ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
striker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2008 13:57
Son Ziyaret:
21 Nisan 2015 14:43
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tahir Kara
Doğum Tarihi:
29 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
KuntKum
SON 10 MESAJI
su kaplumbağama arkadaş alacam bi bakabilirmisiniz
merhaba... 3 senelik olduğuna göre tahmin ediyorum ki ,yaklaşık 15cm filan olmuştur, avucunuza kaplayacak kadar... akvaryum koşullarınızı bilmiyorum tabi, açtığınız herhangi bir konu göremedim; eğer tankınızın ölçüleri ideal değilse, su hacmi, su ve tank yüksekliği vs. belki de almamanız daha doğru olacaktır... eğer henüz ufak bir kaplumbağa alacaksanız da -yine tankın durumuna göre- saklanma alanı vb. yaratabilirsiniz...
merhaba... 3 senelik olduğuna göre tahmin ediyorum ki ,yaklaşık 15cm filan olmuştur, avucunuza kaplayacak kadar... akvaryum koşullarınızı bilmiyorum tabi, açtığınız herhangi bir konu göremedim; eğer tankınızın ölçüleri ideal değilse, su hacmi, su ve tank yüksekliği vs. belki de almamanız daha doğru olacaktır... eğer henüz ufak bir kaplumbağa alacaksanız da -yine tankın durumuna göre- saklanma alanı vb. yaratabilirsiniz...
Ufak Bir Sarı Ateş Evi
Fotoğraf:






Boyut (cm): 40*30*20h
Kapasite (litre):15lt civarı
Canlılar: sarı ateş karides, christmass moss, mossball
Malzemeler:
siyah quartz kum, mango kökü, pipo filtreye bağlı kafa motoru, 15w tasarruflu ampul
Akvaryum Bakımı: haftada bir %20su değişimi
Kullanılan Yemler: jbl prawn
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -
kurulum yaklaşık 10 gün önce yapıldı... 10 adet karides ve moss, forumdan, anl'dan alındı... maalesef dün itibariyle 1 adet kayıp var...yemleme gözlem aşamasında, 2-3 günde bir jbl prawn veriyorum ama çok da yemiyorlar... akvaryum kaplumbağa beslerken kullandığım uzun zamandır boş duran bir akvaryumdu, kapağı mevcut değildi, çıkma Hailea FA 300 kapağını cam üzerine yerleştirdim... Aydınlatma da kapağın orijinal 15w mavi-beyaz tasarruflu ampulü... kapağın yapısından dolayı arka tarafalar biraz karanlık kalıyor ama zaten orada kütüğe sarılı ufak bir moss bölümü var... hava motorunun sesi haliyle sinir bozucu olduğu için çareyi Hailea FC200 den çıkma ufak kafa motorunu pipo filtreye bağladım, amaç filtrelemeden çok suyu biraz havalandırmak oldu...ısıtıcı yok; su ise damacana suyu...
Karidesleri anladığım kadarıyla takip etmeye çalışıyorum, uyum aşamasında çok büyük sorun yaşamadılar, sadece 1 kayıp var 10 günün sonunda... ama vakitlerinin çoğunu akvaryumun köşe camlarında veya dipteki tek bir mossballun etrafında geçiriyorlar... kısaca ufak bir sarıateşkondu işte... ;)
son foto ise bonus... 1,5 senedir benimle olan bettamın, küçük Hailea 200 akvaryumu... aslında bettayı karideslerin olduğu akvaryuma -yine tek başına tabii ki- almıştım ama orada hacme rağmen biraz sıkıntı yaşadığını düşünüp eski yerine tekrar taşıdım...
striker 2013-12-03 18:27:39
Fotoğraf:







Boyut (cm): 40*30*20h
Kapasite (litre):15lt civarı
Canlılar: sarı ateş karides, christmass moss, mossball
Malzemeler:
siyah quartz kum, mango kökü, pipo filtreye bağlı kafa motoru, 15w tasarruflu ampul
Akvaryum Bakımı: haftada bir %20su değişimi
Kullanılan Yemler: jbl prawn
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -
kurulum yaklaşık 10 gün önce yapıldı... 10 adet karides ve moss, forumdan, anl'dan alındı... maalesef dün itibariyle 1 adet kayıp var...yemleme gözlem aşamasında, 2-3 günde bir jbl prawn veriyorum ama çok da yemiyorlar... akvaryum kaplumbağa beslerken kullandığım uzun zamandır boş duran bir akvaryumdu, kapağı mevcut değildi, çıkma Hailea FA 300 kapağını cam üzerine yerleştirdim... Aydınlatma da kapağın orijinal 15w mavi-beyaz tasarruflu ampulü... kapağın yapısından dolayı arka tarafalar biraz karanlık kalıyor ama zaten orada kütüğe sarılı ufak bir moss bölümü var... hava motorunun sesi haliyle sinir bozucu olduğu için çareyi Hailea FC200 den çıkma ufak kafa motorunu pipo filtreye bağladım, amaç filtrelemeden çok suyu biraz havalandırmak oldu...ısıtıcı yok; su ise damacana suyu...
Karidesleri anladığım kadarıyla takip etmeye çalışıyorum, uyum aşamasında çok büyük sorun yaşamadılar, sadece 1 kayıp var 10 günün sonunda... ama vakitlerinin çoğunu akvaryumun köşe camlarında veya dipteki tek bir mossballun etrafında geçiriyorlar... kısaca ufak bir sarıateşkondu işte... ;)
son foto ise bonus... 1,5 senedir benimle olan bettamın, küçük Hailea 200 akvaryumu... aslında bettayı karideslerin olduğu akvaryuma -yine tek başına tabii ki- almıştım ama orada hacme rağmen biraz sıkıntı yaşadığını düşünüp eski yerine tekrar taşıdım...
Aquainturkey Akvaryum Canlı Bitkilerini Sunar
Ben de alışveriş yaptım, daha doğrusu hala yapmaya çalışıyorum... Gittigidiyor yorumları oldukça olumluydu ama ben ürün çeşitliliği, fiyat vb. açılardan sitelerinden işlem yapmayı tercih ettim. Hemen her ihtiyacım için irili ufaklı birçok siteden online alışveriş yapan biri olarak genelde bir sitede göze çarpan çeşitli buglar ve hata sayfalarıyla karşılaşırsam orayı kullanmam ama bu sefer bir şey olmaz dedim - demesem iyiymiş... ;)
İlk sorun ödeme pos sayfasında oluştu, işlem tamamlanmadı, siparişim onay ve ödeme bekleniyor durumuna geçti.. Araya haftasonu da girdiği için pazartesi bu kez havale yaparak ödemeyi yaptım, sitelerinden bildirim formuyla ilettim. Gün içinde kontrol ettiğimde sipariş sayfasında hiçbir şey yoktu, hiçbir işlem yapmamış görnüyordum... Kendilerine gün içinde 2 kez mail attım, ve an itibarilye de hala yanıt alabilmişş değilim... Keza gittigidiyor hesapları üzerinden de duruma ilişkin mesaj gönderdim yine tık yok...
Az veya çok ödediğim para bir yana; ufak da olsa bir akvaryum kurucam o heyecan, sabırsızlık hüsrana uğradı o bir yana...
Benim açımdan bu firmayla ilgili yaşananlar böyle...
Sonunda bir yanıt alabildim... Yeni bir sipariş oluşturduğum takdirde ürünleri göndereceklerini belirttiler...
striker 2013-11-14 13:08:14
Ben de alışveriş yaptım, daha doğrusu hala yapmaya çalışıyorum... Gittigidiyor yorumları oldukça olumluydu ama ben ürün çeşitliliği, fiyat vb. açılardan sitelerinden işlem yapmayı tercih ettim. Hemen her ihtiyacım için irili ufaklı birçok siteden online alışveriş yapan biri olarak genelde bir sitede göze çarpan çeşitli buglar ve hata sayfalarıyla karşılaşırsam orayı kullanmam ama bu sefer bir şey olmaz dedim - demesem iyiymiş... ;)
İlk sorun ödeme pos sayfasında oluştu, işlem tamamlanmadı, siparişim onay ve ödeme bekleniyor durumuna geçti.. Araya haftasonu da girdiği için pazartesi bu kez havale yaparak ödemeyi yaptım, sitelerinden bildirim formuyla ilettim. Gün içinde kontrol ettiğimde sipariş sayfasında hiçbir şey yoktu, hiçbir işlem yapmamış görnüyordum... Kendilerine gün içinde 2 kez mail attım, ve an itibarilye de hala yanıt alabilmişş değilim... Keza gittigidiyor hesapları üzerinden de duruma ilişkin mesaj gönderdim yine tık yok...
Az veya çok ödediğim para bir yana; ufak da olsa bir akvaryum kurucam o heyecan, sabırsızlık hüsrana uğradı o bir yana...
Benim açımdan bu firmayla ilgili yaşananlar böyle...
Sonunda bir yanıt alabildim... Yeni bir sipariş oluşturduğum takdirde ürünleri göndereceklerini belirttiler...
2.4 Lt nano.
Merhaba... Gelişim sürecini de paylaşmaya devam edersiniz umarım... Aydınlatma için madenci fenerlerinden vazgeçtiniz sanırım ama yine bir led lamba galiba... Ben madenci fenerinden pek iyi performans alamamıştım, nerdeyse hiçbir gelişim olmamıştı moss da... Umarım siz de başarılı olur...
http://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bir_deneme_k382391.asp
Merhaba... Gelişim sürecini de paylaşmaya devam edersiniz umarım... Aydınlatma için madenci fenerlerinden vazgeçtiniz sanırım ama yine bir led lamba galiba... Ben madenci fenerinden pek iyi performans alamamıştım, nerdeyse hiçbir gelişim olmamıştı moss da... Umarım siz de başarılı olur...
http://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bir_deneme_k382391.asp
Ufak bir deneme...
Merhaba... Orta ölçekli de olsa bir bitkili kurma şansım pek yok. Ama uzun zamandır gerek forumdan gerekse netten takip ediyorum ve bayağı merak uyandırmıştı haliyle... Ben de evdeki küçük bir dikdörtgen cam kabı ve orta büyüklükte bir vazoyu kullanarak, kendimce bir adım atmaya ve deneme yapmaya karar verdim.
Elimde uzun zamandır duran mango kökünü java mossla sardım, gelişim durumunu daha iyi gözlemleyebilmek için çok fazla değil, ağacın uzantılarını kapatacak şekilde yerleştirdim - zaten ne kadar olması gerektiğine karar veremediğim için 2-3 bardak kadar almıştım ve oldukça arttı... Tabana yine elimde fazla olan siyah quartz koydum, ağacı ortaya yerleştirdim. Ne olacağını tam kestiremediğim için de, heba etmemek adına yalnızca 2 adet kiraz karides almıştım, onları da bu ufak sisteme dahil ettim. Birkaç hafta aydınlatma işini çözmek biraz düşündürdüğü için ufak bir led fenerle yetindim... Tabii beklenildiği gibi hiçbir gelişme olmadı. Şu anda 11w 6500K tasarruflu ampullu masa lambası aydınlatma ekipmanı görevinde ve yavaş yavaş mossların ucundan yeni sürgünler görülebiliyor. Yaklaşık 10saat açık kalıyor aydınlatma. Aslında merak ettiğim konulardan biri de karideslerin balıklar gibi bu fanusa benzer, dış bükey durumdan olumsuz etkilenip etkilenmedikleri, bir bilginiz varsa lütfen paylaşın.
Küçük olanda ise küçük taşlara java mossları sararak, yine quartz kumdan tabakanın üstüne yerleştirdim ama pek bir hareket yok onlarda. Işık zaten diğeri için çalışıyor, bu küçük ondan arta kalanla yetiniyor. Ayrıca bunun içine yine merak edip bir tatlı su midyesi ekledim.
Karidesleri ve midyeyi izlemek gerçekten keyifliymiş. Yem olarak elimde bettamın TetraPro Vegetable pul yemi var, haftada 2-3 kere onu kullanıyorum. Düşüncem elimde kalan mosslarla bettanın küçük akvaryumuna da yerleştirmek, ama bir bütçe yaratabilip Hailea fc200 ü büyütürsem daha iyi olacak.
Bu arada elimdeki artan mossları 1,5ltlik pet şişeye koyup, balkonda camın önüne yerleştirdim. Doğrudan güneşin altında değil, ama gün ışığını oldukça yoğun alıyor. Herhangi bir çürüme olmadı, koyu yeşil olarak duruyorlar, biraz da çoğaldılar sanki.
İşte böyle... Bunlara nano vs. demek ayıp olur galiba, neticede bir akvaryum bile olmadıklarının farkındayım... O yüzden eldeki imkanlarla ufak bir deneme ve evde bir köşe için dekor çalışması demek daha doğru. Teşekkürler...
Fotoğraf:




Boyut (cm): 18d x 20h 13l x 9w x 13h
Kapasite (litre): 2,5lt 1-1,5lt
Canlılar: 2 adet kiraz karides 1 adet tatlı su midyesi
java moss java moss
Malzemeler:siyah kum, mango kökü
Akvaryum Bakımı: haftada bir 0.5lt su değişimi
Kullanılan Yemler: tetra min
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok
striker 2010-06-17 16:51:24
Merhaba... Orta ölçekli de olsa bir bitkili kurma şansım pek yok. Ama uzun zamandır gerek forumdan gerekse netten takip ediyorum ve bayağı merak uyandırmıştı haliyle... Ben de evdeki küçük bir dikdörtgen cam kabı ve orta büyüklükte bir vazoyu kullanarak, kendimce bir adım atmaya ve deneme yapmaya karar verdim.
Elimde uzun zamandır duran mango kökünü java mossla sardım, gelişim durumunu daha iyi gözlemleyebilmek için çok fazla değil, ağacın uzantılarını kapatacak şekilde yerleştirdim - zaten ne kadar olması gerektiğine karar veremediğim için 2-3 bardak kadar almıştım ve oldukça arttı... Tabana yine elimde fazla olan siyah quartz koydum, ağacı ortaya yerleştirdim. Ne olacağını tam kestiremediğim için de, heba etmemek adına yalnızca 2 adet kiraz karides almıştım, onları da bu ufak sisteme dahil ettim. Birkaç hafta aydınlatma işini çözmek biraz düşündürdüğü için ufak bir led fenerle yetindim... Tabii beklenildiği gibi hiçbir gelişme olmadı. Şu anda 11w 6500K tasarruflu ampullu masa lambası aydınlatma ekipmanı görevinde ve yavaş yavaş mossların ucundan yeni sürgünler görülebiliyor. Yaklaşık 10saat açık kalıyor aydınlatma. Aslında merak ettiğim konulardan biri de karideslerin balıklar gibi bu fanusa benzer, dış bükey durumdan olumsuz etkilenip etkilenmedikleri, bir bilginiz varsa lütfen paylaşın.
Küçük olanda ise küçük taşlara java mossları sararak, yine quartz kumdan tabakanın üstüne yerleştirdim ama pek bir hareket yok onlarda. Işık zaten diğeri için çalışıyor, bu küçük ondan arta kalanla yetiniyor. Ayrıca bunun içine yine merak edip bir tatlı su midyesi ekledim.
Karidesleri ve midyeyi izlemek gerçekten keyifliymiş. Yem olarak elimde bettamın TetraPro Vegetable pul yemi var, haftada 2-3 kere onu kullanıyorum. Düşüncem elimde kalan mosslarla bettanın küçük akvaryumuna da yerleştirmek, ama bir bütçe yaratabilip Hailea fc200 ü büyütürsem daha iyi olacak.
Bu arada elimdeki artan mossları 1,5ltlik pet şişeye koyup, balkonda camın önüne yerleştirdim. Doğrudan güneşin altında değil, ama gün ışığını oldukça yoğun alıyor. Herhangi bir çürüme olmadı, koyu yeşil olarak duruyorlar, biraz da çoğaldılar sanki.
İşte böyle... Bunlara nano vs. demek ayıp olur galiba, neticede bir akvaryum bile olmadıklarının farkındayım... O yüzden eldeki imkanlarla ufak bir deneme ve evde bir köşe için dekor çalışması demek daha doğru. Teşekkürler...

Fotoğraf:




Boyut (cm): 18d x 20h 13l x 9w x 13h
Kapasite (litre): 2,5lt 1-1,5lt
Canlılar: 2 adet kiraz karides 1 adet tatlı su midyesi
java moss java moss
Malzemeler:siyah kum, mango kökü
Akvaryum Bakımı: haftada bir 0.5lt su değişimi
Kullanılan Yemler: tetra min
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok
Küvetten akvaryum olur mu?
Görsel olarak bir beklentiniz yoksa, sadece canlılar için olması gereken koşulları sağlayabileceğiniz her materyal olabilir bence... Ben de son günlerde evimde gözden uzak bir köşede konumlandırmak zorunda kaldığım kaplumbağalarım için benzer alternatifler arıyorum... Küvet ilk aklıma gelenlerden biriydi mesela... su depoları, konteynırlar vb. ilk akla gelenler...
Görsel olarak bir beklentiniz yoksa, sadece canlılar için olması gereken koşulları sağlayabileceğiniz her materyal olabilir bence... Ben de son günlerde evimde gözden uzak bir köşede konumlandırmak zorunda kaldığım kaplumbağalarım için benzer alternatifler arıyorum... Küvet ilk aklıma gelenlerden biriydi mesela... su depoları, konteynırlar vb. ilk akla gelenler...
Kaplumbağa akvaryumum ve kaplumbağam kabuk
Maşşallah demek gerek sanırım önce... ;) Güzel günlerde kullanmanızı dilerim... Eğer sakıncası yoksa akvaryum maliyeti hakkında bilgi verebilir misiniz?... Akvaryum içerisindeki dinlenme alanı, kuru alan, rampa vs. tamamı imalatçı tarafından mı yapıldı; yoksa siz mi yaptınız bir kısmını?... Teşekkürler...
Maşşallah demek gerek sanırım önce... ;) Güzel günlerde kullanmanızı dilerim... Eğer sakıncası yoksa akvaryum maliyeti hakkında bilgi verebilir misiniz?... Akvaryum içerisindeki dinlenme alanı, kuru alan, rampa vs. tamamı imalatçı tarafından mı yapıldı; yoksa siz mi yaptınız bir kısmını?... Teşekkürler...
Kaç Kaplumbağa
İmkanlarınızla doğru orantılı... ama eğer mevcut koşullarınız uzun vadede de devam edecekse "0" en iyi karar olacaktır...
striker 2009-09-12 18:29:36
İmkanlarınızla doğru orantılı... ama eğer mevcut koşullarınız uzun vadede de devam edecekse "0" en iyi karar olacaktır...
Karides (Neocaridina heteropoda) Çiftliğim
Keşke yapıştırmasaydınız o arka fonu... Belki ben bu tarz fonlardan nefret ettiğim için yanılıyorum; ama yine de şahsi fikrim bu fonların, işi, sadeliğin tüm o güzelliğinden, gerçek bitkilerin ve canlıların öne çıkıp göze çarpma şansından uzaklaştırdığı ve en önemlisi onca emeği gölgelediği yönünde... Mahalle aralarının 40 senelik pide salonlarındaki sararmış solmuş dandik manzara resimlerine benziyorlar ve ne yazık ki o tabloların bile o mekanlarla özdeşleşen ruhunun yanından bile geçemiyorlar...
Güzel ve sağlıklı akvaryumlar...
Keşke yapıştırmasaydınız o arka fonu... Belki ben bu tarz fonlardan nefret ettiğim için yanılıyorum; ama yine de şahsi fikrim bu fonların, işi, sadeliğin tüm o güzelliğinden, gerçek bitkilerin ve canlıların öne çıkıp göze çarpma şansından uzaklaştırdığı ve en önemlisi onca emeği gölgelediği yönünde... Mahalle aralarının 40 senelik pide salonlarındaki sararmış solmuş dandik manzara resimlerine benziyorlar ve ne yazık ki o tabloların bile o mekanlarla özdeşleşen ruhunun yanından bile geçemiyorlar...
Güzel ve sağlıklı akvaryumlar...
Tabana Moss Yerleştirmek .
Merhaba... Öğrenmek istediğim, tabanı mossla yarattığımızda canlı seçimini ne yönde yapabiliyoruz... Mesela nette riccia satışı yapan satıcılardan biri japon akvaryumları için uygun olmadığını yazmış...
Küçük hacimli bir tankta bu yönetimi tercih ettiğimde, ki kesinlikle istiyorum, hangi türleri seçme şansım olacak;japon, beta vs?... ve mesela karides, elma sempatimi ve özenmemi kesinlikle bir kenara bırakmak zorunda kalır mıyım?
İlgi gösterir ve cevaplarsanız sevinirim... İyi günler...
Merhaba... Öğrenmek istediğim, tabanı mossla yarattığımızda canlı seçimini ne yönde yapabiliyoruz... Mesela nette riccia satışı yapan satıcılardan biri japon akvaryumları için uygun olmadığını yazmış...
Küçük hacimli bir tankta bu yönetimi tercih ettiğimde, ki kesinlikle istiyorum, hangi türleri seçme şansım olacak;japon, beta vs?... ve mesela karides, elma sempatimi ve özenmemi kesinlikle bir kenara bırakmak zorunda kalır mıyım?
İlgi gösterir ve cevaplarsanız sevinirim... İyi günler...
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
Hknçkl,
Denizhann,
pitsem,
scorpion26,
0rnn,
syerli,
JujuSeri,
sacityld,
oguzozt,
senol74,
Urar,
EKAR,
ssener,
florasan,
DigitalPen,
ozan_1903,
a.gumrah,
ciways,
zen666,
tukabu,
osmangunay,
ezzalisi,
rebelde,
İsmail YILDIRIM,
riderfish,
YAYD06,
Omer0618,
forthehordex,
ilterisdoğukan,
ibmsony,
Garminzush,
sina cen,
altuntasseref,
reprise,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
Hoppala,
Kaangzkr,
Cyber_Scout,
Koksal Gurkan,
Oğul Hüseyin,
aupqua,
Haywardmux,
Burak PEKDEMİR,
EmiirKaan,
Mithrandirr,
Kaya43,
CoryCory,
ternapi,
BadgeR,
Kemalk41,
umitlee,
ferhattt,
Oquanus,
smithiseek,
JamesTok,
Ancalagon,
mustafatelli,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
