ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mekrög
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2009 21:42
Son Ziyaret:
24 Ağustos 2023 14:34
Toplam Mesaj:
2513 [0.41 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Tunç
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Operasyonel Leasing
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Tunç
"Aklımda duracağına tankımda dursun!(Rastlantısal)- Follow the white çatal(Cenk Bildir)-Sıkıntılı işler(Cenk Sinor)- I hate everything but dont remember why (Koray B.)
SON 10 MESAJI
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=Cenk Bildir]Black'ler çok güzelmiş Görkem... tam senlik.[/QUOTE]
Abi anne'yi kandirmak kolaydi da hanimi kandirmak pek o kadar kolay olmuyor. Bir ikna etsem bir cift black bir cift electric blue ram ile 10+ neon tetrali bol bitkili salyangoz karides 200-250 litrelik bir akvaryum yapicam da iste, tam o arada tikanip kaliyorum.
su siteyi begeniyorum her turlu balik ve bitki bulmak mumkun. Istedigin bir sey olursa abi biliyorsun.
[URL]https://www.fishfish.fr/bourse-en-ligne/categorie/poissons-americains[/URL]
[QUOTE=Cenk Bildir]Black'ler çok güzelmiş Görkem... tam senlik.[/QUOTE]
Abi anne'yi kandirmak kolaydi da hanimi kandirmak pek o kadar kolay olmuyor. Bir ikna etsem bir cift black bir cift electric blue ram ile 10+ neon tetrali bol bitkili salyangoz karides 200-250 litrelik bir akvaryum yapicam da iste, tam o arada tikanip kaliyorum.
su siteyi begeniyorum her turlu balik ve bitki bulmak mumkun. Istedigin bir sey olursa abi biliyorsun.
[URL]https://www.fishfish.fr/bourse-en-ligne/categorie/poissons-americains[/URL]
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin ciddi bir kıymet bilinmeme söz konusu oldu. Çok emekler boşa gitti hatta çöpe gitti. Sonunda baktık balığın özelliklerini değil parasını meblasını konuşan insanlar ile dolmuş ortalık bırakma zamanı geldi deyip bıraktık.
[/QUOTE]
Bizim demiyeyim ama benim aktif oldugum zamanlarda da bu tarz insanlar vardi. Onlara da hak veriyorum, herkesin hobiden anladigi farkli. Ben sadece beslemekten zevk aldim, baskasi besleyip para kazanmaktan. Benim birakma sebebim evlilik oldu birazda. 1.5 tonluk akvaryumu evden sokup esimle yasadigim eve goturmek icinde ki o canavarlarla cok zor olacakti. Yoksa esimin akvaryumu hic mi hic istememesi ile bir alakasi yok bunun yani [:lol:]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin aklımdan hiç çıkmıyor pearsei, blackbelt, argentea, salvini, ebjd ve tabiki Red terör Festae...
[/QUOTE]
aynen benimde hic cikmiyorlar, Ozellikle elimde buyuyup 30 40 cm olanlari var ki youtube'da ki videolari sildim ama bulut depomda hala duruyor resimler arada bakiyorum.
[QUOTE=onuribrahim]
Yine de sizin gibi insanların sohbeti olmadığı için uzak duruyorum. Zira o devasa tankların kahrı sohbet muhabbet olmadan çekilmez.
[/QUOTE]
Dedigin gibi, haftalik bulusmalarimiz olurdu, spontane gelisen "su akvaryumcuda su balik varmis gidelim bakalim" bulusmalari vs vs... yoksa tek basina kendin pisir kendin ye cok zevksiz ve tatsiz olurdu.
En nihayetinde sizlerinde ellerine saglik! Cok guzel seyler yapmissiniz. Sonuna kadar zevkini tadini cikarttiysaniz ve hala kurulu akvaryumunuz varsa ne ala. Ben simdi izin alma surecindeyim. Becerebilirsem eger, bir 200-250 litrelik lowtech bitkili ramirezi tanki kurmak istiyorum. Burada guzel varyetelerini buldum; electric blue, german blue ve black. Ozellikle black cok hosuma gitti. Assagiya bir videolarini birakiyorum.
[VID]https://youtu.be/-wp2CBTiip0[/VID]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin ciddi bir kıymet bilinmeme söz konusu oldu. Çok emekler boşa gitti hatta çöpe gitti. Sonunda baktık balığın özelliklerini değil parasını meblasını konuşan insanlar ile dolmuş ortalık bırakma zamanı geldi deyip bıraktık.
[/QUOTE]
Bizim demiyeyim ama benim aktif oldugum zamanlarda da bu tarz insanlar vardi. Onlara da hak veriyorum, herkesin hobiden anladigi farkli. Ben sadece beslemekten zevk aldim, baskasi besleyip para kazanmaktan. Benim birakma sebebim evlilik oldu birazda. 1.5 tonluk akvaryumu evden sokup esimle yasadigim eve goturmek icinde ki o canavarlarla cok zor olacakti. Yoksa esimin akvaryumu hic mi hic istememesi ile bir alakasi yok bunun yani [:lol:]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin aklımdan hiç çıkmıyor pearsei, blackbelt, argentea, salvini, ebjd ve tabiki Red terör Festae...
[/QUOTE]
aynen benimde hic cikmiyorlar, Ozellikle elimde buyuyup 30 40 cm olanlari var ki youtube'da ki videolari sildim ama bulut depomda hala duruyor resimler arada bakiyorum.
[QUOTE=onuribrahim]
Yine de sizin gibi insanların sohbeti olmadığı için uzak duruyorum. Zira o devasa tankların kahrı sohbet muhabbet olmadan çekilmez.
[/QUOTE]
Dedigin gibi, haftalik bulusmalarimiz olurdu, spontane gelisen "su akvaryumcuda su balik varmis gidelim bakalim" bulusmalari vs vs... yoksa tek basina kendin pisir kendin ye cok zevksiz ve tatsiz olurdu.
En nihayetinde sizlerinde ellerine saglik! Cok guzel seyler yapmissiniz. Sonuna kadar zevkini tadini cikarttiysaniz ve hala kurulu akvaryumunuz varsa ne ala. Ben simdi izin alma surecindeyim. Becerebilirsem eger, bir 200-250 litrelik lowtech bitkili ramirezi tanki kurmak istiyorum. Burada guzel varyetelerini buldum; electric blue, german blue ve black. Ozellikle black cok hosuma gitti. Assagiya bir videolarini birakiyorum.
[VID]https://youtu.be/-wp2CBTiip0[/VID]
İşte Amerikan Rüyası
Hala ruhumun buyuk bir kismi kocaman tonluk akvaryumlar icinde amerikanlari arzulasada ben, kucule kucule betta'ya kadar kuculdum. Sanirim bundan sonra herhalde en fazla gorecegim buyukluk 200 litre akvaryum, balik olarakta ramirezi olur [:lol:]
Amerikan oyle kolay gitmiyor insandan. Biz yaslaniyoruz ama tutku hep alev alev sanki hobiyi hic birakmamis gibiyim.
Ben de seni gordugume sevindim.
Hala ruhumun buyuk bir kismi kocaman tonluk akvaryumlar icinde amerikanlari arzulasada ben, kucule kucule betta'ya kadar kuculdum. Sanirim bundan sonra herhalde en fazla gorecegim buyukluk 200 litre akvaryum, balik olarakta ramirezi olur [:lol:]
Amerikan oyle kolay gitmiyor insandan. Biz yaslaniyoruz ama tutku hep alev alev sanki hobiyi hic birakmamis gibiyim.
Ben de seni gordugume sevindim.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=gurkangul87]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
[/QUOTE]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:]
[QUOTE=gurkangul87]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
[/QUOTE]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:]
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=gurkangul87][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[/QUOTE]
Alayi mayan bunlarin [:)))]
[QUOTE=gurkangul87][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[/QUOTE]
Alayi mayan bunlarin [:)))]
İşte Amerikan Rüyası
Herkese selamlar olsun. Konunun 2021 yilina kadar devam etmis olmasi beni sevindirdi. Umarim burasi tekrardan eski canliligina doner. Cok guzel ve ozel zamanlardi. Bir kac fotografta ben ekleyeyim biraz nostalji olsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955101.jpg[/IMG] O donemde TR'de ki bilinen tek Blackbelt'ti kendisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955131.jpg[/IMG] Cenk abinin emekleri ile hobiye kazandirilan ilk Dovii'lerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955161.jpg[/IMG] TR'de ki ilk Festealer. Erkek disi. Maalesef kardes uremesi yavrularin bazilari ozurlu dogdu, ust cene gelismemesi gibi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955181.jpg[/IMG] Disi Festea'miz, Elimde en uzun yasayan Festea idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955211.jpg[/IMG] ve zamaninin en ozel jaguari: " Gold Moprh Managuensis"[EDIT]mekrög,2023-03-23 19:59:15[/EDIT]
Herkese selamlar olsun. Konunun 2021 yilina kadar devam etmis olmasi beni sevindirdi. Umarim burasi tekrardan eski canliligina doner. Cok guzel ve ozel zamanlardi. Bir kac fotografta ben ekleyeyim biraz nostalji olsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955101.jpg[/IMG] O donemde TR'de ki bilinen tek Blackbelt'ti kendisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955131.jpg[/IMG] Cenk abinin emekleri ile hobiye kazandirilan ilk Dovii'lerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955161.jpg[/IMG] TR'de ki ilk Festealer. Erkek disi. Maalesef kardes uremesi yavrularin bazilari ozurlu dogdu, ust cene gelismemesi gibi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955181.jpg[/IMG] Disi Festea'miz, Elimde en uzun yasayan Festea idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955211.jpg[/IMG] ve zamaninin en ozel jaguari: " Gold Moprh Managuensis"[EDIT]mekrög,2023-03-23 19:59:15[/EDIT]
İşte Amerikan Rüyası
Vay vay vay... Gürkan baba gelmişte Görkem gelmez mi? Abi ben arada giriyorum bizim zebraya laf atıyorum neşemi buluyorum [:)))]
Vay vay vay... Gürkan baba gelmişte Görkem gelmez mi? Abi ben arada giriyorum bizim zebraya laf atıyorum neşemi buluyorum [:)))]
İşte Amerikan Rüyası
Önder, Ümit [:(((] adamı hasta etmeyin yahu... benimde kanım kaynıyor bir kaç aydır ama zor zapt ediyorum kendimi şimdi dertsiz başıma dert açmayın. kendimi biliyorum, ufak ufak başlıcam sonra bir bakmışsın gene dev amerikanlarla doldurmuşum tankları
Önder, Ümit [:(((] adamı hasta etmeyin yahu... benimde kanım kaynıyor bir kaç aydır ama zor zapt ediyorum kendimi şimdi dertsiz başıma dert açmayın. kendimi biliyorum, ufak ufak başlıcam sonra bir bakmışsın gene dev amerikanlarla doldurmuşum tankları
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=rastlantısal]
@CİHAN044 üstat balıklarınız çok güzel. Ancak hacime göre populasyon biraz fazla. Ayrıca canlıların nefes alışverişinde ve hareketlerinde bir sorun var. Nitrit, nitrat, amonyak ölçümü yapabilir misiniz?
Saygılarımla.[/QUOTE]
Önce akvaryumunu görseydik, hemen eleştirilere girme [:cik:]
[QUOTE=rastlantısal]
@CİHAN044 üstat balıklarınız çok güzel. Ancak hacime göre populasyon biraz fazla. Ayrıca canlıların nefes alışverişinde ve hareketlerinde bir sorun var. Nitrit, nitrat, amonyak ölçümü yapabilir misiniz?
Saygılarımla.[/QUOTE]
Önce akvaryumunu görseydik, hemen eleştirilere girme [:cik:]
Turkish Death Pool 1400 LT 250x80x70h
Estağfurullah, aslında bizler Amerika'yı keşfettiğini sanan Portekizlilerdik. Yokluk içinde (balık türleri açısından) bulmaya çabalıyor, oradan oraya koşturuyorduk.
Şimdi bazen bakınıyorum canlı ilanlarına maşallah neler neler var, tür açısından kıtlık çekilmiyor gördüğüm kadarıyla. Bu da hobinin bir yerlere gelmiş olduğunu gösteriyor. Belki bizim iltifat ettiğin gibi, belki sizlerin, belki tanımadığımız hiç duymadığımız kişilerin emekleri ile hobinin önü açıldı. İnşallah bir daha o dönemlere geri dönmez hobi ve inşallah bende tankımı gene kurabilirim. [:D]
Estağfurullah, aslında bizler Amerika'yı keşfettiğini sanan Portekizlilerdik. Yokluk içinde (balık türleri açısından) bulmaya çabalıyor, oradan oraya koşturuyorduk.
Şimdi bazen bakınıyorum canlı ilanlarına maşallah neler neler var, tür açısından kıtlık çekilmiyor gördüğüm kadarıyla. Bu da hobinin bir yerlere gelmiş olduğunu gösteriyor. Belki bizim iltifat ettiğin gibi, belki sizlerin, belki tanımadığımız hiç duymadığımız kişilerin emekleri ile hobinin önü açıldı. İnşallah bir daha o dönemlere geri dönmez hobi ve inşallah bende tankımı gene kurabilirim. [:D]
SON MESAJLAR
- Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
