvaryumunda pat diye dinlenmemiş su ile %50 değişim yaparsanız açık ve net balıklarınızı öldürürsünüz.
Akvaryumunuzda ne tür bir problem yaşandığı ile ilgili bilgi sahibi olabilmeniz için yukarıdaki sorular gibi detaylar vermeniz diğer hobici arkadaşların deneyim ve tecrübelerini paylaşabilmesi için önem arz edecektir. Balıların ölümü ile ilili bir çok sebep olabilir.
Önceki yazıma ekleme yapmak istiyorum. Ne zaman yeni balık alsanız kayıp yaşadığınızı belirtmektesiniz. Petshoptan balık aldığınızda petshopun poşet içerisinde balıklar ile birlikte verdiği suyu kendi ana tankınıza ekliyor musunuz ? Eğer böyle bir şey yapıyorsanız balıklarınızın ölmesi çok normal çok büyük ihtimalle bakteri çakışması oluyordur. [/QUOTE]
Öncelikle size de iyi bayramlar.
1. 30 litre.
2. xlpro mini-230 askı filtre.
3. Aquamins California Black Sand 1.5mm Bitki Kumu.
4. bol bitkili.
5. bu konuda fikrim yok.
6. yerli lepistes olabilir.
7. 2 haftada bir dip çekimi %20-30 arası.
8. petshop dan aldığım suyu akvaryuma eklemiyorum.
Lepistesleri Min Toplu Ölümleri
[QUOTE=Lepistes_ sever]Sana tavsiyem bi 30l lik bir karantina tankı kurman bide balıklar yerli üretim mi ithal mi? [/QUOTE]
Petshop dan alıyorum o yüzden yerli yada ithal olup olmadığını bilmiyorum.
[QUOTE=Lepistes_ sever]Sana tavsiyem bi 30l lik bir karantina tankı kurman bide balıklar yerli üretim mi ithal mi? [/QUOTE]
Petshop dan alıyorum o yüzden yerli yada ithal olup olmadığını bilmiyorum.
Lepistesleri Min Toplu Ölümleri
Merhabalar, yaklaşık 7 aydır lepistes besliyorum ancak ne zaman akvaryuma yeni lepistes alsam hem yeni aldıklarımdan hem de akvaryumdaki lepistesler den toplu kayıp yaşıyorum. Akvaryumumda 6 adet lepistesim vardı 9 mart günü 10 adet daha lepistes aldım güzelce aşılamalarını yaptım akvaryuma ekledim görünürde hiçbir hastalık belirtisi yoktu ama ertesi gün ikişer, üçer şekilde toplu ölümler olmaya başladı. 16 lepistes den şuan elimde 6 adet kaldı yeni aldıklarımdan eski balıklarım dahil öldüler sorun ne olabilir? yeni balık eklemeye korkar oldum.
Merhabalar, yaklaşık 7 aydır lepistes besliyorum ancak ne zaman akvaryuma yeni lepistes alsam hem yeni aldıklarımdan hem de akvaryumdaki lepistesler den toplu kayıp yaşıyorum. Akvaryumumda 6 adet lepistesim vardı 9 mart günü 10 adet daha lepistes aldım güzelce aşılamalarını yaptım akvaryuma ekledim görünürde hiçbir hastalık belirtisi yoktu ama ertesi gün ikişer, üçer şekilde toplu ölümler olmaya başladı. 16 lepistes den şuan elimde 6 adet kaldı yeni aldıklarımdan eski balıklarım dahil öldüler sorun ne olabilir? yeni balık eklemeye korkar oldum.
Xlpro 230 Mini Dış Filtre 210l/s
[QUOTE=burayadali]
Merhabalar, üründen memnun musunuz? Son durumu merak ettim.[/QUOTE]
Merhaba, evet şu anlık memnunum, herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ne ses konusunda nede debisinde hiçbir sıkıntım yok.
[QUOTE=burayadali]
Merhabalar, üründen memnun musunuz? Son durumu merak ettim.[/QUOTE]
Merhaba, evet şu anlık memnunum, herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ne ses konusunda nede debisinde hiçbir sıkıntım yok.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
