ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
saint zephyr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Aralık 2007 19:44
Son Ziyaret:
17 Ocak 2012 17:03
Toplam Mesaj:
29 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Sardoğan
Doğum Tarihi:
05 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Sardoğan
SON 10 MESAJI
Bronz çöpçüm karardı,diğeri öldü
Merhaba Arkadaşlar,
Yaklaşık 1 aydır 4 adet kaplumbağayla beraber baktığım (30 litre su, kendi yapımım dış filtre, su berrak ) 2 adet damızlık bronz çöpçümün biri bi anda öldü. Kaplumbağalarla kesinlikle aralarında bir kavga olmadı hatta kaplumbağalar korkuyolardı çöpçülerimden. O çöpçüm ölünce diğerini 60 lt lik karma akvaryuma aldım ve hayretler içinde kaldım. 60 lt lik tankımın içindeki damızlık bronz çöpçülerle ölünün arkadaşı yanyana gelince farkettim ki ölünün arkadaşı resmen kararmış. Başı, gövdesi resmen kapkara. Sanki boyanmış gibi.
Kaplumbağa akvaryumumdaki siyah kumdan şüpheleniyorum, ulus akvaryaryumcular çarşısından siyah kuvars kum olarak almıştım ve temizleyip yıkamıştım akvaryuma koymadan bir salınım görmemiştim.
Fakat boyanmaktan öte çöpçüm kararmış, sanki içten dövme vurulmuş gibi.
Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim
Saygılarımla
Merhaba Arkadaşlar,
Yaklaşık 1 aydır 4 adet kaplumbağayla beraber baktığım (30 litre su, kendi yapımım dış filtre, su berrak ) 2 adet damızlık bronz çöpçümün biri bi anda öldü. Kaplumbağalarla kesinlikle aralarında bir kavga olmadı hatta kaplumbağalar korkuyolardı çöpçülerimden. O çöpçüm ölünce diğerini 60 lt lik karma akvaryuma aldım ve hayretler içinde kaldım. 60 lt lik tankımın içindeki damızlık bronz çöpçülerle ölünün arkadaşı yanyana gelince farkettim ki ölünün arkadaşı resmen kararmış. Başı, gövdesi resmen kapkara. Sanki boyanmış gibi.
Kaplumbağa akvaryumumdaki siyah kumdan şüpheleniyorum, ulus akvaryaryumcular çarşısından siyah kuvars kum olarak almıştım ve temizleyip yıkamıştım akvaryuma koymadan bir salınım görmemiştim.
Fakat boyanmaktan öte çöpçüm kararmış, sanki içten dövme vurulmuş gibi.
Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim
Saygılarımla
Ankara'da tatlı su midyesi nerde bulunur?
Nehir Akvaryum'da dün itibari ile vardı, iki tanesini ben aldım. Forumdan yerini öğrenebilirsiniz
Nehir Akvaryum'da dün itibari ile vardı, iki tanesini ben aldım. Forumdan yerini öğrenebilirsiniz
Akvaryumcudan aldım 1 tane eve geldim 6 tane
Merhaba Arkadaşlar
Dün akşam bir erkek bir dişi silver moli aldım. Sabahta dişi yavrulamıştı=) (Açıkçası biraz erken oldu benim için). Tül yavruluk aldım ve yavruları oraya yerleştirdim. İlk kez gittiğim bir akvaryumcu da bana sera micropan diye bir yem verdi. Onu döktüm ve emin olamadım bi türlü yavruların yiyip yemediğinden. Sanki yem bir süre su üstünde kalıyor ardından da tülün altından akıp dibe gidiyor.
Akvaryumum 65*26*35(y) (yaklaşık 60 litre)
Isı: 26-28 arası
Filtrasyon: kendi yaptığım dış filtre
2 moli+ 1 beta+ 2 midye var akvaryumun içinde
5 tane de yavru aldım
Bir tavsiyeniz veya yapmam gereken ayrı bişi varmı?
Merhaba Arkadaşlar
Dün akşam bir erkek bir dişi silver moli aldım. Sabahta dişi yavrulamıştı=) (Açıkçası biraz erken oldu benim için). Tül yavruluk aldım ve yavruları oraya yerleştirdim. İlk kez gittiğim bir akvaryumcu da bana sera micropan diye bir yem verdi. Onu döktüm ve emin olamadım bi türlü yavruların yiyip yemediğinden. Sanki yem bir süre su üstünde kalıyor ardından da tülün altından akıp dibe gidiyor.
Akvaryumum 65*26*35(y) (yaklaşık 60 litre)
Isı: 26-28 arası
Filtrasyon: kendi yaptığım dış filtre
2 moli+ 1 beta+ 2 midye var akvaryumun içinde
5 tane de yavru aldım
Bir tavsiyeniz veya yapmam gereken ayrı bişi varmı?
Anneme hediye, rengarenk balıklar tavsiyesi
Yorumlarınız için herkese çok teşekkür ederim.
En sonunda kendi 60 litre boş duran tankımı kullanmaya karar verdim (ne balık koyucağıma emin diildim)
1e 1d= 2 tane silver moli
1 tane betta
2 tane tatlı su midyesi aldım
balıklar gözlemlediğim kadarı ile gayet mutlu yaşıyorlar=)
Açıkçası birkaç tane balık daha atmak isterim
bu iki türle beraber yaşayabilecek başka balık tavsiyeniz varmı acaba?
Yorumlarınız için herkese çok teşekkür ederim.
En sonunda kendi 60 litre boş duran tankımı kullanmaya karar verdim (ne balık koyucağıma emin diildim)
1e 1d= 2 tane silver moli
1 tane betta
2 tane tatlı su midyesi aldım
balıklar gözlemlediğim kadarı ile gayet mutlu yaşıyorlar=)
Açıkçası birkaç tane balık daha atmak isterim
bu iki türle beraber yaşayabilecek başka balık tavsiyeniz varmı acaba?
Anneme hediye, rengarenk balıklar tavsiyesi
Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
Neon veya diğer çok büyümeyen canlı doğuran balıklar çok güzeller ama biraz daha orta boyda bikaç tane balık daha anneme hitap ediceği kanısındayım. Az ama öz balık diyebiliriz kısaca.
İşin komik tarafı annemin neonları yakın gözlüklerini takmadan görebilceğinden emin değilim
Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
Neon veya diğer çok büyümeyen canlı doğuran balıklar çok güzeller ama biraz daha orta boyda bikaç tane balık daha anneme hitap ediceği kanısındayım. Az ama öz balık diyebiliriz kısaca.
İşin komik tarafı annemin neonları yakın gözlüklerini takmadan görebilceğinden emin değilim

Anneme hediye, rengarenk balıklar tavsiyesi
Merhaba Arkadaşlar,
Anneme uzun zamandır istediği bir akvaryum düzenlemeyi istiyorum. Daha akvaryumu almadım o yüzden litre sorunum yok( gene de 50 litreyi geçmemeli). Arkadaşlar annemin istediği akvaryumun tek özelliği var, içinde rengarenk balıklar olması.
Dayanıklı ve bir arada yaşayabilcek birkaç tane rengarenk balık yazabilirseni çok sevinirim.
(bakımı su değişimlerini yemlemesini ben yapacağım)
Forumda bu konuyu aradım fakat bulamadım eğer yazılmış ise şimdiden afedersiniz.
Saygılarımla
Merhaba Arkadaşlar,
Anneme uzun zamandır istediği bir akvaryum düzenlemeyi istiyorum. Daha akvaryumu almadım o yüzden litre sorunum yok( gene de 50 litreyi geçmemeli). Arkadaşlar annemin istediği akvaryumun tek özelliği var, içinde rengarenk balıklar olması.
Dayanıklı ve bir arada yaşayabilcek birkaç tane rengarenk balık yazabilirseni çok sevinirim.
(bakımı su değişimlerini yemlemesini ben yapacağım)
Forumda bu konuyu aradım fakat bulamadım eğer yazılmış ise şimdiden afedersiniz.
Saygılarımla
yem yüzünden kirlenme
Yorumlarınız için herkese teşekkürler. Pınar Hanımın dediği gibi kafa büyüklüğünde yem veriyorum, hatta yavaş yavaş yesinler diye yarım yarım veriyorum ama yemlerin yarısını heba ediyorlar. Akvaryumun dibinde siyah kumum vardı ama daha bir ay geçmesine rağmen inanılmaz kirlendi ve üstünde bi yem tabakası oluştu. Mecburen geçen gün büyük bir uğraşla çıkarttım hepsini=)
Daha önceden öğrendiğim üzere kapluşlar su içinde yem yiyebiliyorlarmış.Bende akvaryumun içine suda yüzen bi kap-platform tarzında içi su dolu bir yemleme alanı düşünüyorum. En azından onun içinde yesinler yemlerini ve ana suyu pisletmesinler.
Çok üzgün bir şekilde söylüyorum ki bi kapluşum geçen gün çok agresif bi hareket gerçekleştirip yemleme sırasında diğerinin ağzındaki yemi kapamayınca (ki su üstünde de vardı yemler) diğerinin gırtlağından ısırdı ve bi süre suyun dibine çekti. Bi kalem ile dürttürmeye korktum yırtılma meydana gelebilir diye bende cama sert bi şekilde tıklamakla yetindim bi süre.
Bir de konu kirliliği yaratmamak için burdan bir soru daha sorayım, bazen eve geldiğimde kuru alanın üstünde ıslak dışkı görüyorum. Acaba bu anormal bir durum mu? Yoksa kaplumbağalar hem karada hem suda dışkılıyorlarmı?
Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim
Yorumlarınız için herkese teşekkürler. Pınar Hanımın dediği gibi kafa büyüklüğünde yem veriyorum, hatta yavaş yavaş yesinler diye yarım yarım veriyorum ama yemlerin yarısını heba ediyorlar. Akvaryumun dibinde siyah kumum vardı ama daha bir ay geçmesine rağmen inanılmaz kirlendi ve üstünde bi yem tabakası oluştu. Mecburen geçen gün büyük bir uğraşla çıkarttım hepsini=)
Daha önceden öğrendiğim üzere kapluşlar su içinde yem yiyebiliyorlarmış.Bende akvaryumun içine suda yüzen bi kap-platform tarzında içi su dolu bir yemleme alanı düşünüyorum. En azından onun içinde yesinler yemlerini ve ana suyu pisletmesinler.
Çok üzgün bir şekilde söylüyorum ki bi kapluşum geçen gün çok agresif bi hareket gerçekleştirip yemleme sırasında diğerinin ağzındaki yemi kapamayınca (ki su üstünde de vardı yemler) diğerinin gırtlağından ısırdı ve bi süre suyun dibine çekti. Bi kalem ile dürttürmeye korktum yırtılma meydana gelebilir diye bende cama sert bi şekilde tıklamakla yetindim bi süre.
Bir de konu kirliliği yaratmamak için burdan bir soru daha sorayım, bazen eve geldiğimde kuru alanın üstünde ıslak dışkı görüyorum. Acaba bu anormal bir durum mu? Yoksa kaplumbağalar hem karada hem suda dışkılıyorlarmı?
Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim
yem yüzünden kirlenme
Merhaba Arkadaşlar,
Kaplumbağalarımı serra raffy P stick yemle besliyorum fakat yem artıklarıyla baş edemez hale geldim. Hepsinin günde yiyebilceği kadar yem atıyorum ama kapluşlar inanılmaz pisletiyorlar etrafı. Bunun önüne nasıl geçebilirim? veya alternatif yem önerebilirmisiniz?
Not: kapluşlarım daha yavru ve kendi yapımım dış filtre ile temizliyorum akvaryumu (normal zamanda cam kadar temiz su)
Saygılarımla
Merhaba Arkadaşlar,
Kaplumbağalarımı serra raffy P stick yemle besliyorum fakat yem artıklarıyla baş edemez hale geldim. Hepsinin günde yiyebilceği kadar yem atıyorum ama kapluşlar inanılmaz pisletiyorlar etrafı. Bunun önüne nasıl geçebilirim? veya alternatif yem önerebilirmisiniz?
Not: kapluşlarım daha yavru ve kendi yapımım dış filtre ile temizliyorum akvaryumu (normal zamanda cam kadar temiz su)
Saygılarımla
Isıtıcı mı bozuk yoksa termometre mi?
Teşekkürler Barış bey fakat ısıtıcının pozisyonu tam dediğiniz şekilde=)
Teşekkürler Barış bey fakat ısıtıcının pozisyonu tam dediğiniz şekilde=)
Isıtıcı mı bozuk yoksa termometre mi?
Merhaba Arkadaşlar,
Kaplumbağa akvaryumumda bi tane 100w elite su ısıtıcısı var, onun yanında da Ulus Akvaryumcular Pasajından 2 tane kurşunlu cam termometre aldım. Isıtıcının derecesi 28 e ayarlıyken termometre 29 okuyordu, 26 ya getirdim hala 29 okuyor, yanına aynı marka ve modelin diğer termometresini koydum o da 29 okuyor, ama elimi cama değdiğimde bariz sıcaklık farkı var
Sorum şu; Isıtıcım mı kötü bi marka da dereceyi okuyamıyor ya da termometreler mi bozuk (civalı olduğu için güvenilir geldi gözüme)
Unutmadan söyleyeyim, akvaryumum 50 litre ama ısıtıcım 100w lık, acaba ondan mı bir problem oluştu diye düşünmekteyim.
Yardımlarınızı bekliyorum
Saygılarımla
Merhaba Arkadaşlar,
Kaplumbağa akvaryumumda bi tane 100w elite su ısıtıcısı var, onun yanında da Ulus Akvaryumcular Pasajından 2 tane kurşunlu cam termometre aldım. Isıtıcının derecesi 28 e ayarlıyken termometre 29 okuyordu, 26 ya getirdim hala 29 okuyor, yanına aynı marka ve modelin diğer termometresini koydum o da 29 okuyor, ama elimi cama değdiğimde bariz sıcaklık farkı var
Sorum şu; Isıtıcım mı kötü bi marka da dereceyi okuyamıyor ya da termometreler mi bozuk (civalı olduğu için güvenilir geldi gözüme)
Unutmadan söyleyeyim, akvaryumum 50 litre ama ısıtıcım 100w lık, acaba ondan mı bir problem oluştu diye düşünmekteyim.
Yardımlarınızı bekliyorum
Saygılarımla
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
