ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rafael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
56
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Eylül 2009 01:02
Son Ziyaret:
29 Kasım 2023 05:15
Toplam Mesaj:
320 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes ÇATAL
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım-Havacılık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes ÇATAL
SON 10 MESAJI
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Karides Akvaryumuna Melek Balığı Olurmu
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
Karides Yemi
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kaplumbağa
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
Atakanpetshop ‘ta Salyangoz Bedava(!)
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
