ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yeniçeri 34
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ağustos 2009 14:54
Son Ziyaret:
23 Ocak 2020 08:05
Toplam Mesaj:
408 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[img]http://img846.imageshack.us/img846/9203/imza5kopya.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
HAQOS EXPRO-500 Filtre incelemesi
Merhaba arkadaşlar;
Ben yeni kuracağım 60 litrelik bitkili akvaryumum için bugün ''HAQOS EXPRO-500'' aldım. Uzun süredir düşünüyordum ama performansından emin olamadığım için erteliyordum. Sonunda alıp kurmaya karar verdim. Kısmet bugüneymiş. Ürün hakkındaki gözlemlerimi belirtmek isterim.
1- 60-80 litrelik akvaryumlar için yeterli bir filitre.
2- Ses konusunda oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Tabiri caizse pro-silince
3- Debisi fazlasıyla yeterli fakat debiyi düşürmek için emiş ve çıkış borularından ayarını kısma konusunda; açıkçası çok güven vermedi. Bunu daha sonra denemeye karar verdim.
4- Daha önce dış filitre kurma deneyimi olmayan arkadaşlar için çalıştırmak oldukça zahmetli olabilir. Motor filitrenin içindeki havayı atmak için yeterince kuvvetli değil. Filitre içinde hava kalması hem emiş, hemde ses performansını oldukça etkiliyor. Yeni kuracak arkadaşlar öncelikle filitrenin içini su ile doldurmalı ve çıkış borusunun bağlandığı yerden filitrenin içine alabildiği kadar su doldurmalı. Beni bile epeyce uğraştırdı.
5- Hava yaptığında tekrar çalıştırmak biraz zahmetli olduğundan; iki tanesini seri bağlayıp çalıştırma işi bana biraz fantazi olarak göründü. Kendi adıma, ilk etapta hoş gelen bu fikri tamamen aklımdan çıkartmaya karar verdim. 100 litrelik bir tanka bundan iki tane bağlamak yerine emektar ''Eheim 2215'' i kurmayı tercih ederim.
Netice olarak kişisel kanaatime göre diyebilirim ki; 60-80 litre arası bir tanktaki performansı,çok düşük ses (hatta sessiz denilebilir) seviyesi, düşük enerji tüketimi konusunda beklentileri karşılaması artı puanları. Eksi puanları ilk çalıştırma esnasında ortaya çıkıyor.Havayı tamamen dışarı atmadan performanslı çalıştıramıyorsunuz. Kendi başına motorun bunu yapabilecek kapasitesi yok. Ayrıca iki filitrenin seri şekilde bağlanıp sorunsuz çalışmasını beklemiyorum. Böyle çalıştıran arkadaş var ise lütfen video paylaşsın; çok menmun olurum. Genel olarak ürünü yeterli buldum. Tavsiye konusu herkesin kendi tercihidir. Ben kendimce olumlu ve olumsuz yönlerini belirttim. Herkes kendine göre fayda-maliyet analizi yapıp karar verebilir.
Merhaba arkadaşlar;
Ben yeni kuracağım 60 litrelik bitkili akvaryumum için bugün ''HAQOS EXPRO-500'' aldım. Uzun süredir düşünüyordum ama performansından emin olamadığım için erteliyordum. Sonunda alıp kurmaya karar verdim. Kısmet bugüneymiş. Ürün hakkındaki gözlemlerimi belirtmek isterim.
1- 60-80 litrelik akvaryumlar için yeterli bir filitre.
2- Ses konusunda oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Tabiri caizse pro-silince
3- Debisi fazlasıyla yeterli fakat debiyi düşürmek için emiş ve çıkış borularından ayarını kısma konusunda; açıkçası çok güven vermedi. Bunu daha sonra denemeye karar verdim.
4- Daha önce dış filitre kurma deneyimi olmayan arkadaşlar için çalıştırmak oldukça zahmetli olabilir. Motor filitrenin içindeki havayı atmak için yeterince kuvvetli değil. Filitre içinde hava kalması hem emiş, hemde ses performansını oldukça etkiliyor. Yeni kuracak arkadaşlar öncelikle filitrenin içini su ile doldurmalı ve çıkış borusunun bağlandığı yerden filitrenin içine alabildiği kadar su doldurmalı. Beni bile epeyce uğraştırdı.
5- Hava yaptığında tekrar çalıştırmak biraz zahmetli olduğundan; iki tanesini seri bağlayıp çalıştırma işi bana biraz fantazi olarak göründü. Kendi adıma, ilk etapta hoş gelen bu fikri tamamen aklımdan çıkartmaya karar verdim. 100 litrelik bir tanka bundan iki tane bağlamak yerine emektar ''Eheim 2215'' i kurmayı tercih ederim.
Netice olarak kişisel kanaatime göre diyebilirim ki; 60-80 litre arası bir tanktaki performansı,çok düşük ses (hatta sessiz denilebilir) seviyesi, düşük enerji tüketimi konusunda beklentileri karşılaması artı puanları. Eksi puanları ilk çalıştırma esnasında ortaya çıkıyor.Havayı tamamen dışarı atmadan performanslı çalıştıramıyorsunuz. Kendi başına motorun bunu yapabilecek kapasitesi yok. Ayrıca iki filitrenin seri şekilde bağlanıp sorunsuz çalışmasını beklemiyorum. Böyle çalıştıran arkadaş var ise lütfen video paylaşsın; çok menmun olurum. Genel olarak ürünü yeterli buldum. Tavsiye konusu herkesin kendi tercihidir. Ben kendimce olumlu ve olumsuz yönlerini belirttim. Herkes kendine göre fayda-maliyet analizi yapıp karar verebilir.
Tuzlu suda hangi bitki?
Merhaba, sanırım acısu akvaryumu kurmak düşüncesindesiniz. Pek çok bitki düşük miktarlardaki tuz oranını tolore edecektir. Genel olarak kıyı bataklıkları ve haliçler çevresinde yetişen türlere yönelmelisiniz. Akvaryuma düşük miktarda tuz ekleyecekseniz fazla bir sorun yaşamazsınız. Fakat litre başı 2-3 gr gibi seviyelerde deniz tuzu ekleyecekseniz eğer; bitkilerin bu değişime ayak uydurabilmesi için zaman tanımalısınız. Bunun için düşük miktarlarda ekleyerek yavaş yavaş tuzluluk oranını artırabilirsiniz. vallisneria türleri, java fern, dev limon, cabomba iyi bir tercih olabilir. Fakat akvaryum suyundaki tuzluluk seviyesini sürekli kontrol altında tutmayıda ihmal etmemelisiniz. Daha yüksek tuzluluk oranlarında ise; iyi bir belgesel seyircisi olmamın verdiği güvenle, kesinlikle mangrov türleri derim.
Merhaba, sanırım acısu akvaryumu kurmak düşüncesindesiniz. Pek çok bitki düşük miktarlardaki tuz oranını tolore edecektir. Genel olarak kıyı bataklıkları ve haliçler çevresinde yetişen türlere yönelmelisiniz. Akvaryuma düşük miktarda tuz ekleyecekseniz fazla bir sorun yaşamazsınız. Fakat litre başı 2-3 gr gibi seviyelerde deniz tuzu ekleyecekseniz eğer; bitkilerin bu değişime ayak uydurabilmesi için zaman tanımalısınız. Bunun için düşük miktarlarda ekleyerek yavaş yavaş tuzluluk oranını artırabilirsiniz. vallisneria türleri, java fern, dev limon, cabomba iyi bir tercih olabilir. Fakat akvaryum suyundaki tuzluluk seviyesini sürekli kontrol altında tutmayıda ihmal etmemelisiniz. Daha yüksek tuzluluk oranlarında ise; iyi bir belgesel seyircisi olmamın verdiği güvenle, kesinlikle mangrov türleri derim.
İmbat - ADist 2012
Ertuğrul abi epeydir siteye giremiyordum. İmbat'ı da yeni farkettim. Ne yalan söyliyeyim, manzarayı görünce; serin serin esen imbatın beraberinde taşıdığı denizin kokusunu dahi hissettim.
Yani ancak bu kadarı olur abi. Eline sağlık...
yeniçeri 34 2012-03-21 23:28:43
Ertuğrul abi epeydir siteye giremiyordum. İmbat'ı da yeni farkettim. Ne yalan söyliyeyim, manzarayı görünce; serin serin esen imbatın beraberinde taşıdığı denizin kokusunu dahi hissettim.
Yani ancak bu kadarı olur abi. Eline sağlık...
36 litre Kunduz Dağı
[QUOTE=Kartal77]
Bu sömestr tatilinde kaldıracağımı düşünüyordum fakat vakit bulamadım,önümüzdeki dönemde en azından canlıları yada akvaryumla beraber satmayı da düşünüyorum,deniz akvaryumunu da yaza doğru kaldırıcam sanırım,çocukdan ve işlerin yoğunluğundan vakit ayıramıyorum,biraz ara vericez galiba.Son görünümü fotoğraflarım unutmazsam :)
Saygılar
[/QUOTE]
Yılmaz deniz akvaryumun büyük hacimli; dolayısıyla bakımıda, gereksinimleride büyük hacimli. Bunu kabul ediyorum. ''Fakat şu 36 litrelik küçük akvaryuma bir kalemde çizik atma yinede. Yeni bir şekil verelim ona; bakımı hafif, canlı yükü az, seyiri keyifli bir şey...'' falan desem seni kandırabilirmiyim :) acaba?
[QUOTE=Kartal77]
Bu sömestr tatilinde kaldıracağımı düşünüyordum fakat vakit bulamadım,önümüzdeki dönemde en azından canlıları yada akvaryumla beraber satmayı da düşünüyorum,deniz akvaryumunu da yaza doğru kaldırıcam sanırım,çocukdan ve işlerin yoğunluğundan vakit ayıramıyorum,biraz ara vericez galiba.Son görünümü fotoğraflarım unutmazsam :)
Saygılar
[/QUOTE]
Yılmaz deniz akvaryumun büyük hacimli; dolayısıyla bakımıda, gereksinimleride büyük hacimli. Bunu kabul ediyorum. ''Fakat şu 36 litrelik küçük akvaryuma bir kalemde çizik atma yinede. Yeni bir şekil verelim ona; bakımı hafif, canlı yükü az, seyiri keyifli bir şey...'' falan desem seni kandırabilirmiyim :) acaba?
Akvaryum değil Duvaryum
[QUOTE=camouflage] Aydın bey eski (sayfa) hallerine doğru giderseniz, bitki budamaktan bıktığım günlere rastlayacaksınız.
İlhami bey, arka planda zeytin, limon, cobomba gibi bitkiler tavsiye edebilirim. crypyocoryne, echindorus türleri az bakıma ihtiyaç duyar. Sizde bilirsiniz zaten anubiasdan bahsetmeye dahi gerek yok. Kolay gelsin...
[QUOTE=camouflage] Aydın bey eski (sayfa) hallerine doğru giderseniz, bitki budamaktan bıktığım günlere rastlayacaksınız.
Ben işin üşengeçliğine geçtim artık. Az bakım isteyen bitkileri çok seviyorum 
[/QUOTE]
İlhami bey, arka planda zeytin, limon, cobomba gibi bitkiler tavsiye edebilirim. crypyocoryne, echindorus türleri az bakıma ihtiyaç duyar. Sizde bilirsiniz zaten anubiasdan bahsetmeye dahi gerek yok. Kolay gelsin...
Akvaryum değil Duvaryum
İlhami bey,
şelale güzel bir etki katmış fakat bitki yoğunluğunu artırdığınızda her şey çok güzel olacaktır. Tebrikler
İlhami bey,
şelale güzel bir etki katmış fakat bitki yoğunluğunu artırdığınızda her şey çok güzel olacaktır. Tebrikler
Tropical Bitkiliye İlk Adım( High Tech )
İhsan bey gayet güzel bir görünüm yakalamışsınız; tebrik ederim. Fakat sol tarafda ki dış filitrenin emiş borusunun olduğu kısmı, arka plan bitkileriyle kapatsanız; daha hoş bir görünüm elde edeceğiniz düşüncesindeyim. Ön plana taban bitkisi eklemeyi düşünüyor musunuz? Eğer denemek isterseniz Glossostigma elatinoides iyi bir seçim olabilir.
İhsan bey gayet güzel bir görünüm yakalamışsınız; tebrik ederim. Fakat sol tarafda ki dış filitrenin emiş borusunun olduğu kısmı, arka plan bitkileriyle kapatsanız; daha hoş bir görünüm elde edeceğiniz düşüncesindeyim. Ön plana taban bitkisi eklemeyi düşünüyor musunuz? Eğer denemek isterseniz Glossostigma elatinoides iyi bir seçim olabilir.
Etçil Bitki Paludaryumu - Yine Yeniden
Emre bey selamlar; gerçekden çok başarılı ve oldukça ufuk açıcı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim. Etobur bitkilere benimde ilgim var. Fakat beslemeyi denemedim. Başlığı görüncede tüm konuyu dikkatle okudum. Tanıtımda gayet başarılı ve bilgilendirici olmuş. Elinize sağlık. Her şey dört dörtlük olmuş.
Yalnız bir mesajınızda şöyle demişsiniz: '' yetişkin akreplerin bakımı oldukça kolay, zaten fanusta beslenmeyi reddetseydi geri doğaya salacaktım''. Doğrusu okuyunca biraz kafam takıldı. Akreplerinizin türü nedir bilmiyorum? Doğal habitadları burası mı? Eğer öyle değilse yani bu bölgeye özgü canlılar değilse; doğaya salınmamasını öneririm. Belki hatırlatmama da gerek yok aslında. Anladığım kadarıyla geniş bir biyoloji bilgi birikimine de sahipsiniz. Sadece küçük bir hatırlatma ve uyarı şeklinde alınız. Zira farklı habitadlara ait olan canlıların yeni bir ortama salınması; sonuçları kestirilemez gelişmelere kapı aralayabiliyor.
Bu arada paludaryumunuzda yeni gelişmeler var mı?.yeniçeri 34 2011-12-23 02:18:31
Emre bey selamlar; gerçekden çok başarılı ve oldukça ufuk açıcı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim. Etobur bitkilere benimde ilgim var. Fakat beslemeyi denemedim. Başlığı görüncede tüm konuyu dikkatle okudum. Tanıtımda gayet başarılı ve bilgilendirici olmuş. Elinize sağlık. Her şey dört dörtlük olmuş.
Yalnız bir mesajınızda şöyle demişsiniz: '' yetişkin akreplerin bakımı oldukça kolay, zaten fanusta beslenmeyi reddetseydi geri doğaya salacaktım''. Doğrusu okuyunca biraz kafam takıldı. Akreplerinizin türü nedir bilmiyorum? Doğal habitadları burası mı? Eğer öyle değilse yani bu bölgeye özgü canlılar değilse; doğaya salınmamasını öneririm. Belki hatırlatmama da gerek yok aslında. Anladığım kadarıyla geniş bir biyoloji bilgi birikimine de sahipsiniz. Sadece küçük bir hatırlatma ve uyarı şeklinde alınız. Zira farklı habitadlara ait olan canlıların yeni bir ortama salınması; sonuçları kestirilemez gelişmelere kapı aralayabiliyor.
Bu arada paludaryumunuzda yeni gelişmeler var mı?.
Akvaryum camının fotoğraf çekimine etkisi.
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografciligi_sureci_-_hazirlik_k189426.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografina_hazirlik_k188693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/kendi_isikkutunuzu_yapin_k189630.asp
Yukarıdaki linklere bir göz atmanızı öneririm. Forumdan aratırsanız konuyla ilgili başka başlıklarda var.
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografciligi_sureci_-_hazirlik_k189426.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografina_hazirlik_k188693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/kendi_isikkutunuzu_yapin_k189630.asp
Yukarıdaki linklere bir göz atmanızı öneririm. Forumdan aratırsanız konuyla ilgili başka başlıklarda var.
anubias
Anubias - rizom
Mesut bey; yukarı doğru yeni sürgünler verirken alt tarafa doğru kök salan yatay gövdeye rizom yada köksap denir. Yukardaki linke bakarsanız; fotoğrafda işaretlediğim kısım rizomdur. Bu kısmı akvaryum zeminine gömmeyin. Kök tabana tutunma konusunda yetersiz ise taş yada bir kök parçasına sarabilirsin.
yeniçeri 34 2011-12-15 20:19:04
Anubias - rizom
Mesut bey; yukarı doğru yeni sürgünler verirken alt tarafa doğru kök salan yatay gövdeye rizom yada köksap denir. Yukardaki linke bakarsanız; fotoğrafda işaretlediğim kısım rizomdur. Bu kısmı akvaryum zeminine gömmeyin. Kök tabana tutunma konusunda yetersiz ise taş yada bir kök parçasına sarabilirsin.
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
