ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sipisa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Kasım 2007 22:45
Son Ziyaret:
18 Eylül 2013 13:52
Toplam Mesaj:
215 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Kılyar
Doğum Tarihi:
06 Aralık 1986
Yaş:
39
İl:
Trabzon
Meslek:
Öğrenci, Boksör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Tepe
SON 10 MESAJI
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Peki bu bakteri kültürünü suya ilave ederken balıklar ne olacak. Akvaryum içerisindemi kalsınlar, yoksa ayrı bir yeremi almalıyım...
Peki bu bakteri kültürünü suya ilave ederken balıklar ne olacak. Akvaryum içerisindemi kalsınlar, yoksa ayrı bir yeremi almalıyım...
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Hemen belirteyim kullandığım tüm malzemeleri;
1) Malzeme değil ama :) 2 adet japon
2) Eheim pick up 2006 iç filtre (24 saat çalışıyor, en yüksek debide. sanırım 180lt)
3)Sera goldy gran ve sera goldy color yemler ( Günde 2 öğün balık başına her öğünde 2-3 top kadar)
4) Midye kırığı (kesinlikle tertemiz. 3 gün kaya tuzlu suda beklettim, ardından kaynamış suyla 2 kere süzdüm. En son ılık suyla 4-5 kere süzerek yıkadım)
Araştırdığım kadarıyla dış filtreler üzerinde yazan debinin %60 civarını veriyor.. Buda örneğin tetra için 300 LTye denk gelir. Musluklarda biraz kısma yaparak ve temiz su borusunu uygun yerleştirerek debiyi baya düşürebilrim diye düşünmüştüm..
Lütfen şu cam gibi suya benide kavşturun. Gerçekten sıkıldım artık..
sipisa 2012-02-03 23:14:17
Hemen belirteyim kullandığım tüm malzemeleri;
1) Malzeme değil ama :) 2 adet japon
2) Eheim pick up 2006 iç filtre (24 saat çalışıyor, en yüksek debide. sanırım 180lt)
3)Sera goldy gran ve sera goldy color yemler ( Günde 2 öğün balık başına her öğünde 2-3 top kadar)
4) Midye kırığı (kesinlikle tertemiz. 3 gün kaya tuzlu suda beklettim, ardından kaynamış suyla 2 kere süzdüm. En son ılık suyla 4-5 kere süzerek yıkadım)
Araştırdığım kadarıyla dış filtreler üzerinde yazan debinin %60 civarını veriyor.. Buda örneğin tetra için 300 LTye denk gelir. Musluklarda biraz kısma yaparak ve temiz su borusunu uygun yerleştirerek debiyi baya düşürebilrim diye düşünmüştüm..
Lütfen şu cam gibi suya benide kavşturun. Gerçekten sıkıldım artık..
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Ufak bir akvaryumum var 40-50LT arası.. Dış filtre alacağım. Çünkü artık bulanık su canıma tak etti.. Sonuç olarak debisi düşük olan 3 modele kadar indirdim seçeneklerimi.. Bunlar
1) Tetra tec Ex 400 (dolu, 6,4 watt) 175 tl
2) Fluval 105 (dolu, 22watt) 170 tl 22 watt
3) Eheim 2211 (BOŞ, 5 watt) 150 tl 5 watt
Sizce benim akvaryumum için hangisi daha mantıklı.. ? Lütfen resun vs gibi markaların küçük dış filtreleri var demeyin.. İlgilenmiyorum kendileriyle :)
Ufak bir akvaryumum var 40-50LT arası.. Dış filtre alacağım. Çünkü artık bulanık su canıma tak etti.. Sonuç olarak debisi düşük olan 3 modele kadar indirdim seçeneklerimi.. Bunlar
1) Tetra tec Ex 400 (dolu, 6,4 watt) 175 tl
2) Fluval 105 (dolu, 22watt) 170 tl 22 watt
3) Eheim 2211 (BOŞ, 5 watt) 150 tl 5 watt
Sizce benim akvaryumum için hangisi daha mantıklı.. ? Lütfen resun vs gibi markaların küçük dış filtreleri var demeyin.. İlgilenmiyorum kendileriyle :)
İç filitre mi-pipo filitre mi (söz konusu akvaryum 35 litre)
İkiside bir işe yaramıyor.. Canım çıktı 1 aydır. 2 yıl önce dağıtmıştım akvaryumumu. 1 ay kadar önce yeniden kurdum.. Eheim iç filtre (24 saat çalışıyor), tamamı sera yemler,günde 2 öğün yemleme (balık başına 2-3 top) 3 günde bir %20 civarı dip çekimi, güneş almayan ortam ama sürekli ve inatçı bulanık su.. Balık sayımda 40 litrede hepi topu 2 tane küçük japon.. Kumumu nasıl temizlediğimi anlatsam oturur ağlarsınız çektiklerime..
Kafaya koydum dış filtre alıcam.. Eheim filtreye 50 lira verdim.. 80 liraya bile dış filtreler var. (örn: hydor prime10, teleskop akvaryumda) Ben tetra ex 400 veya eheim 2211 düşünüyorum.. Bakalım nolcak..
3 yıl kadar önce yine aynı hacimde meç pipo filtre kullanıyordum... MEmnundum. Bulabilirsen meç alabilirsin. Şansını denersin hiç değilse.. Sakın ola xin youmu ne öle bi pipo filtre var. Temizlemek bir yana akvaryumda kapkara kocaman duruyor. Kesinlikle bi işe yaramıyor..
İkiside bir işe yaramıyor.. Canım çıktı 1 aydır. 2 yıl önce dağıtmıştım akvaryumumu. 1 ay kadar önce yeniden kurdum.. Eheim iç filtre (24 saat çalışıyor), tamamı sera yemler,günde 2 öğün yemleme (balık başına 2-3 top) 3 günde bir %20 civarı dip çekimi, güneş almayan ortam ama sürekli ve inatçı bulanık su.. Balık sayımda 40 litrede hepi topu 2 tane küçük japon.. Kumumu nasıl temizlediğimi anlatsam oturur ağlarsınız çektiklerime..
Kafaya koydum dış filtre alıcam.. Eheim filtreye 50 lira verdim.. 80 liraya bile dış filtreler var. (örn: hydor prime10, teleskop akvaryumda) Ben tetra ex 400 veya eheim 2211 düşünüyorum.. Bakalım nolcak..
3 yıl kadar önce yine aynı hacimde meç pipo filtre kullanıyordum... MEmnundum. Bulabilirsen meç alabilirsin. Şansını denersin hiç değilse.. Sakın ola xin youmu ne öle bi pipo filtre var. Temizlemek bir yana akvaryumda kapkara kocaman duruyor. Kesinlikle bi işe yaramıyor..
Normal yayın yeter. Biraz HD'ye geçelim..
Merhaba arkadaşlar..
Uzunca bir aradan sonra tekrar bir akvaryum kurdum. Yer sıkıntım sebebiyle net 40LT bir akvarum ancak sığdırabildim. İçerisinde 2 japonum var. Filtre olarak eheim 2006 iç filtre kullanıyorum ve 1 aya yakın oldu su hep puslu.. Gerek yemlemem, gerek temizlik sıklığım (ortalama 2-3 günde bir %20-25 dip çekimi), gerek yem kalitem (sera goldy serisi), gerek kum temizliği vs. eminim..
Artık dış filtre deniyeceğim. Fakat net 40 lt için tereddütlü olarak;
Tetra ex 400
Hydor prime 10
FLuval 105
seçenekleri uygun geldi. Tabi dediğim gibi debi konusunda tereddütlüyüm. Tetra 400LT basıyor. Fluval ise 440LT. Fakat akvaryuma giriş yapacağı yerden yaklaşık 1 metre aşağıda olacak, ve musluklarla az miktardada debiyi kendim azaltırım diye düşündüm. Akvaryuma su basan hortumuda uygun yerleştirirsem debi sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.. Tabi aynı şeyler Hydor Prime 10 içinde geçerli.. Tetra veya Fluval dememin sebebi daha geniş filtre haznesi.
Sizdem ricam kısada olsa 1-2 cümle ile doğrumu, yanlışmı düşünüyorum bunu bana söylemeniz. Zira gereksiz akıntı yüzünden ali ve veliyi kaybetmek istemem (ali beyaz, veli kırmızı japon :)) )
sipisa 2012-02-03 00:24:25
Merhaba arkadaşlar..
Uzunca bir aradan sonra tekrar bir akvaryum kurdum. Yer sıkıntım sebebiyle net 40LT bir akvarum ancak sığdırabildim. İçerisinde 2 japonum var. Filtre olarak eheim 2006 iç filtre kullanıyorum ve 1 aya yakın oldu su hep puslu.. Gerek yemlemem, gerek temizlik sıklığım (ortalama 2-3 günde bir %20-25 dip çekimi), gerek yem kalitem (sera goldy serisi), gerek kum temizliği vs. eminim..
Artık dış filtre deniyeceğim. Fakat net 40 lt için tereddütlü olarak;
Tetra ex 400
Hydor prime 10
FLuval 105
seçenekleri uygun geldi. Tabi dediğim gibi debi konusunda tereddütlüyüm. Tetra 400LT basıyor. Fluval ise 440LT. Fakat akvaryuma giriş yapacağı yerden yaklaşık 1 metre aşağıda olacak, ve musluklarla az miktardada debiyi kendim azaltırım diye düşündüm. Akvaryuma su basan hortumuda uygun yerleştirirsem debi sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.. Tabi aynı şeyler Hydor Prime 10 içinde geçerli.. Tetra veya Fluval dememin sebebi daha geniş filtre haznesi.
Sizdem ricam kısada olsa 1-2 cümle ile doğrumu, yanlışmı düşünüyorum bunu bana söylemeniz. Zira gereksiz akıntı yüzünden ali ve veliyi kaybetmek istemem (ali beyaz, veli kırmızı japon :)) )
Tat alma duyusu
Merhaba arkadaşlar... Üniversitede öğrenciliğim sırasında japon balığı besliyordum. Artık öğrencilik bitti, askerlik bitti ve iş hayatı başladı. Tekrar 60 L civarı 2-3 japondan oluşan bir tank kurdum... Birtek balıklarla yemler kaldı almadığım. Üniversitedeyken yem olarak sera goldy color ve royal kullanıyordum. Fakat birçok konuda okuduğum şuki yem çeşitliliği önemli.. Sera goldy color ve royal dışında önerebileceğiniz yemler nelerdir.
Düşünüyorumda bize ömrümüz boyunca sadece pilav yedirseler isyan ederdik. Ben hayvanlarında tat alma duyusu, yemek seçme duygusu olduğuna inanıyorum. Bilimsel olarak bile çürütülse bu düşünsem vicdanım rahat etmez... O yüzden bu konu benim için önemli.. En az 5-6 çeşit yemim olsun istiyorum. Parası hiç önemli değil...
Teşekkürler arkadaşlar...
Merhaba arkadaşlar... Üniversitede öğrenciliğim sırasında japon balığı besliyordum. Artık öğrencilik bitti, askerlik bitti ve iş hayatı başladı. Tekrar 60 L civarı 2-3 japondan oluşan bir tank kurdum... Birtek balıklarla yemler kaldı almadığım. Üniversitedeyken yem olarak sera goldy color ve royal kullanıyordum. Fakat birçok konuda okuduğum şuki yem çeşitliliği önemli.. Sera goldy color ve royal dışında önerebileceğiniz yemler nelerdir.
Düşünüyorumda bize ömrümüz boyunca sadece pilav yedirseler isyan ederdik. Ben hayvanlarında tat alma duyusu, yemek seçme duygusu olduğuna inanıyorum. Bilimsel olarak bile çürütülse bu düşünsem vicdanım rahat etmez... O yüzden bu konu benim için önemli.. En az 5-6 çeşit yemim olsun istiyorum. Parası hiç önemli değil...
Teşekkürler arkadaşlar...
40 litre nano betta
Ben açık tonlar istiyorum (beyaz, sarı vs..) O zaman üst malzemeyi değişemez miyiz?
(Ana kum olarakta ülkemizde bolca bulunan, quartz, dere kumu, granit ,bazalt, silis kumları gibi kumlar salınım yapmamak şartıyla kumlar kullanılabilir. (Taban sıkça sorular başlıklı forumda böyle bir cümle buldum... Şu quartz ve silis kumu dediği sanıyorum beyaz renkli kumlar...)
Adem TANIŞ 2010-03-21 15:57:35
Ben açık tonlar istiyorum (beyaz, sarı vs..) O zaman üst malzemeyi değişemez miyiz?
(Ana kum olarakta ülkemizde bolca bulunan, quartz, dere kumu, granit ,bazalt, silis kumları gibi kumlar salınım yapmamak şartıyla kumlar kullanılabilir. (Taban sıkça sorular başlıklı forumda böyle bir cümle buldum... Şu quartz ve silis kumu dediği sanıyorum beyaz renkli kumlar...)
40 litre nano betta
Şimdi şöyle; görünümüde güzel olmalı... Peki midye kırığı, mercan kumu gibi malzemeleri kullansam olurmu? Çok maliyetle kastım sadece tabana 50-60 lira vermek istemiyorum. Neticesinde ufak bir tank olacak.
Ne biliyim işte.. Ufak bi mango kökü koyabilirim içine. Hani uyumlu ve güzel görünsün isterim. Yada şöyle söyleyeyim, bu küçüklükteki bir tank için dibe biraz bitki toprağı koysam 3-4 cm kadar. Üstüne de istediğim herhangi bir malzemeyi koysam sıkıntı olurmu? Bitkilerim güzel yetişir mi? Orta zorluktaki bitkileri koysam bir süre sonra tutunabilirler mi şartlara?Adem TANIŞ 2010-03-21 15:55:26
Şimdi şöyle; görünümüde güzel olmalı... Peki midye kırığı, mercan kumu gibi malzemeleri kullansam olurmu? Çok maliyetle kastım sadece tabana 50-60 lira vermek istemiyorum. Neticesinde ufak bir tank olacak.
Ne biliyim işte.. Ufak bi mango kökü koyabilirim içine. Hani uyumlu ve güzel görünsün isterim. Yada şöyle söyleyeyim, bu küçüklükteki bir tank için dibe biraz bitki toprağı koysam 3-4 cm kadar. Üstüne de istediğim herhangi bir malzemeyi koysam sıkıntı olurmu? Bitkilerim güzel yetişir mi? Orta zorluktaki bitkileri koysam bir süre sonra tutunabilirler mi şartlara?
40 litre nano betta
MErhaba arkadaşlar..
40-50 litrelik bir bitkili betta tankı oluşturmak istiyorum. Bitki olarak bakımı çok zor olmayan eledoa, java moss veya anubias barteri gibi bitkiler kullanacağım. Yani öyle düşünüyorum ve tavsiyelere açığım... Taban malzemesi olarak ne kullanayım bilemiyorum. bitki toprağı alıp üzerini kumlamı kaplayayım, yoksa tek malzeme alıp tabana sermem yeterlimidir...? hagen siyah kumu bana yetecek kadar nereden alabilirim. İstanbul avrupa yakasındayım
MErhaba arkadaşlar..
40-50 litrelik bir bitkili betta tankı oluşturmak istiyorum. Bitki olarak bakımı çok zor olmayan eledoa, java moss veya anubias barteri gibi bitkiler kullanacağım. Yani öyle düşünüyorum ve tavsiyelere açığım... Taban malzemesi olarak ne kullanayım bilemiyorum. bitki toprağı alıp üzerini kumlamı kaplayayım, yoksa tek malzeme alıp tabana sermem yeterlimidir...? hagen siyah kumu bana yetecek kadar nereden alabilirim. İstanbul avrupa yakasındayım
beta akvaryumu
[QUOTE=nuvolakusa]Hava motorunun ayarlama yerinde sadece low ve high yazıyor ne yapabilirim? [/QUOTE]
Hava hortumundan akvaryuma giden hortumu ikiye bölün... Araya bir vana koyun. Her akvaryumcuda bulabilirsiniz.. Onunla istediğiniz ayarı yapabilirsiniz...
deno06 2010-03-15 11:51:30
[QUOTE=nuvolakusa]Hava motorunun ayarlama yerinde sadece low ve high yazıyor ne yapabilirim? [/QUOTE]
Hava hortumundan akvaryuma giden hortumu ikiye bölün... Araya bir vana koyun. Her akvaryumcuda bulabilirsiniz.. Onunla istediğiniz ayarı yapabilirsiniz...
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
