ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
v.özcan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2009 19:23
Son Ziyaret:
24 Ekim 2016 09:41
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan özcan
Doğum Tarihi:
03 Kasım 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
makina ressamı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan özcan
SON 10 MESAJI
Bir kaç basit soru ?
Aydınlatmanız varmı ? en kötüsü T5 florasanlar yada daha maliyetli ama amacına uygun metal halide lambalar veyahut 15 bin calvinlik power led armatürler ?
Aydınlatmanız varmı ? en kötüsü T5 florasanlar yada daha maliyetli ama amacına uygun metal halide lambalar veyahut 15 bin calvinlik power led armatürler ?
Canlı Kaya
Eee hadi herşeyi yaptın diyelin en önemli unsuru unuttun. Aydınlatma ? (nede olsa anemon besleyeceksin)v.özcan 2012-09-13 15:11:43
Eee hadi herşeyi yaptın diyelin en önemli unsuru unuttun. Aydınlatma ? (nede olsa anemon besleyeceksin)
Sump icin bir yol?
Taşırma camının içine alabildiği kadar biobal doldurun kesinlikle rahatsız edici sesten kurtulacaksınız....
Taşırma camının içine alabildiği kadar biobal doldurun kesinlikle rahatsız edici sesten kurtulacaksınız....
125*60*50 (375 lt) için dış filtre mi sump mı?
Sump artıları : Hem mekanik hemde biyolojik filtrasyon + suyun parçalanması ( şelale sistemi) bol oksijen ve dinlendirilmesi, ısıtıcı ve diğer ekipmanların sumpa montajı ve akvaryumdaki görsel kirliliği önlemek, daha berrak ve nitratı düşük bir akvaryum, elyafların temizliği daha basittir, yaz sıcağında suyun kapalı kutu dış filtreye göre çok daha serin olması.... Sump elbetteki daha makbuldür lakin akvaryumun altında saklayacak bi bölmen varsa... arkadaşımın dediği pompayı ( kafa motoru) iyi seç ve buna karar verirsen kesinlikle çevrendeki çalışır durumdaki sumpları gör incele kendin yap daha zevklidir.. cam+akvaryum silikonu (sista )+ kafa motoru+ filtre süngerleri
Bu arada umuyorumki akvaryum tabanın deliktir. sen sakın delme demeyeceğim yapılamaz bişey değil. uğraştırır.yok delemeyiz diyosan şu anki tecrüben ile overlof sistemleri sana tavsiye etmem zaten normaldede tavsiye etmem :)
Sump artıları : Hem mekanik hemde biyolojik filtrasyon + suyun parçalanması ( şelale sistemi) bol oksijen ve dinlendirilmesi, ısıtıcı ve diğer ekipmanların sumpa montajı ve akvaryumdaki görsel kirliliği önlemek, daha berrak ve nitratı düşük bir akvaryum, elyafların temizliği daha basittir, yaz sıcağında suyun kapalı kutu dış filtreye göre çok daha serin olması.... Sump elbetteki daha makbuldür lakin akvaryumun altında saklayacak bi bölmen varsa... arkadaşımın dediği pompayı ( kafa motoru) iyi seç ve buna karar verirsen kesinlikle çevrendeki çalışır durumdaki sumpları gör incele kendin yap daha zevklidir.. cam+akvaryum silikonu (sista )+ kafa motoru+ filtre süngerleri
Bu arada umuyorumki akvaryum tabanın deliktir. sen sakın delme demeyeceğim yapılamaz bişey değil. uğraştırır.yok delemeyiz diyosan şu anki tecrüben ile overlof sistemleri sana tavsiye etmem zaten normaldede tavsiye etmem :)
Kule yapımı nasıl olacak
Bence en ideali taşırma sistemi gözünü korkutanlar olacaktır camı delmen konusunda hiç korkma ben bunu çoook yaptım büyük bi yapı marketten alacağın elmas uçlu panç ile çook rahat delebilirsin..
Bence en ideali taşırma sistemi gözünü korkutanlar olacaktır camı delmen konusunda hiç korkma ben bunu çoook yaptım büyük bi yapı marketten alacağın elmas uçlu panç ile çook rahat delebilirsin..
yukarda yazıldığı gibi kenarlara çok yaklaşma deleceğin kısma macun çek ufaktan havuz yap içine suyu koy abartma 1cm yüksekliğinde bi daire yap macunla arada suyu bezle çek yenile ısınıcaktır çünkü pançların merkezleme amaçlı ortalarında ayrıca elmaz matkabı vardır rahatlıkla delikten şaşmadan delebilirsin plastik ripel boyuna göre yada artık ne kullanıcaksan boru çapına göre 40mmlik v.s delik açabilirsin...dediğim gibi bence owerlof yada sifonlamada taşmayı önleyici sistemler geliştirmiş hobiciler ama ne gerek var taşırma yani kule sistemi varken hem suyu kuleden düşürürken parçalayacaksın hemde akvaryumunun yanında boru tesisatını görüpte görsel facia yaşamayacaksın.... saygılar ( tekrar yazıyorum forumda çook araştırdım taban camını hatta montajlı halde iken delmek konusunda tereddütteler akvaristlerimiz çok basit sadece dikkat gerekli matkabı 90 derece dik tutun sağ sol yapmayın suyunda ısınmasına izin vermeyin 1cm camı 15 dk da deldim yani zamanı uzatın sizde..Not:kesinlikle darbeyi kapatın olduğu gibi patlar cam :)
sump tercihi
Bu ideal sumpta p.s kullanılmamış sanırım direk tankdan işlem görüyor p.s sizce sumpda daha ideal olmazmıydı ortadaki ikinci bir bijolojik filtreleme kısmı gereklimiydi orası tamda sump için idealken..
Bu ideal sumpta p.s kullanılmamış sanırım direk tankdan işlem görüyor p.s sizce sumpda daha ideal olmazmıydı ortadaki ikinci bir bijolojik filtreleme kısmı gereklimiydi orası tamda sump için idealken..
Tuzlu bir nano başlangıç
Selim bey emeğinize sağlık yorumlarınızı son sayfaya kadar okudum öğretici bir sayfa olmuş sağolun katkılarınızdan dolayı... sırasıyla malavi tanganika ve bitkili akvaryum tecrübelerimden sonra hobide son nokta olan tuzlu suya hazırım artık...müsadenizle bir iki sorum olacak. -akvarumum 100x50x45 ithal life tech akvaryum 3 parça ön cam ve yanlar yekpare hazır akvaryum olduğu için aydınlatma armatürleri 2 adet 25 ve 30 wat T5 sizce iki armatür yeterlimi 30 kg canlı kaya için siz 4 adet T5 kullanıyorsunuz sanırım exta bir armatür kurayımmı zor olacak ama kurmalımıyım...
Selim bey emeğinize sağlık yorumlarınızı son sayfaya kadar okudum öğretici bir sayfa olmuş sağolun katkılarınızdan dolayı... sırasıyla malavi tanganika ve bitkili akvaryum tecrübelerimden sonra hobide son nokta olan tuzlu suya hazırım artık...müsadenizle bir iki sorum olacak. -akvarumum 100x50x45 ithal life tech akvaryum 3 parça ön cam ve yanlar yekpare hazır akvaryum olduğu için aydınlatma armatürleri 2 adet 25 ve 30 wat T5 sizce iki armatür yeterlimi 30 kg canlı kaya için siz 4 adet T5 kullanıyorsunuz sanırım exta bir armatür kurayımmı zor olacak ama kurmalımıyım...
-taşırma sistemi için tabanı elmas uçlu panç ile deldim L şeklinde taşırma camını arka köşeye yapıştırdım ikinci bir L cam yapıp tabana yakın yerlerden ve ortadan delikleri açacağım umarım anlıyorsunuzdur beni amaç suyun yüzeyden değilde tabandan ve orta noktalardan suyun çekimini sağlamak dolayısıyla deliklerin olduğu kızım kayalarla kaplı olacağından kayalardaki canlıları vakumlarmı sadece üstten taşırma yeterlimi? (bu soruyu anlamadıysanız resimde ekleyebilirim)..
-sumpunuzu iyice inceledim ne biyolojik neden mekanik filtreleme gördüm yada yanılıyorum.ayrıca sumpta zebra snailmi var çok tatlı durmuş amacı nedir bu canlının?
-zemin malzemesi için sadece argonit yeterlimi akvaryumcu bi tanıdığım canlı mercan kırıklarından bi kum lazım sana dedi bu nasıl bi olay tamamen ticari bi oyunmu bana karşı şartmı zaten 40 kg canlı kaya olacak?
-ps yi supa yerleştirmek yerine direk akvaryuma soksak daha verimli olmazmı? P.S sudaki serbest yüzen proteini ayrıştırmak için kullanılır ozaman neden zaten biyolojik ve mekanik filtreden geçmiş sumpun bir haznesine koyuyoruzki? şimdiden teşekkürler size... saygılar volkan özcan.
sump tercihi
Akvaryumu 0 dan yaptıracaksın ve sump için tabanına delik açmayı unutma sağ arka köşeye bu taşırma sistemi için şart ilerde seni zorlar akvaryumu tekrar delmek zorunda kalabilirsin gerçi sifonlama ve overlof sistemlerde var ama en ideali en makbulü kule yöntemi ile taşırma yapmam bunun içinde akvaryum taban camına uygun bi bağlantı elemanına göre boru çapında delik açtırmayı unutma...sumpa gelince daha detaylı bir arama yaparsan çok teknik bilgilerle karşılaşıcaksın tuzlu su sump malzemesi ayrı tatlı suyunki ayrı bende bu hafta tuzlu suya geçicem sump sistemi kuruyorum....
Akvaryumu 0 dan yaptıracaksın ve sump için tabanına delik açmayı unutma sağ arka köşeye bu taşırma sistemi için şart ilerde seni zorlar akvaryumu tekrar delmek zorunda kalabilirsin gerçi sifonlama ve overlof sistemlerde var ama en ideali en makbulü kule yöntemi ile taşırma yapmam bunun içinde akvaryum taban camına uygun bi bağlantı elemanına göre boru çapında delik açtırmayı unutma...sumpa gelince daha detaylı bir arama yaparsan çok teknik bilgilerle karşılaşıcaksın tuzlu su sump malzemesi ayrı tatlı suyunki ayrı bende bu hafta tuzlu suya geçicem sump sistemi kuruyorum....
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=150590 senin için baktım sana bu link yeterli olacak dikkatlice okursan çok basit bir şekilde yaparsın sumpu yinede kapana takılan olursa yaz bana yada özelden msn adresini ver sana resimli anlatımlar yollayım kullanacağın malzemeler filan sumpu camdan yada kalınca bir plexi glasdan yapabilirsin tercih senin... kolay gelsin. saygılar
SUMP NASIL YAPILIR.
Sağolun verdiğiniz link bana sump konusunda az çok yardımcı oldu çook teşekkürler ancak hala cvp layamadığım sorularım var (daha bu gün ps'nin ne olduğunu gören biri için bukadar ayrıntıyı çok görmeyin lütfen araştırıyorum bu akvaryumu en sağlıklı en uzun ömürlü şekilde kurucam.) akvaryumumda delik yok taşırma sistemi hakkındada bana bilgi verirseniz çok sevinirim Rafi bey.. sumpun temizleme malzemesi olara k biobal ve mercan kırığı yerine tamamen elyaftan oluşturulması söyleniyor kaç kat koyayım yani linkteki resimlerde anlatmıyo bunu...
Sağolun verdiğiniz link bana sump konusunda az çok yardımcı oldu çook teşekkürler ancak hala cvp layamadığım sorularım var (daha bu gün ps'nin ne olduğunu gören biri için bukadar ayrıntıyı çok görmeyin lütfen araştırıyorum bu akvaryumu en sağlıklı en uzun ömürlü şekilde kurucam.) akvaryumumda delik yok taşırma sistemi hakkındada bana bilgi verirseniz çok sevinirim Rafi bey.. sumpun temizleme malzemesi olara k biobal ve mercan kırığı yerine tamamen elyaftan oluşturulması söyleniyor kaç kat koyayım yani linkteki resimlerde anlatmıyo bunu...
istanbulda k.çekmece b.köy civarı bana bizzat kendi uygulamalarını göstericek birileri varsa lütfen yardımcı olun.....şimdiden teşekkürler...
Lütfen biri bana sump kurmak ve taşırma için sıfırdan nasıl kule kurulduğunu yazarmı acaba????
SUMP NASIL YAPILIR.
Arkadaşlar 100x50x40cm ölçülerindeki tankımda tanganika gölü balıkları beslemekteydim balıklarımı elden çıkarttım tuzlu suya adım atıcam...
Arkadaşlar 100x50x40cm ölçülerindeki tankımda tanganika gölü balıkları beslemekteydim balıklarımı elden çıkarttım tuzlu suya adım atıcam...
1-elimde ayrıca sump olarak kurmayı düşündüğüm 70x30x25cm (genxyük.der.) ölçülerinde akvaryum var.. lütfen bana nasıl sump yapılır resimli anlatınız.. ps'nin sumdaki montajına bölümlerdeki kullanılacak malzemelere hatta dirsek ve borulara kadar anlatırsanız ben bunu evde yapabilirim..(akvarist ve makina ressamıyım).
2.Aqua Macro AS100P Protein Skimmer Motorlu alıcam 100x50x40=200lt lik akvaryumum için idealmidir. bu cihaz 400lt için ideal diyo çokmu fazla..
3.akvaryumum 3 parçadır lifetech ön cam ve yanlar tek parça bu akvaryuma sump için sanırım şelale yapmam gerekicek lütfen bunuda anlatın bana akvaryumum arka sağ köşesini kaçlık elmas uçlu panç ile deleyim sanırım 5cm yeterli orda kullanacağım boru hakında bilgi verin lütfen çapı v.s..
yavaş yavaş kurulum aşamasına giriyorum şimdilik beni zorlayan cvp bulamadığım daha doğrusu ayrıntıya ihtiyaç duyduğum sorularım bunlardır şimdiden sizlere teşekkür ederim..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:23
Yeni Üye Forumu - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
AC-72,
florasan,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Hoppala,
Abidin Acun,
yns325,
sina cen,
riderfish,
yeekim,
Tortuga7,
0rnn,
wtreals,
tukabu,
darkaura,
Hiko,
ssener,
Feanor,
JujuSeri,
NightWist,
BadgeR,
forthehordex,
ertug26,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
fikret43,
Sfenks111,
Kınayu,
LeafyAqua,
TOLGA1453,
ferhattt,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
mrah,
Mertkk,
SuperSport,
yusufelik,
Leonaki,
OrdiBuko,
kocoglu,
Aquarist101,
Brdk64,
Kemalk41,
GETS34,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
