ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batasoy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2008 23:58
Son Ziyaret:
05 Ekim 2012 03:24
Toplam Mesaj:
32 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış Atasoy
Doğum Tarihi:
29 Mart 1975
Yaş:
51
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Barış Atasoy
2x200 litre canlıdoğuran
1x420 litre canlıdoğuran
50 litre canlıdoğuran
2x200 litre canlıdoğuran
1x420 litre canlıdoğuran
50 litre canlıdoğuran
SON 10 MESAJI
Polikarbonat Akvaryum
Bizde adi plastiğe de polikarbonat diyorlar. Gerçek polikarbonat camdan 4 kat daha hafif ve çok daha sağlam bir malzeme. Ayrıca ışık geçirgenliği daha fazla olduğu için çok kalın bile kullanıldığında saydamlaşmıyor, net bir görüntü sağlıyor. Zaten 10mm cam yerine aynı sağlamlığı üçte biri polikarbonatla sağlamak mümkün. Piyasada polikarbonat levha diye satılan şeyler var ama o kalkanın malzemesinden filan değil; ayrıca son derece kolay çiziliyor.
Bizde adi plastiğe de polikarbonat diyorlar. Gerçek polikarbonat camdan 4 kat daha hafif ve çok daha sağlam bir malzeme. Ayrıca ışık geçirgenliği daha fazla olduğu için çok kalın bile kullanıldığında saydamlaşmıyor, net bir görüntü sağlıyor. Zaten 10mm cam yerine aynı sağlamlığı üçte biri polikarbonatla sağlamak mümkün. Piyasada polikarbonat levha diye satılan şeyler var ama o kalkanın malzemesinden filan değil; ayrıca son derece kolay çiziliyor.
Amerikadan alinacak akvaryum urunleri?
Canlı hayvan gümrükte sorun çıkaracaktır. Canlı getirirken yanında özel bir belge veriyorlar. Zor birşey değil ama akılda bulundurulmalı. Akvaryum dükkanları uğraşmayacaktır ama toptan satış yapan biryerde prosedürü bildiklerinden yardımcı olurlar.
Canlı hayvan gümrükte sorun çıkaracaktır. Canlı getirirken yanında özel bir belge veriyorlar. Zor birşey değil ama akılda bulundurulmalı. Akvaryum dükkanları uğraşmayacaktır ama toptan satış yapan biryerde prosedürü bildiklerinden yardımcı olurlar.
Büyük akvaryumlar için dev Dış Filtre
2 sene önce başka bir forumda görmüştüm. Dev iç hacmi dolayısıyla hem toplam su hacmini artırarak dengenin kolay bozulmamasını sağlama, hem de çok yüksek kolonizasyon alanı dolayısıyla bence harika bir fikir. Tek sorun, görüntüyü bozması. Özellikle akvaryum arkasında gizleyebileceği alanı olanlar için bence sumptan daha kullanışlı: gürültü, buharlaşma ve koku problemi yok.
2 sene önce başka bir forumda görmüştüm. Dev iç hacmi dolayısıyla hem toplam su hacmini artırarak dengenin kolay bozulmamasını sağlama, hem de çok yüksek kolonizasyon alanı dolayısıyla bence harika bir fikir. Tek sorun, görüntüyü bozması. Özellikle akvaryum arkasında gizleyebileceği alanı olanlar için bence sumptan daha kullanışlı: gürültü, buharlaşma ve koku problemi yok.
Straforium:)
Uzun zamandır fırsat olmuyor blogla ilgilenmeye:)
Uzun zamandır fırsat olmuyor blogla ilgilenmeye:)
Straforium:)
Geçen sene fikir olarak aklıma geldi; forumda benzerine rastlamadım ama varsa şimdiden özür dilerim...
Sadece ön tarafı cam, kalanı strafordan yapılma akvaryum. İçinde balık besledim; hiçbir zararı yok.
Özellikle akvaryumu kapalı bir yere koyacaksanız, yani sadece önden izleyecekseniz, sorunsuz bir tasarım.
Avantajları:
-Yapımı son derece kolay ve ucuz.
-Çok ince cam kullanabilirsiniz.
-Silikonlayıp yapıştırması çok kolay ve temas alanı geniş olduğundan ince işçilik gerektirmiyor.
-Pürüzlü yüzey alanı nitrifikasyon bakterileri için uygun yerleşim alanı sağlar.
-Betta türleri için ideal. Balıkları küçücük cam objeler içine koymak yerine, akvaryumcuların bile çok ucuza maledip kullanmak isteyebilecekleri bir tasarım.
Dezavantajları:
-Pek dekoratif sayılmaz
- Yosunlanmaya meyilli
-Büyük ölçülerde straforun dayanması zor. Benimki 40x30x25 gibi birşeydi sanırım.


Geçen sene fikir olarak aklıma geldi; forumda benzerine rastlamadım ama varsa şimdiden özür dilerim...
Sadece ön tarafı cam, kalanı strafordan yapılma akvaryum. İçinde balık besledim; hiçbir zararı yok.
Özellikle akvaryumu kapalı bir yere koyacaksanız, yani sadece önden izleyecekseniz, sorunsuz bir tasarım.
Avantajları:
-Yapımı son derece kolay ve ucuz.
-Çok ince cam kullanabilirsiniz.
-Silikonlayıp yapıştırması çok kolay ve temas alanı geniş olduğundan ince işçilik gerektirmiyor.
-Pürüzlü yüzey alanı nitrifikasyon bakterileri için uygun yerleşim alanı sağlar.
-Betta türleri için ideal. Balıkları küçücük cam objeler içine koymak yerine, akvaryumcuların bile çok ucuza maledip kullanmak isteyebilecekleri bir tasarım.
Dezavantajları:
-Pek dekoratif sayılmaz

- Yosunlanmaya meyilli
-Büyük ölçülerde straforun dayanması zor. Benimki 40x30x25 gibi birşeydi sanırım.


Lepistes ve kiraz karides yasar mı.. ?
Lepistesler çok iyi avcılar ve kiraz karideslerin yavrularını artemia niyetine yiyeceklerdir.
Lepistesler çok iyi avcılar ve kiraz karideslerin yavrularını artemia niyetine yiyeceklerdir.
el yapımı soğutucu bu fikir tutar mı
Peltier'ler aşırı elektrik tüketir, bu bir. 60 watt peltier ile o kadar suyu soğutmak, cpu bloğunun da küçük yüzey alanı düşünülecek olursa, çok uzun zaman + çok fazla elektrik tüketimi demektir.
Kesinlikle radyatör kullanmayı önenerim; ama kalorifer radyatörü yerine, normal araba radyatörü. Yüzey alanı geniş olduğundan, geniş bri fanla yüksek verim alınır. Ancak aluminyum değil, plastik olanları kullanmalısınız. Aluminyum ve genelde bakır olan radyatör kazanları çok ciddi salınım yapacaktır.
Bir de, plastik radyatörler oldukça pahalılar. Buna hortum, kafa motoru, vs diğer giderleri de ekleyin. Bu tabloya bakınca, bana çıkma bir buzdolabı alıp onun parçalarıyla soğutma yapmak daha ucuz, uzun vadede hesaplı ve sağlıklı geliyor. Tamirci25'in projesi gayet güzel, bence onun üzerine gidin.
batasoy 2011-05-28 19:43:12
Peltier'ler aşırı elektrik tüketir, bu bir. 60 watt peltier ile o kadar suyu soğutmak, cpu bloğunun da küçük yüzey alanı düşünülecek olursa, çok uzun zaman + çok fazla elektrik tüketimi demektir.
Kesinlikle radyatör kullanmayı önenerim; ama kalorifer radyatörü yerine, normal araba radyatörü. Yüzey alanı geniş olduğundan, geniş bri fanla yüksek verim alınır. Ancak aluminyum değil, plastik olanları kullanmalısınız. Aluminyum ve genelde bakır olan radyatör kazanları çok ciddi salınım yapacaktır.
Bir de, plastik radyatörler oldukça pahalılar. Buna hortum, kafa motoru, vs diğer giderleri de ekleyin. Bu tabloya bakınca, bana çıkma bir buzdolabı alıp onun parçalarıyla soğutma yapmak daha ucuz, uzun vadede hesaplı ve sağlıklı geliyor. Tamirci25'in projesi gayet güzel, bence onun üzerine gidin.
Sobo 320f dış filtre yapacagım.
Eheim 2260 gibi bazı filtrelerde yine aynı markanın ürettiği kafa motorları kullanılıyor mesela. Ama bahsettiğiniz motor bu iş için uygun değil. Debi yetersiz kalırsa, motoru olabildiğince yukarı kaldırın, en azındna bir miktar artar debi..
Eheim 2260 gibi bazı filtrelerde yine aynı markanın ürettiği kafa motorları kullanılıyor mesela. Ama bahsettiğiniz motor bu iş için uygun değil. Debi yetersiz kalırsa, motoru olabildiğince yukarı kaldırın, en azındna bir miktar artar debi..
Fayanstan sump!
Bence 2 kat, silikonla yapıştırarak kullanılabilir ve yeterince sağlam olur. Hatta, ters kullanırsanız (yapıştırma yüzeyi sump içine bakacak şekide) yüzeyi pürüzlü olduğundan, nitrobacter oluşumunu olumlu etkileyecektir diye düşünüyorum. Ancak temizliği sorun olacak ve su kaçırma ihtimali biraz daha yükselecektir doğal olarak. Bir de fayanslar 25 cm, 33 ve 50 cm ölçülerinde genel olarak. Yanyana tek sıra tamamda, üste doğru çıkmanız hiç sağlıklı olmaz (ben olsam, sadece yan yapıştırma yüzeylerini kullanarak yapıştırmam; mutlaka iki kat, suya bakan yüzeydeki yapıştırma alanlarını takviye edecek şekilde, arkasına da fayans yapıştırarak takviye ederdim. Aksi takdirde hemen esneyerek atacağını düşünüyorum)
Yine de oldukça riskli bir uygulama.
Bence 2 kat, silikonla yapıştırarak kullanılabilir ve yeterince sağlam olur. Hatta, ters kullanırsanız (yapıştırma yüzeyi sump içine bakacak şekide) yüzeyi pürüzlü olduğundan, nitrobacter oluşumunu olumlu etkileyecektir diye düşünüyorum. Ancak temizliği sorun olacak ve su kaçırma ihtimali biraz daha yükselecektir doğal olarak. Bir de fayanslar 25 cm, 33 ve 50 cm ölçülerinde genel olarak. Yanyana tek sıra tamamda, üste doğru çıkmanız hiç sağlıklı olmaz (ben olsam, sadece yan yapıştırma yüzeylerini kullanarak yapıştırmam; mutlaka iki kat, suya bakan yüzeydeki yapıştırma alanlarını takviye edecek şekilde, arkasına da fayans yapıştırarak takviye ederdim. Aksi takdirde hemen esneyerek atacağını düşünüyorum)
Yine de oldukça riskli bir uygulama.
Ekol 19 testi
Eheim'ın sessizliği ve malzeme kalitesi gerçekten övgüye değer. Eheim'dan Tetra'ya, Ekol'den Atman'a hemen her markayı kullanmış biri olarak, şunu diyebilirim ki Ekol 19 kadar beğendiğim bir filtre olmadı. Keşke malzeme kalitesi, görünümü, özellikle de muslukları daha iyi olsa. Bir yandan da kaliteyi artırıyorlar. Maalesef eski Ekol 15'ler yüzünden kötü bir ün edinmişler ve bunun gölgesinden kurtulamıyorlar. Bayiler de ucuza alıp yüksek kar ettikleri Çin malı filtreleri satmak için müşteriyi ya Alman markalarına ya da Çin mallarına yönlendiriyor (yanlış anlaşılmasın, her Çin malı da kötü demek değil, mesela Atman'ı çok beeniyorum ama o da Eheim Pro kopyası sonuçta). Ama Ekol 19'un debisi, sepet yapısı, iç hacmi, piyasadaki iyi filtrelerin en iyi özelliklerini bünyesinde toplamış. Eheim Ecco serisindeki birbirine geçen, silindirik ve yüksek hacimli sepet mantığını kullanmışlar ki bu çok güzel. Diğer sepetli modellerde olduğu gibi, su filtre edilmeden sepet yanından kaçmıyor. Hacim olaraksa Eheim'ın 2080 ya da 2250 gibi "astronomik" modelleri ve yeni çıkan Tetratec 2400 dışında rakibi yok. Ben hacmin debiden öenmli olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında gayet sessiz, kurulumu son derece kolay. Enerji tüketimi -üzerinde yazan rakama bakarak konuşuyorum; yoksa Eheim'da dahil, bütün filtrelerin üzerinde yazan değerden çok tükettiğini sanıyorum, umarım ekipmanı olan birileri bu testleri de yaparlar* ve fiyat olarak da çok iyi. Bir de gerçekten ilgili, dürüst, temiz insanlar ki, sırf bu yüzden bile Ekol alırım.
Su kaçırma konusuna gelirsek: Ekol 15'ler, son derece kötü tasarlanmış conta yüzünden su kaçırıyordu; aynı sistemi Eheim Classic modelleri hala kullanıyor! Senelerdir, "yahu şu contayı neden motor gövdesine monte etmezler" demiştim; yeni modelde bunu yaptıklarını görünce çok sevindim. Conta oturmaması yüzünden ben Eheim 2213'de kaçak sorunu yaşadım. Hortum aparatındaki contanın zamanla ezilmesi yüzünden aynısorunu Tetratec'de de yaşadım. Eheim'la olan sorunum benim dikkatsizliğimden, Tetratec sorunu ise malzeme - tasarım hatasından kaynaklı. Filtre gibi uzun yıllar sorunsuz hizmet etmesi beklenen ürünler alırken biraz da basit olmasına dikkat etmek gerek diye düşünüyorum. Mesela Eheim Ecco serisini çok istediğim halde almadım çünkü hem taşıma hem de pompalama yapan sap fikri bana göre kolayca bozulabilecek birşeydi. Nitekim özellikle yabancı forumlarda bu konuda şikayetlere denk geldim. Eğer sık sık filtre temizliği yapmayacaksam hortum üzerindeki muslukları bile sökme taraftarıyım.
Eheim'ın sessizliği ve malzeme kalitesi gerçekten övgüye değer. Eheim'dan Tetra'ya, Ekol'den Atman'a hemen her markayı kullanmış biri olarak, şunu diyebilirim ki Ekol 19 kadar beğendiğim bir filtre olmadı. Keşke malzeme kalitesi, görünümü, özellikle de muslukları daha iyi olsa. Bir yandan da kaliteyi artırıyorlar. Maalesef eski Ekol 15'ler yüzünden kötü bir ün edinmişler ve bunun gölgesinden kurtulamıyorlar. Bayiler de ucuza alıp yüksek kar ettikleri Çin malı filtreleri satmak için müşteriyi ya Alman markalarına ya da Çin mallarına yönlendiriyor (yanlış anlaşılmasın, her Çin malı da kötü demek değil, mesela Atman'ı çok beeniyorum ama o da Eheim Pro kopyası sonuçta). Ama Ekol 19'un debisi, sepet yapısı, iç hacmi, piyasadaki iyi filtrelerin en iyi özelliklerini bünyesinde toplamış. Eheim Ecco serisindeki birbirine geçen, silindirik ve yüksek hacimli sepet mantığını kullanmışlar ki bu çok güzel. Diğer sepetli modellerde olduğu gibi, su filtre edilmeden sepet yanından kaçmıyor. Hacim olaraksa Eheim'ın 2080 ya da 2250 gibi "astronomik" modelleri ve yeni çıkan Tetratec 2400 dışında rakibi yok. Ben hacmin debiden öenmli olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında gayet sessiz, kurulumu son derece kolay. Enerji tüketimi -üzerinde yazan rakama bakarak konuşuyorum; yoksa Eheim'da dahil, bütün filtrelerin üzerinde yazan değerden çok tükettiğini sanıyorum, umarım ekipmanı olan birileri bu testleri de yaparlar* ve fiyat olarak da çok iyi. Bir de gerçekten ilgili, dürüst, temiz insanlar ki, sırf bu yüzden bile Ekol alırım.
Su kaçırma konusuna gelirsek: Ekol 15'ler, son derece kötü tasarlanmış conta yüzünden su kaçırıyordu; aynı sistemi Eheim Classic modelleri hala kullanıyor! Senelerdir, "yahu şu contayı neden motor gövdesine monte etmezler" demiştim; yeni modelde bunu yaptıklarını görünce çok sevindim. Conta oturmaması yüzünden ben Eheim 2213'de kaçak sorunu yaşadım. Hortum aparatındaki contanın zamanla ezilmesi yüzünden aynısorunu Tetratec'de de yaşadım. Eheim'la olan sorunum benim dikkatsizliğimden, Tetratec sorunu ise malzeme - tasarım hatasından kaynaklı. Filtre gibi uzun yıllar sorunsuz hizmet etmesi beklenen ürünler alırken biraz da basit olmasına dikkat etmek gerek diye düşünüyorum. Mesela Eheim Ecco serisini çok istediğim halde almadım çünkü hem taşıma hem de pompalama yapan sap fikri bana göre kolayca bozulabilecek birşeydi. Nitekim özellikle yabancı forumlarda bu konuda şikayetlere denk geldim. Eğer sık sık filtre temizliği yapmayacaksam hortum üzerindeki muslukları bile sökme taraftarıyım.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
