ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
H.peksü
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2010 21:20
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2023 22:18
Toplam Mesaj:
504 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hüsnü peksü
Doğum Tarihi:
03 Haziran 1959
Yaş:
67
İl:
Antalya
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/87493.jpg[/img]Hüsnü peksü
60x20x30
Karides,Werneri
SON 10 MESAJI
Flval 105-205 Dış Filtre Ye Max Mix Reaktor Baglam
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Mayalı Sistem 1 Aydan Fazla
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
