ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
godsword
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 16:10
Son Ziyaret:
22 Nisan 2026 08:57
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mücahit Mutlu
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
emekçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ben MEVLANA değilim adam ol öyle gel
MÜCAHİT MUTLU
MÜCAHİT MUTLU
SON 10 MESAJI
Akvaryum hangi odada olmalı.
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Şişme Havuzda Balık
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
godsword 2009-06-20 20:03:17
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
şelaleli malawi tankım
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale (Suteresi) ekeceğim daha evvel denemesini yaptım akvaryum ortamında yaşıyor kökleri karada olup derinlere doğru gelişen sarmaşığa benzeyen bir bitki çıplak kalan alanları kaplamasını ümit ediyorum.Kayaların üzeri yosunla kaplı onların gelişip gelişmeyeceklerini bilmiyorum umarım tutar ve gelişirler denitrifikasyon amacı ile kullanacağım bu bitkileri .Kum dere kumu , akvaryumcudan aldığım ince kum ve yaklaşık 40 kilo kadar midye kırığı kumdan eleklediğim az bir miktar 3 5 kilo kadar ince midye kırığı kum karışımıdır dere kumunu kendim dereden elekledim bayağı meşakatli bir iş ama yıkama sorunu yok akıntı kendi alıp götürüyor çamuru sudan tasarruf 
Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
godsword 2009-03-03 17:59:39
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale

Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
cam akvaryumdan vazgectim sac dan düsünüyorum
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Yeni akvaryumum
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.Radinant 2009-02-02 16:48:56
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım
Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım

Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Yeni akvaryumum
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
