ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
qwememo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2009 11:16
Son Ziyaret:
11 Kasım 2011 13:25
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Yemiş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet
SON 10 MESAJI
filtre malzeme sıralaması (kafa karıştı)
İyi akşamlar arkadaşlar.
yeni bir dış filtre kullanıcısı olarak kurulum yaparken bazı konularda aklım karıştı. Birkaç yerde birbirine zıt şeyler okudum o yüzden sorma gereği duydum.
öncelikle filtremin çalışma şekli şu şekilde: akvaryumdan gelen su üstten en alta kadar dökülüyor, daha sonra temizlenen su en alttan çekilip akvaryuma geri dönüyor.
benim yapmak istediğim ise basit bir mekanik ve biyolojik filtreleme. Çok birşey beklemiyorum çünkü akvaryumum küçük.
benim kendimce yaptığım sıralama şu şekilde:
kirli su girişi > seramik > 1.elyaf > biyolojik sünger > 2.elyaf > temiz su çıkışı
1) böyle bir sistem doğru mudur? eklemem gereken başka hangi malzemeler(bioball, substrat vs.) var?
2) 1. elyaf kaba pisliklerden dolayı çabuk tıkanır mı? tıkanırsa elyafın üstüne daha büyük pislikleri tutan bir sünger koymam gerekir mi?
3) sadece biyolojik sünger kullanmak yeterli biyolojik filtrelemeyi yapar mı?
4) biyolojik sünger, substrat ve bioball ın yaptığı işlerin birbirinden farkı nedir? benim ihtiyacım olan hangisi?
qwememo 2011-11-05 01:51:02
İyi akşamlar arkadaşlar.
yeni bir dış filtre kullanıcısı olarak kurulum yaparken bazı konularda aklım karıştı. Birkaç yerde birbirine zıt şeyler okudum o yüzden sorma gereği duydum.
öncelikle filtremin çalışma şekli şu şekilde: akvaryumdan gelen su üstten en alta kadar dökülüyor, daha sonra temizlenen su en alttan çekilip akvaryuma geri dönüyor.
benim yapmak istediğim ise basit bir mekanik ve biyolojik filtreleme. Çok birşey beklemiyorum çünkü akvaryumum küçük.
benim kendimce yaptığım sıralama şu şekilde:
kirli su girişi > seramik > 1.elyaf > biyolojik sünger > 2.elyaf > temiz su çıkışı
1) böyle bir sistem doğru mudur? eklemem gereken başka hangi malzemeler(bioball, substrat vs.) var?
2) 1. elyaf kaba pisliklerden dolayı çabuk tıkanır mı? tıkanırsa elyafın üstüne daha büyük pislikleri tutan bir sünger koymam gerekir mi?
3) sadece biyolojik sünger kullanmak yeterli biyolojik filtrelemeyi yapar mı?
4) biyolojik sünger, substrat ve bioball ın yaptığı işlerin birbirinden farkı nedir? benim ihtiyacım olan hangisi?
evde canlı su piresi üretimi
Ya kaç gündür istanbul'da şu su pirelerinden arıyorum hala bulabilmiş değilim. Bir kaç hafta önceden 20lik damacanalara suyu doldurdum güneşin altına koydum. Yosunlaştılar ama ben hala hayvanları arıyorum. Eminönünde satan yok. Otuz.com da kalmamış ne zaman geleceği de belli değil. çevremde 3 tane büyük petshop var üçü de satmıyor. Bu kadar zor bulunan birşey mi?
İstanbul avrupa yakasında satıldığı bir yer bilen biri varsa bana yazsın lütfen. Acil almam lazım.
Ya kaç gündür istanbul'da şu su pirelerinden arıyorum hala bulabilmiş değilim. Bir kaç hafta önceden 20lik damacanalara suyu doldurdum güneşin altına koydum. Yosunlaştılar ama ben hala hayvanları arıyorum. Eminönünde satan yok. Otuz.com da kalmamış ne zaman geleceği de belli değil. çevremde 3 tane büyük petshop var üçü de satmıyor. Bu kadar zor bulunan birşey mi?
İstanbul avrupa yakasında satıldığı bir yer bilen biri varsa bana yazsın lütfen. Acil almam lazım.
İribaş
@OrdiBuko
Supiresini benim çevredeki 3 büyük akvaryumcuya sordum üçünde de bulamadım. Artemia önerdiler onu da almadım. Artemia versem yerler mi?
Ya da sitede istanbul içine para karşılığında veya ücretsiz su piresi yollayan var mı? 40-50 tane kadarı bana yeterli olur.
@OrdiBuko
Supiresini benim çevredeki 3 büyük akvaryumcuya sordum üçünde de bulamadım. Artemia önerdiler onu da almadım. Artemia versem yerler mi?
Ya da sitede istanbul içine para karşılığında veya ücretsiz su piresi yollayan var mı? 40-50 tane kadarı bana yeterli olur.
İribaş
Arkadaşlar bilen biri acil cevaplayabilir mi? yavru kurbağalar ne ile besleniyor? Benimkiler şuan c evresinde kuyrukları çok küçüldü.
Ne versem yemiyorlar. Bazı yerlerden okuduğuma göre hareketli şeyleri seviyorlarmış böcekler gibi. Çekirge falan verilebileceği yazılıyor ama benimkiler daha yavru çekirge bile yiyemezler. Ama hangi böcekleri verecem ve onları nasıl bulacam bilmiyorum. Kurbağalarım zaten çok küçük yiyebilecekleri fazla tür yoktur.
Bu gidişle açlıktan ölecekler. 1 haftadan erken onları doğal ortamına bırakamayacağım. O zamana ölmüş olurlar.
Bilen biri acil yardım etsin
Arkadaşlar bilen biri acil cevaplayabilir mi? yavru kurbağalar ne ile besleniyor? Benimkiler şuan c evresinde kuyrukları çok küçüldü.
Ne versem yemiyorlar. Bazı yerlerden okuduğuma göre hareketli şeyleri seviyorlarmış böcekler gibi. Çekirge falan verilebileceği yazılıyor ama benimkiler daha yavru çekirge bile yiyemezler. Ama hangi böcekleri verecem ve onları nasıl bulacam bilmiyorum. Kurbağalarım zaten çok küçük yiyebilecekleri fazla tür yoktur.
Bu gidişle açlıktan ölecekler. 1 haftadan erken onları doğal ortamına bırakamayacağım. O zamana ölmüş olurlar.
Bilen biri acil yardım etsin
İribaş
Selam ben de birkaç iribaş besliyorum. Benimkilerin çoğu b safhasında ayakları yeni çıktı. 2 tane de c safhasında olan var. Bence en sevimli halleri bu safhada.
Yem olarak yosun verdim biraz yediler. Onun dışında kaplumbağa yemi verdim neredeyse hiç yemediler. Başka birşey de yemediler daha. En çok yedileri şey diğerlerinin dışkıları gördüğüm kadarıyla
Birazdan marul falan kaynatıp vericem.
Başka ne verebilirim özellikle protein ağırlıklı?
Bir de şunu merak ettim acaba bu kurbağaların erişkinleri su kaplumbağalarıyla birlikte yaşayabilirmi? Yoksa kaplumbağalar bacak, kol gördüklerinde ısırırlarmı?
Selam ben de birkaç iribaş besliyorum. Benimkilerin çoğu b safhasında ayakları yeni çıktı. 2 tane de c safhasında olan var. Bence en sevimli halleri bu safhada.
Yem olarak yosun verdim biraz yediler. Onun dışında kaplumbağa yemi verdim neredeyse hiç yemediler. Başka birşey de yemediler daha. En çok yedileri şey diğerlerinin dışkıları gördüğüm kadarıyla

Birazdan marul falan kaynatıp vericem.
Başka ne verebilirim özellikle protein ağırlıklı?
Bir de şunu merak ettim acaba bu kurbağaların erişkinleri su kaplumbağalarıyla birlikte yaşayabilirmi? Yoksa kaplumbağalar bacak, kol gördüklerinde ısırırlarmı?
kaplumbağamın boynunda büyük yara (acıl!)
Kaplumbağamın boynunda yara var ve kanıyor. Aynısı daha önce başka bi kaplumbağa daha olmuştu ama onunki bu kadar büyük değildi ve iyileşmişti.
Fakat bu seferki çok ciddi kaplumbağanın boynu deşilmiş gibi ve boynunun çevresinde kanlar var. Nasıl oldu bu bilmiyorum. Başka bi kaplumbağayla kavga ettiğini sanmıyorum ama yem için hep diğerlerinin bi yerlerini ısırırlardı. Hemen diğerlerinden ayırdım kaplumbağayı şimdi bir kutuda.
Bu yarayı nasıl iyileştirebilirim ne yapmalıyım? Lütfen acil yardım edin.
Resimler eklenecektir
Kaplumbağamın boynunda yara var ve kanıyor. Aynısı daha önce başka bi kaplumbağa daha olmuştu ama onunki bu kadar büyük değildi ve iyileşmişti.
Fakat bu seferki çok ciddi kaplumbağanın boynu deşilmiş gibi ve boynunun çevresinde kanlar var. Nasıl oldu bu bilmiyorum. Başka bi kaplumbağayla kavga ettiğini sanmıyorum ama yem için hep diğerlerinin bi yerlerini ısırırlardı. Hemen diğerlerinden ayırdım kaplumbağayı şimdi bir kutuda.
Bu yarayı nasıl iyileştirebilirim ne yapmalıyım? Lütfen acil yardım edin.
Resimler eklenecektir
Shrımp-e(önemli)
Kaplumbağalara kurutulmuş karides mi yoksa dondurulmuş karides mi almak daha mantıklı?
Kaplumbağalara kurutulmuş karides mi yoksa dondurulmuş karides mi almak daha mantıklı?
Isının büyümeye etkisi
Onlar dogal seleksiyon sebebiyle öyle.
Mesela 2 tane kurt alalım
1. Sibirya kurdu
2. Ekvatopr kurdu
Kibirya kurdu ekvator kurduna nazaran daha büyük yağlı bir hayvandır ama kulak kuyruk gibi uzuvları küçüktür. yani ısıyı kaybetmemek için kütle büyük yüzey alanı küçük.
ekvator kurdu ise küçük hafif ama kuyrugu kulagı uzundur.
Balıkların öyle olmasının ana sebebi kesinlikle O2 değildir yani.
|
Arkadaşlar tamam iyi güzelde antartika bölgesindeki balıklar neden diger sıcak bölgelerdeki hem cinslerine göre 10kat daha büyük oluyorlar.Bunun nedeni ise soguk su ve soguksuda bulunan bol oksijendir. |
Mesela 2 tane kurt alalım
1. Sibirya kurdu
2. Ekvatopr kurdu
Kibirya kurdu ekvator kurduna nazaran daha büyük yağlı bir hayvandır ama kulak kuyruk gibi uzuvları küçüktür. yani ısıyı kaybetmemek için kütle büyük yüzey alanı küçük.
ekvator kurdu ise küçük hafif ama kuyrugu kulagı uzundur.
Balıkların öyle olmasının ana sebebi kesinlikle O2 değildir yani.
kaplumbağa akvaryumu nasıl olmalı?
[QUOTE=Turq]Selamlar ;
Size de selamlar, ilginiz için teşekkürler
100-60-50 yi belki zorlayabilirim.
su yüksekliginin fazla olmasını istemiyorum onada 20-25 cm diyelim.
uvb konusunda söylediklerinizle önerileriniz çelişiyor. ampul şeklinde olursa ışık ve ısı eşit dagılmaz. uzun floresant şeklinde olursa eşit homojen dagılır. bence daha uygun. ayrıca eger kapllumbagalara ışık degil ısı önemliyse uvb almayalım normal ampul takalım bence ışık önemli. dalga boyu frekans vs. buna göre vucutları d3 sentezliyor.
120-140 lt arası oluyor akvaryum. dip çekiminin önemini hala anlamış degilim. kırmızı yanak kaplumbagalarda akciger vardır sudaki O2 o akadar öenmli degil bence.
Aynı şeyleri biyolojik filtreleme içinde düşünüyorum. dış filtremde sadece sünger ve elyaf olsa yetmez mi?ayrıca suyun derinliğine yüzey alanı çok olduğu için akvaryumum Her daim oksijence zengin olacaktır
Suyu bence çok sık degiştiriyorsunuz. bence kaplumbagaların suyla kimyasal bir ilişkileri yok. Sadece yüzüyorlar bazen biraz yutuyırlar ama iç organlarına girmiyor. su bulanıklaşınca tabi temizleriz ama iyi bir filtrasyonla bu 2-3 ay olmalı bence
dış filtreyi 10-15 ltlik turşu kavanozuna yapacagım. katman katman sünger yapacagım.
Ben de sizin L dediginiz sistemi düşünmüştüm demek olabiliyormuş.
[QUOTE=Turq]Selamlar ;
Akvaryum boyunu 120boy-60en-50 yükseklik olarak düşünürseniz kesinlikle daha kullanışlı olacaktır . En azından eni kesinlikle 50 cm in altına düşmesin .
Su yüksekliği 40 cm civarı uygundur . 30 cm in altına -60 cm in üstüne çıkılmaması tavsiye edilir (Akvaryum ortamında)
UVb konusunda kesinlikle ampül şeklinde olanlar daha kullanışlıdır fakat TR de bulabilir misiniz bilmiyorum . Kaplumbağanın UVb istememe gibi bir durumu olamaz çünkü UVb yi değil ısıyı hisseder. UV lambanın ışın dağılımı da o kadar önemli değildir . 30-50 cm aralığında UV lamba modeline göre etkilidir . Spot lambanın ısıttığı yere etki etmesi yeterlidir ki kaplumbağa kuru alanda en sıcak bulduğu bölgede dinlenecek ısıdan bunalınca suya geri dönecektir .
Dış filtre kullansanız bile çok fazla katı atık olacağından belirli aralıklarla (3 günde bir) dip çekimi yapmalısınız . 900 litrelik bir devir yeterli olacaktır ancak 100 litre 5 kaplumbağa için yetersiz olacağı görüşündeyim .
Biyolojik filtreleme hayatidir . Kaplumbağalar su içinde iken sürekli suyu süzer ve bizim göremediğimiz besinlerden faydalanır . Ayrıca yine su da erimiş olan oksijeni kullanırlar . Türden türe bu faydalanma değişir . Suyun bakterilerden arınmış ve yabancı madde ile biyolojik atık bulundurmaması çok çok önemlidir .
Dip çekimi de hayatidir . Hem suyun uzun süre kirlenmesini önler hemde yukarda yazmış olduğum gibi sürekli suyu (balinalar gibi) süzen bir hayvanı atıklardan kurtarmış olursunuz . Düz çıkarım yoluna gidilmemelidir .
Akvaryumu tümden yıkamamalısınız ayrıca o boyutta bir akvaryumu kolay kolay kaldıramazsınız . Tümden yıkamak faydalı bakterileri yok eder , o nedenle uzak durulmalıdır . Su değişimi konusunda sürekli (3 gün ara ile) dip çekimi ile taze su ekleyeceğinizden 2 bazen 3 haftada bir olacaktır ancak bunda kaplumbağa sayısı ve yemin niteliği de önemlidir . Su bulanıklaştığında temizleme taraftarıyım ve kendi akvaryumumu aylık periyotlarla temizliyorum . Yalnız kendiminki yıllardır kullanılan bir akvaryum ve sistemi oturmuş durumda sizinki yeni kurulacağı için bu temizlik süresi kısalabilir .
Barfiks çekemezler ancak 10 cm yüksekliği aşmaları çok çok kolaydır fazla yüksek yapmak istemiyorsanız 10 cm lik cam parçasının üzerine L şeklinde bir cam yapıştırmalısınız . Ya da yüksek tutmalısınız . 1o cm gerçekten çok az bir yükseklik olacaktır .
Saygılar
[/QUOTE]Size de selamlar, ilginiz için teşekkürler
100-60-50 yi belki zorlayabilirim.
su yüksekliginin fazla olmasını istemiyorum onada 20-25 cm diyelim.
uvb konusunda söylediklerinizle önerileriniz çelişiyor. ampul şeklinde olursa ışık ve ısı eşit dagılmaz. uzun floresant şeklinde olursa eşit homojen dagılır. bence daha uygun. ayrıca eger kapllumbagalara ışık degil ısı önemliyse uvb almayalım normal ampul takalım bence ışık önemli. dalga boyu frekans vs. buna göre vucutları d3 sentezliyor.
120-140 lt arası oluyor akvaryum. dip çekiminin önemini hala anlamış degilim. kırmızı yanak kaplumbagalarda akciger vardır sudaki O2 o akadar öenmli degil bence.
Aynı şeyleri biyolojik filtreleme içinde düşünüyorum. dış filtremde sadece sünger ve elyaf olsa yetmez mi?ayrıca suyun derinliğine yüzey alanı çok olduğu için akvaryumum Her daim oksijence zengin olacaktır
Suyu bence çok sık degiştiriyorsunuz. bence kaplumbagaların suyla kimyasal bir ilişkileri yok. Sadece yüzüyorlar bazen biraz yutuyırlar ama iç organlarına girmiyor. su bulanıklaşınca tabi temizleriz ama iyi bir filtrasyonla bu 2-3 ay olmalı bence
dış filtreyi 10-15 ltlik turşu kavanozuna yapacagım. katman katman sünger yapacagım.
Ben de sizin L dediginiz sistemi düşünmüştüm demek olabiliyormuş.
Yetişkin su kaplumbağasına kara kaplumbağası yemi
Sera herbivor aldım. ucuz olsun diye kavanoz olarak aldım ama kaplumbagalara çok sert geliyor. suda 1 dk beklese bile kaplumbaga yiyemiyor tükürüyor tekrar yemeye çalışıyor oyle sert bir yem kolaylıkla 2-3 lokmada yiyemiyor. sorun bendekinde mi?
sera vital kavanoz yemlerin içinde de haplar var. bunlar bozulmaması için mi? otuz.com dan almıştım
Sera herbivor aldım. ucuz olsun diye kavanoz olarak aldım ama kaplumbagalara çok sert geliyor. suda 1 dk beklese bile kaplumbaga yiyemiyor tükürüyor tekrar yemeye çalışıyor oyle sert bir yem kolaylıkla 2-3 lokmada yiyemiyor. sorun bendekinde mi?
sera vital kavanoz yemlerin içinde de haplar var. bunlar bozulmaması için mi? otuz.com dan almıştım
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
